Goed idee om het zo te doen. Ben heel benieuwd hoe het gaat. Vanochtend was goed gegaan toch? Kan me voorstellen dat je het zo doet, want anders wordt de dag wel heel lang voor Tijn (omdat hij overdag ook niet zo'n beste slaper is). En voor jezelf ook vermoeiend om maar te rekken. Ach het maakt ook niet zoveel uit he? Of om 20.00 uur en 8 uur of om 19.00 en 07.00 uur (alleen voor jezelf )
Zozo wat een verhalen allemaal! Ben net even bij de Makro geweest en ze hebben daar ontzettend veel kleertjes in de aanbieding. Dus ik heb wat leuke kleertjes en natuurlijk pampers gescoord. Hier gaat alles goed. Seán slaapt 's nachts nog steeds goed alleen wordt ie nou iets vroeger wakker, rond een uur of 7. Niet omdat ie honger heeft maar gewoon omdat ie wakker is. Nou ja, dat hoort er eigenlijk ook wel bij. Wel jammer want ik vond het wel lekker maar ja je kan niet alles hebben. Overdag nog steeds hazeslaapjes. Nou ja zodra ze wat actiever worden gaan ze hopelijk ook langer slapen. Ach dat houd ik mezelf maar voor. Seán slaapt overigens zonder knuffeltje. Hij heeft er nog geen behoefte aan dus ik vind het wel goed. Komt vanzelf wel. Mir jeetje kan me goed voorstellen dat je bent geschrokken! Je bent trouwens niet de enige die baby en wipstoel omhoog hebt getrokken! Hihi met Tim is het ook menigeen gebeurd. Zelfs met zijn trip trap! Als ze ligaatjes en rijstewafeltjes beginnen te eten dan kunnen ze zich ook nog weleens verslikken.. Moet je dat middeltje blijven geven omdat het waarschijnlijk door die dikkere voeding komt? Of denkt de HA dat het tijdelijk is? Chacha ik ben het met je eens hoor. Je moet gewoon doen wat goed voelt voor jullie. Jumbo? Hihihi die hebben we hier niet! Mamsie wat spannend voor jullie! Leuk hoor dat Dimphy een neefje of nichtje krijgt. Ik hoop dat alles goed gaat! Ezzie balen van Bart's werk maar wel lekker dat je een flexibele oma hebt die het graag doet. Pinguin wat fijn dat Quinn de kunstvoeding geen probleem vindt. Dat scheelt inderdaad een hoop gehannes. Hier ook een meneertje die boos wordt als er iets niet lukt. Het is ook zo'n comediant. Soms als ik hem in de box leg en hij wil niet, dan kan ie zo gemaakt protesteren. Ik ben heel erg maar moet er dan ontzettend om lachen gewoon omdat ik weet dat het allemaal nep is! Ik heb een Xbox maar die heb ik sinds de geboorte van Tim niet meer aangeraakt! Wel verslavend die spelletjes he? Ik heb trouwens de Bugaboo. Een heel gedoe om de zware dingen onder in het bakje te krijgen maar wel de moeite waard . Ik heb ook zo'n boodschappen netje en dat is echt heel handig voor de lichtere dingen. En een mega rugzak natuurlijk! Oh en Mir spuitpoep is ook niet leuk hoor! Ik heb regelmatig dat het op zijn rug zit en dus alles weer in de was kan gooien plus meneertje nog even in bad kan doen! Het is altijd het leukst als het bij Oma en Opa of oom en tante gebeurt en ik ben er niet! Altijd goed voor paniek in de tent hihi.
