.Dank je Pinguin. Seán heeft inderdaad een hoog knuffelgehalte. Heerlijk gewoon. Ik zal weer eens wat fotootjes uploaden. Mmm ik zou inderdaad ook even contact opnemen met de huisarts of kinderarts? Ik vind het zo sneu voor die arme Quinn. Wordt het erger nu je minder kan kolven en kunstvoeding geeft? Seán heeft nu een nare uitslag in zijn nek. Het komt denk ik van een truitje. Toen het vorige week zo koud was had ik een warmer truitje aan gedaan en daar heeft ie niet goed op gereageerd. Nu maar weer gewoon katoenen truitjes maar het zit er nog steeds. Ik heb niet het idee dat het jeukt maar het ziet er zo naar uit.. Chacha inderdaad laat maar. Soms kun je beter gewoon je beter even diep ademhalen Oh en volgens mij wordt het wel redelijk lekker weer morgen!
De Lynnetjes hebben zo'n hoteldebotelding.....maar die kregen we niet gratis....wordt grof voor betaald Nou ja hier geen comfort meer, maar ik deed eerst 75 gekookt water alle schepjes er in en shake it baby. Daarna 75 cc koud water erbij (met een apart flesje). Dit was toen Lynn nog op 5 flessen zat van 165cc. Nu kan je proberen 90cc gekookt water en 90cc koud water (weet alleen niet of het dan de goede temp. heeft, zou je ff uit moeten proberen) En niet vergeten de fles te ontluchten (ff de ring losdraaien) Ik had ook zo'n mens van felicitas...die ging ook maar niet weg. Echt zo'n oude taart die maar bleef kletsen.
@chacha Ik heb Steven op een gegeven moment instructies gegeven van welke tijd Quinn te drinken mocht hebben en toen kwam hij er achter dat dat best werkte! Gisterenavond zei hij dat hij die 4 flessen ook wel handig vond , maar dat is meer omdat we nu zelf kunnen bepalen hoelaat we naar bed gaan. switners liggen wij er meestal vrij vroeg in, maar nu wil dat doordat Quinn nog een late voeding van 23.00 had niet lukken. Ik ga ANTM kijken, geen idee hoelaat t begint hahaha xxx
Ja die tijden deed ik ook eerst, maar dan houdt hij zich precies aan de tijd (hoezo behoefte aan regelmaat en structuur) En als Lynn dan eerder honger heeft, legt ie haar in bed, haha. Een kwartier voordat ze de voeding moet krijgen Ach hij zoekt het maar lekker uit, ik brei het morgen wel weer recht. En dan ff flink ademhalen zoals Paddy zegt. Lekker he, vroeg je nest in. Wat is ANTM?
ahh die arme Quinn... echt zo vervelend voor hem. En dat hij dan altijd nog zo vrolijk is... Als ik de fotootjes en filmpjes kijk van Quinn word ik altijd helemaal vrolijk! Kira, Sean had het laatst toch ook, wat uitslag? Een tijdje geleden had je het er ook over? Is hij gewoon overgevoelig voor bepaald soort stof? Tijn heeft snel een rood huidje als hij tegen mijn wollen trui aan heeft gezeten. Maar dat gaat dan ook wel weer weg... even goed in de gaten houden dan? Is het niet schilferig? Gewoon rood? Ah dank je Chacha! Heeele goede tip om even te ontluchten..dat deed ik dus niet.. En waarom gekookt mengen met koud? Is dat dan beter? Welke speen deed jij? Ik doe nu de avent speen 3, gaat best snel... Ik vind de voeding nl. helemaal niet zo dik eigenlijk... Pinguin, dat vind ik nu ook... lekker knuffelbeertje die Seán! een goedzakje.. of dat echt zo is, zie ik natuurlijk volgende week
De comfort moet opgelost worden in water dat net van de kook af is. Om dan de juiste temp te krijgen deed ik er daarna koud water bij, anders moet je zo lang wachten voordat het afgekoeld is. Hier ook avent speen 3 gebruikt met de comfort, was precies goed voor Lynn, zo'n 15 minuutjes deed ze erover. Wanneer je gekookt water gebruikt, zetten de vezels beter uit en wordt het dus dikker. Hoe maak je het nu klaar dan?
Hahaha Mir wat gezellig dat je dubbel bezoek had . Vond je vriendin vast heel erg leuk! Hij heeft zowieso een beetje eczeem op z'n gezicht maar nu hebben heel veel babies dat. Hij heeft het niet heel erg. Als ik het maar goed blijf insmeren dan gaat het wel goed. Maar in zijn nekje is het echt maf. Het is echt uitslag. Geen bultjes dat is meestal een spontane reactie op iets. Dat heb ik ook weleens. Maar meer een soort olifantenhuid uitslag als je begrijpt wat ik bedoel... . Ja ik weet ook niet hoe ik het moet omschrijven. Seán is inderdaad een goedzakje. Wacht maar tot ie gaat glimlachen. Ik wed dat Lynn dan meteen verliefd wordt op Seán!
haha jaaa die Lynn heeft het dan voor het uitzoeken! De mannen moeten goed voor de dag komen! Tijn kan ook heeeeel lief lachen hoor 8)
Ja dat kan ook, maar dan duurt het erg lang voordat het afgekoeld is. Water dat net van de kook is, is zo;n 75 graden volgens mij. En als tijn dan honger heeft, duurt het wachten erg lang
OOOHHHhhhh... Ik vond het wel dun ja.. maar hij spuugt wel minder! Als ik het dan ook nog goed klaar maak spuugt ie misschien helemaal niet meer ole ole!
Dank je voor de tips! En idd.. ik doe het dan in een thermosfles als het water nog wel warm is maar niet te warm snappie? Of ik ga je stukje nog even lezen met het gevogel van warm en koud water bij elkaar.. dat klinkt nl. zo ingewikkeld...hehe...
hoi hier ben ik weer even! chacha: ik zit ook al twee dagen te knoeien met de voeding. We willen naar 4, maar komen niet uit. We wilde eerst alles verschuiven, maar hebben nu besloten om alles hetzelfde te laten, omdat dat haar vaste ruitueel is en dan gewoon de laatste voeding er af te laten. Woensdag hebben we allebei vrij, dus gaan we de gok wagen Deborah drinkt nu overdag niet alles meer op, dus een teken dat ze minder kan. Ik ga nu haar voeding van overdag en haar laatste 210/7 doen en we zullen zien! Vandaag haar eerste groentehapje gehad sperziebonen! ze bleef ons maar aan kijken of het wel goed was, en wij maar allebei: lekker he!
Hihi Mir ik ga er niet aan meedoen hoor: ik vroeg wat ANTM betekende.... Niek: ik ben benieuwd hoe Deborah het gaat doen als je de laatste fles weglaat, goed idee om een dag te kiezen dat jullie vrij zijn. Mir het is even lastig, maar als je de juiste verhoudingen doorhebt is het een makkie hoor. En dan wordt het idd dikker en grote kans dat ie dan nog minder spuugt (of helemaal niet meer, dat zal lekker zijn)
mir; heb verder weinig verstand van flessen geven maar het laatste wat ik erover gehoord heb is dat je niet meer moet schudden maar swenken, schudden zorgt voor lucht in de fles en lucht zorgt voor krampjes,. ... (al die belletjes zijn lucht) werk nu twee dagen achter alkeaar en da's toch wel ff druk! weinig tijd om te reageren! moet weer weg!