sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Ge-wel-dig die foto FmT! Maar dat wist je al.
    Ik wil nu ook slofjes voor Florine, alleen al omdat het er zo leuk uitziet, en wij meisjes zijn toch van de kleertjes/schoentjes :D (dit meisje althans wel)

Florine krijgt zondag iets aan wat schoon is :p

2. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ja wat ik aantrek is ook afhankelijk van het weer natuurlijk :p, de rest van de week draagt ze alleen maar pyama hahaha

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: ik vind wekken ook zielig, maar als ik naar mn werk moet, moet het wel. Dus het gebeurt wel eens, nu steeds minder, omdat ze aan het ritme is gewend.
    ik had het er met een collega nog over, zij heeft net een 2e en ze vindt het lastig dat ze haar jongste nu wel eens laat schikken naar het gezinsritme. Ze vindt het zielig. Maar aan de andere kant weet haar baby natuurlijk niet beter en moet zij op een gegeven moment ook mee in het ritme. Dus het zij zo...
    fistel, geen idee, nooit gehad. Ik had die afspraak bij de gyn al staan (nacontrole van die cyste). Dus komt goed uit ;) En dat geeft mij nu reden om niet naar de ha te gaan ;)
    hihi, nu wil ze alleen maar zitten :p En hier kan Yanna ook prima de hele ochtend op schoot zitten hoor, vinden we allebei gezellig. Maar nu zijn we natuurlijk met allemaal mama's en baby's, op verjaardagen en met vriendje erbij kan ik haar tussendoor nog even uit handen geven, zodat ik zelf ook even wat kan eten of drinken enzo

fmt: wauw wat zit Fae goed in de winkelwagen!! Dat gaat met Yanna denk ik nog niet
    leuke kleding :D Ik zit even te zoeken voor zondag, ze past heel veel niet meer, maar 74 is vaak nog groot, ook niet echt charmant...
    haar zomerkleding is echt heel leuk, maar weet niet of het er weer voor is zondag. we zien wel :p
    oh wel makkelijk dat je haar vaak haar pyama aan trekt, bij Yanna is het wel afhankelijk van wat schoon is. Als ik iets per se op een speciale gelegenheid aan wil doen, moet ik het heel de week apart houden.

Nu heeft ze ook zo'n leuk shirt aan, maar wel helemaal onder de tomatensaus (we aten macaroni), dus dat gaat nu in de vlekkenspray enzo... Ik doe haar echt een slab om, maar toch zit alles altijd onder...

Net kwam Yanna thuis, vriend legt haar in de box, omdat ik aan het koken was, zei keihard roepen 'mamamamama!!'
    wel schattig, maar niet handig :p Dus in de kinderstoel erbij gezet in de keuken en toen vond ze het goed. Stukje komkommer gegeven, want ik dacht dat ze trek had.
    Maar avondeten had ze geen trek in, vriendje probeert het straks nog even.

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    VID-20120605-00011.3GP - YouTube

Yanna gister ochtend, het begin is een beetje gek, maar dat met haar handje doet ze sinds zondag zelf, eerst deden wij dat en in de auto zondag ontdekte ze dat ze het zelf kon.

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wouwwwwwwwwwwwwwwww wat een lieve foto !!!!
    knap hoor .. ga ik ook maar eens proberen met lisa

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ja ik zag het bij iemand op mijn facebook van de andere mama's, door de bochten wel uitkijken en gewoon ff die handjes op de voorkant leggen zodat ze niet omvalt (naar rechts). Wij waren wel met zijn 2en met de boodschappen dus vriend pakte de boodschappen ik hield F in de gaten.

Edit : Leuk filmpje sahi, zover is Fae nog niet dat ze zo zit te springen hoor.

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    haha, maar door haar gehobbel kan ze denk ik nog niet in de winkelwagen, ze zit in de tripp trapp redelijk, maar dat is ook niet erg als ze omvalt erin, want ze zakt dan makkelijk tegen de leuning.

zo, nu even werken nog ;)

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Dames met de kindjes die gedoopt zijn er komen 19 volwassen en 5 kinderen, wat hebben jullie voor eten gedaan, besteld of zelf gemaakt ? En wat dan of hebben jullie niets gedaan... wat een geregel allemaal. F. word om 12:00 uur gedoopt. En moet ik het huis ook versieren of niet hehe...

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Leuk filmpje sahi.

Elynn heeft net heel de badkamer nat gesparteld haha, inclusief mij.... Dus heb al lekker de pyjama aan

10. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Fmt, wat een leuke foto. Binnenkort ook maar eens proberen.
    Ik heb met Finn zijn doop gewoon div. broodjes gedaan met een paar soorten beleg. Een grote pan hachee en een met gehaktballen. Lekker makkelijk kan je eigenlijk alles al van te voren klaarmaken.

@Sahi, leuk filmpje

@Sjoon, lekker toch dat ze het zo leuk vinden in bad/douche. En ik vind het ook zelf wel lekker een pyama avondje

@All, vind het leuk om zo mee te genieten van jullie voorpret voor de meeting! Ik wens jullie allemaal veel plezier.

Heb net de halve Kruitvat in de buurt leeg gekocht op de VIP koopavond. Voorlopig heb ik genoeg luiers, zwemluiers, luierdoekjes en eten in huis voor de kleine man.;)

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Sjoon: lekker he, dat gespetter! Kan daar zo. Van genieten! En in pyama op de bank is ook heerlijk :)

Fmt: geen ervaring, sorry...