Juudje: Ja het werd toch echt dikker hihi.. Niek: goed joh dat het zo goed gaaat! Chacha: hoe gaat het nu met Lynn? Mir: nee joh eslem slaapt snachts helemaal niet beter..ze heeft elke dag wel een ander nacht ritme..elke keer op andere tijden wordt ze wakker..het is zwaar vermoeiend en ik sta op het punt om flesvoeding te gaan geven savonds ben het spuugzat..ook al klinkt het echt lullig.. Gister kwam ze dan om 10 uur..en toen werd ze om half 4 wakker..en vannochtend om half 8 Kijk dit is super! maarrrr ze is zo onvoorspelbaar dat ik niet kan zeggen wow heerlijk eindelijk ze heeft het door.. het zou zo fijn zijn als ze inderdaad die voeding van 10 uur of bijv. 11 uur als laatste voeding zou zien..maarja.. Mamsie: wens je schoonzusje veel sterkte en we horen het wel als ze bevallen is..spannend joh.. ezzie: lucky you met je vrolijke knulletje..Hier gaat het nu ook wel ietsje beter hoor moet ik zeggen.. Pinguin..ik heb het papje niet kunnen geven..ze was zo oververmoeid en over haar toeren dat ze het niet accepteerde.. Ze slaapt niet altijd alleen aan de tepel hoor hihi..dat doet ze wanneer ik haar naast me neem in bed..super irritant maarja.. Ik ben bang dat ik haar in het begin te veel aan de borst heb laten wennen..mocht er een tweede kindje komen dan wil ik dat ook proberen anders te doen.. Ohh trouwens..eslem heeft deze week haar voetjes ontdekt..zooo leuk.. En hebben jullie kindjes ook zulke zweetvoetjes? Ik doe haar maar geen sokjes meer aan..want en ze gooit ze steeds uit..en ze heeft vreselijke zweetvoetjes..maakt niet uit of ze koud of warm zijn.. Eslem wordt zo gezelig joh met kletsen haha..echt grappig.. En het gaat nu al veel beter hoor met haar..alleen gister na vieren was ze weer vreselijk overstuur toen ik haar in bed legde begon ze zooo te krijzen..verschrikkelijk ze is dan zo moe..maar wilt niet slapen..dit is dus altijd zo..weet niet hoe ik het moet aanpakken.. want tegen 6 uur is ze dan echt kapot en ze blijft sagerijnig.. Ze zit nu ook al de hele tijd in haar maxi cosi..te brabbelen eerst zat ze tv te kijken heb haar nu bij me gezet en ze praat d ehele tijd tegen me.. Ohja ik had nieuwe fotos zal eens kijken of ik ze erop kan zetten..
dimphy blijft niet slapen. opa en oma passen hier op. gisteravond heeft oma haar naar bed gebracht. na 5 minuten kreeg ze een ontzettende driftbui. heb oma verteld wat ze moest doen en het ook haar laten doen. was wel erg moeilijk. wilde het liefst na haar toe rennen. maar na 20 min was ze stil en even later sliep ze. vanmorgen kwam ike r alleen achter dat ze zich dus helemaal vol gespuugd had en gepoept. maar oma deed het erg goed, ook al vond ze het erg moeilijk. mijn schoonzusje is nog steeds niet bevallen. vanmiddag ga ik er even heen. duurt erg lang ze zal wel helemaal uitgeput zijn. ze vroeg of ik even kwam met dimphy. had ze wat afleiding. fijne dag allemaal
Gulay, Die haren van eslem, geweldig. Staartje! Leuk, kan niet wachten totdat lynn dr haartjes weer aangegroeid zijn. Ze had zon mooi kopje met haar. Paddy, 7 uur, mooie tijd. Ik weet nog wel dat ie snachts om 4.oou kwam. Dan is dit toch beter hè? Wat is een trip trap? Dimphy krijgt een nichtje. Ik had van de week even de zapp, maar dan is zon instabiel ding. Hing er een tas aan en hij viel gewoon om. Lon hem nog net op tijd pakken, anders was lynn ook gebutst. Mir, Lynn krijgt ook steeds vroeger de laatste fles. Ben begonnen met 21.00u. Toen langzamerhand 20.00u en nu heeft ze het om 19.15 echt wel gehad. Ze slaapt dan wel door tot 8.00u. Ooit een gilletje snachts. Waarom ze dat doet is mij onbekend. Maar ja. Chacha, echt waar. Mag je haar niet voor 16.00u ophalen? Stom? Lekker je gevoel volgen en lekker naar je schoonzusje. Ezzie, zo die marno laat lekker van zich horen. Ik wil alleen bij mama zitten. Haha. Gelukkig heeft lynn hier nog geen last van. Die vindt alles en iedereen prima. Allemansvriendje. En maar lachen tegen iedereen. Tandloze. Lynn slaapt snachts met 2 spoken en als het nog ff kan een doekje. Tis echt druk in haar bedje. Of had ik dit al verteld? Tante kimmie komt lynn dadelijk ophalen. Dan zal ik eens even van boven naar beneden poetsen voor als mijn gasten komen woensdag. Is wel zo netjes he. Paddy, eet jij ook hier of rijd je bij tijds weer terug?
