Marline, vervelend zeg, dat mensen dat zo zeggen, als ze het nou denken okay, hihi, nee hoor, is echt niet leuk. Lekker niks van aantrekken, jij hebt toevallig wel een kindje. En over die bijnamen, moe je lekker zelf weten , tis toch jou kind. Mijn moeder zegt altijd Lotje, maar dat doe ik niet hoor, zo heeft volgend mij zo'n huisdier van jan, jans en de kinderen hihi. 21/01 woog Lotte 6320 gram en was 62cm, maar weet niet wat ze nu weegt. Leuk he dat vergelijken, vraag me ook af waar het vandaan komt. Ezzie: hoop dat je je snel weer beter voeld. Ow die Nikki, zij nu lekker slapen en jij wakken.
oww blup... 4 uur hoop dat je zo nog even kunt slapen..maar ja... lastig als je een haasje als kind hebt Gulay, leuk dat je man die dingetjes gaat doen Wie weet vindt hij het straks helemaal niet meer vies om een luier te verschonen.. Hoe gaat het nu met Eslem? 38.2 valt mee hoor stofzuigen hihi... laat ik t es proberen. Vanmorgen heeft hij geschaterd... blijblij... met er komt een muisje aangelopen.... 8) leuk! Ahh DE DATE haha... ik ben benieuwd! haha Ezzie.. nou Marno en Tijn zijn zo ongeveer het zelfde... alleen Tijn is dus ietsje zwaarder en Marno ietsje langer... Tijn is gewoon een propje haha net als Freggel.. ehh.... Lynn bedoel ik Nou zeg, Marline... Yoyo is toch een leuke bijnaam! Lekker zo doen hoor.. nergens wat van aantrekken meid. Geldt ook voor dat je wat dikker bent.. ja duhhh je hebt net een kind gehad. Bij de een is het er zo af en bij de ander duurt het wat langer. niets van aan trekken hoor. Sterkte morgen bij de begrafenis Ben nu bij mn ouders, Tijn ligt op bed. Vanmiddag ga ik naar de moeder van mijn vriendin die arts is. Even Tijn weer laten zien en vragen over het spugen. Ik ben benieuwd wat ze zegt. groetjes!
Hallo meiden, De date is heeft plaatsgevonden! Erg grappig hoe jullie er ook allemaal mee bezig zijn. Ik zal straks een wat uitgebreider verslag doen en een fototje plaatsen want ik moet Quinn gaan voeden en dan naar het CB om 16.00. dus tot later....
Hoe zwaar en groot zijn Lynn, Seán en Quinn? Ben benieuwd hoe het was Pinguin. Wacht op je verhaaltje. Hoezo met Quinn naar cb? Prikken? Succes dan.
Hoi meiden, kunnen jullie de spanning nog aan Nou ff kort hoor, want Lynn zit op hete kolen (heeft haar mama de hele dag niet gezien). Met Pinguin was het erg leuk, lekker gekletst en wat is Quinn een schattig manneke zeg....zo lief. We hebben lekker theegeleut in een cafeetje in zutphen. En ja er is een foto van mij gemaakt....maar met Quinn dus das goed Leuk om Pinguin in levende lijve te ontmoeten. Ik ga straks meer reageren, het is etenstijd dus spitsuur
gezellig dus Leuk hoor! Ik ga overstappen naar de Friso Comfort. Wellicht dat dat helpt... nu overstappen per dag een schepje minder. Ga nu lekker theeleuten met een vriendinnetje... heel lang niet gezien dus erg leuk! groetjes!
Wat zeg je nou? Hoezo overstappen op comfort? En hoezo schepje minder? Zou je niet in een keer overstappen? Dit hebben ze toen met Lynn ook gedaan in het ziekenhuis? Waarom stap je over? Thee leut ze! . Ik zit aan een wijntje. Lynn slaapt vanavond weer bij oma. Mama pakte haar vast en zei tegen mij: Daaaag mama, ik blijf vanavond bij oma slapen. Toen ik zei dat dat niet hoefde zei, daag mam. Hahahaha, mijn kind is gewoon gekidnapt door oma. Ik werd gewoon de deur uitgezet. Ga dus vanavond maar meteen bloemetjes buiten zetten. Hahahahahahaha. Lang geleden. Ben net in bad geweest en heb me helemaal mooi gemaakt op mijn lijf. Scheren, scrubben. Ruik nu lekker. Ga nu naar boven en haren doen. Trek mijn danspak aan en ben er klaar voor. Ga trouwens voor een euro zat worden. Hiahaaaaa. Waar we naartoe gaan zijn alle drankjes 0,10. Das leuk stappen hè? Misschien ben ik dus morgen iets later als normaal. Hopelijk zonder kater. ale: :-# Doei doei.
