Hallo dames, weer terug van een weekend weg geweest.. Ik ben meestal niet zo actief in het weekend.. @meptaart, lijkt me helemaal geweldig..!!! Ik ga als Noah 1 wordt een fondant taart bij mijn zus bestellen, met een klein taartje erbij, zodat hij doe zelf kan opeten (in meppen haha) @afgekoeld, Hier slaapt de kleine nu ook beter..!! En gelukkig is hij flink opgeknapt.. @Kiss syndroom, helaas heeft Noah toch het kiss syndroom, wat wij al een beetje verwachtten. Hij is nu 1 keer bij de manuele therapeut geweest en vrijdag moeten we weer.. Eindelijk mijn project is af.. Het heeft een paar weken geduurd, met name omdat ik niet goed wist wat ik wilde.. maar eindelijk is het gelukt.. Ik heb het zelf opgehangen, dus het hangt wat scheef, maar als manlief thuis komt zal ik hem even vragen om het goed op te hangen. Hoop dat ik een foto kan plaatsen, zal even proberen..
oja, als mijn oppas zaterdag 9 juni kan, dan kom ik zondag 10 juni naar de meeting als die naar de 10de verzet wordt uiteraard, anders zit ik daar ook zo in mijn uppie met Elynn haha
Hier vandaag ook een loungeset gekocht in de aanbieding bij van cranenbroek. Superblij mee . EDIT : En voor Fae zit er een mini stoeltje bij zal met mooi weer direct een fotootje neerzetten. @Friesland hier is het in het weekend meestal wel rustig, dat kissyndroom ben er niet zo in thuis, maar hopelijk met de goede hulp komt het goed. Supergaaf en dat heb je helemaal zelf opgehangen ? @gejanne balen dat je geen zon gehad hebt, hier weer vollop warmte vandaag (tegen de verwachting van het weerbericht). Hier ook nog geen tandjes hoor en F is zelfs een maand ouder . @AV haha, ik lach ook even mee ! Wel grappig haha... @sjoon bel je oppas dan ff Wanneer weet je dat zeker? @prutske ooww leuk ook al een tandje.
@friesland wat erg van noah. Ik weet niet precies wat het inhoudt is daar een behandeling voor? Wat gaaf wat je gemaakt het voor noah? @fmt gaaaaaf foto foto. Hoe gaat het met fae.
aaagh lolly lief dat je dat vraagt. Fae ligt te slapen wat was ze weer vrolijk vandaag. En Lucas ? Echt ik zit dus nu pas het half 8 nieuws te kijken, mijn god waar gaat het naar toe in deze *&^% wereld. Syrie, kindjes liggen gewoon vastgebonden aan hun handjes, gedood :x:x. Echt ik kan wel brullen hoe oneerlijk... (even stil)... we kunnen er gewoon niets tegen doen.
wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld. Lucas was weer lekker vrolijk vandaag. Hij eet als een bouwvakker hij heeft geloof ik zo'n 300 gram groente-aard-vlees gehad en dan ook nog een toetje en om 19.30 drinkt hij nog even 200 cc melk weg.
Oww lolly wat mooi die foto. Ik zou eigenlijk eens zon schommel moeten proberen. Tot hoelang kunnen ze daar in ?
Bedankt voor de leuke reacties.. Ik heb het van een canvas doek gemaakt van de action.. Hihi ideaal..!!! @kiss syndroom, komt door de bevalling met de vacuumpomp. Het houdt in dat tijdens de bevalling zijn bovenste nekwervel klem is komen te zitten, en hij daardoor veel pijn heeft. Gevolg is dat hij raar in bed ligt, met een holle rug, geen borstvoeding wilde omdat die houding vervelend was, veel spuugt en zich snel verslikt. Wij geven de voeding ook al vanaf een paar weken verdikt met johannes broodpitmeel. De behandeling bestaat uit het losser en soepeler maken van de bovenste nekwervel. Hopelijk is met een paar keer al klaar en moet het snel beter worden.. @ eten, Noah eet de hele dag al niet, alleen de fles. Hij wou geen fruit, geen brood en geen groente hapje.. Ik denk dat we over gaan op 1 papfles in plaats van 2 en dan maar 2 gewone flessen geven en 1 papfles erbij. Misschien dat hij dan wel beter eten wil. Het fruit en groente heeft hij nu wel nodig.. FmT, wat leuk!!! Ben benieuwd hoe het er uit ziet.. En wat leuk dat er een klein stoeltje bij zit haha.. Wat een erge berichten zeg.. Inderdaad, waar gaat het heen...
@lolly, die kan goed eten! @Fmt, wat leuk een loungeset, en ik ben ook heel benieuwd naar het kleine stoeltje. @Friesland, wat zielig voor Noah. IS het wel te behandelen/ genezen? net gaan hardlopen. Lekker hoor. Kom ik thuis ga ik even bij Finn kijken ligt hij gewoon achterstevoren in zijn bed de grapjas. Natuurlijk weer geen fototoestel of telefoon bij de hand. Volgens mij zijn er nog meer tandjes onderweg gezien zijn huilerigheid (dat had hij van het weekend ook namelijk) Zon tandje groeit trouwens wel hard. Gisteren was het echt nog maar een puntje nu zie je al wel heel de breedte van het tandje. En ernaast is ook al een wittige schijn te zien.
wouwwwwwwwwwwwwwww die lucas !! gaaf en super foto !! Fmt kom op met de foto van Fae !!! en weer goed geshopt dus friesland.. bij lisa is het ook gedacht maar lisa huilt niet va dat ze twee weken is zijn we al onder behandeling met haar en nog volop bezig door de vacum bevalling hier ook veel problemen gehad. Sterkte en ik hoop dat de behandelingen snel helpen .. hier gaat het inmiddels goed eten .. lisa wil geen laatste fles meer .. ik was over op een flink toetje maar ik wil toch de laatste fles blijven proberen het gaf me geen goed gevoel dus vandaag weer pap gegeven ... ze drinkt maar 100 maar ze gaat dan echt worstelen dus zal ze wel genoeg hebben meeten ... meiden ik wil jullie echt ontmoeten maar ik ga deze keer helaas(weer) niet mee .. zondags kan ik zoiezo niet ga ik naar de musical van de kleine zeemeermin en op zaterdag is perry werken en ik durf mijn ouders niet eens om weer oppas te vragen ... vandaag met man naar zh geweest voor uitslagen onderzoeken weten ze nog niks moet hij morgen met spoed onder ct scan en dan dinsdag de uitslag .. pff het blijft ook maar lekker gaan ook hier he ... en lisa is een scheetje en blijft maar kletsen en lachen ! zij en tim maken de dag echt weer goed