Het wordt hier echt gezellig druk!! Welkom Ukkepukkie! Leuke naam trouwens..... FmT, wat leuk dat je je vriendinnetje ontmoet hebt!! Lolly, hoe was het bij de gynaecoloog?? Prutske, voor ons was het ook de bedoeling om in origine te bevallen.... Werd helaas toch het ziekenhuis... Wel de langendijk trouwens... Leuk dat jullie binnenkort ook voor een tweede gaan!!
AV: wat irritant van je internet zeg En sterkte met Collin zn sprong! lolly: komt vast goed bij de gyn, maar leuk is het nooit. succes! ukkepukkie: welkom! zeker leuk om hier van elkaar te lezen dolfijnjes: lekker toch, bankhangen! Succes met werken vandaag hier alweer een drukke ochtend achter de rug, de belangrijkste dingen zijn ingepakt en morgen doen we onze kleding enzo. We gaan met vrienden, dus we wilden de tenten en alles vast maar klaar hebben staan. Mijn auto is volgestouwd, morgen de laatste dingen, dan samen bbq'en en zondag op tijd op pad Yanna heeft alweer een soepstengel, een banaan en 2 flessen op, maar wel beduidend minder dan gisteren. Fijn, want ik wist even niet meer waar ik het eten gisteren vandaan moest toveren! Blijkbaar was het een beetje troost eten vanwege de drukte. nu even chillen op de bank
hoi hoi, Jah ik kom weer zomaar even binnen gevallen.. Ik ben echt een slechte meekletser, maar lees graag met jullie mee @FMT, aaah spannend he? zo'n ontmoeting met een internetvriendin! Leuk dat het goed ''bevallen'' is @AV, aah een sprongetje..succes!! @Sahi, ga je ook op vakantie *heb ik even gemist* waar ga je heen? @Ukkiepukkie, welkom @Lolly, hoe was het bij de gyn? Hier is het echt druk op t moment. Wij gaan volgende week een weekje naar center parcs. Met familie. Moet zelf het weekend werken. Heb ook nog dubbele diensten. Dus ik ben nu alles al zo'n beetje aan het klaar leggen. Moet zo nadenken over wat ik voor F. allemaal mee moet/wil nemen.. Is toch weer even anders weggaan dan met z'n 2e..
sunshine: wij gaan zondag t/m donderdag een midweekje kamperen in frankrijk (uurtje onder parijs) en goed toch, dat je af en toe eens komt binnen vallen
@sm leuk hoor cp. Naar welk park gaan jullie? @sahi lekker even eruit je hebt het verdient geniet ervan. @duckertje je temp gaat goed nu duimen dat die hoog blijft. @ukkepukkie welkom hier leuk dat je mee komt kletsen. Vanmorgen bij de gyn geweest. Het blaasje is een cyste die aan de achterwand van de vagina zat. Ze hebben deze aangeprikt en het vocht word door het lab onderzocht. Volgende week vrijdag krijg ik daar de uitslag van. Maar de gyn verwachtte er weinig van. Vanmiddag nog even met fabian en lucas naar ballorig geweest. Lucas begint het ook al leuk te vinden. Lekker met de ballen spelen en naar andere kindjes kijken, hij vermaakt zich wel. Vanavond 1 nachtje de nachtdienst in. Nu nog zien wakker te blijven tot morgenochtend 7.30
Lolly, hopelijk valt de uitslag mee volgende week! M'n temperatuur nu idd eindelijk omhoog! Ei op dag 28.... Veel succes vannacht!!
