Hier ook. Seán heeft ook 12+ uur zijn luier om. Alleen als ie gepoept heeft verschoon ik 'm maar gelukkig doet ie dat 's nachts nauwelijks. Hij heeft trouwens voor het eerst 2 dagen achter elkaar niet gepoept! Dat zal morgen wel weer feest worden
hey meiden, pfff wat n dag, even beetje van me afschrijven hoor, want dat manneke van mij wilde niets, maar dan ook helemaal niets. Ja janken janken en nog eens janken. De enige manier om hem een klein beetje stil te krijgen was hem op mijn schouder te hangen en te lopen. Op schoot was geen optie, in de wipstoel niet, box was helemaal een drama. Ja aan het eind van de middag knapte hij wat op en vond hij het geweldig in de bumbo op het aanrecht te zitten. Ik vermoed dat het echt door tandjes komt, want het aiaiaia gejammer blijft maar doorgaan. Ook had meneer vandaag 4 flink stinkende poepluiers! De tijden dat hij niet huilde was hij trouwens druk aan het babbelen. Chacha Quinn had dat ook eerst een tijd flink brabbelen en toen een tijdje neits en nu sinds 2 dagen wel weer. Heb trouwens ook de dokter gebelt. Ik moet nu 3 dagen wel hormoonzalf en dan 3 dagen niet smeren. Blijft zxijn eczeem steeds terugkomen dan gaan ze hem verder testen op andere allergieen. Ik ben moe meiden, kereltje heeft me een beetje uitgemolken vandaag, ga een beetje mario spelen en dan naar bed! fijne avond kusje
Zo Pinguin dat zal een heftig dagje zijn geweest. Dat zijn altijd van die lastige dagen als ze zo huilen en niks is goed. Ik hoop niet dat je mannetje nog meer allergieen heeft Lynn is ook een beetje van slag vandaag. Ze kan heel zielig huilen vandaag. Geen idee wat het is hoor. Ben toen maar een eind gaan wandelen met haar en dat deed haar duidelijk goed. Vandaag gewoon weer 4 flessen gegeven. Maar mijn geluk was wel dat ze zo laat wakker was, want er zat vandaag krap 4 uur tussen. Morgen toch maar proberen om weer wat meer aan te bieden, zoals Juud al zei. Meiden waar zijn jullie eigenlijk vanavond?
Chacha, Lynn kan ook zo zielig huilen. Net echt. Fijn dat je weer op 4 flessen zit. Pinguin, hoop dat je een beetje goed hebt geslapen, na het intesieve dagje van gisteren. Hoop dat Quinn weer is opgeknapt. Paddy, hier ook 12 uur luier om hoor. Ze krijgt tussen 19.00 en 19.30 luier om en doet daarmee tot 8.00u. Deze is wel heel groot dan, maar niet nat. Gebruik voor snachts trouwens wel pampers baby dry. Voor overdag heb ik nog een paar kruidvat luiers liggen. Tot 6 kilo, dus ze moeten snel op. Haha. Pb je dadelijk even terug. Ezzie, ik geef Lynn ook makkelijk uit handen. In mijn situatie is dat natuurlijk ook wel anders. Ff een vrije avond en nacht. Ik weet dat ze bij mijn moeder of bij mijn zus in hele goede handen is. Ze heeft ook nog verder nergens gelogeerd. Ze beschouwen Lynn als hun eigen kindje. Haha. Ze is echt hun allesie. Niek, en? heeft ze doorgeslapen? Dus jij biedt haar 240 aan? Of giet je er nog wat uit? Lynn heeft vannacht eindelijk weer eens doorgeslapen. Geen gemiemel. Ze slaapt nu met een mutsje op haar hoofd. Haha. Mijn hooligan in bed. Ziet er erg grappig uit. Nu maar hopen dat het nog goed komtm et haar oortje. Had eigenlijk besloten een pyama dagje te hebben vandaag, maar ga dadelijk toch maar even boodschappen doen. Vast een paar dingen in huis halen voor woensdag. Dan heb ik savonds ook een jan bibbejan party.
Dus Lynn huilt ook zo zielig? Ik merk dat ik er best wel gevoelig voor ben, vind haar dan ook direct zielig. Hmmm volgens mij ben ik best wel te manipuleren. Lekker dat Lynn heeft doorgeslapen. Heeft ze een mutsje op haar hoofd in bed? Ben je niet bang dat ze het dan te warm krijgt? Gister was Lynn na het wandelen in slaap gevallen. Ik durfde haar niet uit te kleden omdat ze anders wakker zou worden. Ik heb haar maar in de gang laten staan. Mir, ben je gekidnapt door je schoonma ofzo? Ik zag bij de juli-mama's dat ze het hadden over online shoppen bij H&M. Dus ik vanmorgen ff kijken. Oeh wat een leuke dingen, heb ff goed ingeslagen voor Lynn en mezelf Ook hele leuke eigenwijze mutsjes Niek hoe is het gegaan vannacht? Pinguin hoe is het nu met Quinn. Ik ga vandaag naar het weeguurtje, ben benieuwd of ze nog wat gegroeid is.