jaja 8) Juud krijgt hoooog bezoek a.s. woensdag... dus ze is nu al aan het poetsen hihihi Pas maar op juud, ik ga overal even met mn vingertje langs hoor! Ik ben namelijk heeeel erg netjes en kan niet tegen stof ahum He Atlantis, hoe is het met jou? Lang niet hier geweest, gaat het goed met jullie? wat een heel erg gave foto's Gulay! Mooi meiske! En wat is ze sterk zeg! Staat ze daar alleen tegen de bank geleund! Dat is snel hoor! Zweetvoeten hier ook getver, nu al...hehe. Zn voetjes zijn helemaal nat. Ik merkte het toen de slaapzak ietsjes vochtig was.. ik dacht oei.. luier gelekt. Not..het waren zn voeten En idd koud of warm.. maakt niet uit hehe... Ja juud hier ook soms een gil. Zit ik rechtop in mn bed en dan is het weer stil... ga ik kijken en ligt ie heerlijk te slapen... Tijn droomt trouwens ook, tenminste dat denk ik. Dan gaat zn hoofdje heftig naar rechts en links en kreunt ie erbij... en dan ineens is het weer stil.... Wat goed dat Lynn dan doorslaapt tot 8 uur zeg! Tijn echt niet.. half 7 en dan is het in zijn bedje klaar. Dan vind ik het nog te vroeg en gaat hij wel zonder protest naast me liggen, beetje kijken en valt dan altijd toch weer even in slaap. Ik heb ruzie met spenen... avent 3 is te groot avent 2 is iets te langzaam. Doe ik twintig a vijfentwintig min over 200 ml... en gisteravond gaf ik 7 schepjes, toen lag ie een half uur aan de fles.. irri... zo lang maar de 3 speen daar gaat ie van gillen.. ik ben dus elke keer toch weer aan de wissel.. kijken wat nu echt t beste is... Oei... mamsie... lekker vies, leuk he om de morgen mee te beginnen haha... alles wel goed met Dimphy.. nergens last van? Was het spugen in dr bedje incidenteel? Spannend van je schoonsuzje... echt zwaar hoor.. zolang aan het bevallen en het wil niet vlotten... He Niek, heb jij ook Lactulose bij Deborah gebruikt? De HA heeft het mij voorgeschreven. Maar Kira, dat is even een goede opmerking van je... ik weet niet wat de HA denkt... want inderdaad.. die lactulose mag je niet lang gebruiken geloof ik... Ik bel maandag maar weer eens. Nog geen poep hier.. wel scheten na ja... die spuitpoep hoeft van mij ook niet.. maar ehh. bij wijze van spreken dan he mm.. jammer dat Sean niet meer zo lang slaapt, maar dit is toch ook wel te doen he! Lekker dat hij nu een goed nachtrime heeft. misschien goed idee gulay om de avondvoeding door de fles te vervangen. Krijgt ze toch nog overwegend BV, maar slaapt dan wellicht wat langer... heeft Lynn goed geslapen chacha? is ze weer helemaal bijgetrokken? Ik hoor Tijn weer.. heeft toch weer een uurtje liggen pitten. Ik krijg straks bezoek, gezellig! Nog even snel de stofzuiger erdoorheen.... Tijn aankleden Doeg!