F. 08/09/2011 Sunshine mama 4300 gr - 56 cm - geboorte 5000 gr - 58 cm - 1 maanden 6000 gr - 60 cm - 2 maanden 6620 gr - 61,5 cm - 3 maanden 7180 gr - 65,5 cm - 4 maanden 7380 gr - 67,5 cm - 5 maanden 7800 gr - 70 cm - 6 maanden 8800 gr - 72 cm - 7 1/2 maanden 9000 gr - 74,8 cm - 8 maanden *********************** Tim 10/09/2011 Jep 3480 gr - 51 cm - geboorte 4000 gr - 53,8 cm - 1 maand 4295 gr - 56 cm - 2 maanden 4890 gr - 59,2 cm - 3 maanden 5450 gr - 62 cm - 4 maanden 6720 gr - 66,5 cm - 6 maanden 7420 gr - 69,3 cm - 7 maanden *********************** Lisa. 18/09/2011 Emma 3360 gr - ?? cm - Geboorte 4040 gr - 54 cm- 4 weken 5140 gr - 58 cm - 9 weken 5800 gr - 60 cm - 3 maanden 6850 gr - 64 cm - 4 maanden 7550 gr - 70 cm - 6 maanden ********************** Fae. 21/09/2011 Fmt 2650 gr - 47 cm - geboorte 3720 gr - 52 cm - 1 maanden 4400 gr - 56 cm - 2 maanden 4950 gr - 58 cm - 3 maanden 5460 gr - 60 cm - 4 maanden 5830 gr - 61 cm - 5 maanden 6380 gr - 63 cm - 6 maanden 6895 gr - 64 cm - 7 maanden ********************** Lucas. 30/09/2011 Lolly 3960 gr - geboorte 5166 gr - 56 cm - 6 weken 5555 gr - 58 cm - 2 maanden 6108 gr - 61 cm - 3 maanden 6758 gr - 64 cm - 4 maanden 8078 gr - 68 cm - 6 maanden ********************** Joël 01/10/2011 Misja 3180 gr - 50 cm - Geboorte 4165 gr - 52,5 cm - 1 maand 5390 gr - 55,5 cm - 2 maanden 6225 gr - 58,5 cm - 3 maanden 6810 gr - 60,7 cm - 4 maanden 7560 gr - 63,3 cm - 5 maanden 8350 gr - 65 cm - 6 maanden ************************ Pepijn. 30/9/2011 Duckertje 3764 gr - geboorte 6800 gr - 68 cm - 4 maanden 7850 gr - 71,5 cm - 6 maanden ********************** Florine. 09/10/2011 Goldduke 3150 gr - 52 cm - geboorte 4030 gr - 54 cm - 4 weken 4795 gr - 56 cm - 8 weken 5480 gr - 59 cm - 3 maanden 6325 gr - 62 cm - 4 maanden 7085 gr - 67 cm - 6 maanden ********************** Yanna. 14/10/2011 Sahi 2580 gr - 46 cm - geboorte 3025 gr - 50 cm - 2 weken 3600 gr - 51 cm - 4 weken 4395 gr - 53 cm - 8 weken 5385 gr - 57 cm - 3 maanden 6190 gr - 62 cm - 4 maanden 7240 gr - 65 cm - 6 maanden ********************** Dinand. 19/10/2011 gejanne1 4450 gr - 55 cm - geboorte 5010 gr - 58 cm - 1 maand 5755 gr - 61,3 cm - 2 maanden 6385 gr - 63 cm - 3 maanden 7075 gr - 66 cm - 4 1/2 maanden ********************** Collin. 03/11/2011 Altijdvrolijk 3100 gr - 47 cm - geboorte 4240 gr - 52 cm - 6 weken 5180 gr - 57,5 cm - 2 maanden 5780 gr - 59 cm - 3 maanden 6020 gr - 62 cm - 4 maanden 6470 gr - 65 cm - 6 maanden ********************** Elynn. 12/11/2011 Sjoon 4370 gr - 53 cm - geboorte 4760 gr - 54,5 cm - 4 weken 5730 gr - 57,5 cm - 8 weken 6660 gr - 60,5 cm - 3 maanden 7085 gr - 62,5 cm - 4 maanden 8195 gr - 67.5 cm - 6 maanden[/QUOTE]
lolly: hopelijk komt er niks geks uit, maar als de gyn niks verwacht, zal het wel meevallen. Leuk dat ballorig zo geslaagd was duck: hmm spannend! hier veen bij het buurjongetje wezen kijken, wat ontzettend klein zeg! Ongelofelijk dat Yanna ook zo is geweest!
Hoi, druk dagje achter de rug. Veel gedaan vandaag. @Fmt wat leuk dat je je vriendinnetje hebt ontmoet! @Sahi en Sunshine mama, een hele fijne vakantie! ik hoop dat jullie lekker weer hebben @Duckertje, spannend hopelijk gaat het deze maand lukken! En jammer dat je vorige bevalling medisch is geworden. Hopelijk kan je bij een evt. volgende wel bij origine ( of thuis als je dat wil) bevallen. Origine is mij erg goed bevallen (leuke woordspeling) Erg fijn met je eigen vk. Alleen hadden wij de pech dat de verwarming kapot was en Finn nogal was afgekoeld. Toen zijn we ook een afdeling gezakt om een nachtje in het ziekenhuis te blijven. Dit ivm de lage temp en dat het niet bekend is wanneer mijn vliezen zijn gebroken. @Sahi, leuk he die kleintjes weer. Onvoorstelbaar dat die van ons zo klein zijn geweest @ukkepukkie, leuk dat je mee komt kletsen @Lolly, hopelijk valt het allemaal mee! en succes met je nachtdienst allen een prettig weekend, ik ga morgen nog een dagje werken! En dan zondag helpen bij een wandelevenement als rustpost. En dan daarna nog een verjaardag. Maandag weer naar het CB, ben benieuwd wat onze man alweer weegt. Ik gok zo rond de 9 kilo. Verder zal het allemaal wel goed zijn. we hebben gelukkig een heel relaxte cb verpleegkundige. De arts is een beetje onverschillig maar die zien we gelukkig niet vaak
Ukkepukkie welkom! Fmt, leuk daten met je zp vriendin na zo'n lange tijd! Prutske, je mag de lijst zelf quoten. Als het je niet goed lukt mag je het ook pb-en. Werkze morgen. Ik moet morgen weer mijn beroemde t-taart weer maken. Mijn zwager was jarig geweest. Oja en 9 juni ga ik mijn tattoo laten zetten. Jaja, in de avond dames niet overdag haha
@prutske werkse morgen. Wat voor werk doe je als ik vragen mag? @sjoon hahaha goed gepland wat voor tatoe laat je zetten en waar? En is nog steeds niet helemaal zeker maar waarschijnlijk ben ik wel vrij 9 juni. Het hangt allemaal af van een collega ik kan namelijk alleen haar diensten over nemen dus hopelijk wil ze met me ruilen. Waar word de meeting gehouden of is er nog niks afgesproken?
