September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Marline hij mag max 5 kb groot zijn

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    marline; youame is goed gegroeid zeg! en het cb maar lullen dat ze niet genoeg drinkt enzo,.. pfff, de manier waarop het gezegd word ook! laat ze maar kletsen hoor, jij weet het het beste,. maar wel vervelend,.
    irrirant he die instantie's ,. nu krijg ik tenminste geld terug,. jij moet betalen,. word je ook niet blij van en al helemaal niet omdat ze eerst zeiden dat het goed was! grrr,.

mir; jij had het ook joh, dat je ff niet aan tijn dacht,.. heb ik ook gehad,. op mn werk,. en dat ik ineens weer aan hem denk en dat ik dat dus ff niet gedaan heb en voel me dan gelijk schuldig,. terwijl dat heus wel normaal is,. kan moeilijk 24 uur per dag aan je kind denken lijkt me? wel fijn dat je hem steeds geruster achter laat.

chacha; fijn dat het wat beter met lynn gaat,.. zo'n neuspompje is ook niet fijn maar ja, het helpt wel alleen dat beseffen ze niet!

ga maar naar boven, tijd voor een voeding en dan kan ik lekker naar bed,.

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    euhh.. ik had net gedouched.. mmm.... lekker fris... leg ik even wat op de commode bij Tijn neer..snifsnif... :( ik wat dichter bij Tijn snif..snif... volgens mij zit zn broek flink vol, maar hij ligt heeeeerlijk te slapen! :D gek he..

fijn dat Lynn zich zo snel weer hersteld. Lijkt me zooo zielig om je kindje zo te zien... :(
    Wat doet de dietiste dan Chacha. Mag ze dan geen fruithapje? Moet dat allemaal speciaal zijn?

Zeg, wat is een neuspompje? Ik ken alleen de neusspray. Is dat een handig ding? Tijn heeft de hele tijd snot in zn neus en soms loopt het eruit... kan je dat met zo'n neuspompje weghalen.. mmm.. weet niet wat ik me erbij moet voorstellen euhh,...

Met Bart gaat het wel goed. Hij vaart nu door het suezkanaal en we mms-en veel. Kan nu nog, straks kan het niet meer met de mobiele telefoon. Dus krijgt hij veel fotootjes. Ja en de rekeningen van de telefoon is in die tijd hooooogggg. Straks kan hij alleen via de satelliet bellen :( maar ja we mailen ook veel.
    Voor Bart is het nu ineens veel erger dan voor mij.... Nu moet hij Tijn zolang missen... na ja het is nu even niets anders... mocht het echt niet gaan dan gaat bart iets anders zoeken, maar is lastig.. dit is echt zijn werk nl.. ach we zien het. Tot nu toe gaat het prima. bart is heel druk met werken en ik en Tijn redden het goed. Ben heel blij dat hij vier en een halve maand thuis was.. Dan ben je helemaal gewend.

Ik ga zo slapen truste!

4. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Haha leuke filmpjes Pinguin! Seán die zuigt nu op zijn onderlip, dat is ook wel een grappig gezicht.

Hier nog eentje hoor die niet lekker in zijn vel zit. Vannacht werd ie 2 keer wakker. Hij huilde niet echt maar hij jammerde heel erg. Het klonk heel zielig in ieder geval. De eerste keer eventjes op de schouder en daar werd ie rustig van. Toen 3 uur daarna om 5:00 weer heel onrustig. Toch maar de borst gegeven en toen sliep ie tot een uur of 8. Dat viel op zich nog wel mee maar toen kwam Tim ook nog eens om 3:00 en die moest perse bij ons in bed dus ik was vandaag gebroken. Voor de rest was Seán heel onrustig. Wilde niet veel slapen en wilde heel graag bij zijn mama zijn. Toen ik de heertjes bij mijn ouders had gebracht zodat ik de grote boodschappen kon doen kreeg ik bij overmaat van ramp ook nog eens panne met de auto dus geen goed dagje vandaag.

