September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    himmm je hebt gelijk..
    het rare is dat eslem altijd heel lang zichzelf bezig kon houden..hhoe klein ze ook was..ze lag soms 20 minuten of een half uur lekker te spelen en te kijken..
    Nu is het een ramp pff worden er echt gek van..

Ik laat me sochtends ook overmeesteren door mijn vermoeidheid..wat ik eigenlijk moet doen is zodra ze wakker is voeden en meteen in de box leggen..
    Dat deed ik namelijk altijd dan kon ik zelf lekker even ontbijten en wat opruimen en dan gingen we spelen tv kijken etc. Maar ze was echt super zelfstandig..nouja je snapt wta ik bedoel..ze kon zichzelf bezig houden zeg maar..dit is allemaal opgehouden sinds ik naar nederland ben gegaan..
    natuurlijk heeft ze ook een sprongetje en heeft ze aandacht gewoon nodig..maar heb het idee dat ze er gebruik van maakt..

Ze begon net vreselijk te krijzen..toen ik haar op de commode legde..en ook toen ik haar in bed legde..ze loopt dan helemaal rood aan pff..
    uiteindelijk toch maar weer uit bed gehaald en even aangelegd want ze was helemaal overstuur..volgens mij was ze gewoon zwaar oververmoeid..
    maar ik zal je tip zeker gebruiken!

2. Es1981

Es1981 Actief lid

ZO, hallo,
    Nou ik heb inmiddels alles weer bijgelezen. Erg druk gehad de laatste dagen. :(
    Maar met Lotte gaat het super, heeft geen last van sprongetjes gelukkig, heb ik eigenlijk nog nooit wat van gemerkt.
    Heb echt iets leuks gekocht joh. Een haarspeldje van klitterband, staat haar echt super leuk, ze krijgt echt lang haar :D

Even een vraagje, als ik een klein beetje rijstebloem moet maken, kan ik dan 30 ml water met 1 schepje poeder en 1 schepje brijstbloem, had ik dat nou goed gelezen?

Nou Lotte had opeens iets raars, ze lag in de box en mijn vader loopt naar haar toe en zegt gedag en ze gaat opeens keihard huilen :( echt raar, ten eerste huilt ze nooit en ze kent mijn vader, en 2 dagen later had en het zelfde bij een vriend van ons :-k vreemd.

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Dat heeft Eslem ook weleens Es..ze had het toen bij mijn man toen ik terug was uit Nederland..

Pff ik kom echt even super zeuren..eslem is een verschrikking weet niet wat ik met haar aan moet..ze krijst de hele boel bij elkaar..
    Nu zit ze op mijn schat gezellig te kletsen maar dat is voor het eerst sinds een paar uur..in bed krijzen..in de maxi cosi..krijzen..in de box krijzen..alleen lopen wou ze..pfff
    Ik zou niet weten wat ik zou moeten als mijn kind echt een huil kind zou zijn en 20 uur per dag zou huilen..ik denk dat ik mezelf van het balkon af gooi dan hehe...

Ik ga nu een beetje kolven en rijstebloem geven..kijken hoe ze ero p reageerd.ş.voprige keeer keeg ze een beetje last..
    Ik ga want eslem zit op het toetsenbord te rammen hahaha

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    haha... Eslem... doe eens lief tegen je mama! Niet zo gillen hoor!
    Ja, je hebt soms zo'n dag... dat je niet weet wat je er mee aan moet haha..
    Nou zo'n dag heb ik ook, ik weet t ook niet.. maar dan de omgekeerde wereld... Tijn is zooo rustig... heeft veel geslapen vanmiddag en nu pit hij ook weer in in de box.. is heel lief en zit de hele dag gewoon op z'n tong te zuigen :confused: ik weet nou niet wat ik hiervan moet denken hahaha... zou er wat met hem zijn? hahaha.. dusss...
    in plaats van gewoon te genieten van het feit dat tijneman een keer heerlijk rustig en lief is en veel slaapt loopt moeders weer te denken of er nu wat mis is met m... (valt wel mee hoor... ;) )

5. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    haha mir. trubbelzakkie.

Es, rijstebloem doe je met 30cc water en 1 schepje op 60cc water en 2 schepjes enz enz.

Gulay, bv wordt niet dikker door rijstebloem.

