sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @AV, gefeliciteerd met Collin. En wat vervelend dat het niet goed meer gaat met de borstvoeding en het kolven. En ik vind het zo knap dat je het al zolang volhoud (bij mij was het na een week al afgelopen. Uiteindelijk mijn keuze hoor)

@Sjoon, wat leuk een weekend weg. Ook wel eens lekker om geen rekening te hoeven houden met etenstijden en slaapjes.

@Sahi, en zijn je vriendje en Janna al weer helemaal beter.

Hier nu lekker rust! De verjaardagsvisite is weer naar huis. Alles al opgeruimd. Morgen nog een vriendinnetje op visite en dan is mijn verjaardag weer voorbij voordat ik echt jarig ben. haha

Oja heb nog geprobeert om een foto te maken van Finn zijn tandjes ik ga ze zo proberen te plaatsen.

2. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    De foto's zijn niet heel duidelijk, ze zijn gemaakt met mijn mobiel

Bijgevoegde bestanden:

3. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ prutske: is altijd gezellig hè, de visite, maar ook lekker als ze weg zijn. Leuk ventje zeg.

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Av: ja goed idee om te carpoolen! Gezellig ook :)
    Wel ontzettend moeilijk met die bv zeg :( doet dan toch zo'n pijn he, ook al weet je dat hij op kv ook heus wel groeit. En die melk wordt steeds minder belangrijk nu, dus de basis heeft ie allang meegekregen!
    Prutske: ik zie tandjes hoor :D leuk ventje :D

Hier vandaag bij mn broertje geweest, was helemaal gezellig :)
    Morgen voor ons doen vroeg op, met 1 auto alle3 naar de plek van bestemming, dus dat wordt vroeg. Maar dat overleven we wel, en t voordeel is dan dat ik lekker op tijd naar huis kan morgen :)

Fijne avond!

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    wat een rust hier zeg. Ik ben aan het werk en ik dacht ik ga even spieken maar niks bij te lezen.

nog een paar nachtjes slapen en dan...................meeten ik heb er zin in.

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

carpoolen is idd ook een goed idee....
    vanuit deze kant denk ik niet helemaal praktisch!

nou, Chiel zijn eerste wenochtend gehad. hij wilde zooooo graag naar school toe. vanmorgen had ik hem wakker gemaakt
    zegt hij: ben ik nou groot?
    ik zo: jaa, jij bent heel groot nu, je mag naar de basisschool toe.
    Hij: ik wil niet naar de basisschool toe ik wil naar juf B op de speelzaal.
    Ik, maar nu ben je klaar op de psz nu mag je naar de basisschool.
    hij: ik wil echt niet.
    ik: en als je dan gaat spelen op de basisschool?
    hij: ja, dat wil ik wel.
    haha hoe makkelijk kon het zijn :)

@lolly, het is hier idd rustig ja!

7. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad rustig, ik ben nu redelijk opgeknapt, spuugt Collin net alles onder :(
    Zo zielig!

Heb er zin in!! Zie ik jullie eens in het echt :D

8. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Sjoon ik zag de FB foto's net ... wat een heerlijk kereltje heb je toch :D
    Ik ben erg benieuwd hoe hij het vond op school vandaag. En je bent weer goed crea bezig geweest zag ik.

Altijdvrolijk, bah. Hoe lang is Collin al uit zijn hum? Toch wel al een week nu toch? Ik hoop echt dat hij snel weer zichzelf wordt.

Hier een paar drukke dagen gehad met de bruiloft in het zuiden (die overigens heel gezellig was.... iets te diep in het glaasje gekeken:p) en het logeren van Florine. Wat overigens ook prima is gegaan.
    Ze heeft een omslag gemaakt en doet het nu echt met 2 lange slaapjes op een dag.

Vandaag ook besloten om actief naar een nieuwe woning te gaan zoeken, we huren een stylist in voor mijn apt. zodat er mooie foto's op funda geplaatst kunnen worden. Als ik quitte speel met mijn inleg zijn we tevreden.

Laters.

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@gold: hij vond het erg leuk en heeft het ook goed gedaan op school zei de juf, hij wil morgen weer gelukkig!
    ook gelijk verteld dat hij een vaderdag cadeautje gemaakt heeft. een flamee zegt chiel. is dus een flamingo na even doorvragen haha, zo leuk om soms woorden te ontcijferen!

