@ Lolly: Volgens mij vonden de meesten die wel wat waar jij mee kwam. Die pannenkoekboerderij! (toch?)
De lokatie die je gaf lijkt me erg leuk. Misschien ff naar afspreken.nl kopieren, is makkelijker terug te vinden. Fijn dat je je dienst kon ruilen lolly! Oja, ik moet wel om 7 uur s avonds weer in deventer zijn voor mijn tattoo haha....
Hallo dames, Net begonnen met mee praten en het weekend al niks meer getypt, dat begint goed! haha. Het was een druk weekend, maar de toppers waren erg leuk!! En wat een drukte in die arena zeg, ongelofelijk. Maar erg leuk om een keertje bij te zien. Wij hebben ook voor het eerst gefietst met het lekkere weer. Noah was vooral erg onder de indruk van de bel die op de fiets zat haha geweldig!! Leuk om al die schema's zo te zien. Noah krijg momenteel dit: 06.30 fles 210 met fijne granen pap 10.00 Fruit 1 hele peer/ appel/ banaan etc. 12.00 1 bruine boterham (incl. korst) 15.00 fles 210 17.00 Groentehapje/mee eten 20.00 Fles 210 met Fijne granen pap. De 3e fles krijgen we er nog niet af, maar hij laat soms wel een halve fles staan, maar soms drinkt hij hem ook helemaal leeg. water, diksap of thee is nog niet een succes. Hij spuugt het weer uit, terwijl hij wel steeds weer wilt. Vrijdag moeten we naar de fysiotherapeut. We hebben met het consultatie bureau gebeld en die vinden het toch verstandig om daar even langs te gaan. Ze denken aan het kiss syndroom.. Hopen dat het meevalt..
gedaan! 's avonds is er ook voetbal en ik denk dat de meesten 's avonds wel weer thuis willen zijn. Ik heb zelf 's avonds ook nog een bbq.
schema nu hier: 07:30 200ml drinkt ze 150ml van 10:00 1 stuk fruit of 200gr potje gaat helemaal op 12:00 200ml drinkt ze 150ml van soms lepel ik er pap in. 15:30 2 sneetjes brood met boter en/of stroop + 200ml drinkt ze 120ml van 18:30 groente/rijst/pasta/aardappel/kip/rund scheppen uit de pot (zonder zout etc.) OF 200gr potje 19:30 200ml drinkt ze 100ml van Lijkt super veel, maar ze haalt haar minimale opvolgmelk van 500ml per dag NET, of net niet. En groente wil ze ook niet altijd... Maar ik geef haar gewoon alles tot ze aangeeft dat ze niet meer wil (lepel wegslaan, eten weggooien, fles wegboxen, etc) Ik heb nog nooit zoveel melk en eten weggegooid als de laatste 5 weken
Wij zijn zelf niet zo van de voetbal, dus ik had er ook niet eens aan gedacht! misschien als nl speelt dat we dan willen kijken maar verder niet zo veel denk ik. *zijn er nog meer dames die evt mee willen naar de meeting van 9 juni en die niet op afspreken.nl staan?*
Hi Ladies, Ook van mij nog een teken van leven! Erg druk geweest afgelopen dagen. Ik ga morgen even bijlezen en verder reageren. Ik sta er niet bij voor de meeting, maar ben dat weekend een weekenje weg. Volgende keer beter! Fijne avond!!
@friesland kiss syndroom is mij onbekend ? Ik heb op mijn facebook ook bij iemand erover gelezen volgens mij Cos. Heeft dat niet te maken met een snelle bevalling? @Jep jammer dat je niet meekunt op meeting, evenals de andere dames. Is echt gezellig al die kleintjes bij elkaar . Hebben jullie de weersverwachting gezien, hier zit ik dus echt al heel lang op te wachten. Vanmiddag dus een badje scoren voor Fae. Kan ze lekker in bad spelen en ik ga erbij zitten haha. Ik heb al 4 sollicitatie's voor de komende maand dus dat zit wel snor !
spannend fmt! en heerlijk weer ja! ik heb om 10 uur een afspraak bij de basisschool voor chiel. heb alleen maar vorig jaar een aanmeldingsgesprek gehad, niet even kijken of iets dergelijks, dus dat wilde ik wel graag doen, ook voor chiel. dus ben benieuwd!
FmT: ik ga binnenkort ook maar eens op zoek naar een leuk badje voor Dinand, zag laatst een leuke bij Kruidvat, met een speelboog e.d. er aan, maar ja, toen niet gekocht, beetje dom Maar idd heerlijk weer, zonde om nu binnen te zitten eigenlijk (op mn werk!). Succes met de sollicitaties! Sjoon: leuk, op de nieuwe school kijken! Wij hebben ook alleen maar aanmeldingsgesprek gehad, binnenkort mag hij waarschijnlijk een ochtendje komen kijken met de andere kindjes. Ben benieuwd wat hij er van gaat vinden!
