sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Haha dat is makkelijk!

2. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hahaha, grappig! Wat een goede en snelle service!! ;)

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: ik heb ook niet meer op de spenen gelet. Met 5 maanden geloof ik, was ze aan speen 3 toe en sinds dien niet meer naar gekeken... *oeps*
    ik vind onze spenen er nog goed uit zien, dus weet niet zo goed of het echt nodig is...
    jeetje wat naar van die bruidegom zn moeder :(

prutske: ik woon ook redelijk in de buurt, net een kwartiertje van brabant af

fmt: jaaa!! veel plezier met je nieuwe fiets!! Wat een gave fiets :D
    oh, lees nu dat ie niet goed is :( Balen :(
    haha en alweer gemaakt :D
    en snap je dubbele gevoel wel van UWV. Bij ons gaan ze ook superveel bezuinigen en soms schiet het idee niet-meer-werken wel door mn hoofd. lijkt me ook niet het eind van de wereld, is alleen financieel erg nadelig..

anz: haha, gelukkig dat je geen frustraties had :p :D wij werden nogal moe van de terras en 40 graden verhalen en borstvoedingsmaffia enzo...

friesland: wel lekker dat je buiten de werktijden van je man kan werken. Kan Noah lekker thuis blijven.
    klinkt als een goed weekend wat er aan komt!
    wat erg van die vaccinatie zeg :( Kan ik zo boos om worden :( Ik ben best kritisch op die prikken, al die troep in dat lijfje. Ze krijgt ze wel gewoon hoor, maar heb er wel veel over ingelezen op voorhand

lief dat jullie naar Yanna vragen :)
    Yanna heeft minder pruterige ogen. Dus gaat de goede kant op lijkt me. Ze was lekker bij de oppas vanmorgen, die had een late dienst, dus lag eigenlijk nog op bed. Yanna vond het heerlijk, die heeft lekker bijgetankt :)
    en toen heeft ze mee gelunched :D Ze griste het brood uit de handen van de oppas, dus haar een sneetje met smeerkaas gegeven, heeft ze helemaal zelf zitten eten, bijna op!! Tussendoor spelen en toch weer naar dat brood grijpen :) Ze wordt ineens zo groot dan, zitten op dat grote bed en alles zelf pakken :)

duck: wat leuk al dat oranje spul!

zo, weer helemaal bij en helemaal gaar, want heb thuis behoorlijk wat administratie weg gewerkt. Dus nu lekker even weg van de laptop, even koken.
    Yanna nog geen trek, maar die heeft natuurlijk ook een boterham op vanmiddag :p En gewoon haar fruithap. Vreetzak. Straks maar lekker aan de groente, wie weet worden het 3 flessen vandaag...
    Morgen de verjaardag van mn vriend, dus dan krijgt ze vast ook wat toegestopt (wel allemaal verantwoord natuurlijk, broodjes enzo)
    we willen haar in de vakantie langzaam aan met ons mee laten doen met de maaltijden. kijken wat ze daarvan vindt. Dan zijn we toch wat losser in de tijden van de maaltijden,, dus makkelijk naar Yanna te plannen.

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hier logt mevrouw op een kleed op de grond, en ze draait heel soepel op de buik, maar ook naar de rug :D ikke is blij haha

5. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Duckertje, die van ons is geboren in geboortecentrum Origine in Breda ( is in het amphia Langendijk)

@Fmt wat een gave fiets

@Sahi, gelukkig dat het alweer iets beter gaat en dat ze zo goed eet.

@spenen, die zijn hier ook nog nooit vervangen. Maar we gebruiken deze difrax flessen vanaf december. ze zien er nog goed uit

@Anz, gefeliciteerd en wat leuk die kleintjes straks zo lekker dicht op elkaar.

@Friesland, wat erg van die verkeerde vaccinatie. Had al eens meer zo iets gehoord van mijn nichtje. Ik vraag nu dus altijd of ze wel echt de goeie hebben:)

Voor de rest kijk ik straks nog effe. Eerst eten

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sahi wat een vreetzakje die Yanna. Lekker toch als ze goed eten. Hebben jullie morgen groot feest?

