September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Oooooh, hooooooooooooi Mir, goodmorning. Hihi

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Blupje: de worteltjes vond ze erg lekker. Ze was wel helemaal oranje (kreeg het bijna niet van dr toet af) maar dat mocht de pret niet drukken. Heb nu een creme met oranje wipstoel. Whahaha.

Voor degene die zelf ook willen gaan koken voor de beebjes. Bij de super zijn nu de diepvries groente, worteltjes, bloemkool ed in de reclame. 1 zak, 1kilo, voor 1 eurie. Geen geld.

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Mir, heeft Tijn goed geslapen of is ie weer aan de klets gegaan?

Lynn heeft netjes doorgeslapen. ben haar zelfs met de fles wakker gaan maken. Ole ole ole

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ook gezellig om tegen mezelf te kletsen.

Blablablabla, hahaha. Blablabla.......echt waar. Blablabla.

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoooii goedemorgen! Enge verhalen hoor! Gelukkig is het allemaal goed gekomen.
    Nu we het er toch over hebben... ik heb ook een catheder gehad na de bevalling... maar dat wist ik gewoon niet! Bart zei het me laatst een keer, dus toen de bevalling al een paar maanden achter de rug was. We hadden het over catheders ofzo.. hoe we er op kwamen? .... En ik roep nog... Oef gelukkig, dat lijkt me pijnlijk, dat heb ik nog nooit gehad... Waarop bart zegt.. wel joh... Toen Tijn op je buik lag toen hebben ze er een catheder ingestopt.. Ohhh... gek..
    Ik heb een thuisbevalling gehad, dus gaan draadjes enzo.. maar volgens mij ben jij toch ook ingeleid Juud? En jij toch ook Linda?

Tijn ligt weer in zn bedje.
    Hij heeft niet meer gefeest vannacht gelukkig.

Ik krijg vanmiddag bezoek, gezellig. Maar moet nog wel even opruimen hiero...

Op een zondag afspreken lijkt mij een goed idee? Woensdag ook prima!

Chacha, ik heb in de fam. kapsters... Mijn moeder en schoonzusje. Die zeggen ook, dat als je de juiste donkere kleur kiest, dat je helemaal geen bleekscheetje wordt.. dus misschien waag ik me er toch eens aan. Alleenn... dan zit je er aan vast he.. met uitgroei ed..

Ik ga eens wat opruimen

tot later

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Lekker juud, dat lynn weer slaapt :D

Hier komt het niet meer voor dat ik Tijn moet wakker maken. Dit is sinds een paar weken zo. Om zeven uur of soms eerder vindt hij het genoeg... maar na zevenen leg ik hem dan even bij mij en dan ineens slaapt hij wel weer.. ach.. gezellig :)

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    goedemorgen!

Juudje: ik wilde absoluut niet weten hoe het van onder ging tijdens mijn bevalling, wees blij dat je dat niet wist, hihi
    mir: ik zit ook nog op het moment te wachten totdat ik Deborah moet wakker maken

Hier een onwijs humeurig meisje! Het is al een week en hopelijk is het eens voorbij, zucht. Veel wakker 's nachts en zodra ik maar even weg loop ontzettend mopperen.

ook leuke dingen: het zwemmen was echt heel leuk, ze was wel de jongste! Ze keek haar ogen uit en vond het water geweldig. Af en toe een heel klein onzeker lachje. Ik had voor de zekerheid het flesje meegenomen en daarna knalde ze zowat :oops: Het is echt een aanrader...

nu ligt ze heerlijk te slapen ;)

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Poeh juud 3.15 uur en Lynn lag zeker lekker in dromenland?

Creme met oranje is toch ook erg mooi ;)

Fijn Mir dat Tijn goed geslapen heeft. En tja die uitgroei, ach dat zien we dan wel weer. Is een goede aanleiding om weer naar de kapper te gaan ;)

Lynn heeft ook heerlijk geslapen. Gister de fles om 21 uur en tot 8 uur vanmorgen geslapen. Wij lagen er alleen een beetje laat in. Het volume is hier vandaag weer op 10....net alsof we haar iets aandoen....zo hard gillen.

Gisteravond Apocalypso gekeken (die film die Mel Gibson regiseert). Mooie film! Zeker een aanrader.

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    gaat echt goed he! Vier voedingen bij Lynn! :D
    Morgen gaan jullie beginnen met provoceren toch?