Hallo dit is de 3e keer dat ik een verhaaltje probeer te typen. Op een of andere manier moet ik er constant vanaf Echt leuke foto's Gulay. Ik kan ook niet wachten tot Lynn langer haar heeft. Het is nu echt polletje piekhaar. Hier ook wel eens zweetvoetjes. En ook klamme handjes, ook al zijn ze koud. Oh Mir ruzie met de spenen? Walgelijk irritant he? Gaat speen 3 echt te snel? Went er ook niet aan? Misschien dan toch speen 2 de oude methode met een tandenstoker uitkoken. Of toch een andere fles? Ooooh ik ga zo weer meedoen met mijn flessenmanie. Poeh half 7 dat Tijn wakker is? Wat een vroegte. Ach als hij maar vrolijk is. En al spuitpoep gehad? Juud is Lynn opgehaald? Zo spannend wat ze gaan doen! Hier ook een gilletje 's nachts, ik denk ook dat ze droomt. lekker hoor dat Lynn het zo goed doet met die tijden. Mamsie wat sneu dat dimphy onder de spuug en poep zat. 'Was het eenmalig? Fijn dat oma het zo goed deed. Atlantis vertel 's wat meer. Hoe is het me jullie? Paddy Fijn dat Seán nog zo goed slaapt, ach 7 uur is ook best te doen, maar kan me voorstellen dat 9 uur veel lekkerder is. Lekker dat je gewinkeld hebt. ALtijd fijn Lynn is weer de oude gelukkig. Ik schrok vanmorgen om 08.45 uur wakker. Ik wist niet meer waar ik was, welke dag het was en wat ik allemaal moet doen (ik wist gelukkig nog wel wie ik was ) Ik snel bij Lynn kijken, ligt ze daar heel lief te wachten Vanochtend heerlijk gewandeld, het is echt heerlijk weer. Daarna de fles en nu ligt ze in bed. Na een half uur werd ze wakker, speentje gegeven en ik hoop dat we nog een 2e ronde kunnen maken. Ze is lekker vrolijk en ik heb het idee dat het niet lang meer duurt voordat ze rolt. Ze rolt van rug naar zij, maar komt dan niet verder. En ze zit echt haar voetjes te bestuderen (huh wat zijn dat nou voor een dingen?)
Zo; lekker naar de stad gewandeld vandaag! Nikki heeft gisteren maar 4,5 fles op en vandaag heeft ze er ook nog maar 3 op tot nu toe. Ik geloof dat ze het zelf aan het regelen is dat ze overgaat op 4 voedingen! Ff een vraagje hoor; hebben jullie nou ook dat je buik soms nog aanvoelt alsof je zwanger bent? Het lijkt soms wel alsof er een bal in m'n buik zit en af en toe is het net of ik een baby voel. Zullen m'n darmen wel zijn, maar ik word er gek van! Het is soms echt net of ik zwager ben, zo vreemd. Chacha; Lynn heeft lekker uitgeslapen zeg! Hier ook rollen tot de zij, maar nog niet verder. Mir; gedoe met die spenen altijd! Ik ben uiteindelijk bij de spenen van het kruidvat terecht gekomen en die werken hier het beste. Half 7 is wel wat vroeg Tijn; laat je moeder eens een keertje uitslapen! Juudje; je huis al schoon? Jammer dat ik er niet bij kan zijn om te checken woensdag Een trip trapp is een kinderstoel. Mamsie; al nieuws van je schoonzusje? Gulay; hier nog geen zweetvoetjes ontdekt. Leuke foto zeg! Likt me een goed idee om te proberen om de avondvoeding te vervangen. Paddy; hier ook regelmatig een rugje vol poep Lekker dat sean 's nachts goed slaapt. Nu moet ie nog even gaan kruipen en rollen zodat hij overdag ook moe genoeg is om te slapen. Ik ga even kroelen met m'n kindje!
