hoi mijn schoonzusje ligt in het ziekenhuis. ze is 39 weken zwanger. en de bevalling is begonnen. ze is opgenomen omdat ze boed verliest. ik schiet er helemaal van in de stress. hoop voor haar dat het niet lang meer duurt. kann er wel van janken zo raar. vanmiddag weet ik misschien wat de rode lampionnen inhouden, laat het weten. ik heb op lynn gestemd. wat een mooie foto. slapen jullie beebs met een knuffel. mijn man vind dit eng is bang dat ze stikt. maar ze wil er steeds mee slapen. wat is jullie mening? een heel fijne dag allemaal. bijna WEEKEND!
hey meiden,... ik lees nog steeds mee hoor,.. maar heb het echt ff druk met werken enzo,. als ik dan wat wil typen komt er weer wat tussen,.. ook ff gezeur met de baas van Bart,. hij mag toch de uren niet inhalen die die maandag mist als ie oppast,. dus gaat nu 4 dagen werken, dus minder geld natuurlijk,.. gaan we dat redden,.. wikken en wegen,.. gaan het in elk geval proberen,,. lukt het niet gaat ie weer terug naar 5 en moeten we beroep doen op dagje extra van oma,. ik wil toch echt niet meer gaan werken,.. afijn, we zien wel hoe het gaat zo,. ff op de centen letten he! voorlopig ff niet naar de hema voor leuke kleertjes! hoop sprongetjes zeg,.. en beebs die ff niet lekker in hun vel zitten,.. moet zeggen dat dat hier niet zo is,.. (gelukkig) meneer is altijd vrolijk en opgewekt,.. heb eigenlijk nog nooit met hem rond gelopen omdat ie zo aan het huilen was en ik het echt niet meer wist,. prijs mezelf dan ook echt gelukkig want ik lees dat het ook anders kan hier! ga hem nu ff naar bed brengen want hij is moe,..
he ezzie, wat vervelend zeg.... Werkgevers zijn vaak echt NIET flexibel zeg... Hopelijk redden jullie het zo. staat oma positief tegenover een mogelijk extra dagje? Dan heb je dat dus lekker achter de hand als het niet wil.. Hier ook even niet veel hema hoor... wij moeten nu ook behoorlijk opletten... maar hopelijk kan ik snel weer gaan werken.. mamsie, spannennndd! Ja he.. zoiets grijpt je nu veel sneller aan he! Ik heb het ook hoor! Het staat nu zo dicht bij je! Ohww... ben benieuwd van die lampionnenkwestie 8) Ja, Tijn slaapt ook met iets knuffeligs... een doekje dat om zn speen zit. Vindt hij heerlijk, dan ligt hij lekker te kroelen. Ik vond het ook eng... maar ik kijk altijd even als hij slaapt en als het doekje voor zn gezichtje ligt dan haal ik het weg. Ik denk niet dat het kwaad kan want het is zuurstof doorlatend.. maar ja.. je moet gewoon wel voorzichtig zijn! Ik denk dat je haar er gewoon mee moet laten slapen, straks kan ze het zelf pakken en doet ze het toch... Je moet gewoon een beetje extra opletten. Als ze slaapt, gewoon de knuffel wegleggen!
zo, hij slaapt,... even achter de pc, maar dan moet ik echt gaan opruimen, schoonmaken,.. belasting bellen of ze mn aanvraag nou wel binnen hebben,... pffffffff, zou het liefst op de bank willen kruipen met een boek! maar ja, moet ff,. mir; oma wil wel hoor, das het punt niet,.. al vraag je dr voor 5 dagen zou ze ja zeggen,. hihi, maar dat wil ik liever niet,. maar goed, als het moet zou ze elke week een dag kunnen, dus das wel fijn om te weten,. gaat het een beetje met tijn zn poep probleem? sneu hoor,. hoop dat ie het snel ff kwijt kan,.. dat van marno is momenteel heel dun en stinken joh! phewie! hihi, fijn om te weten he,. mamsie; marno slaapt met ook met een doekje op zn gezicht; denk dat het niet zoveel kwaad kan,.. zolang ze hun hoofd maar kunnen draaien,. benieuwd of je er al achter ben van die lampionnen! je schoonzus al bevallen? leef je nu extra mee he,.. pinquin; ach gos, arme quinn met zn jeuk,.. bestond er maar een wonder cremetje he,. dat het ook nooit meer terug kwam,.. fijn dat je rug weer goed zit,. moet je nou terug blijven gaan ervoor? juudje; lekker zeg dat de psych ook vind dat je er ff uit moet, dan is dat in elk geval geen probleem! ga zo ff lynn opsporen bij baby van de maand hoor! ik smeer nu een cremetje op marno zn lijf voor het exceem en moet zeggen dat dat de boel wel rustig houd! tis niet meer zo vurig,. nadeel is dat zo'n pot 17 euro kost! nou ja,. als het helpt ben ik allang blij,. als ik straks op HA voeding overstap,. van de bv af en het exceem gaat goed of is weg, kan je dan naar de normale voeding overstappen of zit ik dan voor altijd aan die HA voeding vast? vroeg ik me af,..