Ben nu bij mama en blijf lekker hier eten. Rond 19.00 thuis, lynn fles en naar bed. Dan BANKEN.

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Sjonge jonge jonge, mag ik ff zeuren......

Oma paste vandaag op Lynn, had haar gewaarschuwd dat Lynn wel eens huilerig kon zijn....nou nergens last van.
    Ik kom thuis, ze was vrolijk maar ook moe, dus lekker in bad en naar bed.
    Nou toen begon het :( Ze is zo overstuur geweest, zo erg heb ik haar nog nooit gezien. Haar ademhaling helemaal van slag, zo snikken (echt zo meisjesachtig) en allemaal rode vlekken in het gezicht. En niet stil te krijgen.....uiteindelijk ben ik in het donker met haar op mijn bed gaan zitten en haar stevig vast gehouden. Toen werd ze rustig en kon ik haar uiteindelijk in bedje leggen. Als dit een sprongetje is dan is het een hele heftige......

Ik drink een bakkie koffie, ga douchen en dan Lynn de fles....en dan heerlijk zelf slapen.

Mir zullen we ruilen van kids, ik rustige Tijn, jij huilende Lynn?

Juudje ik ga ff stemmen op ons engeltje.

Ha Gulay, jij ook al wanhopig? Ik weet het soms ook echt niet meer.

Mamsie, das gek van die lampionnen....hihi ook wel weer spannend.

7. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Zo; hier ben ik even hoor!
    Ik moet deze week 3 dagen werken en gisteren moets ik ook nog naar de tandarts. Maar vanavond even lekker op internet hoor!

Mir; op zich vind ik het niet zo zwaar om te werken, ik vind het eigenlijk wel leuk. Maar je hebt dan alleen minder tijd om achter de pc te kruipen he? ;)

Gulay; spannend zeg! Hopelijk wordt je snel ongesteld en is de test niet nodig.
    Rot dat eslem zo aan het krijsen is de hele tijd zeg! Snap wel dat je daar moe van wordt. En dan ook nog van die gebroken nachten. Slaapt ze 's middags wel? Dan zou je zelf ook even kunnen gaan liggen misschien?

Chacha; vervelend dat Lynn niet zo in d'r hum is! Gelukkig lukt het wel steeds met 4 flessen. Honger kan het idd niet zijn lijkt me. Zal wel een sprongetje zijn. Of tandjes?
    Ach; ik lees nu dat ze net zo overstuur was! Arme lynn! En arme jij! Poeh; hopelijk slaapt ze na de fles lekker verder en kun jij een beetje uitrusten.

Nikki had dat vorige week toch, dat ze steeds om half 5 wakker werd 's morgens? En nu slaapt ze alweer 4 dagen door tot een uur of 7.

Ja, een mannelijke verlokundige, hihi. Ik heb ook een stukje zitten kijken, omdat die man bij mij in de buurt woont. Maar ik ken hem niet.
    In het ziekenhuis stoinden er ook genoeg mannen tussen m'n benen te gluren. Maakte me echt niks uit. Maar goed; na 2 dagen weeën boeit het je ook niet zo meer wie er aan je bed staat, haha!

Hier bijna altijd hele dunne poep. Schijt door de nutriton te komen. Ik probeer het af te bouwen, maar bij 4 schepjes gaat ze alweer spugen, dus houden we het op 4,5.

Hema is inderdaad leuk! En de kruidvat heeft ook vaak leuke dingen.

Juudje; ik ga zo even stemmen! Hoe ging het bij de psych? Lynn lekker aan de bloemkool.

Klinkt wel logisch dat je alleen aandacht moet geven bij gewenst gedrag. Doe ik inderdaad op m'n werk bij de kleuters ook. Maar nooit bij stilgestaan dat dat bij baby's natuurlijk ook al kan!

Es; van die haardingen heb ik ook, maar bij nikki blijven ze niet zitten. Haar haar is te glad ofzo, want ze glijden eruit :(

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    :( ohh...Lynn, wat is er? Zo overstuur? Hopelijk slaapt ze vannacht lekker chacha! Gek he, hoe kan dat? Zo ineens overstuur? Oververmoeid? hihi ruilen v kids, is soms wel even een aantrekkelijk idee he ;) als je leest dat de een dit doet en de ander dat... maar het leuke is ook weer dat het de volgende dag omgedraaid kan zijn!
    maar chacha, dit is écht niet leuk! Slaapt ze nu lekker? Ik hoop het! Nou jij ook welterusten he!

