Goede middag, Ik kom van het oude oktober topic. Was een beetje uitgestorven . Collin is geboren op 3.
Sahi, dank je! Idd Altijdvrolijk, welkom! Je hebt ze weer terug gevonden! Hoe is het hier verder met iedereen? Ik heb vandaag lekker een stuk gewandeld. Het was zo heerlijk buiten! Wel apart hoor. Pepijn lekker in de kinderwagen, de hond ernaast en dan weer een wondertje in m'n buik! Vind het ook wel weer even leuk als het nog even "geheim" is voor de buitenwereld! Groetjes, Duckertje
@duckertje jaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd. lekker genieten nu. @altijdvrolijk leuk dat je er ook bij bent. Succes op het cb morgen. @fmt hoe gaat ie alles goed met Fae. @emma hoe gaat het met Tim en Lisa? Vanmorgen uit de nachtdienst gekomen. een paar uurtjes geslapen maar dus ik voel me nu lekker brak. Maar doet dat is morgen weer over. Lucas die eet ons echt de oren van het hoofd jeetje wat kan dat kind eten zeg. Vraagje wanner mag de derde fles eraf? Dat zal hier wel niet lang meer duren aangezien hij nu al zo goed de groente eet.
lolly: ik zou die fles weg laten, wanneer hij het niet meer opdrinkt. zo deed ik het in ieder geval met Yanna's flessen, zij heeft zelf het ritme bepaald, wij bieden alles steeds aan. succes met bijslapen
@Lolly: Huh de 3e fles eraf??? Wij geven fruit en groente en daarnaast nog vier flessen! Gaan hier binnenkort wel naar 3 flessen! Mischien bedoel je dat??
ik bedoelde idd wanneer de vierde fles eraf gaat en hij drie flessen op een dag krijgt. Ik ben volgens mij echt aan slaap toe 3 uurtjes is echt te weinig.
Haha We hebben het begrepen Gewoon die vierde fles eraf halen wanneer jij denkt dat het tijd is! Beetje diksap extra geven op een dag dan moet het wel ok zijn denk ik!
He, jou banner klopt niet geloof ik! Joël is van 1 okt! Lucas toch van 30 september??? Volgens mijn banner is joël nu ouder
Er kloppen meer banners niet, in het anders oktober forum zijn er drie kindjes van 19 oktober, waaronder Dinand. Bij twee staat 4 maanden en 3 weken, bij de ander staat een dag extra. Heeft misschien met 29 februari, schrikkeldag, te maken!?
gek he, die banners? zal inderdaad wel door 29-2 komen, denk ik. vanaf een half jaar kun je ook ander vocht aanbieden dan melk, dus water, kinderthee, roosvicee of diksap. misschien vindt Lucas dat lekker bij de groente? Vult ook minder.