jee, net de belasting gebeld., ,mn aanvraag is gelukkig binnen maar nu duurt het 8 tot 12 weken voor ze het verwerkt hebben! dat word het kdv dus zelf voorschieten tot die tijd! geeze,.... moet echt echt water en brood gaan eten! hihi.
wat idioot zeg.... en als ze zelf wat moeten hebben, dan moet dat altijd binnen afzienbare tijd... :x He getver... water en brood is ook zo sneu he... gelukkig krijgt marno nog de borst hihi... Mamsie, is je schoonzusje al bevallen? Gaat alles goed met haar.. toch wel eng van dat bloedverlies..mmm... lampionnengeheim al opgelost?
hey meiden, @mamsie spanned hoor van je schoonzusje! Wel vreemd van die bloeding. Hopelijk heeft ze gauw zo'n mooi minimensje in d'r armen En die lampionnen is het geen reclamestunt ofzo? @ezzie balen van de werkgever van je man, maar als het zo op te lossen is is het toch ook goed. Wat betreft mijn rug. Ik loop denk ik al een jaar of 5 bij deze arts en ze is echt geweldig. Ik had voorheen erge nekklachten, maar door deze behandeling zijn ze zeker met 90 % afgenomen. Over het algemeen genomen ga ik zo'n 3 a 4 keer per jaar voor een "onderhoudsbeurt". Voorheen ging ik om de 5 weken naar een therapeut, dus vind het een goede vooruitgang. @Juud lekker dat je therapeut met je meedenkt en volgens mij mag je tijdens ziekte of werkeloosheid 4 weken vakantie nemen, maar dat was een tijd geleden toen ik er mee te maken had. Gulay Wil Eslem echt alleen met je tepel in dr mondje slapen. Pfff zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken, maar kan me voorstellen dat je al van alles hebt geprobeert om het anders te laten zijn. Hoe reageerde Eslem nu op het papje? Mir Quinn wordt ook regelmatig wakker door buikkrampjes, en heel veel dikke winden. Als het echt te erg wordt geef ik hem door zijn voeding wat sab simplex druppeltjes en dat helpt enorm. Chacha, lekker dat je meidje goed geslapen heeft. Eigen tijd invullen wat werk betreft lijkt mij heerlijk! Bij mij is het gewoon om half 7 beginnen. Maar aan de andere kant ben dan ook wel weer lekker op tijd thuis. Gisterenavond dus de vuurdoop wat kunstvoeding betreft. Heb een flesje van 180/6 gemaakt en hij heeft het zonder mokken opgeslurpt sterker nog , volgens mij had hij nog wel meer gedronken als ik hem meer had aangeboden. Kan je vertellen dat het best een opluchting is, dat dat is goed gegaan. Hij was alleen om kawrt over 5 al weer wakker. Aan het krabben natuurlijk en ons duidelijk laten horen dat hij de eerste letter van het alfabet uit zijn hoofd heeft geleerd op allerlei verschillende toonhoogte Het was eigenlijkb est grappig want hij lag hele verhalen te vertellen. Ik meost er om half 6 uit maar Steven zat dus ook al om 6 uur met hem beneden omdat hij maar bleef brabbelen. Uiteindelijk is hij om 7 uur weer in slaap gevallen en kwam hij om 8 uur voor zijn voeding. Kereltje begint trouwens soms erg driftig te worden! Vooral als zijn speeltjes niet doen wat hij wil of hij zijn bijtring niet goed in zijn mondje krijgt. Hij raakt dan echt overstuur! Fijn weekend meiden!
