September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es1981

Es1981 Actief lid

Jippie, heb geboekt, het is Loohorst geworden. \:D/
    Zit echt een heel leuk zwembad bij en leuke dingen om te doen. Ben er helemaal blij mee, heb er zo'n zin in.
    Moest het ff kwijt,
    Ga zo een nieuwe jas voor Lotte kopen, hij begint een beetje krapjes te worden.

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    leuk centerparks! wij doen waarschijnlijk een last minute,. denk de eemhof,.

heb net schoentjes gekocht,... kon het weer niet laten,... australians,. waren in de aanbieding,.. gympies zo stoer,.. mt 20, hoop wel dat ie tegen die tijd loopt anders heeft ie er niks aan! waren er niet groter anders had ik dat gedaan,. nou ja, zie ik tegen die tijd wel,.

3. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    haha bedoelde kangaroos schoenen,.. !

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi goedemiddag :)
    Ik presteer het altijd om veel te komen en dat het dan rustig is, maar als ik er even een tijdje niet ben dan worden er pagina's vol geschreven 8) haha!

Ezzie, vervelend, kan me goed voorstellen. vooral ook dat je broer met zoveel leuke verhalen terugkomt... sterkte! Voor je het weet is het september hoor meid. Heb je lieve schoonouders?
    ah.. rot voor marno, wat is dat nu voor exceem? Heeft hij er veel last van? he bah..
    Ik ben benieuwd hoeveel marno weegt. Volgens mij blijft Tijn achter bij marno en sean... haha...

:confused: OOOOhh... lynnetje... :( wat een spugerij...meisje toch :( he chacha is dit nu wel duidelijk of niet? Ze reageert erop...of twijfel je nog..
    Hoe is het nu met haar? Ben je vandaag nog aan het provoceren? Heb je het CB al gebeld?

Nou als ik dat van jou zo lees chacha.. dan zit die vrouw op het bureau maar wat te zemelen... nou ja.. ze wist het natuurlijk ook niet... maar ik denk toch echt niet dat ik bij tijn aan een allergie moet denken. Hij heeft bij lange na niet de symptomen die Lynn heeft en jij bent ook nog niet helemaal zeker.... of nu wel? Maar stel dat het zeker is, dan weet je nu wel hoe je het kunt verhelpen met HA voeding en het wordt dan ook vergoedt toch?
    Weet je ik heb Tijn de laatste voeding zonder JBPM gegeven en hij heeft alleen bij het boertje doen gespuugd verder dus niet. Dus als hij gaat slapen dan blijft het er allemaal inzitten. Als hij allergisch zou zijn, dan zou hij dán toch ook moeten spugen?
    Mijn gevoel zegt dat het niets is... na ja...

Blup, ik doe het nu eerst met vier schepjes JBPM, blijft er redelijk inzitten. Een klein beetje komt omhoog, lekkere dikke smurrie. Gelijk met een boertje laten komt er wat mee en later nog een klein beetje. Hoeveel komt er bij Nikki nog of is het helemaal over met spugen met haar, komt er niets meer mee?

ah.. mamsie... dat is ook niet fijn. Nou dat kan je dus geen vrienden noemen. Idioot zeg! En jammer van je schoonouders.. ik kan goed begrijpen dat je man daar erg teleurgesteld van wordt :(

Lekker juud! Aan t kokkerellen. T cb heeft mij afgeraden al te beginnen ivm het spugen enzo..ik weet het dus nog niet, ga eerst navragen hoe en wat en kijken wat voor advies de moeder van mn vriendin geeft. Ik ga haar vandaag eens bellen.

Wat trouwens heel erg leuk dat iedereen het leuk vind om af te spreken de 7e. Alleen even kijken dus of iedereen kan! Hoop dat er veel kunnen!
    Lijkt me heel erg leuk!

ow ES, bij Tijn is de spruw al bijna weg. Gek he. Dus denk dat het gaat werken. Nu moet ik nog twee dagen doorgaan met dat spul geloof ik.

marline en youame, succes met de prikjes! HOpelijk heeft ze er niet zoveel last van!

IEww blupje 5 uur! Vervelend he. Tijn beslut nu ook elke keer om half 6 wakker te worden. Hij valt uiteindelijk wel weer in slaap, maar dan heb ik al een marathon speenlopen erop zitten :(
    Vanmorgen heb ik na de fles Tijn bij mij in bed genomen en we hebben tot half elf geslapen. wwwwoooowwww.. gek he.. bij mij slaapt hij wel en in zn bedje niet zo lang.. mmm..