@sjoon hey wat goed van Elynn. Ze krijgt de smaak te pakken. Is Chiel al aan het wennen op de basisschool?

Lucas probeert sinds deze week zelf te gaan zitten. Het is echt nog proberen want als hij halverwege is gaat hij toch maar weer liggen. Alsof hij niet zo goed weet hoe hij dan verder moet.
    Zijn er al meer kindjes die zelf proberen te gaan zitten?

7. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Gold: grootste gedeelte hadden we zaterdag wel klaar, het is nu alleen de zolder nog die vol speelgoed van Jarno staat, maar ook genoeg spullen die gewoon achter het schot moeten. Gaan we morgen en vrijdag mee verder. Voel me er al wel echt thuis, gezellige buurt ook, wat zo lijkt. Jarno is de hele middag lekker buiten aan het spelen geweest met nieuwe vriendjes, dus die vermaakt zich ook wel.
    Dinand weet niet wat hij allemaal meemaakt volgens mij ;) Was altijd heel rustig, nu nog wel, maar zodra je weggaat is het 9 van de 10 x brullen totdat hij je weer in het oog heeft. Nu heeft Jarno ook wel zo'n periode gehad, dus mogelijk is het gewoon de leeftijd, maar dacht een beetje dat het komt door de rare afgelopen weken. En hij draait nu in zn bed ook steeds op zn buik, kon in de wieg natuurlijk niet. Hij moest wel even aan zn bedje wennen hoor haha :D

En dat knarsen herken ik van Jarno idd, heel naar geluid!
    Wat naar trouwens, voor de betreffende bruidegom dat zijn moeder is overleden, bruiloft gaat wel gewoon door? Onverwachts!?

Friesland: zooo, leuk plan!!! Hopelijk gaat het slagen!

FmT: wauw, mooie fiets zeg!!!

Sjoon: ideaal he, als ze zelf omdraaien! Dinand kon het draaien al een tijd, maar deed het eigenlijk niet, tot vorige week. Nu steeds, ook vaak genoeg dat hij niet zelf terug rolt, dus dan is het huilen :
    )

8. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @lolly, wat goed dat hij dat zelf al probeert. het zitten. Hier nog niet hoor. hij blijft wel effe zitten als je hem wegzet. Langzaam zakt hij dan voorover.

@Sjoon, leuk he dat rollen. Hier heel soms ook terug maar meestal alleen van rug naar buik en dan na een paar minuten paniek omdat hij niet meer terug kan

@Friesland, gaaf idee! Ik hoop dat jullie het allemaal redden in de tijd en dat het mooi weer is!

ik hoop dat ik niemand ben vergeten.

Vanavond lekker in de bank met mijn mannetje die is voor de verandering is een avondje thuis. tja dat heb je met een kok. Niet altijd even leuk en handig.
    Vaak oppas nodig als ik weg wil. Maar meestal neem ik mijn Finneke lekker mee. Hij slaapt toch overal wel.

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly: neuh, wat familie en vrienden, niet heel uitgebreid. Hij wordt 25, dus we wilden het groot doen dit jaar (kwam met Hemelvaart ook goed uit), maar een paar weken geleden kwamen we erachter dat we daar dus echt nog niet aan toe gekomen waren. ach...
    wat leuk van dat zitten! Als we Yanna neerzetten lukt het steeds beter, maar zelf zitten doet ze niet. Ze is zelf meer bezig met kletsen, rollen is nu helemaal onder knie en nu dus kletsen, nieuwe geluiden.

gejanne: Yanna moest de eerste dagen in het grotere bedje ook wennen (lag in het begin ook in de wieg). Maar nu vindt ze het prima. Lijkt me ook voor de allerkleinsten best spannend, zo'n verhuizing, papa en mama druk bezig.
    Maar het belangrijkste is nu klaar toch?

