sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gold: maat 36??? Dat heb ik nooit gepast hoor.
    Maar misschien door een turk laten vermaken?

2. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @AV, wat zielig. Voor jullie allebei. Ik hoop dat het snel beter gaat.

Hier een mannetje dat niet helemaal in zijn hummetje is. Waarschijnlijk door tandjes, want ik zag net dat nummer 2 zich ook alweer aandient. wel een schattig gezicht.

Vandaag ook kijkers gehad voor het appartement dat we nog te koop hebben staan. Dus heel spannend en hopelijk wordt het nu eens serieus en wordt het snel verkocht.

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Met pijn en moeite een hele lap tekst getypt krijg ik dit :

Your submission could not be processed because the token has expired.

Please push the back button and reload the previous window.

Nou doei hoor haha.. Ga niet opnieuw typen. Morgen weer een nieuwe dag. Vandaag de hele dag in de tuin bezig geweest, alles ziet er weer spik en span uit maar mijn god ik ben verbrand AUW AUW. Ook pijn in mijn armen/handen hopelijk zakt het snel weer.

Owja vriend is gegrepen door onze kat, misschien ook wel eigen schuld, de ene poes ging ervandoor over het dak van de buren naar de brandgang dus ik naar voren om die te vangen, wilde hij die andere alvast de kat pakken die er ook vandoor wilde gaan dus hij greep aan zijn staart en toen was het vechten voor zijn leven. Tetanusprik gehaald en het ziet er echt heel naar uit. Word nog wat als F aan de staart trekt uit kattekwaad (lief zijn, onwetend), krijgt ie direct een ticket terug naar het asiel!

Alsnog een lap tekst. Dames morgen weer een nieuwe dag. Typ alweer een half uur op dit stukje.

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Oooh ik lees nu dit bericht terug en ik ben geen poezenhater hoor haha, het zijn mijn beste vriendjes houd heel veel van ze. Maar als jullie de verwonding van mijn vriend zien..

5. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hey dames,

Altijdvrolijk, wat zielig. Gaat het al wat beter? Misschien meer tandjes?
    Lijkt er wel op, alleen koud drinken... Misschien toch ook een virus?

Sjoon, wat een drukte komende maand voor jullie. Zo heb je niets op de agenda staan en dan zijn je weekenden vol.
    Ik zie trouwens dat jouw kleine, die van mij en F van FmT dezelfde 'coupe' hebben :p Korte haartje opzij en een mooie pluk die naar voren groeit.
    Zal wel baby eigen zijn, ik vind het wel grappig.

FmT ik ken je haat/liefde verhouding met die katten. Je vriend is een bikkel en die arme kat, ach die zal zich hopelijk bedenken de volgende keer dat hij de benen neemt. Zo arm is die kat trouwens niet :p

Ik ben gisteren trouwens geslaagd voor 'n outfit voor de bruiloft morgen! Klein drama om met Florine kleding te passen, gelukkig was er een winkel met een gehandicapten kleedhokje, de wagen kon mooi mee naar binnen :p En maatje 36 heb ik met mijn 162cm altijd gehad, nu dus een 'dikke' 38 maar ik zal niet meer klagen.

Klein prutteltje wordt al wakker hoor ik, fijne dag dames.

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Goeiemorgen dames, gisteren weer een drukke dag, liet me al iets minder gek maken als de vorige keer, maar was toch weer behoorlijk van de leg. T blijft me overkomen, zo irritant. Maar ik leer t wel. Mn teamleider zag me nog even en had t ook door, die zei; je hoeft niet de held uit te hangen he?
    De spijker op zn kop, ik mag ook wel dingen' on hold'. Zetten omdat t anders niet lukt. Dat geeft een hoop lucht en nu lukt het beter.
    Vriendje had ook weer een heerlijke adhd actie, dus dat maakt wel dat ik dan ook niet kan relaxen voor mn gevoel. Hij wil 1000 dingen tegelijk en dat moet ik dan regelen van m, omdat hoij niet weet hoe t moet. Dat ik tot over mn oren in t werk zit, gaat er bij hem dan niet in.
    Toen ik weer thuis kwam na t werk nog even over gehad en dan ziet hij wel in dat t inderdaad niet handig was, hoe die doet, maar nu nog leren t van te voren te voorkomen zulke acties. Maar t is allemaal weer goed :)