Maar ondanks de moeheid mochten mijn asics voor de 2e keer uit de kast en ze zijn zowaar gebruikt. Wel lekker want ik voel me een stuk beter. Nu hopen dat ik het 2 keer per week volhoudt.

Ik vraag me ook af of ie misschien tandjes aan het krijgen is. Hij kwijlt echt zo erg nu en is constant op alles aan het bijten. Ik voel wel een bultje maar ben er niet zeker van of het een tandje is. Meestal is de ontlasting dan ook wat anders. Het is wel wat frequenter de laatste tijd maar niet anders van samenstellig :) . Interessant allemaal he?

Ik reageer later op iedereen. Ik ben een beetje moe dus duik mijn bedje in.

Oh en ik vond zo'n neuspompje trouwens niet echt handig. Sommige mensen zuigen het snot eruit. Ik weet het, klinkt niet echt fijn, maar is geloof ik wel effectief.

Truste allemaal

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir zo'n neuspompje heb je van difrax zie de link:
    http://www.difrax.nl/categorien/product ... ct_ID=9124

Je moet er ff wat handigheid in krijgen...en de meeste kindjes vinden het drama. Maar soms haal ik er hele slierten uit (en dan kan Lynn wel lachen)

Hihi die Tijn met z;n poepluier. Ach als hij er geen last van heeft....lekker laten slapen. Ik haalde Lynn ook wel eens uit bed met een niet verse poepluier....Het is voor jou niet zo prettig, je weet nu al wat je te wachten staat als je wakker wordt ;)

De diëtiste geeft alleen tips met het introduceren van bijvoeding. Niks geen apart speciaal spul, alleen je begint met het veiligste voedsel en dat moet je een paar dagen geven....Ze mag wel fruithapje, maar echt pas wanneer de darmpjes rijp zijn (en volgens mij moeten we dan met peer beginnen)

Slaap lekker iedereen!

6. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Mir, die neuspeertjes zijn heel handig. Toen Lynn zo verkouden was zat ik regelmatig met dat ding in haar neusje. Krijsen, want ze vindt het echt niet leuk. Maar als ik daarna koediekoediekoedie deed, was het weer goed. Haha.
    Heb je Tijn toch nog een schone luier gegeven of heb je hem laten liggen?

Pinguin, geweldige filmpjes. Wat lijkt ie al groot joh en zo verstandig, zoals ie uit zijn oogjes kijkt. Lekker jochie hoor.

Paddy, goed zo vrouwtje, weer gesport. Volhouden hè. En seán, doe eens rustig aan mannetje, je moet toch lekker slapen 's nachts. Lynn kwijlt ook heel erg, maar nog geen tandjes te zien.

Chacha, goed gedaan hoor. Gewoon ge gevoel volgen. Zou nu ook niet meer provoceren als ik jou was. Laat ze nu maar lekker zo en wacht maar af, wat de dietiste te zeggen heeft. Ben erg benieuwd.

Lynn krijgt nog steeds worteltjes en dan ga ik vanaf vrijdag elke dag wat anders geven. Ze vindt het erg lekker. Heb ook nog een paar potjes staan en ook bij mijn moeder staan potjes. Die moeten ook op. Dus volgende week krijgt ze een paar potjes.
    Fruit wil ik uit potjes geven, omdat je dit niet in kan vriezen, maar aan de andere kant, in een potje zit veel suiker. Hoe zou ik dit danhet beste kunnen doen? Paddy? Jij hebt er al een groot. Gaf je Tim vers fruit of uit een potje?

Verder gaat het kei goed met Lynn. Ze slaapt goed, eet goed, is heel vrolijk, huilt niet of nauwelijks. Niks te klagen. En dat is wel eens anders geweest, hè meiden. Ach gossie, als ik er nu aan denk. Wat was ze zielig, zoveel huilen. Nu heb ik echt een ander kindje.

