fmt: horren zitten er al. En sinds het kamperen ben ik iets relaxter met viezigheid en beestjes, al laat ik haar natuurlijk niet volop beestjes en prut snoepen Zij is trouwens niet gestoken (Heb echt dr hele lijfje geinspecteerd, ook vanwege teken zo midden in de natuur), maar wij zijn behoorlijk te pakken genomen in Frankrijk. Zouden alle baby's dat hebben, niet gestoken worden? Yanna heeft vanmorgen nog wat slaap ingehaald en is nu verder heel vrolijk. Hopelijk gaat het vanavond weer beter Oh en de deur van Yanna dus dicht vannacht Dat zal ik zeker doen. Nu ik zo nadenk, weet ik natuurlijk ook nooit wat die katten allemaal gaan uitspoken als ik slaap, moet er niet aan denken dat ze iets naars uitvreten. lolly: zwaai terug! @sprookje: ik zal zo ook eens googlen, want het klinkt mij ook bekend gold: zal inderdaad de warmte wel zijn, hopelijk gaat het vanavond beter, want mijn hart kan dit niet al te veel aan, die breekt echt van dat gejammer. Gelukkig is ze nu overdag echt super gezellig, zo leuk Maken jullie kindjes ook al andere geluidjes? Yanna is echt van de dadadadada en mamamama en papapa enzo. En dat vindt ze zelf erg leuk, want ze gaat steeds harder, tot je reageert. Ze wil echt dat je terugpraat. Ze heeft nu ook echt wel door hoe ze je 'voor de gek' kan houden, steeds speelgoed op de grond gooien, mama raapt het wel op, en een beetje jammeren en als mama komt heel hard schateren! Maar ik laat haar dat ook lekker doen hoor, dan vindt ze het blijkbaar fijn om contact te maken en aandacht te krijgen, dat lijkt me alleen maar goed
Zijn er ook nog mensen die van het weekend niet gaan bbqen! Wat een drama vandaag. Iedereen kwam bbq vlees kopen. Het leek wel kerst zo druk! @Sahi, hier ook zon kletsmajoor. Wel gezellig. En dat foppen kennen wij ook. Hij alles op de grond gooien en wij weer pakken leuk spelletje
Haha, ik dacht gister hetzelfde toen ik aan het werk was haha. Maar we hebben net met ons 3 een bbq gedaan. Ook hebben we vandaag een vouwwagen gekocht, dus onze tent gaat zometeen op mp. Verder geen bijzondere dingen dit weekend voor ons. Emma, veel plezier met de doop van lisa morgen
@sahi wij hebben rolluiken en het raam gaat open tot aan het rolluik de deur van d kamer van lucas gaat dicht, soms op een kiertje. @prutske wij gaan niet bbq-en hoor. Heb morgen en maandag late dienst. @emma fijne doopdienst en veel plezier met het doopfeest. @sjoon leuk joh een vouwwagen. Waar gingen julie ok alweer heen op vakantie? @slapen tot nu toe hebben we nog geen problemen gehad met de warmte en slapen. We hebben gisteren verjaardag gehad en lucas is daar in het camping bedje gegaan en om 23.30 hebben we hem eruit gehaald thuis een schone pamper gegeven en hij slaapt weer verder.
Lolly, we weten het nog niet precies, waarschijnlijk zuid frankrijk of kroatie.... Hier ook geen moeite met slapen gelukkig....
Kroatie is niet veel verder dan zuid frankrijk rijden... Ik dacht eerst ook dat t ver was. We zijn 3 jaar geleden eerst 10 dgn naar zuid frankrijk geweest met chiel en daarna door gereden naar kroatie via italie om nog 7 dgn daar te zijn met vrienden. Hadden 25 ltr wijn mee genomen, en kwamen met 5 ltr weer in nl aan haha
Hahaha dat klinkt als een erg gezellige vakantie hik. Wel leuk voor kinderen om naar een camping te gaan hebbden ze toch sneler contact met andere kinderen als in een bungalow park.
ik ben ook zo'n kampeer fan, heerlijk. En gelukkig ging afgelopen week met Yanna ook goed, dus we blijven de komende jaren wel lekker kamperen. Het slapen ging vanavond beter trouwens, wel wat gemopper, maar ik had me voorgenomen om rustig te blijven en dat heeft volgens mij ook wel mee geholpen. En misschien heeft ze behoefte aan een ritueeltje voor het slapen, kan dat al? We hebben nu even liedje gezongen, kusjes aan haar knuffelkonijn gegeven en toen nog even geknuffeld en toen in bed. Even gejammerd, maar ik heb het even laten gaan en toen is ze in slaap gevallen.