Ik ga nu maar wat doen het is een grote puinhoop hier. Gister bezoek gehad van een vriendinnetje, ze bleef ook slapen, ze was dus vanmorgen niet zo blij met tijn haha...

tot later

5. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    mir; nikki spuugt eigenlijk helemaal niet meer. ja af en toe komt er een heel klein beetje omhoog bij een boertje. eerst kwamen er hele golven uit de hele dag door, dus ik ben blij!

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Kira hoe zwaar was Sean nu? Ook al over de 8 toch? mm... ja idd... dan zal Sean wel de meeste vetrollen hebben haha... Maar misschien komen Ezzie en Marno ook... wie weet wint marno het wel van ons allen ;)

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir Lynn spuugt ook idd wanneer ze slaapt, ze wordt dan wakker van het spugen. Voor mij is het nu wel duidelijk met Lynn.

Vanmorgen wilde ze helemaal niks, alleen maar bij me liggen en ze was stilletjes. Arme meid.
    Ik blijf gewoon bij de HA-voeding nu, of het nu vergoedt wordt of niet. Als het wel vergoedt word, is het ook maar een deel.

Het CB moet mij bellen, ik kan hun alleen bereiken via de zorgcentrale en dan kan ik nog niet doorgeschakeld worden. Volgens mij hebben ze het vanmorgen al geprobeerd, maar was toen net met Lynn bezig.

Ik geef nu de oude voeding weer, en ze heeft helemaal niet meer gespuugd. Dit kan gewoon geen toeval meer zijn. Ze ligt nu een uur te slapen (zeker moe van vannacht). Wanneer ze wakker wordt, ga ik lekker ff met haar wandelen.

Mir als je het gevoel hebt dat het niks is, zal het vast wel goed zijn. Ga gewoon op je gevoel af. Tja allergie uit zich in meerdere vormen. Als Tijn over het algemeen een vrolijk ventje is die zich prima vermaakt, dan zal het wel meevallen. Lynn had momenten van vrolijk zijn, maar huilde ook behoorlijk veel. Nu huilt ze bijna niet meer.

Hier is het ook een puinhoop, maar ga er lekker nog niks aan veranderen :D

Heeft Tijn de prikjes trouwens goed doorstaan?

Es en Ezzie, wat leuk van die vakanties! En leuke schoentjes ezzie, lekker stoer.
    Wij hebben ook een vakantie geboekt. We gaan 2 weken naar Portugal. Heerlijk, heb er nu al zin in.

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja chacha.. het is denk ik heel duidelijk. LYnn is een andere meid met HA voeding dus... wel heel erg fijn dat je WEET waar het aan ligt en dat je het kunt Verhelpen!
    Ben benieuwd wat het cb zegt.
    Hier ook nog steeds rotzooi haha.. mijn moeder komt zo. Ze gaat oppassen op Tijn vanavond omdat ik moet lesgeven. Dus ik denk dat ik toch wel even ietsjes op ga ruimen... ben lui vandaag!

Tijn heeft zn prikjes wel goed doorstaan denk ik. Ik weet niet, hij is wat snotterig en heeft ook 38,3, dus miss wel gewoon griepje... maar zijn beentjes zijn niet gevoelig merk ik
    ,
    Groetjes!

9. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    ik hoor het vrijdag of marno jullie beebs inhaalt hoor! hihi,.

:evil: :evil: :evil: net de belasting gebeld,. had kinderopvangtoeslag aangevraagd maar nog niks gehoord,.. duur grapje als je alles zelf moet betalen,.. schijnen ze helemaal niks binnen te hebben gekregen,. ! heb het toch echt begin dec opgestuurd,.. zucht, dus nu weer opnieuw aanvragen, ze raadde me aan het over de pc te doen,. maar daar ben ik niet zo'n ster in, toch maar proberen,. dus, ga aan de slag!

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Goh ezzie wat vervelend van die belastingdienst, ik moet zeggen dat het hier allemaal goed is gegaan (mijn pa gedaan, die doet alles wat met belasting te maken heeft). Maar het is een smak geld om zelf te moeten betalen. Krijgt Marno vrijdag de prikjes?

Goh jij ook al lui vandaag Mir? Ik ook. Heb wel een uur gewandeld met Lynn, wat een heerlijk weer. Kwam een bekende tegen die een beeb van 7 weken heeft, ook een spuugbaby en net zo zoekende als wij. Wat herkenbaar. Ze gaat nu overleggen over JBPM bij het CB.
    Ze vond dat Lynn groot was geworden, ik vind haar echt mini, maar als ik het vergelijk met haar beeb, ja dan is Lynn ook wel groot.