hallo! Bemerk ik zo bij iedereen dat de beebs weer uit hun sprongetje geraken? ja he, lijkt er wel op! Hier ook trouwens. Een lieve rustige geduldige Tijn Ik had vanmiddag de hele middag bezoek, gezellig. Tijn heeft de hele middag geslapen, bijna van voeding tot voeding joh... Hij had voor zn middagslaapje wel eerst even zn darmpjes hélemaal leeggemaakt. JOEPIE... lekker veel smurrie! Gelukkig niet tot aan zn nek haha.. hij hield het netjes. Daarna is hij gaan slapen. Na een uurtje hoorde ik hem, ging er heen, gaf even zn speentje en sliep heerlijk weer verder. Hij heeft dus al met al van 13.00 uur tot 15.30 geslapen Ik ben zelfs nog een keer heen gegaan om te kijken of ie nog wel ademde haha... Dus toen heb ik hem werkelijk waar om half 4 maar wakker gemaakt... want ik dacht anders slaapt ie vannacht niet meer joh... Maar meneer was niet van plan wakker te worden, hij pakte zn doekje steeds en wreef dat weer in zn gezichtje en zn oogjes weer dicht.... nou jaaahhh..... Nu ligt ie vrolijk in zn box, te kletsen met zn vriendjes Visite is weer weg, ik ga zo maar eens wat te eten halen ohh lekker wandelweer he! He wat goed Blupje! Ze regelt het dus helemaal zelf, wat goed! HOe zijn dan je tijden nu? Voed je op verzoek? Lekker dat ze straks op vier voedingen zit, kan je straks eerder naar bed Blubje, ik heb niet zo zeer het idee dat ik weer zwanger ben, maar heb soms wel het idee dat ik een baby voel in mn buik. Maar dat zijn dus je darmen.... gek he! zeg.. je bent toch niet toevallig écht zwanger...? rollen tot de zij? Hier een luie beeb... Hij pakt, als hij in zn blootje ligt, elke keer zn piemeltje haha. Dan voelt hij echt.. wat zit daar nu weer? grappig! heeej juud wat voor leuks is Lynn nu aan het doen met je zus? Ben benieuwd! Kira, hoe is t vandaag met Seán...? wat langer aan het slapen? Het wordt nodig tijd dat Sean en Tijn elkaar ontmoeten, dan kan Tijn wel even uitleggen hoe lekker dat is om smiddags even lang te slapen en hoe het moet... ik ga eten maken bleehh.... geen zin in koken....
Blupje wat goed van Nikki dat ze het zelf gaat regelen. Ze zal wel denken als mama het niet doet, zal ik het wel doen Ik sta er toch elke keer van te kijken hoe beebs het zelf regelen. Ook lekker gewandeld dus vandaag, lekker hoor. Ik heb geen bal in mijn buik, vindt het nog steeds leeg (en slap) aanvoelen. Soms verbeeld ik me getrappel in mijn buik. Maar dat zullen idd de darmen wel zijn. Soms mis ik echt dat intieme van het zwanger zijn. René wilde er al weer voor gaan, haha mooi niet dus. Had jij nou laatst de MA-pil geslikt of was Ezzie dat nou? Bah vieze Tijn wat lees ik nu, spelen met je piemeltje Die is er al vroeg bij EN wat lekker dat ie zijn poepie nu kwijt is. En Tijn wat doe je nu? Je bent toch een haasje? Jeetje ik hoop dat Lynn snel volgt. Geniet ervan Mir, je weet nooit hoelang het duurt. Vanmiddag dus geen 2e ronde met slapen. Ik heb haar 6 keer het speentje gebracht en toen werd ik ongeduldig en heb haar er uit gehaald. Foute beslissing geweest, ze was overduidelijk nog moe. Dus na 3 kwartier beneden lag ze al weer in bed en heeft ze toch nog bijna een uur geslapen. Volgende keer mijn geduld bewaren dus. O de poep tot aan de nek, hebben wij hier ook wel eens gehad. Maar sinds Lynn dus vaker zit, poept ze meer naar voren toe, dus nu poep tot aan de navel. Ik heb ook geen zin in koken. We hebben laat broodjes gegeten. René gaat straks naar een verjaardag. Ik blijf lekker thuis. Oppas was een beetje lastig te regelen voor vanavond. En ik had geen zin in een hele volksverhuizing voor dat eventjes. Morgen ook weer een verjaardag maar dan overdag, dus dan is het hele gezinnetje van de partij
jeetje hebben jullie dat gelezen mvjanelle, actief bij dit forum, is bevallen. Beebje is maar 520 gram. Echt erg.
