chacha..wat een scheetje! Ik zal ook eens kijken of ik wat nieuwe foto's van eslem erbij kan zetten.. Ben blij dat jullie het gevoel herkennen..!
Ik weer tegelijk met Mir te typen, lees nu net pas het berichtje. Fijn dat Tijn nu ligt te slapen. Ik hoop voor je dat het zo blijft. En je mag hier altijd komen zeuren hoor, daar zijn we toch voor. Voor de leuke dingen en voor de minder leuke dingen. En mocht hij wel komen vannacht, dan gewoon bij hem gaan kijken, misschien kom je er achter wat er aan de hand is. Maar ik hoop dat je lekker een lange nacht kunt maken.
Bol? Wacht maar tot je Seán ziet . Wat een mooie toet heeft ze Chacha! Echt lief hoor. Zo nu ga ik naar bed. Tot morgen!
Zo goeiemorgen, daar ben ik ook weer eens. Nikki heeft zaterdag bij m'n ouders geslapen en het ging goed. Wij zijn lekker op stao geweest; lag om 3 uur in bed en om 7 uur was ik alweer wakker! Gelukkig heb ik het afgelpen nacht in kunnen halen; Nikki werd vanmorgen ook pas om kwart voor 7 wakker. Goh; de Lynnetjes hebben hun moeders wel bezig gehouden gisteren zeg! En Tijn maakt het wel heel bont! Je moeder de hele nacht wakker houden? Ga gauw eens slapen! Komt het misschien door de nieuwe voeidng of ben je daar nog niet mee begonnen? O; je bent aan het mixen lees ik nu. Het is idd sprongetjestijd geloof ik overal. Nikki is ook wat hangeriger de laatste tijd en wil echt ge-entertaind worden. Chacha; fijn dat het weer lekker gaat! Denk je net dat je je kindje een beetje doorhebt Zo herkenbaar dat je je soms onzeker voelt! Die kindjes zijn ook zo veranderlijk soms. Nikki dan tenminste; net als ik denk dat ik haar een beetje doorheb gaat het weer helemaal anders. Gulay; klinkt erg als een sprongetje hoor! Ik herken je gevoel ook! Ik vergeet steeds in dat boek te lezen. Maar áls ik er dan in lees is het zo herkenbaar. Pinguin; Quin dus ook al niet zo in z'n hum? Moeilijk om erdan achter te komen of het de prikjes zijn of een sprongetje. Fijn dat z'n huidje er beter uitziet! Paddy; hoera voor Sean! Altijd fijn als zo'n sprongetje voorbij lijkt te zijn!
Nou, het lijkt er dus op dat we het volgende week met zijn drieën moeten doen, Mir en Paddy (wat is je echte naam eigenlijk ) Kreeg een pb van Mir over hoelaat ze welkom was. Mir heeft ongeveer dezelfde voedingstijden als ik, dus dacht, als jullie voor de fles van 12.00u komen, geven we bij mij de fles en gaan dan even lekker de stad in om een hapje te eten. Hoelaat fles jij paddy? Oh nee, jij geeft bv hè? Heb er in ieder geval al veel zin in. Hoop jullie ook. Chacha, leuke foto's, zat al op je site te zoeken, haha. Fijn hè, dat ze ons zo bezig houden! Ach, we weten waar we het voor doen. Mir, ze heeft lekker geslapen tot 4.30, toen begon ze te huilen. Heb me eerst een keer omgedraaid, maar het huiltje werd steeds harder. Dus toch mijn bed maar uit, fiep gegeven en weer terug. Daarna nog een keer en toen ben ik naar beneden gegaan. Ik heb zon fijne bank, hahaha. Heb haar na de fles van 19.30 in bed gelegd en ze was meteen stil. Hoop dat ze dat woensdag ook doet. Hihi. Hoop ook voor mezelf dat Tijn dat doet. Hahaha. Paddy, nee geen verhoging. Een hele rode wang, maar voel geen tandjes. Vandaag toch maar even dentinox halen. Kunt het maar alvast in huis hebben hè. Heb gisteren ook heerlijk met haar geknuffeld en liedjes gezongen (alvast sorry mir, kan namelijk niet zo goed zingen, haha) en toen werd ze stil. Goed hoor dat ie zijn hoofdje omhoog doet. Lynn is echt lui daarin. Als ik haar op dr buik leg, begint ze te jammeren. Ik zal vast aan de grote schoonmaak beginnen. Dan is het volgende week woensdag netjes. Maar ja, met een hond en 2 katten blijf je bezig, hè. En ook nog een Lynn erbij. Pfffff.