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Joehoee ik lees ff mee, net een lange klachtenbrief gestuurd richting werk.nl en nog even een sollicitatiebrief verstuurd. Andere niets meer van gehoord, ook geen zin om na te bellen. Ben wel weer in de run voor een nieuwe vacature dus, thuis werken minimaal 24 uur, zelf tijden inroosteren, en gratis parkeren voor hun deur als ik op de zaak moet komen.

@sjoon geen idee waarom princi niet meekletst hier haha, ik weet wel dat ze meeleest volgens mij. Ze is in ieder geval welkom toch :).

@AV hier ook een kleine meid uit der hum, ze is echt een beetje zielig, veel jammeren, oortje gaat steeds kapot bovenaan waar haar haartjes opvallen zeg maar, der mondje is aan de onderkant helemaal schraal en der bibs laat steeds scheetjes en dan komt er poepje uit. Slapen doet ze ook maar moeilijk.

@sjoon, chiel is een heerlijk kind. Jammer dat hij er niet bij is aankomend weekend, maar ik ga hem vast nog weleens zien toch ?

@prutske, waar woon jij nou ook alweer, en jij was toch ook werkeloos net als ik ? Wat voor werk zoek je eigenlijk en voor hoeveel uur ?

@sunshine mama leuk om weer eens van je te lezen. Nog geen tandjes die ik voel maar ik denk dat het niet lang meer duurt.

@jep waar ben je dan ? Alles goed met de kleine ?

@duckertje, hoe is het aan die kant ? En met je buik ?

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Fmt, jij gaat chiel zeker nog wel een keer zien ja! :)

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @gold spannende tijden dus voor jullie. Hopelijk speel je kiet, maar goed je bent natuurlijk niet verplicht om het voor minder te verkopen, dus ik zou ook zeggen te koop zetten die boel en niet lager zakken dan je wilt. Mijn broer als hij verkoopt maakt hij hoe dan ook al dik 30.000 verlies, er staan in zijn complex dan ook wel 13 appartementen te koop.

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sjoon gelukkig :) hij is zo vriendelijk ook en wat heeft hij mijn hart sneller laten kloppen op die glijbaan haha...

@prutske wat een leuke foto's van F. Snoepje hoor :).

Zin in 10 juni :D

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Goldduke, Succes met de verkoop van je appartement. Ik hoop dat de appartementen daar beter verkopen als hier. Dat van mijn man staat al 3,5 jaar te koop. Vorige week weer kijkers. Maar vandaag te horen gekregen dat ze toch ergens anders voor gaan. Wij gaan nu toch proberen te verhuren.

@Sjoon, wat fijn dat hij het leuk vond op school, en wat had je mooie knutsels gemaakt. Ze zagen er ook erg lekker uit.

@AV, Fijn dat je jezelf weer wat beter voelt. Hopelijk was het maar eenmalig bij je zoon (het spugen)

@Lolly, ondertussen is er weer heel wat te lezen;)

@Fmt, Ik kom uit Zundert. En ik ben niet werkloos maar wel op zoek naar iets anders voor ongeveer 24 uur. Dit omdat ik een akkefietje heb gehad met de vrouw van mijn baas. Zij regelt de personeelszaken zeg maar.
    Spannend dat je weer in de race bent. Hopelijk wordt het deze keer wat.

Bedankt voor jullie reacties op mijn foto's. Viel nog niet mee om die tandjes op de foto te krijgen

15. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Leuk dat jullie allemaal zo uitkijken naar de meeting! Ik hoop dat jullie het heel gezellig gaan hebben! :)

Prutske, echt schattig!! :D

Altijdvrolijk, hoe is het nu?? Wat een gesukkel met de voeding he?! Ik heb het met je te doen!

Sjoon, leuk dat Chiel het zo naar zijn zin heeft gehad op school! Vaderdag, komt er natuurlijk ook weer aan.....

FmT, jij blijft ook maar druk aan het solliciteren zeg! De huizenmarkt is niets op het moment, maar op het gebied van werken is het ook niet veel...

Enne, hier alles goed..... Lief dat je het vraagt! :)
    Met buikje ook alles goed. Ik heb van mezelf al een buikje, vooral na de bevalling... :) Dus nog niet veel aan veranderd!
    Voel me verder wel goed!