Nou eventjes tijd voor jullie Hihi Mir het is dus herkenbaar dat onze beebs zo hun voorkeuren hebben. Ik vond het ook wel zielig voor mijn tante hoor. Lynn hier schaterlacht ook niet echt hoor, ze lacht wel met geluid, echt dat kraaien en dat hihi, maar geen schaterlach. Heb nu een tip van Pinguin en ga die uitproberen: Gewoon zelf schaterlachen en misschien dat ze het imiteren. Ooow Paddy echt waar, speelt George al zo lang niet meer mee Gulay hoe is het nu met Eslem, is de koorts gezakt? Lynn is vannacht 1x wakker geweest en met de speen sliep ze zo weer verder....pfieuw. Juudje hier wordt ook met volle overgave gepoept hoor....je moet haar hoofd eens zien als ze poept....en ook echt kreungeluidjes Juud wat een lieve mama heb je! Lynn was 1,5 week terug 5810 gr. en 61 cm Aaah arm blupje....al zo vroeg wakker. En dan fijn dat je dochter dan lekker doorslaapt....nu jij nog Marline heel veel sterkte op de begrafenis en huilen mag hoor. Lynn heeft ook bijnamen hoor: ook Lynneke, Linnepin, kleintje. Ik vind bijnamen juist lief....het is ook bedoeld als koosnaampje. Ezzie kon je het niet droog houden? Hihi. heel begrijpelijk hoor. Pinguin het was gezellig vanmiddag! Hoe is het met Quinn en de prikjes gegaan? Nou dacht ik de hele tijd dat Lynn een tandje rechts krijgt. Kijk ik toennet links (want ze kauwt zich werkelijk een ongeluk) Zie ik dat het tandvlees bleek is en je ziet heel duidelijk de tand er onder zitten. Ikke voelen en ja ik voel echt een randje....Zou het nu dan echt? Mir dus de friso Comfort? Maakt dat verschil met de JBPM die je nu toevoegd aan de voeding? Ben ik wel benieuwd naar wat het verschil is (weet niet of jij dat weet hoor ) Zei die moeder verder nog iets? Nog wijzer geworden? Vanmiddag dus de date met Pinguin....ze zei dat ze dik was hier op het forum....nou echt niet. Ik herkende haar direct....grappig....je kent elkaar toch niet en loopt ze op haar af. We hebben erg leuk gekletst over onze beebs, de zwangerschap, de bevalling. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. En die Quinn, wat een scheet. Echt een lachebekje. En ik kon idd voelen dat hij zwaarder dan Lynn is. Daarna helemaal geen zin meer om te werken, toen ik op kantoor kwam was het daar theetijd, dus kon lekker verder met theeleuten. Mir veel plezier vanavond.
jeeeee juud....ready to party! Gaat nooit goedkomen als de drankjes maar 0,10 cent zijn....Ik heb medelijden met je hoofd morgen. Geniet ervan meid! Heb je wel verdiend.
juudje; heeeey, lekker joh, de bloemetjes buiten zetten, en dat voor zo weinig! hihi, veel plezier in elk geval! op het consultatie raade ze me aan om het tot 6 mnd vol te houden - de BV- ivm zn exceem,.. wilde eigenlijk met 5 mnd gaan afbouwen maar zet nu toch maar ff door,. heb ik er in elk geval alles aan gedaan,. en als ie fles krijgt word het hypoallergeen,. ze raade ook gewoon het kruidvat merk aan, net zo goed, alleen stukken goed koper. ook drongen ze de BV niet aan zoals je bij sommige wel eens hoort,. lieten het echt aan mij over ,. wel fijn,. bijvoeden dus ook het liefst nog ff uitstellen,. eventueel met 5 mnd met hapjes rijstebloem beginnen zodat ie wel aan het lepeltje went,.. nu misschien domme vraag,.. waar staat dat in de winkel? en welke winkel? overal te koop? heb echt geen idee,.