Vanavond er weer tegenaan in de sportschool? Hihi ik ruim ook altijd op voor mijn moeder. Ze komt donderdag weer, dus morgen moet ik echt opruimen, anders doet zij het. Lief, maar niet de bedoeling.

Het CB heeft gebeld, het was goed dat ik gestopt was met provoceren, ze zei dat het duidelijk was dat Lynn reageert. En dan moet je niet doorgaan totdat de klachten erger worden. Pfieuw goed gehandeld dus. Morgen moet ik de machtiging ophalen voor de verzekering

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Pff wat een nacht en wat een dag. Mijn kleine mannetje zit echt niet lekker in zn vel, werd vannacht ieder uur huilend wakker. De ochtend was hij bij Steven en vrij redelijk te pas, maar vanmiddag heeft hij alleen maar gehuild, zijn lijfje constant overstrekken en zijn wangetjes heeft hij goed opengehaald. Toen ik thuis kwam dus toch maar de hormoonzalf op zn gezichtje gesmeerd, daarna zijn flesje gegeven en toen heeft hij 2 uur liggen slapen. Hij drinkt zijn flesjes goed leeg, maar wil eigenlijk de hele dag zuigen en sabbelen. Wellicht dat hij tandjes krijgt. Heb gevoeld in zijn mondje en voel wel iets, maar weet niet wat zo goed wat ik moet voelen.
    Vrijdag maar eens vragen op het cb.

@Chacha, fijn dat je nu duidelijkheid hebt over Lynn en waarom ze zo aan het spugen was.
    Wat voor voeding gebruik jij nu? Pepti?

Mijn borstvoeding lijkt niet meer toereikend te zijn. Hij gaat steeds meer drinken en mijn lijf produceert niet genoeg en wat ik ingevroren heb is ook al bijna op. Denk dus dat ik 1 voeding moet gaan vervangen voor een flesvoeding binnen niet al te lange tijd. :( Jammer maar helaas, maar misschien zal het voor mij ook wel wat relaxter zijn.

Meiden ik reageer gauw op de rest van jullie.

xxx
    pinguin

oh ja er staan 2 nieuwe filmpjes op de site. 1tje waar hij weer heerlijk aan het schateren is en de andere waar wij erg om moeten lachen omdat meneer zijn tongetje zo ontzettend lekker vind om op te zuigen. Ziet er raar maar grappig uit.

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin wat een geweldige filmpjes....wat kan hij schateren zeg, Lynn doet het nog niet op die manier, die houdt het bij hihihi. (ze denkt dat ze een paard is ;) )

Wat vervelend dat je mannetje zo slecht in zijn vel zit. Pfff ieder uur wakker, je zult gebroken zijn.

Ik gebruik de Friso-variant van de Pepti. Het heet Friso intensief Hypo-allergeen. Is vergelijkbaar met de Pepti van Nutrilon (alleen goedkoper en ik zat al op de Friso, dus een kleine overgang).
    Het is idd fijn om duidelijkheid te hebben, maar het roept ook weer veel vragen op (met bijvoeding enzo) Maar ja, daarin ga ik begeleidt worden door een diëtiste dus das wel prettig.

Weet jij al als je over gaat stappen op FV, welke voeding je gaat gebruiken? Lijkt me een lastige keuze.

13. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    chacha; da's lekkerder als iemand anders het doet he,.. het is me gelukt via de comp,. geloof ik, dus nu maar ff afwachten,.
    ik moet ook voor zn prikken vrijdag ja,. hoop dat ie er weer weinig last van heeft,.

pinquin; ach gossie, arme quinn,. ff niet lekker in zn velletje,. hoop dat ie snel opknapt,.. wat voor zalf heb je ervoor? helpt het ook?
    balen van je bv zeg,.. maar zoals je zegt geeft een fles erbij jouw wat meer rust,. en dat is toch ook belangrijk hoor,. welke voeding ga je hem geven?

14. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha quinn z'n bovenlipje geweldig
    k kan wel filmpjes maken met de digitale camera maar zit geen geluid bij

youame heft der prikken gehad ze heeft minder gehuild dan de vorige x
    ze woog 2 weken geleden 51 nog wat en vandaag woog ze 5410 en is 61,5 lang
    goed gegroeid duz

ze slaapt veel en drinkt goed tot nu toe nog vrolijk geen verhoging enz

k kreeg vanmiddag op me flikker van het cb
    omdat k youame nu al fruithapjes gaf dat mocht duzz nie pas vanaf 6 maand euh ze vindt het lekker en ze went aan de smaak
    en euh waarom staat er dan 4 maand op de potjes ze heeft geen allergien ze heeft nergens last van anders hadden we dat wel geweten togg k denk dat k mijn eigen dochter beter ken dan het cb
    dat mens zei met de huisbezoek van de katten kunnen maar beter weg strax krijgt ze er allergien van
    k mag der echt niet!

ohja begon ze tenslotte ook nog ff over de fles voeding ze drinkt nu 150 water en 5 scheppen
    sinds dat ze fruithapjes krijgt drinkt ze ook alles op beginnen ze te zeiken van je MOET 180 geven dan moet ze alles opdrinken
    duzz k begon te lachen
    betaal jij de voeding dan ze drinkt niet meer dan 165 duzz probeer wel af en toe 180 te maken maar het blijft hetzelfde
    grrr ben erg pissig geworden op hun
    ze heeft wel net een operatie gehad ja ze is nog herstellende

pinquin wat jammer dat je bv nu minder wordt
    en wat naar dat quinn niet lekker in z'n vel zit
    hoop dat het snel beter wordt

ezzie de belastingdienst is volgens mij net zo erg als het uwv
    k kreeg zaterdag een brief dat k 300 euro moet terug betalen omdat k niet mocht bij verdienen
    terwijl we dat nagevraagt hadden toen k vakantie werk ging doen toen kon het wel en nu krijg k ook nog eens een boete grrr

k ga s op de bank hangen ben erg moe en heb steken in me buik het is weer ongesteldheids week
    fijne avond nog
    gr marline

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ezzie ik heb er ook helemaal geen verstand van ( en ben een beetje lui ;) ) Dus ben heel blij dat mijn pa het doet. =D> :thumup: goed dat je het via de comp is gelukt.
    Marno had de vorige keer ook niet echt last van de prikjes he? Komt vast helemaal goed deze keer. Lynn had van deze prikjes de minste last.

Marline, wat een stom CB zeg, balen dat je zo behandeld wordt.
    En jij bepaald altijd nog wel of je je katten de deur uit doet.
    Moet jij 180 cc gaan geven? Jeetje. Bij mij zeiden ze dat 5x 165 cc al teveel was voor Lynn. Ik moest haar max 5 x 150 aanbieden.
    Nu met 4 flessen gaat alle 200 op. Ook dat vinden ze teveel. Ik mag haar max 4 x 180 geven, want anders krijgt ze teveel (zeggen ze)
    Gewoon naar Youame kijken hoor, als ze genoeg heeft gehad krijg je er toch niet meer bij in. En als ze nog honger heeft, merk je het wel.

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinn kan inderdaad flink schateren, maar het is ook niet zo dat hij het de hele dag doet ofzo. En dat tongzuigen. Echt geweldig, wij liggen zo in een deuk als hij dat doet, maar dat is meer omdat hij het ook nog eens met zoveel passie doet.

Ik heb een hele lichte hormoonzalf van mijn huisarts gekregen. Weet niet precies hoe die heet(ligt op de bank) maar het is de lichtste soort. Het lijkt wel een beetje te helpen, maar moeten we morgen maar weer eens bekijken. Iedere keer als wij het insmeren met het een of ander wordt het namelijk vuurrood. En dat veroorzaakt weer veel gebrul...
    Nou ja komt wel goed met dat manneke hoor!

Ik weet nog niet welke voeding ik wil gaan gebruiken. Wil eerst mijn bezoek aan het cb vrijdagmiddag afwachten. Als ik kan gaan proberen hem op 4 voedingen van 200 te gaan doen in plaats van 5 voedingen van 170 dan red ik het misschien nog wel een tijdje. ( ik kolf gemiddeld zo'n 800 cc)

Ik ga mn kolfspulletjes sterriliseren en maar weer eens kolven meiden.
    Morgen en overmorgen lekker vrij :)

fijne avond!

xxx Pinguin

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi!
    Ik ben net terug van lesgeven. Mn conditie is volgens mij nu wel weer op peil :) Ik ben niet meer zo'n rode tomaat gelukkig! Ik heb de cdrom van Body Jam binnen. ohhhhwwww :confused: dat is moeiiilijk... schudden met die heupen.... en dat zijn van die echte popi-jopi mensen die op die cdrom staan. Super lijf enzo... daar word ik dan altijd niet zo blij van en denk.. dat ga ik nooit leren..haha... maar wel erg gaaf. Echt dansen! Als ik mn studie af heb ga ik het ook leren en de opleiding doen..

