diksap vind hij wha niet echt bijzonder. Ik denk dat wij de fles van 18.00 gaan afbouwen en 's avonds de eerder geven.
@duckertje joehoee ik reageer even niet en je hebt gewoon een posi test! Wat een leuk nieuws . Gefeliciteerd! Lekker voor jullie zelf houden, en geniet ervan! @altijdvrolijk joehoee gezellig dat je hier komt meekletsen. @lolly nee Fae zit in een sprong denk ik, niets is goed wil alleen maar bij me zitten waardoor ik best druk met met haar. Verder hebben we een fles opgehoogd naar 240 (vreetzakje) dus nu 4 flessen van 200/200/200/240. De laatste drinkt ze niet op. Wel hapjes gegeven afgelopen 2 dagen en ze hapt goed, 3 lepeltjes gisteren en 5 lepeltjes vandaag. Ik ben echt heel voorzichtig aangezien ze echt al 1,5 week goed poept (elke dag). Hopelijk als ik het zo opbouw gaat het helemaal goed komen. Met Lucas ook alles goed zo te lezen, een vreetzakje net als Fae. Geen idee wanneer de 3e fles er af mag. Maar daar krijg je vast wel antwoord op volgens mij en dan weet ik het ook weer. @sahi hoeveel flesjes krijgt Yanna nu ? Ook al een vreetzakje haha.. allemaal vreetzakjes in dit topic. Bannerproblemen heb ik volgens mij niet, zo ff kijken en vergelijken met Emma. Nou hoe het met Fae is kunnen jullie hierboven lezen haha. Wat een drukte hier met fotos. Ik heb de 8000 teruggehaald naar 2865. Nu moet ik nog 3 mappen doorkijken en nog eventuele wat wazige fotos wissen. Ook mijn stadje in hidden chronicles weer verbouwd. Verder druk met Fae bezig en weinig uit de bank komen. Kijken hier dames Bones trouwens, nieuw seizoen is gisteren begonnen en Bones is hoogzwanger. Superleuk om te zien. Nou kom snel weer terug hier. Tot snel dames.
fmt: Yanna krijgt 4 flessen van 180/6 en ze eet meestal een heel stuk fruit (appel, banaan of peer) een sprongetje, schijnt met 26 weken weer te zijn, dus daar hangt Fae wel tegen aan. wauw wat een hoop foto's! Ik vind dat wij een beetje weinig foto's hebben, maar als ze leuk aan het doen is, ben ik daar gewoon van aan het genieten en dan vergeet ik foto's te maken. lolly: hier nog niks anders geprobeerd naast melk. ja een maand terug een keer roosvicee, dat vond ze wel wat, maar dat is wel zoet. Yanna heeft feest gemaakt op het KDV las ik in haar schriftje, ze hebben enorm gelachen met haar en het fruit Leuk dat ze zo populair is Ze lag al heerlijk te tukken toen ik thuis kwam (20.30)
@sahi wij genieten ook wel hoor ! Vaak hebben wij de camera bij de hand, die gaat overal mee naar toe zodat we hem snel kunnen pakken. En als we te laat zijn doet ze het ook nog wel een 2e keer. Ik heb ook bijna geen foto's van toen ik baby was en vind dat toch echt wel heel erg jammer. @emma veel beterschap he, goed uitzieken. Hoe is het met de rest. Ik heb vandaag gewinkeld, Fae jengelt al dagen word er echt moe van. Dus vanmiddag ff mamatijd gepakt. Vriendlief was thuis aan het werk dus die is met der bezig geweest. Verder gaat Fae toch 2 dagen naar het kinderdagverblijf, we gaan wel even informeren of het mogelijk is om de opzegtermijn naar 1 maand te veranderen, hun hebben het ook niet echt makkelijk gaf ze aan dus het lijkt me wel dat ze me tegemoet kan komen.
ja geloof wel dat jullie genieten inderdaad Ik vergeet alleen steeds foto's te maken Maar op zich zijn er genoeg foto's hoor, maar geen 100en Ben je bijgekomen van je mamatijd? ik merk dat mijn werk en de momentjes thuis als Yanna bij de opvang/oppas is, ook wel echt even lekker zijn. Ook al mis ik haar dan soms wel, even lekker niks is ook fijn. Ben benieuwd of KDV gaat lukken, ik merk dat Yanna het er echt naar haar zin heeft!
Hallo Meiden, Ik zou het ook leuk vinden om mee te kletsen. Het September topic is helaas wat uitgestorven .. J is geboren op 21 september om 01:17 met een zwangerschapsduur van 39 weken precies. Het is een super vrolijk lief mannetje. Hij krijgt volledig borstvoeding en we zijn net begonnen met Rapley als bijvoeding.
duckertje: o nee!!!! wat erg!!! heel veel sterkte! cos: welkom hier is het ook niet bijzonder druk geloof ik?
@cos welkom, het is hier ook niet heel erg druk hoor haha, ik kijk wel elke dag maar gezellig dat je mee komt kletsen. Septembertopic is inderdaad niet veel meer, ik dacht ow ga ik daar wel mee kletsen maar daar was het nog stiller dan ons oude oktobertopic. Fae is geboren op 21 september na een ingeleide bevalling op 28 weken 2 dagen zwangerschap. Ze weegt ondertussen al 6150 kilo en 27 maart gaan we weer meten. @duckterje owjee,veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie. Blijf je wel mee kletsen als je daar weer aan toe bent ? @emma al weer opgeknapt ? Fae word echt een wijs ding, ze is ineens heel erg hard vooruit gegaan. Ze draait nog steeds niet maar wil veel staan *al laat ik dit niet toe natuurlijk*. Ook heeft ze weer wat nieuws als ik haar uit bed haal dan strekt ze der benen. Weet iemand wat dit betekent ? Hahaha.. Gek kind is het ook. Hier niet veel typen, dinsdag mag ik naar de neuroloog. Hopelijk gaan ze iets doen of geven om de pijn te verzachten. Klote polsen en armen, bahbah
Fmt Ik dacht ook al 28 weken .. het zou natuurlijk kunnen haha. Wat heb je met je handen en polsen ? Ik heb er na mijn zwangerschap echt zo onwijs last van bah ! Ah wat een fijn meisje qua gewicht. Die van mij is de 8 kilo al gepasseerd en zit al in maat 74 Schrik !! Hebben jullie een leuke dag gehad allemaal ?
Hier een heerlijke dag gehad, lekker uitgeslapen (sahi snapt niet waar je spierpijn van krijgt haha ). En daarna lekker samen met Fae onder de douche gestapt, toen naar het eerste kinderfeestje van haar vriendje XXX. Daarna doorgereden naar schoonzus die was jarig geweest. Daar nog lekker gekroeld en daarna thuis naar bed, fles op en rond 8 uur de laatste fles, die ze snikkend met tranen heeft gedronken. We hebben vandaag weer een hoop met elkaar gelachen. een dag om niet te vergeten haha..
@cos ja joh, die 2 zit naast de drie he haha .. Ik heb net even snel op je blog gekeken, leuk die foto's . Fae haar website bestaat al wel maar ben ik niet meer blij mee. Dus er is een nieuwe in de maak. Daar zitten nog wel wat uurtjes in. Tegen die tijd zal ik jullie de link geven
Leuk hoor! ben benieuwd. J is ook echt zo'n lekker mannetje. Waren vandaag even bij mn schoonouders geweest op visite. Vind hij altijd helemaal leuk. Hij is nu van de bla bla bla bla en wawawa mamama bababa. Zo grappig.