September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Het was Mir's idee :D

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nou Mir je wordt bedankt ;)

3. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Sorry ik ben weer super flauw vanavond. Ik ga maar snel ER kijken. Veel plezier met Pinguin morgen! Succes met Lynn - die slaapt vast door vannacht!

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hihi ga jij maar lekker George kijken (of speelt ie er niet meer in mee?)

Lynn slaapt vast door, ben ik van overtuigd. En zo niet, dan niet.

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    lolbroeken... MIJN idee :confused: huh?
    euhw had ik dat voorgesteld?
    Na, t is idd leuk foto's... dusss Chacha je nieuwe coupe goed in model brengen he ;)

Lekker he dat het zo goed gaat als opa en oma oppassen! Ga je met een gerust hart werken zo.. Haha.. kieskeurige Lynn! Tijn ook vanmorgen. Een vrouwtje bij de sportschool met een heel lief gezicht... hij zag haar, liep rood aan en begon te krijsen.. ohh. vond ik wel zielig voor haar.. dat doet ie anders nooit hehe

ER..mmm... ik ben echt TV-analfabeet...

Oh.. was Lynn ook al zoveel wakker vanavond? Nou nu heb ik al meer dan een uur niets meer van Tijn gehoord. Net even gespiekt ahhh....zoo lief te slapen.. kán gewoon niet anders dan dat ik hem vannacht niet ga horen (hoop hoop hoop hoop.....)

Getver.. wilde ik vroeg naar bed.... de hele avond aan de telefoon gehangen...ook wel gezellig.... maar nu is het dus al weer laat!

Wie van de beebs schaterlacht vaak? Hoe krijg je dat voor elkaar? Het lukt mij een enkel keertje, maar dan moet ik mijn gekste bek op zetten en heeeeel raar doen.. en dan nog... soms kijkt hij me aan van: wat doe jij nou joh...mafkees....
    Tips om Tijn helemaal in een deuk te laten liggen?

Is het gelukt trouwens? Computers weer aan de praat kunnen krijgen? Goed hoor... mij vragen ze nooit... haha.. oja mijn vader belt nog wel eens.. hehe... hoe hij moet knippen en plakken in word of hoe hij een email moet versturen of attachment moet bijsluiten... na uitleg denk ik dat hij het snapt.. belt hij doodleuk de volgende dag weer op voor hetzelfde.. ach die leert het nooit haha... dan ben ik nog zo dom niet..

6. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ja het is gelukt. Het was gelukkig niet zo moeilijk.

Seán vindt paardje rijden helemaal geweldig. Dames-, heren- en bij boerenpaard gilt ie het uit. Het muisje dat komt aangelopen heeft ook altijd succes. En happen met je mond vanaf zijn voetjes naar zijn nekje vind ie helemaal leuk. Vooral in zijn blootje.

Chacha George speelt al in geen jaaaaren meer mee :)

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    wow..schaterlachen doet eslem nog niet hoor..hihi

Eslem heeft gister haar prikjes gehad..in elke bovenbeen eentje..
    Wel zielig want ze had gister avond/nacht echt pijn..
    nu heeft ze 38,3 koorts dus heb haar net in haar bedje gelegd en een zetpil gegeven..hoop dat ze zich straks wat beter voelt..

Had het er al over gehad geloof ik..maar ik laat eslem niet meer huilen..het werkte niet meer voor haar..ze ging echt steeds krijzen..en ze is daardoor zo bang geworden voor het gaan slapen dat ze al begon te huilen zodra ik haar in bed legde..en dat had ze nooit..
    Nu leg ik haar in haar bedje..en wieg ik een klein beetje..en binnen 5 max 10 minuutjes slaapt ze gewoon..ze is gewoon relaxed en geeft zich over..
    Ik wil nog een paar dagen wiegen..tot ze helemaal niet meer gaat huilen voor ze in slaap valt..en dan ga ik er alleen nog maar naast zitten..dus niet meer wiegen..

Oh trouwens hebben jullie ook dat jullie kindjes zo aanhankelijk zijn..veel aandacht willen en weinig alleen zitten..het was in nederland ook al zo..maar het was even over hier..maar ze wilt gewoon niet alleen zitten ze is het snel zat..probeer haar toch steeds alleen te zetten en soms een beetje laten huilen voordat ik haar pak..maar het is wel vervelend kom nergens aan toe joh..hoop dat het een fase is..

wow hey bijna 9 kilo..wiens kindje was het nou..blupje toch?