Mijn moeder paste op. Ik merk dat ik nu relaxed wegga. En even niet meer zo aan Tijn denk. Goed he! haha...mn moeder had eerst de fles gedaan en toen dacht ze, shit hij moet nog luier verschonen pyama en slaapzakje... op zich geen probleem.. ... met Tijn wel haha bluppsss.. had ze net zn pyama aan... kon ze weer verschonen haha... dus ze was er even klaar mee. Tijn moest alleen lachen hihi

ik ga zo de filmpjes kijken Pinguin, ik ben heel benieuwd!

wat een gedoe zeg Ezzie met die belasting... :( Ik ben ook een muts met die dingen op de computer. Ik laat het meestal aan bart over.. maar aangezien hij er niet altijd is.. ben ik altijd wel een keer de pineut.. Nu moet ik de DigiD code inorde maken... geeeeen idee.. haha.. maar ja gewoon doen en dan gaat het meestal wel goed is mijn ervaring...

Ahhhh Quinn is écht niet lekker he.. is dat nog de nasleep van het provoceren? Dat zal zeker wel... en elk uur wakker.. brrrr.... hopelijk slaapt hij vannacht wat beter zeg.
    Het lijkt me zo erg dat je kindje jeuk heeft... je kunt verder niets doen en je baby kan ook niet veel doen behalve krabben en huilen.. :( Dus de hormoonzalf helpt wel een beetje?
    He joh ik hoor het heel vaak dat bij vier maanden de borstvoeding ineens niet meer toereikend is... balen! Hopelijk houd je het toch nog lang vol en 1 voeding vervangen kan nog wel dan...

Hoe is het nu met Lynn chacha? Is ze lekker gaan slapen? Wanneer heb je een afspraak bij de dietist?

Wat een rare mensen heb je toch soms bij die consultatiebureaus zeg. Onbeschoft soms! Marline luister gewoon naar jezelf hoor. Soms geeft het cb wel goed advies... en juist ADVIES... dát moeten ze je geven. Ze moeten je niets opdringen! Idioterie zeg :( .
    Ik ben erg blij dat het bij ons heel fijn gaat. Erg aardige mensen en ze geven je Advies. Zoals met bijvoeding.. ik heb gezegd dat ik al aan het experimenteren was. Daar werd helemaal niet afkeurend op gereageerd.. Ze zei alleen: als ik jou was zou ik daar nu nog even mee wachten omdat.... blabla... Nou dat is al een heel andere toon als: Je moet je huisdieren eruit gooien :confused: TSSSSS....

Juudje! waar ben je? alles goed? Hoe is het met kokerellen gegaan? Wat voor lekkers heeft Lynn vandaag gegeten?

ik ga zo lekker douchen.
    groetjes!

18. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    :D :D Pinguin, echt echt geweldige filmpjes! Wat kan hij schaterlachen zeg, jeee wat komt er geluid uit :D vrolijk mannetje zeg.. haha.. ik moet dan wel zeggen dat bij Tijn de lachjes wel duur zijn hoor.. hij lacht wel maar als er een camera op zn snuffert komt dan is het over met lachen en kijkt hij ernstig. En schaterlachen heeft hij ook nog niet veel gedaan..

Dat tongzuigen doet Tijn ook. Hoe krijgen ze het voor elkaar he?! :)

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey hey ff snel hoe groot zijn die fototje die jullie aan de linkerkant van de berichten hebben staan die van mij zjn steeds te groot

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    :D :D Arme oma van Tijn....tja het is vooruitplannen met Tijn.

Dat doe je snel Mir, met je conditie. Poeh ik doe het je niet na.

Lynn is weer aardig de oude. Vanmorgen was ze echt zielig, ze wilde helemaal niks. Aan het eind van de dag ging het helemaal beter. Ze had wel wat last van poepen vandaag. Persen, helemaal rood. Terwijl met die HA-voeding het helemaal geen moeite kost (is ook dunner)

Ik krijg een afspraak met de diëtiste wanneer Lynn 6 maand is.

Hoe is het met de snotteritus van Tijn? Wil het nog een beetje?
    Lynn had vandaag ook een loopneus, ik het neuspompje erbij....zat ze te gillen, helemaal hysterisch, aanstelster ;) Maar geen echte verkoudheid, een beetje hetzelfde wat ik ook van de week had.

Is de koorts weer gezakt?

Hoe is het met Bart eigenlijk? Mist ie jullie al? Lijkt me voor hem ook raar om zolang je kind niet te zien.

Deel Deze Pagina