prutske: gezellig, avondje op de bank is heerlijk :)
    Fijn dat finn zo makkelijk is :) Hier ook een makkelijke meid, alleen nu avonden worden wel lastiger, in gezelschap kan ze niet meer zo goed slapen en door vermoeidheid gaat ze dan jengelen. Dus we moeten echt wel een slaapplekje regelen als we 's avonds weg willen.

sjoon: jaaaaa rollen :D

zooo, werken zit erop :D Wat heb ik naar de vakantie uit gekeken zeg :p :D
    Alles ook afgesloten, dus heerlijk vrij nu :)
    Nu lekker op de bank :)

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sahi: lekker dat je met zo'n goed gevoel vakantie kunt gaan houden! Denk idd dat kleintjes zoiets ook wel meekrijgen, drukte, heen en weer rijden, aantal keren bij mn zussen geweest e.d. Toch anders dan het normale ritme!
    Maar nu hoeven we idd niet meer telkens naar 'het huis' we wonen er nu gelukkig, dus dat heen en weer rijden is gelukkig over!

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @prutske dat is inderdaad soms niet zo handig/leuk een vriend als kok. Ik heb 7 jaar in de horeca gewerkt, ben blij dat ik er compleet afgestapt ben, ja zou nu wel een baantje willen maar dan luxe tijden, niet flexibel :p denk dus niet dat ze me kunnen gebruiken.

@sjoon dikke pluim voor kleine Elynn!

@sahi kletskous al die lange berichten van jou. Genieten van je vakantie en ook echt alles loslaten, werk = werk en die mensen redden het prima zonder jou met je vervanger.

@lolly wat leuk dat Lucas zelf probeert te zitten, ik weet niet of Fae dat al probeert, zou niet weten hoe dat eruit ziet haha...

Zou wel op iedereen willen reageren maar ben te moe en ga zo naar bedje toe. Wat ik dus ff wilde komen zeggen tussen neus en lip door, Fae heeft me dus gewoon ondergepiest haha.. ze plaste op het omkleed-kussen dus ik dacht nog dan gaan we maar snel in de douche, begon ze nog ff lekker te plassen toen ik der vast had (beide naakt) aparte ervaring hahaha.. Maar lang niet zo vies als snotjes :p

12. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Sahi; hahahahhah oke ik kan me er iets bij voorstellen :D
    Dat Yanna al een hele boterham eet joh! Echt een smulpaapje:D
    Wij zijn er pas sinds een week mee begonnen..
    T consultatiebureau vond dat ie vanaf 6 maanden groente, fruit en n broodje moest eten op n dag.. Daarnaast nog zn 4 flessen (240) en t liefst nog af en toe een yoghurtje:(
    Helemaal gestoord haha alsof ie iets tekort kwam :((toen al ruim 9kg) hij kreeg destijds zn flessen en wat fruit en scheurde toen al bijna uit zn huid:D
    Dus we hebben t lekker langzaam opgebouwd:)

Prutske; dankje! We zijn ook erg blij dat t zo snel weer raak was:)
    nu alleen nog afwachten of dit broertje zich net als de jongste eerder meldt of net als de oudste langer blijft zitten, t blijft spannend :D
    Hoe oud is jouw ukkie? (Finn als ik t goed gelezen heb?:))

Sjoon; wat goed van Elynn!