Blubke, dunne poep van de nutriton? Gek dat het bij het ene kindje dunne poep veroorzaakt en bij de andere harde keutels.. mmm... :(

Chacha, Juud? hoe krijg ik de klonten op het laatst uit de fles? Ik schud en roer me n ongeluk, maar op het laatste blijven er toch nog klonten achter?

Ik ben bezig met een beetje andere voedingstijden. Zodat ik Tijn de laatste fles om 19.00 uur geef. Vandaag gedaan, ging eigenlijk heel goed. Na de fles was ie ook gelijk vertrokken. Ik ben benieuwd hoelang hij slaapt

He Es.... gek joh dat Lotte dan zo ineens huilt he.. Tijn ook vanmiddag, bij een mevrouw, hij liep rood aan en leek wel overstuur... maar was daarna ook weer over... misschien toch ineens een onverwachte beweging die iemand maakt waar ze van schrikken? Misschien dat dat het is.

lekker rustig hiero!

Juud hoe was t bij de psych?

Kira, Seán vandaag ook weer goed te pas? En een beetje geslapen? Tijn moet volgende week maar even uitleggen hoe hij dat doet, lang slapen smiddags. Kan Seán Tijn uitleggen dat hij savonds zn mond moet houden :

Vééél te rustig is het hier zeg!
    :(

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nou ze slaapt nog lekker, jammer om haar straks weer wakker te moeten maken. Ik denk dat ze oververmoeid is geweest in combinatie met een sprongetje. Als ze pijn had gehad, dan was ze allang weer wakker geweest.
    Maar goed, leuk is anders.....Daar ging ons avondeten eten....René zat al te geinen: heb jij ook een heerlijke koude salade van aardappels,andijvie en gehaktbal? Grapjas

Klonten in de fles? Eigenlijk nooit geen last van gehad. Je lost het poeder op in het hete water en dan schudden en dan koud water? Ik moet zeggen dat ik me werkelijk een ongeluk schudde hoor, zeker 30 sec.

Es Lynn heeft dat ook hoor, krijsen bij vreemde gezichten (en dan zijn ze niet eens echt vreemd)

Mir is een goede theorie van je....ik probeer me ook zoveel mogelijk aan te houden, maar ja lukt niet altijd.

Ja Juud alles goed gegaan bij de psych en lekker gegeten bij je mama?

Blupje: ging het lekker op het werk? Hoe heb je het eigenlijk met oppas geregeld?

10. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Chacha soms dan is het ook zo dat ze zich bij anderen goed houden maar zodra ze dan weer thuis bij jou zijn (dat voelt veilig en vertrouwd) ze zich helemaal lekker kunnen ontladen. Ik zie het soms ook bij Tim. Dan heeft ie bijv. bij een vriendje gespeeld en dan vergeet ie eigenlijk dat ie moe is. Zodra je dan zien beginnen ze te huilen. Want bij jou weten ze dat ze zich lekker kunnen laten gaan. Eigenlijk is dat heel normaal. Niet leuk soms..

Pff ben moe vandaag. Ik reageer morgen op iedereen.

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Paddy wat heerlijk dat je het zo positief kan verwoorden :D Dus ik ben zo veilig voor mijn meisje dat ze zich bij mij kan laten gaan. Geeft me echt een mama-gevoel. Geeft weer een andere kijk op de zaak :D

Rust lekker uit!

12. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ik werk voorlopig op woensdagochtend en donderdag de hele dag en dan is m'n man thuis. In september ga ik ook op vrijdag werken en dan gaat nikki naar het kdv.
    Morgen heb ik studiedag en dna heeft m'n man vrij genomen.

Chacha; klinkt lekker een koude bal :( Hopelijk slaapt ze na de fles weer verder tot morgenochtend!
    Ik denk dat het echt zoiets is hoor; 'mama houdt toch wel van me, dus bij haar kan ik me lekker laten gaan'.

Paddy; lekker rustig aan meid! Truste!