Sorry voor de ego, maar ik ben t even kwijt.
    En yanna doet alles super trouwens, dus dat doet me goed. Die nam vanmorgen papa in de maling, doen alsof ze sliep en lekker kusjes incasseren en toen hij wegliep ging ze keihard lachen! Zo grappig! T is echt een schatje :D

Av: beterschap en sterkte met de kleine man!
    Fmt: ik snap je kattenverhaal hoor, t zijn heerlijke beesten, maar t moet met de kleintjes wel te doen zijn.
    10 juni staat in mn agenda!

Fijne dag allemaal!

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gold lekker dat je geslaagd bent voor een outfit. Gaat F ook mee morgen?
    Die coupe is volgens mij baby eigen. Lucas heeft ook al zo'n dikke pluk haar.

@sahi laat je niet gek maken hoor. het komt allemaal goed. Leuk dat je erbij bent de 10e

@fmt goed bezig geweest in de tuin. Hoe gaat het nu met je handen?

@prutske heb je al wat van de kijkers gehoord.

8. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @lolly, nee nog niks gehoord maar van andere kijkers weet ik nog dat dat wel een week ofzo kan duren.

@Fmt, goed bezig geweest in de tuin zag ik. Hopelijk niet te veel last.
    En zijn de poesjes alweer een beetje lief?

@Sahi, wel op tijd aan de rem (en die van je vriendje) trekken. Zodat je ook op tijd kan ontspannen

@ de meeting, ik wens jullie veel plezier. Hier is het dan braderie en ik ben dan jarig. En zolang klets ik ook nog niet mee.

Vanmiddag maar eens beginnen met de voorbereidingen voor mijn verjaardagsfeestje dit weekend. ivm de braderie. Wil een apppelkruimeltaart maken, een aardbeienvlaai en cupcakes.
    En lekker gepland vanavond ga ik helpen in de corsotent, morgen bbq van de loopgroep en zaterdag een 40 jarige bruiloft.:p
    Achja het zal allemaal wel goedkomen.

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo, even mezelf een pauze gegeven. Voel me al stukken beter en alles komt goed. Alleen nu heeft mn vriendje een bacteriele infectie, waardoor hij ontzettend loopt te hoesten. We moeten Yanna ook in de gaten houden, maar die lijkt er juist net mee klaar te zijn, dat gehoest en gesnotter.
    Yanna is lekker shoppen in amsterdam, de bofkont! Haar oppastante verwent haar altijd zo heerlijk, zo schattig :D Dat worden echt dikke maatjes later :D

@haar: Yanna is nog steeds zo goed als kaal

prutske: leuk, lekker bakken!

Yanna ging in de auto vanmorgen ook lekker gek doen, lopen lachen en als ik keek snel dr ogen dicht doen. Wat een gekkerd joh :D Die heeft echt dr lolbroek aan vandaag hoor :D Vraag me af in hoeverre ze dit nou bewust doet, want ik vind het echt heel grappig en knap van dr! :D

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    #1590 FmT, 31 mei 2012
    Laatst bewerkt: 31 mei 2012
    @EK dames denken jullie er ook aan dat het jurkje van supertrash weer in de verkoop is. Je hoeft er maar een te kopen en dan kun je hem straks dik verkopen via marktplaats ;) !. Bij AH of online via supertrash.

@prutske, geeft niet dat je nu meegaat hoor, maar geloof me het is hartstikke leuk. Wie weet volgende de volgende date dat je dan wel mee wil :), zou het gezellig vinden. Hopelijk word jullie huis snel verkocht.

@Sahi, dat jij dat allemaal goed vind dat ze Yanna zo op sleeptouw nemen. Ikzelf ga niet eens naar Amsterdam om te shoppen, ik val je niet aan he, maar goed mijn voorkeur zou zijn dat mijn oppas naar de kinderboerderij loopt om de eendjes brood te geven. Ik weet niet in hoeverre ze dat bewust doet, we kunnen helaas niet in die bolleke's kijken he.

