sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lig hondsberoerd op bed en kan niets binnen houden.
    Heb wel de lk gebeld, het is een fase zegt ze. Komt goed.
    En promt drinkt Collin vanmiddag aan 1 kant. Wel met een tepelhoedje, maar ik ben niet gebeten :D

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    beterschap altijd vrolijk

prutske wat lief !! en leuk hoor schommel

FmT haha druk met niks doen .. kan je ook moe van worden hoor :D en wanneer is de doop ook alweer ??

sahi oh lekker dat ze zo veel slaapt ! deed tim ook altijd ! lekker van genieten want die tijd gaat voorbij haha

duckertje we tellen mee af naar de 22e en dat gaat zeker te weten helemaal goed komen !! duim duim

hier begonnen met lijnen !! en jaaaaaaa fanatiek ook
    heb zelfs een hometrainer gekocht want naar de sportschool schiet nu ff niet op .. er moet eerst eens 10 kilo af kijken we wel weer verder !
    zat hier op het forum 2 jr geleden ook in een groepje en ben toen 16 kilo afgevallen en dat wil ik nu weer ... :cool:

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    prutske: wat een leuke verrassing, die schommel!

fmt: balen dat je zo moe bent. lekker hoor, zo'n dagje niks.
    ik had ook mezelf 'vrij gepland', maar toen stonden mn schoonouders spontaan voor de deur, dus even naar de stad geweest. Was ook leuk. En ze zagen dat ik gaar was, dus ze hebben het eten voor me geregeld en zijn toen weer weg gegaan :)

AV: meid wat goed dat hij nu weer drinkt! Wel balen dat je nog steeds zo beroerd bent zeg :(

emma: wauw wat goed van je, zo actief bezig met sporten!! Respect hoor, ik kan het niet opbrengen.

hier vandaag een aanloop heel de dag, vriendinnetje spontaan langs, schoonouders ook spontaan, broertje zou mee eten en tot een uur of 5 zou ik lekker niksen. Nu naar de stad geweest en mn schoonouders hebben het eten geregeld. De lievers. Ze zagen dat ik gaar ben. Maar even wat doen deed me wel goed :)
    Yanna heerlijk aan de klets tegen opa en oma, dus erg leuk.
    En toen kwam papa even snel binnen (is druk met van alles vandaag), roept ze; 'Papa!!!' We stonden met zn allen versteld, zo knap he! We kunnen het nu echt niet meer ontkennen, papa en mama zegt ze echt heel gericht! leuk hoor :D

Ze ligt nu op bed en weigerde pertinent de fles. dus 2 flessen vandaag. Ze heeft wel heel goed avondeten + toetje op, dus ze heeft geen honger. en voor 1 dag maak ik me niet druk, maar als ze dit dagelijks gaat doen, is dat dan een probleem?
    tsja, ik ga haar ook niet dwingen.
    Heb haar nu 'uitgelegd' dat ze kan vragen om de fles nog vanavond hoor (voor wat ze ervan snapt, maar toch he). Maar ze is heerlijk in slaap gevallen na een enorme praat en zing sessie van haar kant.

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    sahi hier ook een aantal dagen veel fles geweigerd .. nu ineens is het weer ok ! zal wel een fase zijn en als ze voor de rest lekker smikkeld en vrolijk is zal het wel goed zijn ..

hier een klein hoestend meissie .. tis zonde hele nacht heeft ze liggen hoesten ... op tijd uit bed gehaald en ze heeft fles in een ruk op die had dorst

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
  6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @lolly, ik probeer van de zwitsal af te komen maar heb zoveel bij de geboorte gehad dat ik nog wel dik een jaar heb. Op luierdoekjes na maar die heb ik laatst een voordeelverpakking van 27 stuks bij de ETOS gekocht.

Heb even geen tijd om verder terug te lezen maar heb jullie hulp nodig nodig. F heeft al 2 dagen last van natte scheetjes.. kan dit kwaad of is dit dan die tandjes die gaan komen ? Of zit er een verstopping, ik weet dat jullie geen dokters zijn maar hoor graag jullie mening ;)!

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Heeft ze wel gewoon ontlasting of poept ze helemaal niet?

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meestal met tanden komt er idd wel wat nattigs aan ...
    ben benieuwd ! dan wel tandenfoto he !

pff ik laat me nooit opfokken op deze site maar vandaag toch gelukt hier in de lounge .. wat zijn sommige mensen toch gemeen zeg

9. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ja heel der bibsje is nu rood en schraal lijkt wel. Echt zielig. Ze heeft vanochtend wel gewoon een poepluier gehad (vriend gedaan dus ik heb het niet gezien).

Ik voel nog helemaal niets en eerlijk gezegd durf ik ook niet goed te voelen want ik ben bang dat ze op mijn vinger bijt haha..

@emma wat een opmerking zeg... je hebt het netjes opgelost, jammer dat ik niet meer kan reageren hehe :).