Ik weet niet of het onder slaapritueel valt maar wat wij doen is altijd een verhaaltje voorlezen, verhaal gaat over totkwatus tor . Elke dag van het jaar 1 verhaaltje voor het slapen gaan, zijn we op 1 januari mee begonnen 31 december is het laatste verhaaltje. Knuffelen en kusjes voordat ze in bed gaat en zodra ze in bed ligt zijn we snel weer weg. F. pakt haar doekje, giechelt wat en valt daarna vrij snel in slaap. Als wij naar bed gaan stoppen we ze altijd nog even goed in. @emma veel plezier vandaag met de doop. Veel plezier voor jullie allemaal dit weekend.
JAAAAAA!!! Duck heel erg gefeliciteerd!! Wel superpril zie ik, mn duimen draaien hoor! fmt: dat is wel een ritueeltje dan toch? Leuk hoor, zo'n boek met een verhaaltje voor iedere dag! Ik wil ook graag lezen, was begonnen in een woezel en pip boek, maar dat is veel te lang en ze sloopt de bladzijden als we dat samen op schoot doen. Dus even kijken wat ik nog in de kast heb staan (heb een grote bak met allemaal speelgoed voor 'later'. Yanna is best in dr hummetje, maar ik moet het niet in mn hoofd laten om buiten beeld te verdwijnen. Ze zit ook steeds te 'roepen' en gekke dingen te doen om mn aandacht te trekken. Ze ligt nu op de grond, terwijl ik aan het laptoppen ben, ze is keihard met speelgoed op de grond aan het meppen en dan stopt ze even om naar mij te kijken, te roepen en te grijnzen. Maar zodra ik ga poetsen of wat dan ook, is het brullen... Lekker vermoeiend dus straks naar vrienden, vanavond bbq'en. Die hebben ook 2 kleintjes en Yanna is altijd mopperig en aanhankelijk als ik daar ben, dus dan lijkt Yanna voor hun soms een beetje een zeurzakje, terwijl ze het liefste kind van de wereld is, over het algemeen, haha!
Duckertje, gefeliciteerd!!! Sahi, Dinand vind het ook niet echt geweldig als ik wegga, al merk ik wel dat als zijn buikje maar vol is en hij lekker aan het spelen is, hij het meestal niet erg vind. En geweldig he, dat aandacht vragen, ze weten wel hoe dat moet Dames, ik zit te twijfelen of ik ga meeten, ben hier ook niet zo actief meer en zijn iedere zaterdag druk in en om het huis! Ik ga Dinand badderen! Die ligt nu steeds hard papa te roepen, maar die is er niet
@Duckertje, GEFELICITEERD @Emma, veel plezier met de doop, het weer is in elk geval goed. @Alleen spelen, hier mag ik ook niet uit het zicht! Zo gauw ik hem probeer in de box te leggen is er al paniek. Hier vanochtend de wipstoel terug van zolder gehaald. Finn erin gezet en hem een stukje eierkoek gegeven. En nu zit hij lekker te knabbelen en te spelen met de eierkoek.
Wipstoel wordt hier nog dagelijks gebruikt, als wij bijvoorbeeld buiten zitten gaat Dinand er lekker bij in de wipper! En hij vind t altijd nog prima!
ff snel DUCKERTJE VAN HARTE !!!!!! owww wat een weertje ! we zijn helemaal klaar voor de doop .. lisa slaapt nog ff lekker heb er helemaal zin in jullie ook allemaal fijne dag meiden
JOW verkeerde voeding meegenomen voor Fae, hyperallorgeen... pffff en nu ???? Eerst cb gebeld nou die vrouw vertelde dat er een hoop supermarkten gewoon open zijn, nou ik weet niet waar die mevrouw woont maar mijn dochter heeft honger NU!... Als iemand hier in de buurt woont en gewoon standaard 2 heeft dat ik een paar scheppen kan lenen hoor ik het graag.