Kunnen jullie even doorgeven wie er wel of niet komen 7 feb? Kan ik een paar dingetjes gaan regelen. ;)

7. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    zou het eigenlijk een neus zuigertje moeten noemen he, ipv pompje,. hihi,.

vannacht kwam marno om 4.30,. anders nooit,. soort van huilen maar ook wel weer kletsen,.dacht hem ff te troosten en terug te leggen maar dat hielp niet, uiteindelijk toch maar aan de borst,.. is ie klaar met drinken,. begint ie in bed toch een partij te gillen! vind ie leuk, zn stembanden testen,..moest er wel om lachen, alleen niet om mn man want zelfs dan word ie NIET wakker! terwijl ie op dat moment naast hem in bed ligt! ik zou denk geen nachtje alleen weg durven want meneer zou hem geeneens horen als ie ligt te huilen!
    nog meer van zulke mannen?

8. Es1981

Es1981 Actief lid

@Ezzie: die Marno, lekker gillen, lachuh :-# haha, dat je man daar niet wakker van wodt, jeetje. Ben jij iedere keer de sigaar :(
    Berry word er gelukkig wel wakker van.

Ik heb tijdens mijn werk ook momenten dat ik ff niet aan Lotte denk, en dan denk ik weer aan d'r en dan voel ik me best schuldig ook al weet ik dat dat nergens op slaat. Ach, gaat vast weer over.

En sean ook wakker :confused: , nou zeg. en daarna Tim, ppffff, jij met wallen onder je ogen wakker. sneu. en nog pech met de auto, nou, zat lekker mee. Is ie wel weer gemaakt? beter dat je de kinderen even had uitbesteed. ANders zaker hun er ook nog in.
    Maar je bent een doorzetten, want ook nog lopen :thumup: toppie.

Lotte werdt opeens om 23:00 wakker, en huilen, nou, vond het echt zielig, dus ik er ff heen, ff troosten, krijg ik op mijn kl$#te van Berry. Dat ze alleen maar een beetje jammerde en dat ik haar had moeten laten liggen :( nou zeg, heb eigenlijk nooit een meningsverschil hierover.

Ik heb geen snotsnuiver, maar Lotte is ook nog niet echt verkouden geweest, pulk die pulkjes er met een wattje uit.

@Mir: ik ga altijd voor ik naar bed ga ff bij Lotte kijken en ruiken ;) vind het niet lekker om haar te laten liggen erin. En 's ochtens zit het dan echt vastgeplakt en is ook niet echt goed voor d'r huidje denk ik.

Wat goed dat jullie er zo goed mee om gaan, nu je vriend/man weg is. Leve de mobiele telefoons.
    Wat is via de satelliet bellen?

@pinguin, hahaha lachen zeg die fimlpjes, hij lacht echt voluit hardop, zo doet Lotte dat nog niet hoor, meer binnensmond of een klein giegeltje, of een gil.

Ging sgister winkelen met mijn moeder en Lotte, moest een nieuwe jas hebben, Yes van oma gekregen \:D/ en Lotte heeft nog een leuk truitje gescoord 8) altijd leuk met oma winkelen :thumup:

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi goedemorgen :D

Heb Tijn gister nog wel even verschoond.. hij lag daar wel zo lekker maar dan wist ik wel dat ik er snachts uitzou moeten...want op een keer begint het toch te broeien niet?... Ach ik moest er toch snachts uit.. zucht... Wel vier keer, de speenmarathon... :( Om half 7 werd hij weer wakker, toen heb ik hem bij mij in bed genomen. Zodra hij het matras onder zn hoofdje voelt gaan zn oogjes dicht en is hij vertrokken.. kijkt nog wel even door zn spleetjes naar mij en dan is het klaar. :confused: mm... ik weet niet of het verstandig is om dit te blijven doen. Heb er eigenlijk niet veel problemen mee.... want ik kan dan nog even verder slapen en Tijn ook.. maar toch.. ieder in zn eigen bed.. als ik dat nu al ga wennen... maar ja ok.. het gebeurt ook niet elke ochtend...