Ze hadden eslem gister gewogen maar met kledign en dikke winterjas aan kwam het op 8,5 kilo maar dat klopt niet hoor..want als ik samen met haar op de weegschaal sta stond er tussen ons een verschil van 7,5 kilo..dus daar houd ik het maar op..
    Ik had zo graag willen weten hoe lang ze is maar die v rouw was weg voor ik het kon vragen..jammer..

Paddy..haha dat moet er echt komisch uit hebben gezien!

Ik ga even snel opruimen nu ik de kans heb hehe..ze ligt lekker te slapen..

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Gulay, dat is dan ook geen optie meer hè. Als ze schrik heeft van haar eigen bedje. Nu lekker wiegen. Volg echt gewoon je gevoel. Dit voelt goed, dus lekker mee doorgaan.

Dan is mijn Lynn dus niet de lichtste, maar wel de kleinste van allemaal. :confused: Ga haar maar eens pokon geven. Mijn moeder zegt dat ze hetzelfde groeit als ik. Ene maand de lengte, volgende maand de breedte. Heb nu nog een paar luiertjes maatje mini, die moeten nu dus echt op. En dan gaan we echt over op maatje 3. Weer een mijlpaal.
    Vannacht om 5.00u werd ze dus wakker en ze had zon verdriet. Zielig meisje. Ben 3 keer de fiep wezen geven en toen was het goed. Ik ben lekker op de bank gaan liggen en om 8.30 schrok ik wakker. Vlug hondje en toen de fles. Nu ligt ze alweer te slapen.

Maken jullie kindjes ook zon geluid als ze moeten poepen? Lynn drukt echt en is daarbij ontzettend aan het kreunen. Ik weet dan ook altijd dat het weer tijd is voor een schone luier. Haha

Paddy, ik ook paardje rijden met lynn. 2 keer en toen begon ze me toch te huilen. Vond ze dus helemaal niet grappig. En ik maar lachen. Haha.

Mir? Hoe heeft Tijn het gedaan vannacht? Heeft ie zich keurig aan de regels gehouden? Lynn schatert ook nog niet hoor. Die is gewoon lui. Hihi.

Chacha, en bij jou? Ook lekker doorgeslapen?

Mama is gisteren naar de stad geweest (zonder mij, hoe durf ze), maar mijn buurmeisje had ze dus gezien. Gnagna. Dus ik meteen even bellen, wat ze allemaal had gekocht. En ja hoor, Lynn krijgt vandaag 3 nieuwe shirtjes. Jippie de pippie.

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    goedemorgen!

Gulay, lekker wiegen hoor meid! Ik laat Tijn ook nooit meer huilen en het is hier ook geen drama meer. Dus gewoon je gevoel volgen dan komt het goed!

Tijn is er een waarbij een lachje duur is hoor ;) Maar hij is wel meestal vrolijk.. hij kijkt eerst altijd even de kat uit de boom en dan gaat hij heel verlegen lachen... en als je lekker met hem aan het spelen bent dan lacht hij wel altijd hoor, Maar dat echte schaterlachen -zoals bij Quinn het filmpje zooo leuk - dat doet Tijn nog niet zo vaak... Maar zal eens dat muisje proberen...
    Het deuntje klap eens in je handen is wel een succes trouwens.. kweet ook niet waar om.. maar ik hoef maar te beginnen en hij lacht al.

Juud, agosh verdrietig lynnetje... :( Ging je daarna op de bank slapen? Bij Tijn is het snachts geen verdriet maar hij kletst en gilt... tot dat hij gaat huilen... Vannacht maar drie keertjes :) ole het wordt minder. Trouwens, waarvan een keertje hield hij zelf op ;)

Juud, Lynn is een lekker dikkertje met dr bolle toet. ;) ach wie weet krijgt ze zometeen een groeispurt!
    Tijn is ook klein en dik haha..

Ik ga zo naar mijn ouders. Het is hier nog een zooi.. zucht.. en ik wil er voor de fles van 12 uur zijn, dus over een uur moet ik echt echt weg ieehh...
    Nou ik ga snel wat doen oww.. ook nog douchen.. dat wordt haasten...
    tot later weer vandaag

10. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Schrijf eens even op hoe groot en zwaar jullie kindjes zijn.

