OOOOOOOH leuk pinguin en chacha. Leuke foto. Hahahaha. Die Quinn kijkt echt zo van: HUH? Whahahaha. Nou ik ben er helemaal klaar voor. Gaat net de bel, sta ik voor een dicht deur, in mijn panter slofjes, met mijn voeten te bewegen, doe ik de deur open, staat er een kindje. Hahaha, oooh oeps. Of ik vogelvoer wilde kopen, voor de vogeltjes buiten. Ik wist wel dat ik vandaag iets vergeten was. Dus maar meteen eentje genomen. 3. Niet normaal. Had toch beter naar de winkel kunnen gaan. Ach was voor de scouting hier. Dus een goed doel laten we maar zeggen. Paddy, hoe zwaar en groot is seán. Dan heb ik ze allemaal.
nee hoor juudje..je had die van eslem ook nog niet of was je haar vergeten eee ik weet niet meer wie het vroeg hihi.. maar met eslem gaat het wel beter..geen koorts meer maar ze kwam net wel 4 keer..en ik heb haar er maar steeds uit gehaald want ze bleef maar huilen in haar bedje..dus toch nog steeds niet zo lekker..
Jeetje wat is er weer veel geschreven! Seán moet volgende week dinsdag naar het CB dus dan weet ik ook wat ie weegt en hoe lang ie nu is. De laatste keer, 5 of 6 weken geleden woog ie 8515 en was ie euh.. ik geloof 68 of 69 cm lang. Zo hoe gaat het met lange Lynn vandaag? Zijn er tekenen dat ze vanavond weer lekker door gaat slapen? Hihi en de dikke Lynn gekidnapt door haar oma? Veel plezier Juud. Voor 10 cent zou ik denk ik heeel snel dronken worden! Ik kan zowieso niet veel meer drinken. Door de moeheid en omdat ik al zo lang (nou ja in ieder geval 9 + 4,5 maanden) niet echt meer heb gestapt ben ik volgens mij zo dronken. Hahaha Pinguin hoeveel foto's heb je moeten nemen voordat Chacha toezegde die te mogen plaatsen? Wat een leuke foto! Ik moet eerlijk zeggen dat Quinn wel een beetje angstig kijkt hihihi. Nee hoor grapje. Chacha ik zou zeggen dat het je eigen haarkleur is ! Gulay lekker dat Eslem zich overgeeft als je d'r heel eventjes wiegt. Je moet idd gewoon het wiegen telkens iets verkorten totdat ze het zelf slaapt. Seán heeft ook periodes dat ie alleen maar vermaakt wil worden. Vermoeidend maar gelukkig duren ze niet zo lang. Sneu dat ze zich nog steeds niet helemaal lekker voelt. Neem maar lekker bij je hoor. De laatste paar nachten werd Seán rond een uur of 5 wakker omdat ie zo snotterig was maar hij huilde dan niet echt. Het was meer een gejammer. Ik ging er dan toch maar uit omdat ik het zo zielig vond klinken en gaf 'm de borst omdat ie niks anders wilde. Vannacht dacht ik, ik ga er niet uit totdat ie echt gaat huilen. NOu na anderhalf uur was het weer stil ! Toen werd ie pas om 9:00 wakker. Hoera dus hij heeft echt geen honger om 5:00. Vandaag overdag viel ie trouwens 2 keer in slaap zonder er tegen te vechten. Weliswaar nog steeds maar 30 minuutjes maar ik ben er toch blij mee. Blupje ik was vannacht ook wakker hoor. Toen het gejammer om 5:00 begon heb ik ook niet echt meer geslapen.. Misschien vindt smurf vliegen wel leuk? Dat vindt Seán namelijk ook geweldig maar ik vind 'm iets te zwaar om 'm boven mijn hoofd te laten zweven. Well goed voor mijn spierballen natuurlijk . Ezzie gaat het weer een beetje? Heb je nog kunnen tukken toen Marno sliep? Heeft ie eigenlijk nu last van zijn vaccinaties? Marline trek je niks aan van je schoonvader hoor! Oh en hier wordt er eentje een tomaatje als ie poept! En ook kreunen dus het is overduidelijk! Chacha wat leuk een tandje! Doe de bijtringen maar alvast in de vriezer! Goh wat leuk zeg dat Quinn een flatscreen tv heeft gekregen. Betekent dat dan ook dat hij de AB mag bedienen? Dan is het de komende maanden waarschijnlijk de hele tijd 'uh oh... tijd voor Teletubbies'! Ik ga eens even naar Phonebooth kijken. Tot later!