Ff vlug. Ben met de buuf mario 3 aan het uitspelen. Hihi. Lynn dr bed ligt helemaal vol met knuffels. Ze heeft 2 tutpoppetjes, elke hand een en dan wil ze ook nog een doekje.
hahahaaha Juud. Lekker verslavend he! Ben op het moment weer bezig met Paper Mario. Voor je het weet ben je zo een paar uur verder . Quinn zijn bedje is leeg, geen knuffeltje ofzo. Nu hangt er nog wel een mooie klamboe maar vraag me af tot wanneer. Zijn jullie kindjes eignelijk al erg beweeglijk in bed?
haha die juud... ik begin niet eens aan die spelletjes meer... ik ben sowieso errug gevoelig voor verslavingen... ik had zelfs het spelletje patience van de computer gehaald, anders kwam ik niet meer achter de compu vandaan. En dat patience is niet eens zo boeiend. ik ben ook een keer aan een rekenspelletje verslaafd geraakt. De tafels zo snel mogelijk en optellen en aftrekken... idioot he... Quinn, goed zo mannetje! Lekker he die pepti! Fijn joh dat hij zonder protest de KV drinkt! Dat scheelt een hele hoop gemier! hoelang mag je die hormoonzalf trouwens nog smeren? Is er een alternatief? sab simplex? mm.. ik heb vandaag maar even de huisarts gebeld. Hij had vandaag weer een heel hard keuteltje... t schiet niet op.... dus even overlegd en ik heb nu lactulose gehaald. Dus straks maar even proberen. Tijn slaapt nu.. was heel erg moe.. het waren vandaag weer als vanouds hazeslaapjes.... Pff.. ben moe, heb boodschappen gedaan.. tjongejonge.. hoe doen jullie dat eigenlijk? Ik heb zo'n Quinny met dus geen laadruimte ergens.... ik loop dus door de supermarkt de sjouwen met tassen waar ik alles instop... maar ja ik kan ook niet echt heel veel dan meenemen anders kan ik het niet tillen. Ik ga even soep met broodjes maken... lekker makkelijk...
@Mir daarom heb ik een urban jungle, heb ik in ieder geval wat laadruimte, maar ook niet heel veel trouwens. Ik moet deze week 3 dagen wel smeren met hormoonzalf en dan 3 dagen niet. Als t dan weer terugkomt weer naar de dokter en dan gaan ze uitgebreider testen bij Quinn. Denk dat wij ook iets makkelijks gaan eten. Heb zin in patat hahah maar dat zal het niet worden.
wow.. ik had net Tijn wat van dat lactulose gegeven... met een spuitje.. en hij verslikt zich echt vréselijk.. ik dacht.. hij blijft erin.. liep helemaal rood aan.. ohhhhh dan voel ik me zooo slecht..! ! Ik had gewoon iets te enhousiast dat spuitje geleegd... ik trok m uit zn wipper, maar hij zat vast, dus de wipper ook mee omhoog... t duurde ff maar toen was t weer goed.. ohhh ik ben nog nooit zo geschrokken zeg! Kan mezelf wel voor mn kop slaan! Tijn moest er toen ie weer rustig kon ademen ook van niezen en toen lag hij al weer in een deuk... pffffff...... nou kom maar op met de spuitpoep ik ben er klaaaar voor... hihi... ow... spannend weer Pinguin... moet hij weer getest worden.. agosh... is er niet iets homeopatisch dat kan helpen? na.. ja... je moet natuurlijk eerst testen wat het precies is.. balen hoor! patat mmm.... ik heb er ook nog aan gedacht.. maar ja dan moest ik t vet verversen... dus toch maar soep met brood. ga tijntje lekker in bad doen. tot later!