Mir; jouw Tijntje gaat lekker keutelen van de nutriton, haha! Hopelijk slaapt ie lekker tot morgenochtend. Wat zijn dan nu je voedingstijden? Jij geeft nog geen bijvoeding toch?

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey meiden,

Blijkbaar was Quinn niet de enige die het effies moeilijk had zo aan jullie verhalen te lezen. Het zal dus inderdaad wel met het sprongetje te maken hebben. Denk ook dat Quinn zich heel snel om gaat draaien. Sterker nog vermoed dat hij dat vanmiddag al gedaan heeft toen hij op een kleed op de grond lag, maar heb het gemist ( was keuken aan het poetsen).
    Hij begint er nu een beetje uit te komen en weer lekker vrolijk te doen!

Chacha, misschien is Lynn een beetje overgeprikkeld geweest?
    Merk dat zelf ook aan Quinn dat mensen buiten steven en mijzelf hem topch behoorlijk prikkelen en daar wordt hij dan op een gegeven moment erg jankerig van.

Mir lekker dat Tijn zo rustig is. Ga dat ook eens met die box proberen, want Quinn ligt daar ook niet graag in.

Juudje zal op Lynn stemmen. Lief fototje is dat !

Ik ga vanavond Quinn zn laatste voeding vervangen door een pepti voeding. Ik hoop dat hij het gewoon lekker opdrinkt, want ik heb simpelweg niet genoeg meer en de ingevroren voeding is er ook al doorheen.
    Hij is al een paar keer wakker geweest vanavond en heb hem nu beneden in de wagen te slapen gelegd.
    Hij is zo ontzettend aan het krabben op zijn lieve mooie snoetje :(
    Kan dr wel van janken als ik dat zo zie bij hem. Ziet er net zo uit als Steven zijn babyfoto's. Heb toch maar weer die hormoonzalf gesmeerd.

Vanmidag is mijn rug weer "rechtgezet"bij mijn orthomanueel arts.
    Had zo'n last van mijn bekken sinds ik vlak na mijn bevalling van de trap was gevallen. Gelukkig voelt het nu wel weer een stuk beter, maar de behandeling is altijd iets minder leuk.
    ik ga even banken meisjes en daarna lekker naar bed. Morgen weer werken (half dagje) en dus vroeg weer op.

trusten

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Als hij die pepti nou niet wil ( schijnt erg bitter te zijn) kan ik het dan ook mengen met borstvoeding?

15. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Volgens mij kun je dat wel mengen hoor, maar 100% zeker weet ik het niet.

Naar dat hij zo aan het krabben is die arme Quin!
    Slaap lekker meid!

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Juudje..
    Dat had ik gelezen ja..maar dat is dus niet waar..ik heb het gister geprobeerd en ik had gewoon dikke pappige borstvoeding! :)

Mir..lucky you! Maak je niet druk joh..hij was gewoon heerlijk in zijn hum gister..

Chacha..ja ik was gister echt wanhopig..daarbij was ik ook nog hardstikke moe..aan het vasten en vreselijke hoofdpijn en dan een jankend/krijzend kind..dan wordt je echt gek! :)
    Vreemd dat Lynn gister zo over haar toeren was..dit heb ik nog maar een keer bij Eslem gehad dat ze echt gewoon niet te troosten was..

Blupje: hoe was het bij de tandarts?
    Nou smiddags slaapt ze 3 keer een half uurtje..dus tsja..om zelf te gaan liggen is de moeite niet waard..
    Als ik met haar in bed ga liggen dan slaapt ze echter wel 2 a 3 uur..maar dan zuigt ze wel al die tijd mijn tepel er zowat af..zodra ze die kwijtraakt is ze weer wakker..heel soms lukt het me haar weg te leggen en dan zo verder te slapen..

Eslem was gister overigens ook heel erg aan het spugen de hele tijd..en ze had al smiddags een keer gepoept en toen ik haar klaar ging maken voor het badje en haar luier aan het uitdoen was kwam er toch een groen bruinige smurrie uit haar bips drijven haha..het was echt een smerig gezicht..maar misschien wel een reden waarom ze zo sagerijnig was..misschien was ze echt wel gewoon niet lekker!

Pinguin ik krijg weer hoop van je..Quinn is 5 maandjes..dus wie weet als onze kindjes straks 5 maandjes zijn dat ze ook weer tot zichzelf komen..