hallo, dimphy zit ook midden in haar sprongetje en daardoor lukte het oppassen niet. normaal gaat het erg goed. maar nu mag ik niet bij haar weg, slaapt al een week slecht, veel huilen slecht drinken. en een heleboel driftbuien. we gaan nu weer even oefenen, zodat we wel na de carnaval kunnen. het zwemmen was erg leuk. we waren half 10 in het bad en 12 uur gingen we er uit. ze vond het heerlijk en hield het lang vol. ze was vooral mensen aan het kijken. het lwaai en gespetter vond ze helemaal niet erg. zeker voor herhaling vatbaar. fijne dag allemaal
goedemorgen! Mamsie, wat is dimphy toch een driftkikkertje he... Ja duideljik sprongetjes tijd... Wat tof dat het zwemmen leuk was! Ik wil dat ook gaan doen, maar vergeet elke keer te informeren bij t zwembad. Toch maar eens doen! Heb ook wel zin in volgende week Idd, goed idee om 12 uur af te spreken. Nou over rode wangen gesproken!..... Tijn had dus de laatste paar dagen zulke rode wangen.. ik elke keer opmeten.. nee geen verhoging... En vrijdagnacht was het al niet zo best met slapen. Toen zaterdagnacht dus drama.... en overdag gewoon vrolijk...? Misschien dus dat het de tandjes zijnf! Wie schreef het nou.. dat je het niet hoeft te voelen of te zien maar dat ze er toch last van kunnen hebben? Ach het blijft gissen.. Vannacht veel en veel beter geslapen! Ik heb hem twee keer gehoord en is ook snel weer vanzelf stil geworden. De derde keer was om 6 uur en heb ik even de speen erin gedaan toen was het weer stil. Gek joh! maak ik me zooo druk erom joh... ach... t komt altijd weer goed. Maar nu hoop ik wel dat hij blijft slapen snachts En ben nu in zn geheel overgestapt op de Friso Comfort.. nog steeds beetje spugen hoor.. ik ga hier maar eens opruimen, krijg zo bezoek groetjes!
Zooo waar is iedereen? Iedereen namens Lynn bedankt voor de complimentjes. Altijd leuk om te horen Blupje, heb je het gezellig gehad? Nog dronken geweest? Hihi. Gek is dat he, gewoon om 7 uur wakker worden, je hebt een ingebouwde moederklok. Juud hier ook gejammer op de buik. Soms denk ik dat het wel leuk vindt, maar dat is altijd maar voor eventjes. Mamsie het is wat met die driftbuien. Hopen dat ze snel weer de oude is en dat jullie lekker carnaval kunnen vieren. Ja mir dat was ik die dat schreef over tandjes....herinner je nog toen je je verstandskies kreeg....man dat tandvlees stond op spanning al lang voor dat er echt iets door kwam....Voor die kleintjes voelt dat net zo. Je hebt dentinox, maar ook iets homeopathisch...chamodent. Daarmee ben ik nu aan het druppelen, geen idee of het echt werkt. Wat lekker dat Tijn goed doorgeslapen heeft. Ach soms moet je je er maar bij neer leggen dat je het gewoon echt niet weet. Lynn spuugde ook nog bij de comfort hoor, ik hoop dat het voor Tijn wel verschil gaat maken. Je kan er nu ook nog niet veel over zeggen, eerst maar een paar dagen aanzien. Hihi schreef ik gister dat het zo lekker ging met Lynn, vandaag doet ze het weer helemaal anders.... Of ze houdt haar papa gewoon voor de gek, die was er helemaal in de war van. Lynn had vanmorgen haar 1e fles niet goed gedronken, 50 cc laten staan. Dus had ze eerder honger, al om 11 uur en ook helemaal leeggedronken, om 15 uur krijste ze het ook uit van de honger en weer de 200 cc. Tja of papa snapt er niks van, maar hij dacht echt dat ze honger had. Dus we komen gewoon niet uit met de 4 flessen vandaag. Ik heb haar om half 7 (tja weer honger) 100 cc gegeven (en daarna nog krijsen hoor) en probeer haar om half 10 weer een fles te geven, zodat we