Hihi wat een grappige foto en wat kijkt Quinn verbaasd, echt op zijn mama gericht. Paddy, ik heb me overgegeven....omdat jullie allemaal een foto wilden....aardig he? Ach Quinn steelt toch de show, val ik niet bij op Met Lynn gaat het aardig goed. Ze is vanavond gewoon gaan slapen. Zo de fles nog en dan gaat ze gewoon weer slapen. Ik hoorde dat ze vannacht wakker was, heb ff stiekem om het hoekje gekeken zonder dat ze mij echt kon zien. Ze lag weer vreselijk te kauwen. Wat lekker dat Seán geen voeding meer nodig heeft. Hoef je in ieder geval niet te twijfelen als ie 's nachts wakker wordt. Lekker dat het slapen overdag ietsjes makkelijker gaat. Smurfvliegen, wat een leuk woord. Lynn vindt vliegen geweldig, is ook nog goed te doen met haar gewicht. Hihi Juudje, wat een blunder, arm kind....gelukkig kon je m blij maken door vogelvoer te kopen. Pinguin wat een goede smoes van Steven, geloof er niks van dat het voor Quinn is, is gewoon een leuk speeltje voor hem Maar het is mooi film kijken. Wat fijn dat hij de prikjes goed heeft doorstaan. En dus ook een diëtiste? Wel een lekker idee toch? Ik heb de bijtringen tevoorschijn gehaald. Hmmm je mag ze dus niet uitkoken....stomme ik....wel gedaan met 1tje en die is nu keihard. Toen maar de beschrijving gelezen....afspoelen dus met warm water. Gelukkig heb ik er nog 1. Die ligt nu in de koelkast.
oooh hmmm over tandjes gesproken, die frummel van ons kwijlt zo en was de hele week zo onrustig dus ik vraag de verpleegkundige van het cb of zij misschien kon voelen of ze al in aantocht waren. Zij onder voelen, NIETS, toen boven ook niets, maar toen begon Quinn erg op haar handen te knabbelen en toen ging ze toch nog wat meer voelen. Lijkt erop dat er een kiesje in aantocht is! Boven! vind het wel grappig. Ze zei dat het waarschijnlijk samen met een tandje door zal komen. Nou we zullen zien. Is toch een hardstikke leuke foto van je ChaCha!
Leuk leuk dat het afspraakje zo gezellig was en voor herhaling vatbaar! Quinn kijkt wel heel lief zeg.. zo van .. wat maak je me nou? En trouwens mooi kleurtje chacha! Goed gelukt! Veel geschreven zeg! Juud, veel plezier met dronken worden... ik denk.. gezien het tijdstip...dat je al behoorlijk teut zult zijn, zeker voor 0,10ct per drankje 8) Kira, lekker he dat Seán geen borst meer hoeft snachts! Het is dan soms nog wel rot om er uit te gaan als hij wakker wordt om hem even te sussen maar dat is sowieso veel beter dan eruit, borst en weer slapen.. ben je toch veel langer mee bezig! Tjonge Seán was al over de acht kilo he... Op een gegeven moment vlakt het gewicht toch wel af of niet... ben benieuwd Tandjestijd? Nu weet je het zeker chacha.. het was al die tijd toch een tandje.. idd de bijtringen tevoorschijn halen .. haha ... uitkoken... ik had het ook bijna gedaan! Gelukkig zei bart: he joh wat ga je nou doen? Dat kan toch helemaal niet joh! maar als je het dus doet dan worden ze hard haha.. Moeders van mn vriendin heeft Tijn eens bekeken en mijn spuugverhaal aangehoord. Geen allergie denkt ze, weet ze eigenlijk wel zeker. Ze vond Tijn een rustig vrolijk jongetje De johannesbroodpitmeel werkt wel hoor blupje, maar omdat Tijn ook zo slecht poept... werd het verhaal weer even anders. Hij reageert dus niet gewenst op de Omneo. Ik zou AR voeding kunnen gebruiken, maar ze zei dat ze heel goede ervaring heeft met de Friso Comfort. Sommige kinderen reageren op Nutrilon slecht en op Friso goed. Of dat dat met Tijn zo is weet ik niet, dat gaan we nu zien. Maar omdat hij dus ook zo slecht poept