Lynn: 60,5 cm en 6200gr

Mir, veel plezier

11. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    wij moeten om 11,45 naar het cb dus dan kan ik vertellen hoe zwaar en lang marno is! zitten al aardige bollerds tussen zeg! hihi,.

net ff bij de dokter geweest,. het is net geen angina, dus kreeg er niks voor,. kwestie van uitzieken en paracetamol slikken,.

gulay; lekker dat je zo een manier heb gevonden dat ze niet meer huilt,. idd het wiegen nu wat afbouwen,.. scheelt jou een hoop stress,.

12. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Vind het leuk om even alles te vergelijken. Hihihi.
    Waarom doen mensen dat? Hahaha

13. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Krijgt ie prikjes ezzie? succes dan!

Gelukkig ben je alweer een beetje opgeknapt.

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hehe ja is leuk juudje..

Mijn arme meisje heeft nog steeds koort..38,2 het is ondanks de parecetamol dus niet echt gezakt..

ja ik voel me inderdaad veel beter nu..niet meer dat huilen enzo..hier moet je wel veel geduld voor hebben en ik ben mevrouw ongeduld maar ik moet het maar gewoon leren hoor :)

Ik ga verder met mijn strijkwerk mijn hemel ik heb een stap van hier tot gunter..bah..

Ohja ik zal vanavond even kijken hoe lang ze precies is en hoe zwaar..
    hoe meet ik dat nou goed op? Moet ik haar beentjes strekken? het is zo moeilijk in mijn uppie..zal mijn man eens om hulp vragen..

oh trouwens..mijn man heeft van de week voor het eerst haar luier uit gedaan hahaha en in badje gedaan..hij had dat nog nooit gedaan..niet perse omdat hij het niet wou (het badje dan want luier verschonen vindt hij vies :() maar ik liet het niet echt toe of zei nooit van doe jij het dan eens..hehe..
    en uit zichzelf kwam het ook niet echt hihi..

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Tijn 7910 gram en 65 cm

xxx

16. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nikki is 67 cm en 8990 gram.

Gulay; inderdaad lekker wiegen hoor. Ze leert op den duur vast wel om zelf in slaap te vallen.
    Nikki is de laatste tijd ook heel aanhankelijk; wil steeds aandacht.

Spannend; vandaag DE DATE!

Juudje; Nikki doet precies hetzelfde als ze moet poepen! Gelukkig heb je nog even op de bank kunnen slapen.

Mir; Nikki moets vanmorgen schateren toen ik aan het stofzuigen was. Nou heb ik wel een heel raar kindje af en toe hoor, maar misschieneen idee? ;)

Ezzie; succes bij het cb!

Nikki was vandaag om 4 uur wakker en ik heb dus niet meer kunnen slapen. Nikki wel; die sliep verde tot 9 uur en nu ligt ze weer te slapen. Ik ga zo maar even proberen of ik nog eventjes een dutje kan doen.

17. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame is 5410 en 61,5 lang

blegh we hebben morgen om 1o uur begravenis
    en saonds feest van broer en vriend van me ma
    hoop dat k niet ga huilen kan echt nie tegen begravenissen

en gisteravond had k verjaardag van me schoonvader krijg k steeds te horen van alle kanten goh marline je wordt breder
    of he ben je nou dik geworden
    en dan zitten ze stom te lachen
    nou sorry hoor maar ja k ben iets dikker geworden
    heb namelijk wel een kind gekregen
    en k ben der al druk mee bezig want vind het zelf ook k*t

ohja en k zei oevallig weer yoyo
    nou je had ze moeten horen
    waarom doe je dat k zeg gewoon
    oh maar het klinkt niet
    strax krijgt ze een bijnaam
    k wordt daar zo onzeker van he

we gaan zondag naar limburg
    en nu begint me vriend ziek te worden pfff
    k hoop dat ie ons niet aan steekt

maar goed k ga youame s uit bed halen
    fijne middag allemaal

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Pinguin en chacha, veel plezier dadelijk. We wachten vol spanning af op jullie verslagjes.

19. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Marline, als jij yoyo wil zeggen moet je dat vooral doen hoor.
    Mijn ouders zeggen de hele tijd lynneke en dat neem ik automatisch over. Ze heeft alzoveel bijnamen. Lynneke, freggel, smurf, haasje.

20. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    net naar het cb geweest,. marno is nu

7845 gr en 68 cm

krijsen bij zn prikjes,. gezien ik nog niet heemaal fit ben had ik dus ook natte ogen,. hihi, daarna was het over,.. ligt nu op bed, ik duik er ook ff in,.

Deel Deze Pagina