Ik heb haar onder een dun dekentje liggen. Kan slechts haar oor vast tapen aan haar hoofd, das ook zo zielig. Ga ook maar eens kijken op die site.
Haha. Ben gisteren nog bij h en m geweest en tis toch niet mijn favo winkel voor Lynn. Ben echt meer van de hema.
wat sneu al die huilende baby's hopelijk gaat het snel weer beter. hier is alles super gegaan, ik ben ontzettend trots op haar. Gister om half 8 de laatste fles gegeven met 210/7 en 2 schepjes nutrix. 10 minuten na de fles was ze zo moe, dat ik haar in bed heb gelegd en ze is pas vanmorgen om 6 uur wakker geworden ik ben vannacht wel even wezen kijken, maar ze sliep heerlijk. Dit hoop ik vol te houden, maar weet ook dat het vannacht anders kan zijn. Vanmorgen wel om 6 uur gelijk de fles gegeven, weer 210/7, maar ze heeft 200 gedronken. mijn hele huis gaat heen en weer de hele straat ligt open en ze zijn heel diep bezig, maar elke keer lijkt het wel een "lichte" aardbeving
jeetje pinquin...hopelijk gaat het snel beter met hem! Hier laat ik ook de luier om vanaf 7 uur tot sochtends wanneer ze wakker wordt hoor..dat gerommel aan haar lijf maakt haar wakker en bezorgt ons een slapeloze nacht. Gosh..heb ik weer hoor...ik ben zo bang dat ik zwanger ben..echt zoo dom zijn we geweest..(hadden even genoeg van die rubbertjes dus de (onbetrouwbare) voor het zingen de kerk uit methode gebruikt..) Ik had hele erge ongesteldheidspijnen dus ik keek onschuldig op internet.. Ik heb zitten rekenen via van die calculators en daar kom ik op die datum waarop dat begon dat dat een innesteldag was..ik heb sinds die dag elke dag krampen en was eergister avond zelfs kotsmisselijk terwijl ik dus echt nooit misselijk ben.. Zit dus echt vol verwachting te wachten op mijn menstruatie.. Nu wil ik aan de mini pil..maar eerst maar even afwachten of ik wel ongesteld wordt..wat een drama zeg.. Eslem werd vannochtend om 5 uur wakker..heb haar toen gevoed en weer in bed gelegd..en ze heeft toen de hele tijd liggen kletsen pff..en om kwart voor 6 was ze er uit..6 uur is tegenwoordig haar max blijkbaar..haha Lynn: beterschap met je oortje..
Meiden ik heb hulp nodig..... Ik snap niks meer van Lynn. Vanmorgen om 07.45 uur de fles gehad, nog ff geslapen tot 09.00 uur en ze werd babbelend wakker. Ze heeft gespeeld op het grote bed, terwijl ik me aankleedde. Lekker vrolijk. Ze is wel erg verkouden, maar daar lijkt ze niet heel erg last van te hebben. Om 10.00 uur leek ze wat moe te worden, ik heb haar in de wandelwagen gelegd, en ze heeft nog een tijdje gekletst. Toen ging ze huilen, ik dacht toch maar naar bedje want daar valt ze altijd heel snel in slaap. Ze heeft niks anders gedaan dan krijsen. Niet stil te krijgen, ook niet met speen. Helemaal overstuur. Toch er maar uitgehaald. Wat water aangeboden maar daar werd ze nog bozer van. Bij me gehouden, knuffelen niks was goed. Toen moest ik aan maandag denken dat René ook zo aan het knooien was. Toch maar een fles klaargemaakt en ze heeft om 11.15 een fles met 210 cc leeggedronken en is daarna tevreden gaan slapen. Ik snap er werkelijk niks meer van. Zou ze echt honger hebben gehad? (als dat zo is dan heb ik niks over René gezegd). Wat denken jullie? Ik weet niet zo goed wat te doen.
nee, gulay, dit maak je aan met poeder voor melk. Als je rb bij bv doet, wordt dit niet dikker. Heb ik toevallig van de week gelezen. Ik deed 30cc water, 1 schepje poeder en dan 1 lepel rb.
het klinkt wel als honger, ze heeft hem helemaal leeggedronken. had ze hem vanmorgen ook helemaal leeggedronken? Want dan is het wel snel.