Wanneer maak je eigenlijk de overstap naar 2 flessen?? Het minimum is toch nog steeds 500cc??
    Wat gaan die flesjes er toch slecht in zeg.... Maar er hadden er hier al meer last van, las ik....

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: hihi, wat makkelijk om hem over te halen :p Hoe vond 'ie het??
    ah, leuk gehad lees ik nu :) :D Super! :D

lolly: jaaaaaa bijna meeten!!

AV: oh stom he, hoe je elkaar dan aansteekt :(

Gold: zo, de knoop doorgehakt over het wonen, alleen zo'n beslissing is soms al lekker!
    leuk weekend gehad dus :p :D

fmt: he jakkes, wat vervelend dat F zich niet lekker voelt :(
    en wat balen van dat werk joh, bah!

@ huis kopen/verkopen; wij willen ook groter wonen, maar verkopen gaat nu echt niks worden :( Dus het wordt een 10-jaren project :p

Duck: geef je ook ander vocht dan melk? Hier nu 3 flessen, maar eigenlijk heeft ze alleen heel erg behoefte aan die 1e fles 's ochtends, want dan heeft ze hoooonnggeerrr! verder vind ik bij de lunch en voor het slapen dat ze melk nodig heeft, maar met sap zou ze ook tevreden zijn.
    die 500cc is dus voor vocht in het algemeen

Hier een lekkere dag gehad, in het team mn frustraties geuit, dat ik steeds tegen de drukte van het werk aan loop. Nu is het ook wel even erg hectisch, maar waarschijnlijk komt het ook omdat ik nu met Yanna nog in een ritme moet komen. Maar puur alleen het spuien heeft al veel lucht gegeven. Is al een hele stap voor mij, want ik val anderen liever niet lastig met mijn problemen.

Net even naar Friso gebeld, ik ben al een tijdje op zoek naar een fatsoenlijke bak om de poedermelk in te bewaren, met afstrijkrand, en volgens friso hebben ze dat bij kruidvat en etos. maar die zeiden dat ze dat helemaal nooit hebben gehad. Dus ik friso bellen; 'oh mevrouw, dan stuur ik er wel 1 gratis op'. mooi :D

Yanna ligt hier te roepen naar de tv op de grond, ze lijkt net een beer ofzo haha :p :D
    Ze heeft weer een heerlijke dag gehad, net heerlijk gegeten en zo lekker naar bedje, hopelijk krijg ik er nog een fles in :)

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Gold: succes met de verkoop, hopelijk beetje snel! Jullie blijven wel in die buurt?

FmT: o heerlijk, thuis werken! Vergt wel discipline ;) Wat voor baan?

Sjoon: Leuk he, hoe de kids soms praten!

Prutske: leuk zeg, die tandjes!!

Alvast een fijne meeting ...

Hier gisteren heerlijk de hele zolder opgeruimd, alles is nu echt opgeruimd! Nu nog planken in de inbouwkast beneden laten maken, dan kunnen we dat ook verder inrichten en zijn we lekker gesetteld en kunnen we verder gaan met opknappen!

Nu een dagje werken, ook wel lekker even wat anders aan mn hoofd ;)

18. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sahi: ik heb wel zo'n bak hoor, bij de Kruidvat gekocht en daar zijn ze nu ook gewoon te koop. Kostte vijf euro, zat gelijk een pak voeding bij in. Ideaal, gebruik hem al vanaf dat Dinand een paar weken is! Leeg gewoon altijd mn nieuwe zak in de oude die er in zit!

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo'n smartpack? Ze zeiden inderdaad dat het bij kruidvat en etos te koop was, maar daar hadden ze t niet. Dus ik friso bellen en nu krijg ik m gratis per post :D Nu gebruik ik een oude nutrilon pak, maar die wordt nu echt gaar. ik gebruik sinds de 6 maanden een huismerk voeding (scheelt 4 euro per pak), maar daar zitten dus van die losse zakjes voeding in.
    Maar binnenkort dus een smartpack in huis :)

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ja, gewoon zo'n witte doos met blauwe deksel, zit dan 400 gram voeding bij volgens mij. Ik gebruik altijd al huismerk voeding, maar toen eenmalig Friso gedaan (voor de smartpack :)) Nou ja, dat is helemaal handig toch, dat je hem via de post krijgt! Je hebt me op een idee gebracht, ook even een nieuwe aangevraagd, want diegene die ik nu gebruik werkt niet meer helemaal goed :);)

Deel Deze Pagina