Lolly; wat n snelle die Lucas! Hier wel n goede kruiper maar uit zichzelf gaan zitten zie k nog niet gebeuren hoor :D

Fmt; hoppa heerlijkt ondergepiest! Een warme dank voor n heerlijk stuk fietsen :D

13. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Anz, Finn is van 8 oktober dus ruim zeven maanden. En wij willen van de zomer voor een 2e gaan. Maar omdat het bij Finn in een keer raak was willen we ons nu toch maar iets beter voorbereiden. Toen wij trouwde (7 jan 2011) was ik net de week ervoor gestopt met de pil. En ik heb dus niet een normale cyclus gehad na het stoppen met de pil. Natuurlijk wel heel fijn dat we niet die onzekerheid hebben gehad. (vrienden van ons zijn ongeveer 6 jaar bezig geweest, en hebben nu een heel lief adoptiezoontje dat 2 maanden ouder is als Finn. die 2 zijn echt al dikke maatjes)

Kruipen jullie kindjes al? Die van ons nog niet maar die probeert echt zijn knieen al helemaal onder zijn kontje te duwen. Alleen snapt hij niet wat hij dan met zijn armpjes moet doen.

Ik lig nu lekker met de laptop in bed en Finn zou nog even moeten gaan slapen maar die ligt hele verhalen te vertellen. zo schattig.

@gejanne, wat fijn dat de verhuizing er zo goed als op zit. Succes nog met de zolder

En andere meiden en kindertjes een hele fijne dag vandaag. Hopelijk blijft het zonnetje zo lekker schijnen

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Dames ff snel een berichtje van mij, eindelijk mijn "ZP""msn" vriendin die ik dus al 6 jaar spreek vandaag ontmoet! Het was helemaal geweldig, nu dus ook wel beetje spijt dat we elkaar niet eerder ontmoet hebben! Precies zoals op de msn konden we over alles kletsen, ik ga snel weer terug. Wat bijzonder dit zeg.

Hopelijk heeft iedereen een leuke dag gehad.
    Wij wel in ieder geval.

Doei...

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @fmt yes het is er dus toch van gekomen een tijdje terug had je het er al over. Spannend he fijn dat het zo leuk was.

Wij zijn vanmiddag naar bataviastad geweest en nog een erg leuke zwem short voor lucas gekocht van lief. Zo gaaf.

Morgen naar de gyn en daarna gaan we denk ik naar drouwernerzand.

Hebben jullie nog wat leuks gedaan?

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo allemaal, verjaardagsvisite is weer weg, het was gezellig.
    De buurvrouw was hoogzwanger en toen de eerste visite kwam bij ons, reed er een kraamzorg auto achter ze aan. En toen nog 1 en een verloskundige auto. En daarna een ambulance.
    Bij het uitzwaaien van de vroege visite eens gevraagd want de verse papa stond buiten, ze hebben een zoon! Wat een commotie, heel de straat in rep en roer.
    De ambulance was er voor de zekerheid, omdat ze twijfelden of ze thuis mocht blijven, maar het is goed gegaan en ze is lekker thuis.

Verder goed verwend en leuke dag gehad.

Yanna is enorm aan het rommelen. Heeft wel 4 flessen op, maar wilde vanmorgen en vanmiddag brood, om 13u al 3 flessen op, dus 's middags maar weer fruit en een broodje aangeboden, vanavond groente en toen pas om 20u weer een fles.
    dus even zien wat ze de komende dagen doet, maar het is ineens hard zoeken naar wat ze allemaal hebben wil. Maar komt goed, gewoon toch maar beginnen met brood...

morgen inpakken alvast :)

17. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Ga straks voor dat ik moet nog een poging wagen voor het internet.
    Wordt er nu lichtelijk geïrriteerd om, haha.

Collin zit duidelijk in zijn spong. Mag niet weglopen, wil weer eten in de nacht en ook extra vroeg wakker. Ik kijk het met het eten nog ff aan, anders gaan we weer dat advies volgen. Hoop dat het vanzelf overgaat, want ik vind dat huilen wel zo zielig

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Morgen.

Gatsie wat vervelend toch altijdvrolijk hopelijk gaat de sprong snel voorbij.

Ik ga me klaar maken voor de gyn. Niks aan maar goed ik hoop dat het niks is en dat ik zo weer buiten sta.

19. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lolly, succes. ga duimen dat je inderdaad zo weer buiten staat

20. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Hoihoi,

Ik heb een dochtertje van 3 september 2011.
    Lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen..

Deel Deze Pagina