@lolly handen gaan wel eigenlijk, de ene dag meer last dan de andere, gisteren geen last vandaar dat ik de tuin in gedoken was. Uiteindelijk dikke spijt haha.. Maar ik mag niet klagen.

EDIT : Over haartjes jaa die F en F hebben dezelfde haarpluk naar voren hangen, elders nog niet gezien dus ik ga opletten.

11. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag dames,

Pffff, ik word helemaal gek van de verbouwing naast me. Ze zijn de badkamer aan het doen, maar dat hakken en breken gaat door merg en been. Collin kan ook geen tukje doen als ze bezig zijn.
    Denk trouwens dat het einde van de bv periode nadert. Hij wil echt niet meer bij me drinken, alleen maar uit de fles. Als ik hem aanleg, bijt hij echt super had steeds. Maar drinken homaar. Nu is me toeschietreflex ook erg "traag" en als hij honger heeft is het NU eten!
    Zat nog maar op 3 en soms 4 voedingen, maar doet wel pijn aan me hart. Best stom, terwijl ik toen hij 6 maanden was af wou bouwen.
    Nu morgen maar kijken of hij de poedermelk van nestle wel neemt, want afgekolfde melk is ook geen feest voor hem meer. L
    Voel me echt klote, moet werken en ik hoorde net dat ik ook nog eens vannacht moet blijven.

@ Prutske: Oh tandjes, ja dan zijn ze inderdaad wat "vervelender". Ik duim voor je dat er een serieuze kijker tussen zit
    @ Fmt: wat is dat nou voor een melding??? Hoop dat de verwondingen een beetje mooi willen helen bij je vriend. Ik heb echt helemaal niets met voetbal, ook vriendlief niet
    @ Gold: Oh, ja ik ben al 10 cm groter. Maar fijn dat je geslaagd bent voor een setje. Je kan moeilijk in een vuilniszak komen toch? Hahaha.
    @ Sahi: soms is pas op de plaats wel eens goed hoor. Anders ren je straks jezelf ineens voorbij
    @ Lolly: Collin heeft niet zo’n pluk, maar wel heel veel ongelijke haren.

12. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier ben ik ook weer eens! Ik betrap me erop dat ik toch ook eerder mee-lezer ben, maar goed, ik doe m'n best! :)

Zag weer een hele mooie foto voorbij komen van F. Zo schattig!!

Altijdvrolijk, balen dat de borstvoeding minder gaat! Kan me voorstellen dat je hier verdrietig om bent... Bij mij was dat al gelijk de eerste dagen. Kwam gewoon niet op gang. Ook veel verdriet om gehad, maar ja, je moet wat.....

Prutske, spannend met jullie appartement! Wij zijn ook voor nieuwbouw aan het kijken, maar we weten nog niet of we durven... :)
    De tijd is er niet echt naar om met twee huizen te komen zitten....

Enne, heel veel plezier met de druktes het komend weekend!

Sahi, op het gemakkie!
    En idd, ik neem Pepijn ook zomaar niet mee naar Amsterdam ofzo hoor!
    Zelfs m'n ouders krijgen hem niet zomaar mee.... :)

Hier gaat het goed! 22 juni de eerste echo!
    Echt spannend weer! Dit keer moet het gewoon goed gaan!!

Oja, FmT nog in Willemstad geweest??

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    #1593 Sahi, 31 mei 2012
    Laatst bewerkt: 31 mei 2012
    oh dames, ik ben inmiddels wel wat makkelijker met Yanna. En ze vindt het zelf ook allemaal prima, t is een erg makkelijk kind. Ze (de oppas) vraagt me ook om toestemming hoor, ze had afgesproken met iemand, dat had ze ook kunnen verzetten, maar ik vind t niet erg.
    Als Yanna er moeite mee zou hebben, had ik t niet laten gebeuren hoor!
    Duck: ik duim voor een goede echo voor je!
    Av: rond deze tijd hebben ze wel minder melk nodig, maar helemaal geen melk kan nog niet. Pijnlijk he? Dit is niet hoe je het dan hebt voorgesteld. Maar je hebt 'm superveel melk kunnen geven! Geweldig toch? Sterkte meis!
    Ik bedacht me nog: kan je een LK om advies vragen?