Prutske: zo, jij kan even vooruit ;)

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hmmm net even naar de prijzen gekeken om catering/eten te laten verzorgen. Voor 19 volwassen 275 euro. Nou dikke doei hoor haha.. Ik ga zelf wel de keuken in :)

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Groot gelijk.

14. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Dikke doei inderdaad :D

Sahi wat is Yanna een schatje ... Ik denk dat ik haar heel veel knuffeltjes ga geven zondag!

Vraagje, de 16e hebben wij een feestje, oppas heeft net afgezegd (als Florine slaapt zouden wij weggaan) nou kunnen we haar meenemen naar het feestje, daar laten slapen, maar dan moeten we haar wakker maken als we terug rijden (klein uurtje rijden, is in Utrecht) Dat vind ik super zielig.... hebben jullie dat al eens gedaan?

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @fmt groot gelijk dat is snel verdienen toch.

@gold wij hebben het wel een paar keer gedaan met een verjaardag. Dan legde we lucas in het camping bedje. Dat was wel dichter bij huis moet ik zeggen. Slaapt f ook in een slaapzakje? Je hebt bij de prenatal slaapzakjes waar je twee beentjes van kunt ritsen. Dat is wel superhandig.

Ik haalde vanmorgen lucas uit bed heeft hij me toch een paar rode wangen. Ik getempt en ja hoor 39.3. M'n mannetje voor de eerste keer koorts. Vandaag maar lekker kroelen met hem.

16. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Top idee zo'n slaapzakje Lolly.
    Die ga ik zeker kopen voor een andere keer.
    Manlief en ik hebben al besloten dat ik thuis blijf (wilde ik toch al) en dat hij alleen naar het feestje gaat.
    Een paar dagen later hebben we WEER een ander feestje (de 20e) naar Marco kuch Borsato, een vip feestje ... en daar heb ik al HELEMAAL geen zin.... Doe mij maar Guus...

Moeten baby's op de fiets een helmpje op? En fietszitjes heb ik al naar gekeken, het wordt een yepp of dat merk met een b. Ik fiets niet, dus het komt bij mijn man op de fiets.
    Welke merken gebruiken jullie? Vanaf 9mnd ofzo gaat F op de fiets. Geen idee wat mijn man dan wil doen met haar op de fiets, maar goed, hij moet met haar op de fiets :p

Hier duidelijk een tandje/sprongetje, niet willen zitten, liggen, schuiven, alle speeltjes zijn stom, alle nieuwe speeltjes ook, de keuken is stom, haar slaapkamer ook, luier verschonen is stom, mama patsen in het gezicht is leuk ..... En als haar papa s'avond thuis komt ... een heel lief lachend kirrend meisje. Begint dit nu al? :p

17. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gold wij hebben nooit en helmpje voor op de fiets gebruikt. Heb het ook nog nooit gezien.
    Ze een dame met een eigen willetje leuk hoor een meisje met pit.

Bij lucas was de koorts gedaald tot 38,9 maar inmiddels is het alweer 39,7. Net het brood maar vervangen door de fles maar daar heeft hij ook maar 40 cc van gedronken misschien nog wat fruit proberen.

Hij zit echt niet lekker in z'n velletje zo zielig.

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: jaaaa Yanna is zo'n schatje :D En Florine is ook een superschatje hoor!!! We gaan lekker allemaal elkaars baby's kroelen zondag :p :D
    wij gaan 's avonds wel eens weg, mits ik Yanna in een bedje kan leggen op een rustige plek. En als we dan naar huis gaan, neem ik de maxicosi mee naar het bedje, om haar zo subtiel mogelijk over te hevelen, zodat ze verder slaapt en dan thuis de maxi cosi mee naar de slaapkamer om haar weer heel subtiel in bedje te leggen. meestal vindt ze dat prima en slaapt ze gewoon verder.
    Als ik vind dat Yanna haar rust nodig heeft, dan blijf ik met haar thuis, dat bekijk ik altijd van te voren wel even.
    ik krijg een bobike fietsstoeltje kado van mn schoonouders. verder heb ik er geen verstand van :p Helmpje is geloof ik niet verplicht
    zou de eenkennigheid beginnen bij jullie?
    Hier vanmorgen in ieder geval wel met wegbrengen en ze is voor een keertje bij oma, omdat de oppas een toets heeft op het werk, arme oma met een huilende Yanna :p Maar ik begreep al dat het na een paar minuten over was, toen vergat ze dat ze mij aan het zoeken was ;)

lolly: aagghh arme Lucas :( Lekker kroelen!!

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Dikke knuffel van Fae voor Lucas.

@prutske volgende keer gewoon meegaan, ik ken gold en AV ook niet dus ook weer spannend.

@AV is collin al wat opgeknapt.

@lolly hoe doe je dat met een boterham als je weggaat dan. Smeer je dat thuis al of hoe werkt dat?

Hier als ik F op de billen zet blijft ze steeds langer zitten. Echt grappig om te zien.

20. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Collin is gelukkig weer opgeknapt. Helaas wel af gevallen, dus zal over 2 weken wel weer een preek krijgen.
    Zal straks als Collin slaapt ff uitgebreid reageren.
    Hij staat nu in zal loop stoel

Deel Deze Pagina