Ja, dit is ook niet standaard. Vandaar dat ik zelf belde om even te kijken. En voor chiel ook, want nu waren natuurlijk ook de kindjes op school enzo. Hij heeft er zin in
Helaas kan ik 9 Juni niet. En ik vind het ook wat te vroeg, ik praat hier pas net mee.. En vind dat wel leuk hoor, maar vind het zo ook wel prima. Al zou het wel erg leuk zijn met al die kindjes bij elkaar..!!! FmT, Ohh Cos heb ik al heel lang niet meer gesproken.. Die is ook rond dezelfde tijd bevallen. Het kiss syndroom komt vooral voor bij kindjes die geboren zijn met behulp van een tang of vacüum pomp. En Noah is geboren met een vacuùm pomp na 26 uur weeèn en 1 uur en 27 minuten persen. De bevalling was dus niet bepaald snel. Het kiss syndroom heeft te maken met de nekwervels. Maar wat het precies is wil ik me nog niet te veel in verdiepen, want misschien maak ik mezelf wel alleen maar ongerust om niks. De pijn die ze er van kunnen hebben is te behandelen, maar verder weet ik er ook niet zoveel van. Alleen de kenmerken weet ik. Vind het heel spannend en ik hoop maar dat het meevalt. Sjoon, wat spannend..!! Mijn nichtje wordt in September 4 en mag dan ook voor het eerst naar de basisschool.. Ben benieuwd wat Chiel er van vind.. Goldduke, hier het zelfde schema. Alleen iets andere tijden en maar 1 boterham i.p.v. 2. Als ik potjes fruit of groente geef, gaan deze ook makkelijk op haha. Maar dat geeft niks, Noah was de eerste weken en maanden niet zo´n goede drinker. Nu gelukkig wel!!!
@friesland lezen is goed maar teveel lezen niet doen hoor, dat is het eerste wat mijn dokter zegt als ik daar kom wat heb je weer gelezen op het internet ! En ja cos kletste hier ook wel mee maar zal ook druk zijn. Bij prenatal hadden ze dus een leuk badje 12 euro met een regenboog en ja moet je maar ff op de site kijken, maar ze hadden alleen op voorraad in Tilburg om ff 45 minuten in de auto te zitten das wel van de zotte dus maar een andere leuke ook met regenboog bij intertoys gehaald. Ook 2 mutsjes gescoord van lief en mexx en de jumpsuit die Emma voor de doop heeft was ik al zo vaak tegengekomen en nu eindelijk in Fae haar maat. @sjoon veel plezier bij Chiel op school. @sahi geniet je een beetje van je vakantie je hebt echt superweer !
Okeee zijn jullie aan het genieten van het weer ??? Ik kom even een foto uploaden van deze mooi dag. Zodadelijk lekker gebakken aardappel met hamburger en champignons.. Fae ligt heerlijk te slapen na 3 happen sperziebonen/aardappeltjes en een heel yoghurtbananentoetje. Die fles van 8 uur zal wel helemaal op gaan!. Bekijk bijlage 247092
Wat een lieve foto! Ook succes met je sollicitatiegesprekken! Ik zit nog even in de meeleesmodus. Wij zijn erg druk bezig met de tuin. Is nu gelukkig wel helemaal leeg, een grote zandbak dus. Donderdag komt er iemand van de gemeente omdat we het grasveld beschadigd hebben met de containers. Ik ben benieuwd wat ze willen. We hebben vandaag alvast nieuw graszaad gestrooid. Wat een lekker weer vandaag. Wel jammer dat ik niet echt in de tuin kon zitten. Maar dat heb ik prima opgelost door te shoppen. 3 nieuwe broeken, 1 shirtje en 1 blazer. Goed geslaagd dus. Nu lekker tv kijken, morgen lange dag werken tot 21:00 uur.
Goedemorgen! Wat ben ik blij met jullie allemaal! Zo dat is er uit Geweldig dat ik voornamelijk via FB van me af kan schrijven en realiseer dat ik soms niet de enige ben met een slechte dag of dagen. Kleine madame hier heeft het moeilijk, met eten, slapen en zichzelf. Afgelopen nacht en avond ging het al weer stukken beter, ik zie gewoon dat ze nieuwe dingen leert en ik als mama geniet er met volle teugen van. En net als vorig jaar rond deze tijd zijn de MUGGEN terug! :x Vandaag of morgen citronella plantjes halen ook voor op F d'r kamer. Kiss syndroom, daar heb ik veel over gelezen, en ben ik ook weer veel expres van vergeten. Nog een tikkeltje erger dan FmT (zwaar erger) lees ik me ook in. Toen de gyn. tijdens 10cm ontsluiting en 2 uur persen zonder persweeën vertelde dat ze me een handje gingen helpen d.m.v. van een vacuüm wist ik nog te vragen of ze de kiwi gingen gebruiken of de 'grotere' (ik heb tot het laatst aan toe alles nog opgezocht tot grote ergernis van de gyn. en verpleegkundigen) Maar goed, ik hoop dat het allemaal meevalt voor die kleine grote jongen van je. Gelukkig is het te verhelpen mocht het zo zijn. Drinken: gisteren diksap (zo'n grappig woord ) gegeven uit een bekertje, ze was kletsnat maar vond het heerlijk! Uit een speen of tuitbeker of zoiets wil ze niet, dan maar lekker knoeien! Sjoon, ik ben benieuwd hoe het was op school, laat je dat straks weten? Komen Chiel en Dinand ook mee 9 juni? En Fabian ook?
Goede morgen Het is niet te zuinig zo warm in de slaapkamers. Weet nu niet met hoe ik het koud krijg. Collin heeft er geen laat van, maar toch. Wel is nieuw dat hij dwars klem ligt in bed, haha. @ sjoon: veel plezier met kijken bij de school @ fmt: wat een mooie foto @ gold: ik ken wel de kaarsen, maar een plantje?? Werkt dat echt? Ach nu het mooi weer is, kan je buiten kliederen. Drinkt ze het ook niet uit haar fles?
@altijdvrolijk, hier staan de ramen boven op zolder open en op de logeerkamer, zo gaat er toch een frisse lucht door het huis heen. Slaapkamerdeur van F is dicht. Maar je hebt gelijk hoor het is warm haha. @gold *&^%muggen Als jullie buiten zetten waar leggen jullie je kleintje op dan ? Wij hebben natuurstenen tegels die echt heel erg warm worden (zeg maar heet). Dus hoe doen jullie dit ?