Ik heb de afgelopen dagen echt het idee dat ik mijn eigen kind niet meer ken..ze was nooit huilerig..altijd heel lief..alleen huilen als ze moe was..nooit zomaar krijzen of weet ik veel wat..en opeens dus wel heel erg..

Maarrrrr
    Na een zware nacht..
    Ik lag er zelf om half 9 in..maar mijn man hield me de hele tijd aan de praat enzo dus ik sliep denk pas om half 10..toen werd mevrouw om half 11 al wakker (zucht pff) daarna kwam ze om 2 uur..daarna om kwart voor 6..en toen was ze dus ook wakker..toen had ik haar bij me in bed gelegd..aan de borst..maar mijn man ging haar knuffelen dus was ze echt weer klaar wakker en was ze niet meer van plan om met mij verde rte gaan slapen..(was ik zooo blij mee NOT :))
    Toen heb ik haar in haar maxi cosi voor de tv gezet en heb ik nog 20 minuutjes kunnen slapen..
    Toen hoorde ik haar zo brabbelen dat ik dacht dat ze zich aan het vervelen was dus toen ben ik naar haar toe gegaan en heb ik har onder de baby gym gelegd..en ze heeft weer 20 minuten gespeelt daar yeahhhh..ik weer naar mijn bed hehe..en toen ze begon te mekkeren naar haar toe gegaan samen in de woonkamer gezeten..en toen weer in de maxi gezet..heel even bij me gehad..naar bed gebracht..en ze heeft 40 minuten geslapen en ik heb toen het huis opgeruimd ontbijt klaar gemaakt etc.
    En ze ligt nu in de box!

Goed he van mijn meisje..! voel me weer helemaal lekker vandaag..
    Hoop dat jullie ook een lekkere dag hebben met de kleintjes !

17. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Goedemorgen dames,

Nou bij de psych was zwaar. Pffff. Ze begon in mijn verleden te wroeten en na een tijdje kwam mijn verhaal eruit en dit had er ook weer allemaal mee te maken. Maar ja, hoort erbij natuurlijk. Ze vroeg of ik nog op vakantie ging en toen ik zei dat ik naar amerika wilde, naar mijn petekindje, zei ze: maak je geen zorgen, dat regelen we bij het uwv. Zij vindt dat ik het nodig heb. Dus 9 feb maar even vragen, dan heb ik een gesprek met de arts.

Gulay, mmm raar dat het wel dikker werd. Ik had het echt gelezen en dacht, dat moet ik onthouden en hier neerzetten. Maar daar is dus niks van waar. Strange.

Chacha, ach gos lunnetje toch. Heeft ze wel goed geslapen chacha? Lynn heeft dit ook ooit en dan denk ik: huil maar lekker meisje. Verwerk alles maar. Loop dan wiegend met haar door de kamer. En knuffel haar lekker. Na een tijdje zakt het dan.

Pinguin: en? heeft ie zijn voeding opgedronken? Vond ie het lekker?

Mir, ik heb ook nooit klontjes in de fles. Weet niet wat je doet? Heb je al met een lepel geprobeerd? Wel kokend water gebruiken hè?
    Lynn wisselt ook af hoor met de poep. De ene keer heeft ze echt een keuteltje en de andere keer zit ze helemaal onder. (zoals net)

Paddy, lekker uitrusten hoor. Bereid je vast voor op woensdag. Haha.

Hier vandaag rustig dagje. Moet vast een beetje gaan poetsen voor mijn gasten ;)
    Kan morgen ook nog. Lynn wordt morgen om 11.00u opgehaald door mijn zus en ik mag niet weten wat ze gaan doen. :confused: . Voor de fles van 16.00u komt ze haar weer terug brengen. Heb nog een video vol met programma's. Die ga ik lekker kijken.

18. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    spannend voor Lynn! en voor jou ook natuurlijk ;)
    hopelijk wordt het voor iedereen een rustig dagje.

ik heb nu drie nachten er op zitten met 4 voedingen en het gaat super! gister ook pas om half zeven gekomen vanaf half 8 's avonds en vannacht 1 x wakker geweest om 3 uur, maar toen ik haar kamer binnen kwam was ze ontzettend aan het winden ;) na 10 minuten sliep ze weer. Ik ben zelf nog nooit zo fit geweest, hihi

ik bied haar 210/7 aan, maar ze drinkt het echt niet op, vannochtend maar 170cc gedronken.