Wij gaan zo weer naar bedje, morgen weer allemaal plannen, we zijn wel weer redelijk relaxed hier :)

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @duckertje, neee hehe, mijn moeder zou oppassen maar kreeg migraine aanval, dus beter voor mijn moeder dat F thuis bleef. En zo ver op de fiets durf ik niet, durf eigenlijk helemaal nog niet te fietsen, mijn stuur moet echt lager anders ga ik vallen denk ik bij op en afstappen.

Hoofdpijn, ben bezig voor de doop, loop een beetje achter met alles. Moet ook nog solliciteren bleeeh.. tot snel weer.

Fae slaapt veel ineens, herkenbaar voor jullie ?

@av balen van de bv.

15. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @AV, wat balen van de borstvoeding, en natuurlijk ook dat hij zo bijt dat is niet leuk

@Fmt, balen dat je moeder niet op kon passen en dat ze ziek is geworden. Succes met de doop en ook met solliciteren.

@Sahi, Hier ook zon makkelijke moeder hoor. Als ik moet werken mag de oppas (de opa's en oma's) kijken wat ze met Finn gaan doen. Ik ga ervan uit dat ze wel weten wat wel en niet kan. Ze zien hem vaak genoeg.

@Duckertje, kan toch dat je wat meer leest als reageert. Heel veel succes en ik duim voor een goede echt de 22e.

Hier vannacht kindloos. Hij is lekker uit logeren bij mijn ouders. Kon ik vanavond weer beginnen met een van mijn grootste hobby's: bloemencorso bouwen. Heerlijk om er weer mee te beginnen.
    Nu nog effe draagmoeder gezocht kijken en dan slapen.

16. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou misschien ga ik toch de lactatiekundige bellen morgen.
    Vind het echt zo niet leuk nl.
    Zit nog op me werk, maar ik ben hondsberoerd. Hopelijk kan ik zo naar huis

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Kom er nu pas achter dat ik in t andere topic op je heb gereageerd, AV, ik heb t idee dat je hier meer zit, maar goed, als ik iets voor je kan doen, zoals het vinden van een LK in de buurt, hoor ik het graag. 'Mijn' LK doet dus een grote regio, wie weet valt jou woonplaats er ook wel onder.

Fmt: Yanna slaapt ineens ook heel veel, vooral op t KDV. Ze heeft nu echt 3 eetmomenten op een dag, en tussendoor wat fruit, dus blijkbaar vindt ze dat ze de rest van de tijd kan slapen.
    Ik merk ook dat ze gaat slapen als ze niet ge entertaint wordt.terwijl ze na zo'n dag als gisteren echt niet oververmoeid is, maar dan slaapt ze dus minder. Maar op t KDV doen ze niet zo veel, dus daar slaapt ze heel de middag.

Ik kan niet meer slapen, en dat terwijl mn vriend een vrije dag heeft en we dus alle tijd hebben vanmorgen...

18. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Wat een rust hier.

Kom ik net thuis staat de buurvrouw (nou ja een huis ertussen) aan de deur met de vraag of wij hun schommel toestel willen hebben. Gratis! Want hun kinderen doen er toch niks meer mee. Tuurlijk willen wij dat.:D Lief dat ze aan ons denken.

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @prutske jaa het is rustig dacht het ook al. Leuk gratis een schommel, daar zeg je geen nee tegen.

Ik was druk met niets doen, F ligt op bed en ik ben echt moe! Weinig te melden vanuit hier dus.

20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Fmt, ik heb ook meteen gezegd dat we hem binnenkort even ophalen, lees mijn man en vader.
    Hier ook geen zin om iets te doen. Moet eigenlijk wel:)

Deel Deze Pagina