Juud, heerlijk dat het zo lekker gaat met Lynn. :D Dat het huilen voorbij is en ze zo vrolijk is. Dat heeft vast ook weerslag op jou of niet? Jullie worden echt een team samen!

jaahhh Ezzie.. hier ook hoor. Bart wordt ook niet altijd wakker.. soms denk ik joh dat doe je gewoon Express dat kán toch niet anders.. hier MOET je wel van wakker worden toch? gek gek... maar hij snurkt er dus echt gewoon doorheen...

Kira hoe heeft Seán geslapen? En Tim? Heb je een goede nachtrust gehad? Ik hoop het... Ik denk... sprongetjestijd voor Seán? Lekker hangerig en humeurig, zou best eens kunnen..
    Hoest met je auto?

a joh Es.. Berry gewoon humeurig? Laten jullie haar meestal liggen als ze jammert? Als Tijn wakker wordt om een uur of elf, dan snel ik er gelijk heen om zn speentje in zn snuffertje te doen, dan slaapt hij wel weer verder. Laat ik hem namelijk jammeren dan wordt hij echt wakker en dan is het wel drama. Ben ik er op tijd bij en sus ik hem met speentje dan slaapt hij gelijk weer in.

ahh neuszuigertje.. klinkt alsof Tijn dat ook heeel vervelend gaat vinden... ach de verkoudheid is bijna over, tenminste het wordt minder....
    hele slierten chahca, haha... en dan kan Lynn wel lachen? je omschrijft dingen altijd zo leuk :D

Juud, ik kom de 7e. Hoe laat? Als we een lijstje maken van wie er komen (hoop dat er veel het leuk vinden 8) ) dan kan je die even een pbtje sturen met de route?
    Nou start ik met het lijstje?

woensdag 7 februari

Juud
    Mirjam

ik ga even wat doen aan de studie :D :D
    Tijn slaapt lekker.

10. Es1981

Es1981 Actief lid

tja, ik woon in Zoetermeer, dus wel een eindje uit de buurt :(

Meestal als Lotte aan het jammeren valt ze snel weer in slaap, dus dan laten we haar meestal.

11. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik ben helemaal van slag, mijn computer doet het al drie dagen niet. Vrijdag komt een monteur, dus hopelijk heb ik dan weer internet. (zit nu even bij mijn ouders) Niet te veel schrijven he :cry:

o ja, het sprongetje is hier voorbij! :D

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ff snel. Ik ga straks experimenteren met die drie standenspeen. Welke gaat het snelst de 1 of de 3 (vast een domme vraag... )

13. Es1981

Es1981 Actief lid

@mir: hihi, zou het niet weten denk 3

14. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi meestal de 3 de 1 gaat niet zo snel
    veel succes

k kom niet te ver weg :(

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Mir..ik neem eslem ook wel bij me in bed hoor..
    Ach ik vind het niet erg..ik ben toch altijd thuis..
    Maar bij mij is het nare dat ze alleen gaat slapen als ik haar aan de borst leg...en ze laat em ook al de tijd dat we slapen niet los! (soms zo'n 2 a 3 uur!)

het is toch gezellig :) en ik denk dat je dat vanzelf wel af kan wennen hoor..en beter sochtends dan bijv. aanwennen savonds bij je in slaap te vallen..dat is een ander verhaal lijkt me..

16. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    es; berry misschien beetje sjagie? maar ja, hij kan het ook normaal zeggen natuurlijk!

mir; gezellig he, beeb in bed,.. ik doe het ook af en toe,.. vooral als ie om 6 uur wakker is, heeft gedronken, dan slapen we samen nog ff tot 8.30 ofzo,. maar wil het niet te vaak doen,. moet er niet aan wennen,.

niek; balen als je comp het niet doet! ik moet er ook niet aan denken! (hoezo verslaafd?!) hopelijk doet ie het snel weer,.

ik kom ook niet,. ff te ver weg helaas,. maar voor diegene die wel gaan veel plezier! leuk foto nemen van alle beebs naast elkaar!

