FmT is het al opgelost? Ik lees het nu pas... Vaak is een appie wel open op de stations, of de grotere ook wel denk ik, maar ik heb geen idee bij jou in de buurt ..
Gold en Lolly het is gelukt hoor, vriend rijd nu naar roosendaal +/- 20 minuten hiervandaan. Hier in dit gehucht is dus niets open....
Bedankt voor de felicitaties! FmT, fijn dat het gelukt is!! Wij gebruiken ook geen standaard, maar opgelost dus! Emma, ik hoop dat jullie een mooie dag gehad hebben! Het weer kon in ieder geval niet beter....
@gejanne, je moet doen waar jij jezelf lekker en goed bij voelt toch. Dus als je lekker thuis blijft waarom niet ? Je moet je niet schuldig voelen als je afzegt. Wel ben ik dan benieuwd of je met het andere oktobertopic wel meegaat op meeting, kreeg een mailtje van ze of ik met hen meeging, ik heb daarop neen gezegd aangezien ik hier ook al op meeting ga en ik jullie toch al ruim 9 + 8 maanden spreek hierzo. Dan zou ik het wel jammer vinden.
Oooh misschien is er animo om op zondag 10 juni te gaan. @AV/Sahi/Lolly/Gold kunnen jullie nog op die zondag de 10e volgens de beschikbaarheid wel, Sjoon gaat kijken of ze de 10e wel kan. Nog niet zeker ze komt erop terug. Als jullie dan allemaal kunnen is het leuker zodat Sjoon er ook bij kan zijn. @emma laat jij mij weten (tijdig zodra je het weet) of je nog meegaat met de carpool want dan moet ik de hummer ff regelen.
Nee hoor, met andere topic ga ik sowieso niet mee! Schrijf daar eigenlijk nooit meer. 10 juni kan ik niet, maar laat t niet om mij. Ik zal vast niet gemist worden
Hoi allemaal, hier het gevoel dat ik een kacheltje ben! Vandaag familiedag gehad van mijn moeders kant. Ruim 30 km gefietst! en nog wat spelletjes gedaan. Finn mocht lekker naar de andere opa en oma en met het eten nog even opgehaald om erbij te zijn. @Fmt, gelukkig dat het gelukt is. Ik heb wel standaard 2 maar van het kruitvat eigen merk.
@gejanne natuurlijk word jij wel gemist, ik vind het echt wel jammer als je niet komt, Fae had Dinand graag willen leren kennen. Maar op dit moment is het nog gewoon 9 juni dus als je wel graag mee wilt dan moet je dat wel op tijd zeggen he. Want dan zijn de meeste gewoon op 9 juni. @prutske wow 30 km, ik ben al moe als ik hier naar het dorp fiets (5 min haha). @princi kom je weer mee kletsen ? Ze zijn je nog niet vergeten hier hoor. Hier dus een nieuwe poging om pannekoeken te eten, nou alles ging goed geen verbrandde handjes, wel stond de pannekoek al voor ons neus terwijl we net ons voorgerecht op hadden. Verder leuke avond gehad. @lolly zit je nu in de nacht ? @Sjoon hoe is de dierentuin geweest ? @Jep lekker aan het genieten ? @cos klets je nog mee hier of ben je ons vergeten ?
@gejanne jammer dat je niet mee gaat 9 juni je word echt wel gemist hoor. @prutske zo wat een tourtocht hebben jullie gemaakt. Was het wel gezellig? @fmt gelukkig niet weer verbrande handjes. Ik zit niet in de nacht hoor. Ik werk nu tot 23.00. Alleen is het meeste werk al klaar en zit ik al vanaf 8 uur op m'n gat met een kopje koffie. Hard werken in de zorg joh. hahaha @meeten in principe gaat 9 juni toch gewoon door? Ik zou eventueel 10 juni ook wel kunnen. Vanochtend lekker ontbijtje op bed gehad van manlief. Nou Lucas greep me echt het brood uit de handen. Dus die heeft een paar stukjes brood mee gegeten.
@lolly dat is nog eens gezellig zomaar ontbijt op bed, die van mij was sjaggo omdat ik aan hem vroeg rond 10 uur hoe laat ik hem moest wakker maken, uiteindelijk om half 12 was hij beneden. 9 juni staat vast maar als Sahi en AV ook op zondag kunnen + princi en emma dan zijn we met meer in totaal aantal dan op 10 juni. Als gejanne zegt 9 juni kom ik wel dan blijft het hoe dan ook 9 juni omdat we op die datum met meer zijn.
Lolly, het is nog niet definitief hoor Wil het wel graag, maar voor mn gevoel kom ik al tijd tekort, werk en thuis. Of ik moet minder perfectionistisch worden Anders doen we het zo, als Sjoon wel 10 juni kan, wordt het gewoon verzet, en anders kan ik nog beslissen wat ik definitief doe.
Jullie zijn echt schatten van meiden dat jullie het evt naar 10 juni willen schuiven. ik ga morgen ff kijken of ik kan regelen dat ik op 10 juni mee kan gaan. lijkt me wel erg gezellig! @fmt, ja het was super gezellig in de dierentuin. pap en mam waren ook mee. en chiel wist van niks, dus was voor hem helemaal een verrassing dat we naar de dierentuin gingen, èn dat opa en oma er ook waren!
Het was weer super gezellig. Eigenlijk is het dat ieder jaar wel en het maakt niet uit wat we doen maar we zijn gezellig bij elkaar en je kletst eens met degene die je anders niet zo vaak ziet. @Fmt, wat leuk lekker pannekoeken eten. jammer als het zo gehaast gaat. @lolly, lekker zon ontbijtje op bed! krijg ik niet want dat vind mijn man onzin helaas. @Gejanne, probeer wel op tijd je rust te nemen. Valt niet mee bij een verhuizing/ verbouwing en dan ook nog werk en kids. @Sjoon, wat leuk de dierentuin.
wie wil ff mijn pagina op FB "liken"??? (voor degene die dat nog niet gedaan heeft haha) https://www.facebook.com/#!/Resultaart
Heb geliked hoor! En las over de meeting, ik kan zowel 9 als 10 juni, dus ik hoor het wel. Ben nu nog bij die vrienden en Yanna doet het super, dus dat is fijn ligt nu heerlijk te tukken. Morgen bakkie doen bij mn moeder, dus gelukkig genoeg om handen
Ik maak ff 2 lijstjes : 9 juni : (5 zeker - 2 onbekend) AV Lolly Gold Fmt Sahi Gejanne ? Emma ? 10 juni (5 zeker - 3 onbekend ) AV ? Emma ? Sjoon ? Gold Lolly Princi FmT Sahi Zo is het lijstje nu dus. Hier ligt Fae helemaal aan de onderkant van het bed beentjes helemaal opgetrokken als een klein popje. Lief meisje haha..
@prutske ik wil je vriendje wel zijn op facebook hoor. Ik zal je mijn facebook even prive doen. Kan je zelf beslissen of je wilt aanmelden bij mij .