toch een beetje in ons oude ritme blijven. Snap er niks van hoor, weet ook niet of ik dit allemaal wel zo goed aanpak. Morgen gaan we gewoon weer de 4 voedingen proberen. Misschien een regeldagje vandaag? Ik weet het niet hoor. Vandaag gewerkt. Knaldruk geweest. En een verhaal gehoord dat me behoorlijk aangreep....over adoptie, kindertehuizen, en nu o zoveel probleemgedrag. Ik merk dat ik er meer moeite mee heb dan vroeger, zeker omdat ik nu zelf een kind heb. Dat cliëntje zei: mijn moeder heeft me weggedaan Nou dan breekt je hart toch....pfff
hey meisjes ) Fijn dat Tijn weer een goede nacht heeft gehad Mir, en jij daarmee ook natuurlijk! Chacha het is hier hetzelfde als Quinn een dag bij Steven is geweest. Dan krijgt hij veel vaker en meer te drinken. Bij Steven is het omdat hij nog niet helemaal door heeft (begint te komen) dat als Quinn huilt dit niet perse is omdat hij honger heeft. De 4 voedingen lijkt trouwens wel te werken. Ik kan er met gemak 4,5 uur tussen laten zitten. Hij drinkt neit altijd zijn flesje leeg, maar hij is niet onrustiger ofzo. Denk dat hij een beetje door zijn sprongetje heen is. Was vanavond ook weer flink van zijn buik naar zijn rug aan het rollen en kletsen dat hij sinds een dag of twee doet. Mijn moeder was vanmiddag helemaal ontroerd omdat toen ik dat kleine mannetje uit bed had gehaald een van zijn handjes op mijn wang had en op mijn andere wang zat zijn wangetje gedrukt. Lekker knuffelen met dat manneke. Vertelde ik gisteren dat zijn huidje er zoveel beter uit zag, vandaag is het weer helemaal mis. Echt binnen een paar uur heb ik het zien veranderen. Wat dat dan is wat dat veroorzaakt geen idee, maar vind het gewoon zo zielig, omdat hij moeite heeft in slaap te komen doordat hij zo aan het krabbelen is. Dus toch maar weer hormoonzalf gesmeerd. Morgen de dokter maar eens bellen, want ik mag dit niet heel lang blijven smeren. Nou ja ik zie wel. Ik ga morgen lekker een beetje niets doen met mijn kindje. Hopelijk is het mooi weer en kan ik een flinke wandeling gaan maken met hem. fijne avond meiden! xxxx Pinguin
Wat een rustig dagje hier vandaag! Blupje wat lekker joh een avondje stappen! Balen dat je dan vanzelf weer zo vroeg wakker bent he? Chacha dat heb ik ook hoor. Als ik aangrijpende verhalen over kinderen hoor dan moet ik soms bijna huilen terwijl ik er vroeger nauwelijks bij stil stond. Ik dacht wel goh wat erg maar het raakte me nooit zo diep terwijl ik dat nu wel heb. Pfff er is zoveel leed .. Juud ik zal het jullie niet aan doen om Tim mee te nemen. Nee hoor hij is echt harstikke lief en hij zou het ook super leuk vinden om de andere babies te zien maar ik vind het teveel gedoe om 'm mee te nemen. Ik vraag mijn moeder om op te passen want dan kan ik tenminste al mijn onverdeelde aandacht aan de babytjes schenken! Dan kan ik Seán in de gaten houden en opletten dat Tijn bijv. geen dreun krijgt of dat ie Lynn plet met zijn zware gewicht . Ik PB je later wel even. Ik heb er zin in! He Mir wat lekker dat het gisternacht beter ging met Tijn. Merk je vandaag verschil met de andere voeding? Mamsie jeetje wat is Dimphy vroeg met haar driftbuien! Een echte meid! Ik hoor van vrienden dat meisjes meer van zich kunnen laten horen dan de boys. Hier niet veel nieuws. Seán besloot vandaag nauwelijks te slapen. Nou ja dat is niks nieuws onder de zon. Hij is wel super vrolijk! Tot later
Pinguin wat sneu voor Quinn. Ik vroeg me eigenlijk af of ie een bloedtest op allergieen heeft gehad? Sorry als je dat al een keer had verteld...