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ahhh kleine F ... hebben ze echt last van hoor .. ik smeer lisa haar billen ook al lekker in zijn ook al zo rood .. hier zie je de bijters zooo goed zitten maar dat is al 2 mnd .. door komen ze nog niet
    haha ze bijt vast je vinger er nog niet af

ja joh daarom reageer ik meestal al niet eens .. ik hield het nog vriendelijk maar sjees ... sommige ...
    deze opmerking ging voor mij te ver hoor
    nouja topic is dicht en laten gaan

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @emma ja zo is dat ook, als ik van dat dentinox derop doe likt ze wel mijn vinger af, dan kan ik een beetje voelen. 1 juli is de doop. In zevenbergen, gisteren toch een e-mail gestuurd dat die (aardige) pastoor ons zo warm verwelkomd had dat wij toch graag hadden dat hij Fae zou dopen. Geen probleem, factuur word opgestuurd. Hahaha... Morgen ga ik haar doopjurk passen, dat is de 2e jottum die ik nu gekocht heb nu 2 maten groter, hopelijk past ie over een kleine maand nog hehe. Nu groeit ze gelukkig niet heel hard. Ik zal kijken of het lukt om een foto te maken.

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sjoon en andere mama's van oudere kindjes die mee gaan op meeting, nemen jullie de grote kindjes ook mee vraagt Princi want Mara komt wel mee.

13. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    Zit al weer even mee te lezen..
    ook hier slecht de flesjes drinken, tandjes die maar niet door willen komen. En ontlasting die (nog steeds) moeizaam gaat..

Maaaar ik zie haar echt met dag groeien.. Dus misschien een groei periode..?

Ohw ennuh Emma, ik heb ook even gelezen in het topic.. Sjah, sommige mensen :x

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Emma, jeetje wat een discussie!

@Fmt, ik had tot maandag ook niks gevoeld of gezien bij Finn en nu ineens al 2 tandjes door in een week. Dat van die luiers komt mij wel bekend voor van de afgelopen twee drie weken. Dus voor mij klinkt het als tandjes krijgen.

@lolly, wel een gave loopfiets zeg. Helaas op het moment even boven ons budget:(

Vanavond hadden we een feestje dus een oom en tante van mij paste op. Finn was daar. Kom ik daar om half tien aan slaapt hij nog niet. Hij lag al wel vanaf acht uur op bed maar hij was nog hele verhalen aan het vertellen. Ook in de auto naar huis viel hij niet in slaap. Dus echt niet moe denk ik.

Morgenmiddag feesten voor mijn verjaardag alvast. Ben benieuwd

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @fmt foto foto. Fabian gaat niet mee naar de meeting maar dat wist je volgens al.

@emma wat een discussie zeg. Goed dat er een slotje op zit. Enne je niet meer gek laten maken hoor je hebt niks verkeerds gezegt in mijn ogen.

@prutske en slaapt finn nu? Misschien wel te veel indrukken en een andere ongeving. Veel plezier morgen met je verjaardagsfeest. Ben je morgen ook jarig?

@sm denk het en misschien heeft ze gewoon een dagen wat minder zin in eten.

16. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @ lolly, hij heeft thuis nog een half uurtje liggen babbelen in bed en is toen lekker in slaap gevallen. Hij lijkt op het moment ook wat minder slaap nodig te hebben. En jarig ben ik pas volgende week als jullie op de meeting zijn!

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Fmt: klinkt als tanden, maar ik denk hier ook al vanaf maart dat ze doorkomen en nog niks tot op vandaag...

Yanna en vriend zijn wel aan de diarree, dacht eerst aan de tanden, maar vannacht kreeg vriendje het dus ook, dusd gewoo een buikloopje. Ze hebben dr verder niet al te veel last van, en ik maar sap naar binnen werken :p

Emma: daarom kom ik dus eigenlijk niet meer buiten de oktober mama's, wat een vervelende meiden zijn er soms op ZP zeg! Zo respectloos!
    Ik lees soms wel eens topics voor advies, maar zelf openen ben ik voorlopig mee opgehouden en lezen alleen als ik echt niks te doen heb of echt advies nodig heb. Stomme dames soms...

Sunshine: leuk je weer eens te lezen. En je ziet ze inderdaad met de dag groeien he? 'S morgens schrik ik wel eens als ik dr uit bed kom halen, zo groot alweer!

Yanna heeft ons net wakker gezongen, zo maar eens langzaam opstaan.

18. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt, Collin is zo aan het piepen en ik weet niet wat er is.
    En drinken wordt een gevecht, hoe pijn het ook doet, hij wil niet meer.
    Kolf echt zo weinig.

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hey meiden. Hier weer terug van een weekendje brussel, was heel gezellig en leuk geweest zo zonder de kinders... Wel wennen, maar even geen verplichtingen gehad:)

Meeting: nee, chiel gaat niet mee.

En waarom kletst princi dan eigenlijk niet op dit topic mee?? Of wil ze niet meer op zp?

20. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, zie dat Collin 7 maanden is :D
    @ sjoon: dat lijkt me best raar, ineens zonder kinderen.
    @ sahi: zullen we met de meeting samen rijden?

Deel Deze Pagina