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn heeft gelukkig lekker geslapen. Nu ligt ze ook nog te slapen. Ik begin vandaag later op mijn werk, heerlijk als je zo je eigen agenda kan indelen.

Ik denk dat het idd overprikkeld, oververmoeid en een sprongetje is dat ze zo overstuur was. Daarom ben ik ook in een donkere kamer met haar gaan zitten, zo weinig mogelijk prikkels en haar lekker vast gehouden. Dit werkte. Maar toch zielig hoor. Ik knuffel haar maar veel, heeft ze vast behoefte aan. Oma zei gister al dat ze weinig geslapen had. En oma is ook altijd superactief bezig met Lynn, dus misschien was alles een beetje teveel van het goede.

Fijn om te lezen dat jullie kindjes het ook zo kunnen hebben.

Pinguin je mag de voeding mengen hoor om ze aan de smaak te laten wennen. Je kan alleen niet zien wat het effect van de pepti dan is. Als je BV afbouwt kun je elke keer een extra schepje doen. Ennuh succes de voeding stinkt en ze krijgen er spinaziegroene poep van (dat ook vreselijk stinkt)

Lynn veel plezier vandaag, spannend wat je gaat doen. En Juud lekker een bankdagje....geniet ervan. Fijn dat je psych het wil regelen met het UWV, is toch weer een zorg minder.

Gulay, lekker dat Eslem weer wat beter in haar velletje zit.

Ik ga mijn brood smeren voor het werk en zal zo eens kijken of mijn meisje al wakker is.

Fijne dag allemaal.

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hallooo

Ik heb me een ongeluk geschud en ook geroerd en het koude water er langzaam bijgedaan, toen weer geschud en waarempel.. voeding was dikker en géén klonten.. Ik schudde denk ik niet genoeg dan...

Ohh.. fijn dat Lynn lekker heeft geslapen. Fijn even om te lezen he dat Kira zo iets moois schreef over het veilig voelen bij mama he! :D Ik vond t ook wel een erg logische en vooral mooie verklaring....

Juud, fijn dat je zo goed kunt praten met die mevrouw. Je kunt heel veel herleiden vanuit je verleden. Vandaar dat psychologen altijd terug gaan naar vroeger en vandaaruit kunnen ze veel van je gevoelens nu, daaruit verklaren. Hopelijk gaat het met elk gesprek een stukje beter!
    En ook fijn dat ze je gaat helpen met het uwv, dat je gewoon lekker weg kan!

Gulay... vasten.. zwaar hoor... en met je BV erbij... Dat vreet natuurlijk ook energie, dus je zult de komende tijd je vast heel moe en slap voelen... hoe lang moet je nog? knap van je trouwens hoor!
    Slaapt Eslem trouwens over het algemeen snachts nu beter? (behalve vannacht dan he...)

wat goed Niek, dat de vier voedingen aanslaan! En ze regelt het dus zelf een beetje he... de ene keer meer drinken dan de andere keer.. dus ach ze zal altijd voldoende nemen anders komt ze wel! "
    Ben je nu helemaal af van de BV ? Ja toch?

Hoe vond Quinn die Pepti? Omdat het een gekke smaak heeft....? Heb je gemengd met BV?

Ow... wat gaat je zus met Lynn doen? ben benieuwd! leuke verassing vast! :D

chacha werkse nog even de laatste dag! oh je bent nu allang weg... ach...

bleehhh ik wil ook werken... :(

Ik ben vandaag met nieuw schema begonnen zodat de laatste voeding om 19.00 uur is. Gister ook om 19.15 laatste voeding gegeven, ging goed. Vannacht een paar keer weer wakker. Weet nu zeker dat het darmkrampjes zijn. Had gister ook even op internet Oprah gekeken met die huiltjes en jaaa ik herken het... wat hij snachts doet is echt zielig.. het zijn darmkrampjes.... hij liet ook heeeel harde scheten.... :(
    ik ga vandaag dus wat halen waar hij eens lekker heerlijk van kan poepen.. zal een opluchting voor m zijn denk ik!

ga nu maar de fles maken!

tot later

Deel Deze Pagina