Ezzie jij dus ook nog niet aan de hapjes. De rijstebloem staat gewoon bij de babyvoeding in de buurt....gewoon in de supermarkt en drogist volgens mij ook. Ach dat maandje BV kan er toch ook nog wel bij toch? Ik vind het knap van je hoor, super!
Ezzie; ik gebruik ook de voeding van het kruidvat. Er staat alleen niet op dat het hypo-allergeen is, maar het is het wel. Je moet dan de 'extra care' hebben. Ik wacht ook tot 6 maanden met bijvoeden, om de kans op allergie te verkleinen. Ik heb altijd begrepen dat rijstebloem ook bijvoeding is, dus dan zou je daar eigenlijk ook mee moeten wachten. Knap dat je de bv al zo lang volhoudt! Leuk dat de date geslaagd was! Grappig is dat he, als je elkaar eigenlijk niet kent, maar toch ook weer wel? Ik heb al een paar keer zo'n soort date gehad en het is echt leuk! Mir; bevalt de jbpm niet goed dat e toch naar andere voeding gaat iverstappen? Juudje; lekker aan de zuip vanavond! Veel plezier! Vannacht voordat je gaat slapen even heel veel water drinken schijnt wel te helpen, dan heb je misschien niet zo'n houten hoofd morgen. Ik ga morgenavond op stap, want dan loggert Nikki bij m'n ouders (voor het eerst; spannend!) Ik hoop dat ik wakker kan blijven! Paddy; klem in de tubby! Ik moest eigenlijk wel lachen toen ik het las, maar ik kan me voorstellen dat het op dat moment wel even stress was! Marline; sterkte op de begrafenis! Youame is verdorie jouw kind, dus je mag haar noemen zoals jij wilt! Waar bemoeien mensen zich soms mee. Niet onzeker van worden hoor; het is meer hun probleem dat ze zich er druk om maken.
Hallo! Hier dan eindelijk een berichtje. Ik vond onze date ook erg geslaagd chacha! Volgende keer iets langer en dan wel MET Lynn want die was toch wel de grote afwezige. Op het cb was het goed. Kleine vriend was in 5 weken tijd zo'n 600 gram gegroeid en weegt nu 7045 gram en is bijna 65 cm. Ik mag gaan proberen om op 4 flessen voer te gaan, maar met 5 maanden mag er niet langer dan 10 uur tussen de voedingen zitten. Verder veel over zijn eczeem en allergie gesproken. De verpleegkundige had ook wel verwacht dat hij echt allergisch zou zijn, omdat hij voordat ik provoceerde toch al wel heel herkenbaar eczeem had. OOk hier zal ik onder toezicht van een dietiste Quinn gaan bijvoeden. De verwijskaart daarvoor en de machtiging voor de verzekering als ik op HA voeding zal overgaan liggen dan ook klaar. Ze gaf me trouwens ook een goede tip bij de zorgverzekeraar te informeren welke voeding wel of niet vergoed wordt. Het schijnt namelijk zo te zijn dat een aantal zorgverzekeraars contracten hebben afgesloten met Nutricia en dan wordt alleen de pepti vergoed. Ik probeer zoiezo nog een maand volledig bv te geven en volgens mij moet dat wel lukken met 4 voedingen van 200cc. De prikjes ging ook uitstekend. De eerste reageerde hij niet eens op. Ik was een beetje met hem aan het spelen en hij lag te lachen en te kletsen. De tweede begon hij toch wel met huilen maar al snel was hij weer aan het lachen. Zal wel komen omdat hij een kleine dosis Chacha -knuffels heeft gekregen. Steven heeft van de week voor Quinn (yeah right) een flatscreen tv gekocht. Die is vanmiddag geleverd en nu is hij er al een tijdje mee aan het spelen haha. Nou ja eerlijk is eerlijk, het beeld is prachtig maar het had van mij niet gehoeven. Quinn is wel erg onder de indruk van zijn nieuwe speelgoed! Ben benieuwd wat zijn vader er vang aat zeggen als hij met zn snothandjes aan het beeld gaat zitten! Meiden ik ga een filmpje kijken. Fijne avond! Oh hja voor de nieuwsgierigen, een foto zal ik zo in mijn album plaatsen en dan kunnen jullie zelf zien dat ChaCha dr kapsel er picobello uitziet! xxxx Pinguin