Zo de patat zit er in, sorrie Mir en Pinguin Je zult je vast rotgeschrokken zijn zeg....en wat moet dat er raar uitgezien hebben Tijn met wipper en al omhoog, hihi. Je hart zat vast in je keel? Ben benieuwd of de lactulose gaat helpen. Dus je wilt weer aan het werk Mir....hihi ik zou wel weer verlof willen. Ach nee das ook niet waar, maar vind het wel poepiedruk hoor. Vandaag heel veel huisbezoeken gedaan (natuurlijk door heel Overijssel verspreid, ik kan gewoon niet goed plannen) en toen weer naar huis gesjeesd, voel me net Speedy Gonzales af en toe. Oooh ik heb verkeerd gelezen, Lynn gaat morgen wat leuks doen, juud, nou ben benieuwd. Hier ook geen spelletjes. Heb een playstation bovenstaan. We waren helemaal verslaafd, zaten er constant achter en na een maand kregen we een beetje probleemgedrag lekker geïrriteerd en agressief zijn omdat het niet wil lukken. Pinguin wat fijn dat Quinn het lekker heeft opgedronken, superventje. Jeee Ezzie wat kunnen werkgevers toch lastig zijn. Vervelend zeg. Over die HA-voeding, ik heb eigenlijk geen idee. Volgens mij kun je op een gegeven moment op gewone voeding over, maar moet je wel in de gaten houden of de klachten niet terugkomen. En als de klachten terugkomen, werkt de gewone HA-voeding niet meer, maar moet je soms op dieetvoeding. Volgens mij heeft Mir toch ook eerst nutrilon hypo gebruikt en geen problemen gehad met de overstap. Toch Mir? En mijn meisje ligt al op bed....heb d;r helemaal niet gezien Vandaag heeft mijn schoonzusje opgepast (ze gaat het voorlopig iedere vrijdag doen). Het kdv beviel nog steeds niet. Ik vind het zo'n gezeul 's ochtends vroeg, terwijl Lynn lekker in d'r bedje wil liggen. Ook elke keer drama, omdat ze daar dus helemaal niet slaapt. Ik heb het tijdelijk stopgezet. De bedoeling is dat wanneer Lynn wat ouder is, ze gewoon weer gaat. Want ik ben nog steeds van mening dat ze er veel van kunnen leren, maar nu nog ff niet. Ik denk dat wanneer ze 10 maand is, we het opnieuw proberen. Gelukkig was het allemaal geen probleem bij het kdv, komt ws vaker voor (wispelturige moeders ook) Voel me echt een doos hoor....maar ik zit nu wel lekkerder op mijn werk. Ging ook super met mijn schoonzusje vandaag. Ze heeft 2x 1,5 uur geslapen. Ach dan ben ik maar een doos...
Oooh en hier trouwens een mutsy urban rider, wel met laadruimte maar ook niet veel. Heb woensdag boodschappen gedaan met de auto, Lynn bovenop het winkelkarretje en shoppen maar. Voor de kleine boodschapjes pak ik wel de wandelwagen.
hoihoi, mijn schoonzusje is nog niet bevallen. ze kunnen niet zien waar het bloed vandaan gekomen is. ze houden haar en de baby nu goed in de gaten. woensdag dacht ze ook dat het ging beginnen, weeen om de 8 min. maar het hiel na een avond weer op. vals alarm. ze is heel erg zenuwachtig en heeft daardoor erg veel harde buiken. hoop zo dat ze snel haar meisje in haar armen heeft. (weet lekker al dat het een meisje is, heeft ze verteld.) ik word al gek van de zenuwen. kan me haast niet voorstellen hoe zij zich moet voelen. de lampionnen was inderdaad een reclame stunt. van een nieuw comminicatie bedrijf hier in doetinchem. ze hebben 750 lampionnen rondgehangen, die ze over hebben laten komen uit china. wel een hele leuke stunt, doetinchem was er erg mee bezig. en ik heb lekker zo'n lampion ga zo ook lekker een patatje eten. @mir, pfff dat vind ik ook zo eng, als ze zich zo verslikt. ik laat dimphy wel lekker met haar tut tutten. hou het wel in de gaten. @chacha, lekker doen wat voor jouw goed voelt. morgen gaan opa en oma weer opassen. we hebben verjaardag van mijn zwager. (al die schoonzussen en zwagers, mijn man heeft 5 broers en 7 zussen.) hoop dat het oppassen nu wel goed gaat. woensdag ging het oppassen ook goed. fijne avond allemaal
pinquin; fijn dat de KV goed ging,.. zorg minder toch! marno kan wel eens helemaal boven in zn bedje liggen verder valt het mee wat bewegelijkheid betreft,. mir; oo, schrikken zeg zo verslikken,.. kan gebeuren natuurlijk maar dat neemt niet weg dat je schrikt! zou ik ook doen,. als ik met de wagen boodschappen doe hoef ik nooit veel te halen,past een beetje onder de wagen en lichte dingen hang ik in een plastic tas aan de wagen,. je zou me moeten zien als ik grote boodschappen doe! dan heb ik marno gewoon in de wagen die ik vooruit duw en dan trek ik de winkelwagen achter me aan, haha geen gezicht maar ze hebben daar niet van die babywinkel wagens, en laatst zag ik iemand die de maxicosi op de winkelwagen zet maar die heeft dan zo'n nieuwe waar haken aan zitten zodat ie blijft staan,. ik heb een oude maxi en die heeft dat niet dus da's ook geen optie,. nou ja, lukt wel hoor zo,.. chacha; toch maar gestopt met het kdv? nou, gezien je nu wel lekker op je werk zit is het een goede keus geweest toch! en als lynn 10 maanden is zie je wel weer verder,. groot gelijk,. net was mn schoonzus ff langs geweest,. marno moest bijna naar bed,. normaal heeft ie echt geen problemen met dr maar nu zat ie bij dr op schoot en het was brullen! en maar naar mij kijken zo van haal me aub bij dr weg! aandoenlijk dan zeg dat koppie! maar snel weer overgenomen,...