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja gezellig toch wel he ff je kindje bij je in bed. Ik hoop gewoon dat hij binnenkort weer eens tot half 8 gaat slapen..zucht... dat zou t beste zijn..

Ik heb net de driestandenspeen uitgeprobeerd. Draammaaa denk ik. Het ging zooo snel, welk standje dan ook... Dus toen het laatste beetje maar de gewone speen weer. Maar hij moest heel hard gillen en hield niet meer op toen hij tusendoor n boertje moest laten. Daarna was hij moe en viel bij mij in slaap. Toen hij wakker werd wilde ik hem gewoon in zn bedje doen want zn oogjes vielen nog dicht... huilenhuilenkrijsenkrijsn :cry: volgens mij heel erg darmkrampjes... zou dat van te snel drinken kunnen komen? Hij slaapt nu gelukkig.

ja Niek balen van je computer! Dan merk je pas hoe je m nodig hebt he.. haha..

rustig hier?

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    ooooh ik twijfel nog zo over de 7e, het lijkt me erg leuk.....maar die lange rit.....en ik moet ook met de kleine auto op pad omdat René de grote nodig heeft....twijfel, twijfel twijfel.....En Lynn kan echt zo irri zijn in de auto.....en ik ben zo druk in februari. Twijfel twijfel....word niet goed van mezelf.

Hier nog 1 hoor die niks hoort en blijft liggen :evil: grrr. Kan me er vreselijk over opwinden, maar ook daar wordt ie niet wakker van, dus ben opgehouden me er boos over te maken, verspilde moeite.

Vanmorgen was het hele huis om 06.15 uur wakker, René had zich verslapen, telefoon ging....en daarna een bende kabaal omdat meneer haast had.....grrr. En Lynn had echt zoiets van: oké joepie het is dag. Dus mijn huiskamer is schoon, heb al een vriendin op de koffie gehad....en nu heb ik geen zin meer. Moet zo nog naar het cb, maar wacht op de zon. Het is hier nog steeds mistig.

Ik smeer Lynn altijd in met sudocreme de laatste luier...mocht ze poepen en er door heen slapen....dan plakt het de volgende dag niet zo.

Oh Es, René en ik hebben eigenlijk altijd meningsverschillen over laten huilen of er naar toe gaan.....ach het houdt de relatie spannend, laten we maar zeggen. Wel lekker dat het bij jullie maar sporadisch voorkomt.

Mir, ik neem Lynn eigenlijk nooit bij mij in bed....maar dat heeft ook geen zin, die meid is vol actie 's ochtends en wil dan echt niet weer gaan liggen. Wel eens geprobeerd, maar dan raak ik geïrriteerd omdat ik wil slapen en zij niet. Dus dan gaan we maar naar beneden.

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir ze kunnen idd krampjes krijgen als ze te snel drinken....

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    haha volgens mij zijn bart en rene in veel dingen hetzelfde hehe.. las al eens een paar andere dingen van boosheid enzo... Als het bij bart allemaal niet zo gaat als ie wil dan is het ook een kabaaal van jewelste... pfff ik zeg dan gewoon maar niets wat als ik dat doe weet ik zeker dat ik overal de schuld van krijg.. ja erg he.. maar verders issie wel lief... :)

Mmm.. jammer dat er veel niet kunnen de 7e. Misschien kunnen we na de 7e nog eens een datum prikken bij iemand anders en dat er dan wel meer kunnen? Is dat een optie? Is bijv. Zeewolde een middenweg om eens heen te gaan.

Tijn is al weer wakker... nu ligt ie te kletsen.. soms snap ik er niets van haha...

he chacha.. nieuw kleurtje je banner?

Deel Deze Pagina