Nikki ligt nu dus als een roosje te slapen met maar 3 voedingen op, dus ik denk dat we vandaag echt op 4 uitkomen! Ik hoop alleen niet dat ze nu vannacht wakker gaat worden. Ik heb inderdaad pas de MA-pil geslikt, maar ben ook al ongesteld geweest. Ik kán dus eigenlijk helemaal niet zwanger zijn, maar vaak voelt het wel zo; heel vreemd. Dat gevoel heb ik trouwens al weken Ik moet snel maar weer aan de pil denk ik, dat geeft wat rust in m'n koppie! Goh; wat een slaapkop is die Tijn ineens! Nikki deed dat van de week ook, die lag van 14.30-16.30 te slapen! Hopelijk slaapt Tijn vannacht wel gewoon lekker! Ik voed idd op verzoek; helemaal in het begin heb ik geprobeerd om een schema te krijgen, maar dat ging voor geen meter. Toe heb ik dat losgelaten en binnen een week had Nikki haar eigen ritme en dat was zowat elke dag hetzelfde! Nu is ze dat dus aan het veranderen. Het is de laatste 2 dagen nu ongeveer zo: 7 uur-11/11.30 uur-15.30/16 uur-22 uur. Gisteren heeft ze om 18 uur nog een halve fles op, want anders ging ze niet slapen. Ik weet ook niet of ze het vanavond red tot 22 uur; zo niet dan geven we haar gewoon eerder; no problemo! Hihi; Tijn begint al vroeg met z'n lichaam ontdekken! Chacha; René ziet het al snel weer zitten zeg! Op zich ook wel positief, want blijkbaar vindt hij het papa zijn erg leuk! Maar ik kan me voorstellen dat je nog wilt wachten! Hmmmm......wil je poep tot aan de nek of tot aan de navel? Moeilijke keuze Mij gebeurt dat zo vaak dat ik Nikki uit bed haal omdat ze niet wil slapen en dan blijkt ze toch heel moe. Gelukkig heeft Lynn nog wel een uur geslapen daarna. 520 gram?! Dat is haast niks! Veel te vroeg geboren zeker?
gulay; hier nog 1 die zn voetjes heeft ontdekt,. echt leuk,. nog niet in zn mond maar houd ze wel vast en kijkt er verbaast naar,. lachen hoor,. juud; lekker aan de schoonmaak! hihi,. leuk hoor, elkaar ontmoeten,. normaal doet marno dat ook echt niet zo brullen bij andere maar hij was nu echt moe,. mir; ha, die tijn, een lange tuk gedaan zeg! marno vandaag 2 keer 20 minuten in de auto,.. dat was het! om 7.15 op bed gelegd en ik was de deur nog niet uit of hij sliep,. haha,. blub; hier geen zwanger gevoel maar wel een vreselijk slappe buik,. as ik sta gaat het nog wel maar als ik zit vallen de rollen over mn broek,... gaat natuulijk niet vanzelf weg,.. moet ik wat voor doen, maar ja, de zin he,. hihi,. ben trouwens nog steeds niet ongesteld geweest! nog meer niet? vandaag wezen schoppen in haarlem,. heerlijk weer zeg, mensen zaten al op het terras!
Hihi Blup zeker een lastige keuze, maar dan ga ik voor poep tot aan de navel, is makkelijker schoonmaken Volgens mij was mvjanelle ergens in mei uitgerekend. Heftig hoor. Haar man heeft ook een tijd op de intensive care gelegen. Dat gezinnetje maakt wat mee. Echt heel sneu Lekker hoor dat het zo goed gaat met die flessen. En ach als ze eerder komt is het ook goed. Kun je ook lekker eerder je bed in. Maar ach het is weekend. Ezzie lekker geshopt dus. Ik ben al vaker ongesteld geweest. Soms 3 in zo'n 6 weken. Na het spiraaltje niet meer ongi geweest. Maar met BV is het heel normaal hoor. Komt door al die hormonen in je lijf. Aaaah Marno vandaag ook haas. 2x 20 minuten is zeker niet veel. En dan redt hij het nog tot kwart over 7? Poeh knap hoor.