en de Omneo niet aanslaat is de Comfort de beste optie. Ik ga het proberen. Juud, ze raadde me aan om wel te mixen eerst... omdat Tijn toch moet wennen aan weer een andere voeding. Mijn kleren zijn weer super zuur... jekk... vooral als tijn op schoot zit en ik typ laat hij het lekker lopen haha he juud! Dus hopelijk misschien verleden tijd straks Nah.. nu houd ik op met de spuugverhalen van Tijn hoor... 8) volgens mij heb ik er de afgelopen dagen continu over zitten zemelen... Nou ik ben volgens mij vandaag de laatste die hier zit te typen... haha.. ik moet toch altijd weer even kijken hier hoor..... Tijn heeft het bij opa en oma trouwens goed gedaan toen ik even aan het theeleuten was. Lekker hoor om even bij mijn ouders te zijn. Vrienden wonen ook veel hier in de buurt dus kan ik lekker weer bijkletsen en Tijn bij mijn ouders laten! Hij is in bad geweest, lekker gedronken en nu ligt hij helemaal knockout En dat houden we zo tot morgenochtend half 8 slaap lekker voor straks Groetjes
hi, heb net een hele gezellige avond gehad met mijn collega's! heb wel wat wijn op, dus ga lekker slapen
Ooh sorry Gulay, ik vergeet je idd en Niek ook zie ik. Zeg even wat jullie kindjes wegen en hoe groot ze zijn. Tot nu toe hebben we (eerst gewicht van laag naar hoog) Youame 5410gr Lynn (chacha) 5810gr Lynn (juud) 6200gr Lotte 6320gr Quinn 7045gr Marno 7845gr Tijn 7910gr Seán 8515gr Nikki 8990gr Lengte (van klein naar groot) Lynn (juud) 60,5cm Lynn (chacha) 61cm Youame 61,5cm Lotte 62cm Tijn 65cm Quinn 65cm Nikki 67cm Marno 68cm Seán 68cm Dit was het tot dusver. Sorry als de lijntjes niet recht lopen. doe ik ook niet meer. Hihi. Tis misschien maar beter als ik ga slapen. Morgen ben ik weer zo fit als een hoentje (hoop ik). Dus 7 feb: Paddy en seán Mir en tijnnemans Chacha en lynn? (wel hè, volgende keer komen we jou kant uit ) Het was trouwens erg gezellig. Heb me prima vermaakt. Alleen geen wit paard gezien, helaas. Volgende keer beter. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
juudje; leuk hoor zo'n lijstje,. grappig om het verschil te zien,. pinquin; jee een kies! da's snel, hoop dat ie er niet teveel last van krijgt,. zal dat een raar gezicht zijn eigenlijk als er opeens zo'n tandje zit,. chacha; ook al misschien een tandje,. ben benieuwd hoor,.. idd, maandje bv kan er nog wel bij,.. blubje; hey, goed dat ik dat weet van het kruidvat merk want ik had me natuurlijk suf gezocht naar HA, hihi. en idd dat rijstebloem geven lijkt me ook bijvoeden maar dat vonden ze dan wel kunnen blijkbaar,. geen grote hoeveelheden maar gewoon om te wennen aan het happen van een lepel,. paddy; marno heeft geen last gehad van zn prikken, gewoon geslapen enzo en niet huileriger of iets,. fijn hoor,. ik voel me elke dag iets beter,. enigste voordeel hieruit is dat ik 3.5 kilo kwijt ben! maar dat zal wel voornamelijk vocht zijn,.
Tot nu toe hebben we (eerst gewicht van laag naar hoog) Youame 5410gr Lynn (chacha) 5810gr Lynn (juud) 6200gr Lotte 6320gr Quinn 7045gr Marno 7845gr Tijn 7910gr Eslem 8000gr Seán 8515gr Nikki 8990gr Lengte (van klein naar groot) Lynn (juud) 60,5cm Lynn (chacha) 61cm Youame 61,5cm Lotte 62cm Eslem 64cm Tijn 65cm Quinn 65cm Nikki 67cm Marno 68cm Seán 68cm
Deborah is 6780 gram en ongeveer 64 cm (ze wilde niet echt stil liggen ) Chacha: heb jij de laatste voeding er zo afgehaald? Geef jij al wat tussendoor? Wij willen morgen de laatste voeding eraf halen en de andere fles iets verschuiven. De pap eet ze heel goed op en we willen beginnen met het groentehapje.