Ben even aan het google-en is dit misschien nog een idee? Pannenkoekenboerderij Groenesteijn | Utrecht Bilthoven Zeist Amersfoort
Lolly; klinkt leuk! Bah wat zijn we vroeg wakker, en Yanna slaapt nog heerlijk. Vriendje heeft niet goed geslapen en begon dus tege me aan te kletsen. Fijn... Ach, we overleven t wel.
@ Lolly, Ik ben slager en werk bij een keurslager. @Sahi, he wat jammer dat je dan zelf al wakker bent als die kleine meid lekker uitslaapt.
Dat is wel erg leuk zeg. ik vind daar wel goed hoor. daar moeten wel al de wagens passen. Collin was gisteren bij me schoonvader, moest in de avond werken. vond het wel zielig om hem wakker te maken hoor. Toen we thuis waren nog ff de borst gegeven en hoefte er niet uit vannacht. Hij is alleen nu al wakker en kletst de oren van me hoofd. Vandaag nog ff klooien met de modem en vanavond met heel de familie van me vriend zijn kant uit eten
goedemorgen meiden hier moe .... wat een dag gister .. klanten waren zooo boos en lekke band vd auto het is ook altijd wat eigenlijk he complimenten aan de anwb ik zei ik heb een baby in mijn auto en binnen 15 min stonden ze er .. helaas moesten we nog mee naar stad verderop om echt te maken maar als het goed is weer ok.. hoop het maar ... moet straks nog naar vriendin rijden we gaan naar de TOPPERS kids nog wegbrengen om te logeren !! meeting ... ik hou het nog steeds ff open .. het is zo'n chaos hier op het moment dat ik nog geen dag vooruit durf te plannen :x
Lolly, leuk idee. Wat mij betreft kunnen we die wel doen! Emma, dan houden we jou op last minute/second wat betreft de meeting.... De vorige keer kwamen er ook ineens veel afmeldingen op de laatste dag waardoor we van bijna (ik geloof) 10 naar 4 dames gingen. Gelukkig was het er niet minder gezllig om Prutske. Ik werk op de slagerij in een c1000 Sahi... Niet leuk he vroeg wakker. Ze hebben me hier heerlijk uit laten slapen. Tattoo: ik laat de c en e met een vlindertje zetten oo mijn pols/onderarm. De plaats precies bepalen we dan nog wel. De man van Oude gastouder van chiel zet tattoo's in zijn vrije tijd.
sjoon: leuk zo'n tattoo! En taarten bakken is ook leuk prutske: uiteindelijk was Yanna ook vrij snel wakker, dus het viel mee AV: dan heeft ie best uitgeslapen toch? Yanna is ook altijd rond half8 wakker. Gelukkig dat die nachten steeds beter gaan! emma: je kan ook last-minute kijken of t lukt toch? veel plezier bij de toppers! Zo bij vrienden bbq'en, scheelt ons eten halen, leek hun handig. Dus nu ingepakt, vanavond alleen in bed en morgen de auto in en dan is het allemaal al geregeld. Alles staat klaar. Yanna luncht nu mee met ons en dat gaat prima, dan is ze de rest van de dag goed tevreden. Ze krijgt een stukje brood. Vandaag komkommer bij haar brood, want dat hadden wij ook en ze koos zelf van haar bord steeds wat ze wilde, heel leuk en even gekeken op de grond of ze wil schuiven/kruipen, ze wil in dr hoofdje wel, maar het lukt haar nog niet en dan wordt ze heel boos. Kijken hoe een week op een kleed op de camping gaat worden, wie weet krijgt ze het door. ach, t hoeft van mij ook niet per se hoor, maar ze wil zelf zo graag denk dat ik hier niet meer te vinden ben voor morgen, dus tot volgende week!