Hmm.. zou vandaag n vriendinnetje langskomen.. maar heeft pech met de auto.... jammer.... lekker saai dagje dus nu.. :(

Bleeh... vervelend he humeurige beebs.. haha.. Tijn heeft het met komen en gaan. Ik weet dan echt niet waar het vandaan komt... lekker chagarijnig zoals wij het ook wel eens zijn... maar ja een week is wel irritant he.... gaat weer over!

ik ga Tijn zo de fles geven.. het is niet te filmen hier... Ik heb net even gemasseerd vond ie heerlijk en nu ligt hij al weer te pitten in de box... haha... het wordt een slaapkoppie... het kan toch niet waar zijn...

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha ja zodra ze de lepel ziet doet ze der mondje open en begint blij op tafel te slaan van de kinderstoel haha

ze heeft van 23.00 tot 11.00 geslapen
    ze heeft vanmorgen 150 gedronken jeej weer wat meer we komen wel weer bij de 180 haha
    ohja bij die doos van prenatal zat fruithapje en een potje fruit drink hebben jullie dat al gegeven? zoja hoe met de fles op lepel?

youame doet dat ook met de voetjes maar allleen als ze op een handoek op tafel ligt als we ergens op bezoek zijn

k heb ook een keizersnede gehad heb ook een katheter in gehad wat een rot gevoel k had steeds het gevoel dat ik ernaast plaste haha
    en k had ook zo'n ballon erin

fijne middag nog gr

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Het gaat echt super met die 4 voedingen. Vind het zelf ook lekker, je bent echt veel minder gebonden aan die fles, je hebt er lekker meer tijd tussen.

Morgenavond provoceren ja. Vind het spannend. Maar heb met mezelf de afspraak dat zodra ze spuugt of weer benauwd begint te doen, ik direct stop. We zullen zien....

Ooh een saai dagje Mir? Ach is ook wel lekker, zo'n hangdag.

Lynn heeft vanmorgen na de 1e voeding nog ff geslapen. Daarna wakker gebleven en we hebben nog ff gewandeld, maar het waait echt hard. Wat trekken jullie je beebs nu aan als je gaat wandelen. Ik vind het nog steeds lastig.

Lynn is helemaal gek van een spelletje op schoot: mooie weg, zandweg, hobbelweg, gat in de weg. En wanneer de gat in de weg komt, doet ze haar armen wijd en zet zich af :D Lachuh.

Ik moet zeggen dat Lynn weinig humeurige dagjes heeft. Ze heeft wel dagen dat ze geëntertaint wil worden (vind mama erg vermoeiend). Maar de laatste dagen vermaakt ze zich prima op haar speelkleed en ook nog voor 3 kwartier.

Marline ik heb nog niks uit de baby doos gegeven. Dus kan je niet veel verder helpen. Krijgt Youame 5 flessen? of zit ze op meer door de operatie?

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Marline, dat fruitdrinken.. dat doe je gewoon in de fles en dan drinken maar :D had het Tijn een beetje gegeven... maar eerst ging hij op de speen kauwen en keek mij heel gek aan. Toen had hij door dat hij het op kon drinken ... wat een raar smaakje dacht hij... dit is geen melk...hihi...
    Maar ben maar snel gestopt want hij spuugt ja zoveel dus niet slim...
    ga morgen trouwens eens vragen op het cb of alles er ook uit komt als je hem sap geeft.,. ja zal wel...

ja chacha... vind ik ook nog steeds moeilijk.. mn moeder zegt dat ik hem veel te warm aan kleed. Ik had hem eerst een majot onder zijn broekje.. nou dat was toch wel veel te warm volgens haar. Is misschien ook wel zo.. ik weet het nooit. Doe nu gewoon trui, jas, muts en broekje klaar.. zal wel goed zijn, maar ja volgende week gaat het vriezen.Had met de wintersport zon skipakje voor Tijn... maar ja.. dat is hier toch niet echt nodig denk ik..

zandweggetje... valt hier ook goed... maar soms vind ie er niets aan.. meneer eigenwijs.. t is maar net hoe het hem uitkomt...

ik zit schaatsen te kijken met half oog en wat te msn-en. Wel lekker hoor.. beneden computeren.. haha...
    Zit net met n vriendin op msn met webcam. Ze had tijn heel lang niet gezien, handig dan he?

groetjes!

13. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ze zit nu op 5 flessen soms 6 maar de laatste 2 dagen moet k der om 10/11 uur uit bed halen
    ze kreeg een week na de operatie meerdere flessen omdat ze weinig dronk

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mooi dat dat zichzelf zo regelt Marline. Ze komt vanzelf wel weer aan die 180.

Hihi eigenwijsje Tijn, doe je moeite voor een spelletje gaat ie verwaand doen.

Hier staat ook schaatsen op. René is voetballen, Lynn ligt te pitten (al een half uur, maar vanmorgen geen enkel hazeslaapje, ben benieuwd wat ze doet) Ze heeft een schone luier en de buik vol.
    Ja lastig he die kleren, Hihi een skipak lijkt mij hier ook niet nodig....