Ezzie, hihi Leuk he dat ze echt voorkeuren krijgen. Ik zou jou wel eens boodschappen willen zien doen, dat is echt een hele onderneming. Bij de Jumbo bij ons hebben ze van die speciale karretjes. Met een apart rekje bovenop, passen alle maxicosi op. Je hebt ook wel van die winkelwagentjes met een maxicosi, maae daar zet ik Lynn eigenlijk nooit in. Tja toch maar gestopt met het kdv, mijn gevoel werd er niet beter op, ook na 2 maanden nog steeds niet. En vindt het zo beroerd dat het niet echt flexibel is. René werkt op vrijdag tot half 2. Lynn mag pas na 16 uur opgehaald worden (oké er kan een enkele keer een uitzondering gemaakt worden, maar niet structureel) En ze moet voor 9 uur gebracht worden. Maar mijn gevoel was het belangrijkste....en voelde me vandaag zoveel prettiger dat mijn schoonzusje oppaste. Kreeg ook een lief smsje, dat Lynn zo'n schatje was. Zo leuk. Mamsie wat spannend zeg voor je schoonzusje (en voor jou). Hou ons op de hoogte he? En het mysterie rond de lampionnen is opgelost? Wel een leuke stunt zeg. Ik hoop voor opa en oma (en voor jullie) dat Dimphy lekker tevreden is morgen. Blijft ze ook weer slapen?
@mamsie: spannend, net alsof je het weer zelf mee maakt, hopelijk gaat het vlot @ mir: deborah hefet het ook een keer te snel gekregen en kreeg het ook niet vlot weg. Ik vond het ook erg eng, het hielp overigens wel heel vlot deborah heeft ook een lut, een poppetje waar ze helemaal gek van is. Overdag stopt ze hem helemaal in haar mond en is dan doorweekt van het kwijl
Niek: de 4 flessen gaan dus lekker? Lynn drinkt hier 's ochtends ook het minste....(nog wel 200 cc) De rest van de dag krijgt ze 220 cc. Volgens mij kan ze bij de laatste fles wel meer cc op (volgens mij kan ze wel een halve liter op als ze de kans krijgt ) Fijn dat het zo goed bij jullie gaat. Mir, jij bent dus aan het vervroegen? Hoe laat krijgt Tijn 's ochtends dan de fles?
Ik geef hem tussen 7 en half 8 de eerste fles. Dan de tweede fles om half 12, de derde om 15.30 en de laatste om 19.00 uur. Tip van Kira was dat als je om 7 uur de eerste fles geeft je je kindje om 7 uur savonds ook weer te slapen moet leggen anders wordt hij oververmoeid. Tijn kreeg zijn laatste fles om 20 uur, daarvoor had hij nog niet zijn diepe slaap (zoals jij wel bij Lynn omdat je haar wakker maakt). Dus omdat Tijn dan nog niet in zn diepe slaap komt als ik hem te slapen leg om half 6, raakt hij oververmoeid om tot acht uur te wachten snap je? Dus... ik had de keus of weer n 5e fles invoeren.... of gewoon het schema aanpassen dat hij om 19.00 uur zijn laatste fles krijgt. Dat laatste ben ik dus nu aan het proberen. Gister en vandaag gedaan... dus ben benieuwd... Hij heeft niet eerder dan 7 uur weer voeding nodig merkte ik vanmorgen. Ik heb trouwens zn laatste fles ook verhoogd naar 7 schepjes. Ik word anders gek van het rekken... snap je? 19.00 uur en Tijn is op... na zijn laatste fles was hij ook totalloss dus.. niet meer gehoord ook