Nee paddy heeft hij niet. Maar vind dit wel zielig worden. Misschien toch maar eens een paar dagen het meest allergene vrije flesvoeding gaan geven en dan kijken of het dan beter wordt. Misschien zijn het toch ook eiwitten en soya waar hij niet tegen kan. Geen idee. Maar eens wat bespreken met mijn huisarts. Vind de fototjes van Sean geweldig. Hij ziet er uit als een echt knuffelkontje!
Hihi Pinguin jij zegt het, ik denk het.....Ik vroeg René ook al...was ze niet moe? Maar hij raakt wat geïrriteerd als ik twijfel aan zijn papa-inzicht "Ze had echt honger hoor, jij zegt toch dat ik niet op de klok moet kijken", zegt hij. Dus ik laat het maar zo. Mannen Wat lekker dat die 4 flessen goed voor hem werken zeg. Ze kunnen er echt aan toe zijn he? En wat jammer van zijn gezichtje, het ging zo goed. Blijkbaar kriebelt er toch nog wat. Is goed om de huisarts maar weer te bellen. Zo zielig als ze zo'n jeuk hebben. Wat moet dat een lief gezicht zijn geweest zo met die handjes. Lynn pakt mij tegenwoordig tijdens de fles aan mijn kin vast, vind ik ook zo schattig. Paddy, nou idd, eerder vond ik het ook erg, maar was er wel een beetje gehard in, het is immers mijn werk. Maar nu raakt het me echt. Ik moest na dat gesprek ook even nakletsen met een collega, dan raak ik het ook weer een beetje kwijt. Hihi wat schrijf je dat toch grappig over Tim....ik krijg er helemaal visioenen van. Van een sumo-worstelaar die zich op Lynn stort haha. Pinguin ik hoop ook op mooi weer, lekker wandelen. 8)
joehoeeeee iedereen t internet eruit? haha.. ja jij was dat chacha Ik heb ook van dat spul gehaald vandaag... morgen eens mee beginnen. Ja volgens mij duideljik een regeldagje! ik heb gewoon honger mama! Misschien had Tijn dat ook dit weekend.. zomaar ineens snachts honger... Oww heeft blupje gestapt? Had ik overheen gelezen? Hoe was het? Was Nikki uit logeren dan? volgens mij chacha, heb je het zo goed uitgevogeld, even een keer meer flessen en dan toch weer vanaf morgen in het oude ritme zijn! Lastig dan he.. dat ze inene een hele boel laat staan en daarna krijst om meer, meer meer.. gekkert! Vreselijk he als je die verhalen zo hoort. Ik werkte vorig jaar ook op een school met heel erg veel probleemgedrag... ook ouders die in de klins lagen, voedselbanken, misbruik etc.etc.. zoo zielig. Die kinderen kunnen er niets aan doen, maar zijn al op zulke jonge leeftijd verknipt.. wow.. als er iemand tegen je zegt.. mn moeder heeft me weggedaan.. dat kan je je toch niet voorstellen he... verdrietig hoor... Juud, alles weer koek en ei met Lynneke? Hier alles weer ok.. vrolijke Tijn... Ik had vanmiddag bezoek van een vriendin. Komt er een vrouw langs van Felicitas met zo'n doos. Nou die bleef zitten joh... ik wist niet dat ze zou komen... Een grunniger.. haha.. praatte heel plat..pff.. zij alles promoten en ik wou eigenlijk graag dat ze snel wegging... eigenlijk helemaal niet echt leuke dingen. wie had het nou over een hoteldebotelding? of wat was dat? Nou in deze doos niet.... ah.. spugen met Tijn gaat toch wel ietsjes beter.. heb het idee dat hij ook rustiger is... Vraagje aan Chacha of Juud (geef jij ook Comfort?) Ik schud de fles.. en dan komen er allemaal bellen in de melk. Lucht denk ik dus... hoe maken jullie de fles.. ? Of hebben die belletjes niets met boeren en spugen te maken, wordt het er niet erger van? Ben benieuwd hoe jullie de fles mengen? groetjes!