Tot nu toe hebben we (eerst gewicht van laag naar hoog) Youame 5410gr Lynn (chacha) 5810gr Lynn (juud) 6200gr Lotte 6320gr Deborah 6780gr Quinn 7045gr Marno 7845gr Tijn 7910gr Eslem 8000gr Seán 8515gr Nikki 8990gr Lengte (van klein naar groot) Lynn (juud) 60,5cm Lynn (chacha) 61cm Youame 61,5cm Lotte 62cm Eslem 64cm Deborah 64cm Tijn 65cm Quinn 65cm Nikki 67cm Marno 68cm Seán 68cm
Niek: Lynn werd steeds later wakker, dus de flessen schoven op. Ik heb haar toen meer in de fles gegeven en er minstens 4,5 uur tussen laten zitten. Zo komt de 4e fles uit op 21.00 uur 's avonds. Mijn tijden zijn nu ongeveer: 07.30 uur- 12.00 uur - 16.30 uur - 21.00 uur. Lynn krijgt niks tussendoor, ook geen rijstebloem, pas met 6 maand. Ze krijgt nu 4 x 200 cc Lynn heeft het om 18.30 uur echt gehad, dus ik moet haar sowieso wakker maken voor de laatste fles. Ik reageer straks op de rest. Tis hier een zooi, ik heb net de hema leeggekocht samen met Lynn
Lekker Ezzie... 3.5 kilo kwijt... maar ja meestal is dat dan vocht he... mm... hopelijk ben je snel weer de oude! Niek geef jij nog volledige bv? Je was toch aan het om-en-ommen? Heerlijk he om de hema leeg te kopen Ik vind altijd dat ze daar zulke leuke dingen hebben! Wat fijn - of helaas... - dat wij sinds kort in het dorp ook een hema hebben. Alleen niet zo goed voor de portemonee he... Haha... nou Tijn is klein en dik, als ik het lijstje zo zie.. haha... Eslem ook! klein en zwaar! Leuk om zo eens te zien Toch over het algemeen zijn de meisjes het kleinst, Lekker rustig hier! Juud, geen kater? En Niek.. ook weer een beetje fit? Hier ligt Tijn op bed. Ik ben de hele ochtend met hem op stap geweest.. hij heeft dus tot 1600 uur nauwelijks geslapen... nu net een half uurtje en ligt nu te huilen... he.. hij moet toch nog even slapen zeg.. hij is heel moe.. maar hij geeft zich even niet over geloof ik... ga maar weer eens kijken..... tot later!
mir: van de week heb ik nog een paar keer bv gegeven, vooral 's ochtend en 's avonds. Dit ging helemaal verkeerd. Na elke bv had ze kramp en had nog steeds honger. Ze sliep slechter en toen ik de fles gaf lag ze om half 8 in bed zonder problemen en sliep ze ook beter. Dus vandaar dat ik nog wat kolf en haar straks dat in een fles kan geven en verder fles geef. De nachten gaan door de fles wel beter, maar het blijft een gedoe om die speen. Vannochtend was ze om 5 uur wakker, maar bij ons in bed heeft ze tot 7 uur geslapen, en geen honger. Nou weet ik niet of je moet wachten om naar 4 voedingen te gaan, totdat ze echt doorslaapt, of gewoon proberen omdat ze wel later drinkt.. iemand tips?
Zo Ezzie dat is heel wat 3,5 kilo! Wel lekker dat je het kwijt bent. Ik zat trouwens te denken. Als de meesten het nou te ver vinden om naar Juud te gaan, misschien is het dan een idee om het de eerste keer bij Mir te doen zodat er meer mensen kunnen? Als we dan zien hoe leuk het is dan komen we de volgende keer allemaal naar Juud. Of vinden jullie dat niet leuk Juud en Mir? Het is maar een idee. Het maakt mij niet uit in ieder geval. De trip naar Brabo ging goed vandaag dus ik wil het er wel op wagen. Niek moeilijk.. Ik zou het niet weten. Bij ons slaapt Seán eindelijk lekker door na de voeding van 23 (meestal tot 8:30!) dus ik wacht nog eventjes. Mijn gevoel zegt wel dat ie met 4 voedingen genoeg heeft maar ik wil het lot niet tarten . Gezien ik nog BV geef drinkt ie wat ie nodig heeft. In jouw geval is dat natuurlijk anders.. Zo nu ga ik kokkerellen. Tot later!
hoi, Misschien is dat een goed idee. Maar ik ga wel 7 februari naar Juud. En dan kunnen we dan ook een keer bij mij doen. Wie kan, gaat gewoon de 7e ook naar Helmond. Wie niet kan.. vindt het misschien een leuk idee om een datum te prikken om naar Zeewolde te gaan? Zeewolde ligt redelijk centraal. Vlak bij Amersfoort, Harderwijk. Net in de polder. Is dat misschien een optie. Het lijkt me namelijk wel leuk dat er veel kunnen en komen? Dus eerst bij Juud, wie kan leuk! En dan in Zeewolde voor degene die de 7e niet kunnen? Tijn is nu oververmoeid of zo... zooo moe en absoluut niet willen slapen dus het is huilen huilen huilen huilen het houdt maar niet op. Laat hem nu eventjes, ga er zo weer heen....
mir; waar is je plaatje? of avator,. hoe ze het ook noemen,...b-tej kaal zo! niek; jammer dat de ochtend en avond voedingen bv niet zo goed gingen,. ik hoop dat zo namelijk ook straks nog ff vol te houden, maar dan moet het wel lukken,. gek dat ze nu opeens krampjes krijgt door je bv? had ze anders niet toch,. ja leuk he de hema,.. nou moet ik zeggen dat het ik het voor meisjes helemaal geweldig vind,. soms sta ik gewoon met een rokje of ander roze dingetje in mn hand, haha, maar dat zal ik marno niet aan doen hoor! gelukkig hebben ze ook stoere jongens kleren,. hihi,.