Ze had m vanmorgen ook helemaal leeggedronken, maar toen gewoon 200 cc, en dus om 11.15 210 cc. Toen was ze wel verzadigd en wilde ze ook niet meer (had 240 in de fles zitten) Zo gek, 3 weken lang deed ze het prima op 4 flessen....ik hoop dat het gewoon een tijdelijke hongeraanval is
Chacha, bied vanaf nu eens elke voeding 220cc aan. Wat ze opdrinkt, drinkt ze op, laat ze er iets van staan, dan is het ook goed. Lynn heeft een tijdje gehad, dat ze na de fles begon te huilen, omdat ze niet verzadigd was. Toen heb ik in elke fles iets extra's gedaan en na een paar dagen was het goed en liet ze iedere keer weer iets staan. Probeer het maar eens.
misschien honger chacha! Bij Tijn weet ik dat dus nooit, want hij drinkt sowieso iedere fles leeg die hij ziet, ook al zijn dat er dan 10 ofzo... Als je haar speentje in haar mondje doet, gaat ze dan overdreven zuigen? Misschien kan je zo een beetje uitvogelen of het honger is... En joh.. gewoon extra flesje aanbieden, het zal tijdelijk zijn dat ze zo huilt? Want het is verder niets.. anders zou ze na het flesje nog moeten huilen toch? Wow.. ik was even een middag en avond weg.. kletserdeklets! Wat is er met Lynn haar oortje Juud heb ik daar nu echt overheen gelezen... arme meid... gaat het nu beter vandaag? Gulay... hoop echt voor je dat je niet zwanger bent... kans blijft klein hoor... maar ja... door al die info ga je zwaar twijfelen he... heb je veel sympomen dan? Niek, top zeg dat die 4 voedingen werken heerlijk! Ja, die honger he.... Lynn ook al.... ik weet het niet... Ik zit te denken om misschien toch Tijn weer eens 5 flessen aan te bieden, dus even om 23 uur wakker maken voor een extra fles.. want misschien is het wel honger.. dat had ik gisteravond bedacht.... dat als hij deze week nog zo spookt toch maar weer even het 5flessen ritme... maar ja.. vannacht weer wakker pfff.. leg ik hem op een gegeven moment bij mij in bed en is het: ogen dicht en vertrokken. ja zeg DAT is niet de bedoeling.. Ik ben er nu sterk van overtuigd dat hij mij in de maling gaat nemen! :x Nu laat ik hem overdag ook weer even huilen. Net ook... gewoon maar laten huilen een tijdje... of ehh.. mekkeren en gillen... ik ga serieus snel aan de studie... want zo schiet het allemaal niet op... tot later
Hallo meiden, Quinn lijkt het wat beter te doen vandaag. Hij huilt nog wel, maar veel minder dan gisteren. En het prettige nu is dat hij zich laat troosten. Gisteren was hij echt ontroostbaar. Nu ligt hij al weer dik een half uur te slapen na zijn flesje. Ik merk dat hij verzadigder is na een flesje met een small speen dan een mediumspeen. Probeer het nu een beetje af te wisselen tijdens de voeding, omdat hij anders de hele fles binnen 10 minuten naar binnen klokt. Chacha kan het niet zijn dat Lynn in een sprongetje zit? Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms ook de neiging heb om hem toch weer een voeding extra te geven, maar eigenlijk gaat het zo lekker nu met die 4 voedingen. Geef alleen de laatste wat later nu, omdat hij hem anders niet leeg drinkt. Vanochtend was hij om kwart over 5 wakker en wilde niet meer slapen. Heb hem toch maar in bed gehouden bij mij en hij lag flink te kletsen en te doen. Toen Steven opstond heb ik het nog een keer geprobeerd met Quinn in slaap te vallen. We werden om half 8 wakker Jemig Gulay dat is wel spannend. Ik zit er ook aan te denken dan toch maar aan de minipil te gaan, maar je voeding kan daar behoorlijk van teruglopen en dat kan ik er helemaal niet bij gebruiken nu. Ik weet niet wie het vroeg, maar ik zit nog niet aan de kunstvoeding. Ik heb nog een klein voorraadje in de vriezer die ik eerst opmaak. Als dat niet meer toereikend is en mijn productie niet meer goed op gang komt ga ik de laatste voeding veranderen in een kunstvoeding. Wat de H&M betreft, heb best een leuk aantal broekjes en shirtjes daar gekocht. Vooral met de wat eenvoudige tshirtjes en de gevoerde broekjes ben ik heel blij! Ook hebben ze geweldige rompertjes, maar helaas verkopen ze die niet altijd. Quinn slaapt nog steeds en ik moet kolven. wacht toch maar tot hij wakker is. fijne middag meiden. xxx pinguin
Juud? 220 aanbieden? Zijn dat dan 7 schepjes? En dan hoeveel water? misschien ga ik dat bij tijn ook doen bij de laatste fles!
Mir, ik geef Lynn nu voor de laatste fles 6,5 schepje en vul dan de fles tot 225cc. Ze doet het er goed op. Gebruikte je nou in de laatste fles ook rb? En anders krijg je 210water+7 schepjes = 240cc fles. Lynn heeft geen oorpijn. Ze heeft iedere keer als ze heeft geslapen dat haar linkeroor dubbel zit. Nu zat ik van de week te voelen en mis daar een stukje kraakbeen. Nu dus maar even mutsje op, misschien dat het nog bijtrekt.