Ik heb draadjesvlees opstaan.....hihi ben echt huismoeke.

Juud ben je al onderweg naar Bloemendaal?

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    de banners kloppen ook weer niet. Tijn is 4 maand en 10 dagen en Lynn is 4 maand en 9 dagen. Hoe laat is Tijn eigenlijk geboren Mir?

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    mmm lekker draadjesvlees! :D HEb ik eigenlijk nooit zelf gemaakt... duurt te lang...

Lekker Lynnetje, blijf nog maar even een uurtje slapen, is lekker voor je mama!

Tijn ligt nu ook te slapen.. hij was zooo moe joh.. zn oogjes draaiden weg toen ik m in zn bedje lag... speen erin en hij was gelijk vertrokken....

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    He ja... maar nu staan ze wel weer goed? Ik snap er ook niets van...

Tijn is om 5.35 geboren.. dus daar kan het toch niet aan liggen. gek he?

18. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hier ben ik ook ff snel. He spannend Chacha morgen provoceren. Als het niet goed valt inderdaad meteen stoppen hoor.

Mir jeetje nu met die laptop ben je helemaal niet meer van het internet af te slaan. Misschien moet je maar naar China waar je van die internet afkick centra hebt :D .

Woensdag is ook een prima dag voor mij. Ik wil het liefst ook niet al te ver rijden. In Ierland kwamen we er achter dat Seán gewoon verveeld was in de auto en het dan op een brullen zette. Daar word ik altijd zo zenuwachtig van als ik aan het rijden ben. Maar ja we waren toen ook wel elke dag op pad dus misschien was het een beetje overkill.

Vandaag was ie trouwens weer vroeg wakker :( . Na 7:00 wil ie gewoon niet meer terwijl ie voorheen gewoon tot 9:15 doorsliep. Als ie nou meer overdag zou slapen.. maar nee hoor. Gewoon keurig 30 minuten en dan weer melden. Ik moet wel zeggen dat ie nog steeds niet zichzelf is. Beetje knorrig en er moet vooral met 'm gespeeld worden.

Mir dus als jij Tijn nu overdag in bed legt of in de box dan huilt ie helemaal niet meer en valt meteen in slaap? En wat voor fruit drinken doe je dan? Maak je dat zelf?

19. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Oh ja en net weer een flesje nutrilon geprobeerd. Het werd er echter met zijn tong weer uitgeduwd. Zo van he wat is dit nou, weg ermee. Ik blijf het nu elke dag proberen zodat ie aan de smaak kan wennen. Er zal een dag komen dat ie het drinkt! Maar nu ga ik dus maar 30 ml aanbieden want ik vind het doodzonde om telkens weg te gooien.

Oh en ik doe gewoon broekje, romper en truitje aan. Naar buiten als we gaan wandelen, sjaaltje om , jas en leren slofjes aan. Dekentjes erover en wandelen maar. Met het koudere weer doe ik gevoerde broekjes aan voor buiten, lekker warm. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ie al een tijd niet in de bak heeft gelegen. Nieuwjaarsdag was de laatste keer. Ben benieuwd of ie niet al klem ligt...

Marline echt leuk dat ze het vaste voedsel zo lekker vindt! Ik kan niet wachten om ook te beginnen.. Wisten jullie trouwens dat het WHO aanraadt om 2 jaar lang BV te geven :confused: ? Mijn god dat is wel erg lang.

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    haha kira.. valt wel mee hoor. :D ... denk ik... vandaag lekker lui dagje en zit te msn-en gezellig..dus koekeloer en ouwehoer ik hier ook even... haha... lekker excuus ;)

Joh balen dat sean nu bedenkt eerder wakker te worden... en overdag niet slapen.. hihi..
    Tijn slaapt beter... maar ja... nu dan weer even niet. Had hem op bed maar wordt weer wakker na 40 min. Dan doe ik even sussen en leg ik hem weer terug.. maar nu pikt hij dat niet haha... mm.. ik houd toch even vol, hij is nog moe...

Ik leg hem gewoon in bed. Sochtends, smiddags en om half 6 savonds nog eens. Sochtends slaapt hij sowieso wel goed, smiddags is het wisselend... zoals nu dus...
    Maar ben blij dat het niet meer was zoals eerst... maar toen was ik denk ik zelf ook veel onzekerder....

ow dat fruitdrinken was uit die babydoos. Dat was even een experimentje ;) vanmiddag ga ik rijstebloem geven van een lepeltje, maar dan rijstebloem met vanille... grappig

woensdag is voro mij ook een prima dag! De anderen ook?

ga tijntje maar halen nu

groetjes

Deel Deze Pagina