hallo! Toch maar de frituurpan gepakt, nieuw vet en heeeerlijk patatjes gegeten mmmm.... Blupje, ik vind het moedig dat je op verzoek voedt haha... ik ben dan altijd bang dat alles in de war komt. Dat Tijn dan veeeel te veel zou drinken. En ik wist in het begin niet wat nu een hongerhuiltje was en wat niet.. Tijn kon vreselijk schreeuwen.. Dus echt goed dat het zo ook kan gaan. voeden op verzoek is wel het mooiste he... en dan zie je.. ze regelen het vanzelf! jeetje wat een bericht zeg... wat erg. Kindjes van zo groot kunnen toch overleven? Toch? Ik hoop zooo dat ze het redt! Oh Ezzie nog niet ongesteld geweest.. mazzelaar... Ik werd eerst ook maar niet ongesteld.. en daar werd ik eerlijk gezegd best een beetje zenuwachtig van... nu ben ik t al twee keer weer geweest.. brrr.... nu weet ik weer dat ik het zo fijn vond dat niet te hebben tijdens de zwangerschap haha iedereen naar buiten geweest? Lekker zeg! Was ook heerlijk weer. Ik heb t zonnescherm naar beneden gehad... zo zonnig! haha Chacha.. Tijn wil het Lynn ook wel eens komen uitleggen hoor hoe dat moet lang slapen.... (pssst.. zn mama heeft gewoon een hamertje naast het bed liggen ) Lees ik dat marno ook al niet meer slaapt overdag? ja inderdaad goed dat hij het nog redt tot kwart over 7.... hopelijk slaapt ie vannacht als een rooosje! Tijn was voordat de fles opwas al in dromenland. Lekker rustig.. nu nog afwassen bleeehhh
Haha die hamer, daar dreigt papa René ook altijd mee. Zou het niet met de voeding te maken hebben, dat hij nu rustiger slaapt? Misschien dat hij toch wel last had van voeding die omhoog kwam? Maar het maakt eigenlijk niet uit hoe het komt dat hij slaapt, het is gewoon lekker dat hij slaapt Haha toch patatjes, lekker hoor. Ik had echt een patat manie tijdens mijn zwangerschap. Altijd zin in patat met een dikke klodder mayo. En het dan nog gek vinden, dat ik ruim 20 kilo ben aangekomen. Hier nog zo'n beebje die het zelf gaat regelen. Lynn kwam al om 20.30 voor de fles, ze is er blijkbaar aan toe om eerder de fles te krijgen. Ik heb haar 225 gegeven, ze zou nog wel meer lusten. René had haar vanmiddag toen ik weg was bijna alles gegeven. O was dat niet de bedoeling, vroeg hij. En het blijft er gewoon in he, zo raar. Zelfs geen natte boer. Geen idee waar ze het laat. Ik heb sowieso het idee dat ze meer verbruikt. Eerder had ze altijd 2 poepluiers op een dag, nu nog 1 (is helemaal niet erg) Ik hoop ook zo dat Benthe het gaat redden. Het kán echt, ze is levensvatbaar. Ik denk dat ze wel in een speciaal ziekenhuis ligt. En is de afwas klaar, Mir? Juudje, wat heeft Lynn nou gedaan vandaag? Je houd ons in spanning.
Hey meiden. Druk dagje gehad. Veel schoongemaakt, moeder en man te eten gehad, Quinn weer zo heftig overstuur, maar nu maar 1 uurtje en tussen dat alles door ook nog kolven, eten en voeden. Nou ja huis zit er weer schoon uit . Las vanmiddag van mvjannel en de geboorte van haar kindje. Klinkt heel raar misschien maar ik schrok er zo heftig van, maar vooral over de bloeding die ze kreeg. Heeft bij mij toch wel weer wat los gemaakt. Toen ik bijna 34 +4 was heb ik een hele heftige bloeding gehad( was toen net ontslagen na 2 weken ziekenhuis) en dat is de enige keer geweest dat ik dacht dat het echt mis zou gaan. Was echt ff van de kaart, beetje jankerig. Hoop voor hun dat hun kindje het heel goed gaat doen! Dat was hem ff voor vandaag meiden. Ben beetje op. Mag morgen lekker uurtje langer slapen, want dan staat Steven met Quinn op. Hier gelukkig ook ongie geworden. HAd ook een morning after pil gehad en ben daarna heel misselijk geweest dus was effe angstig. Gelukkig dus ngo geen nieuw beebje erbij. Ik wil nog ff wachten en Steven ook. fijne avond meiden. Pinguin/Sabine oh ja nieuwe fototjes van dat mooie manneke op de website
haha hier ook een met een patatmanie tijdens mijn zwangerschap. Minimaal een keer in de week. Pizzamanie had ik soms ook.... maar dat vind ik nu niet meer zo lekker. haha.. ben ook 25kilo aangekomen toen... waggeleend was ik hier ook geen natte boeren meer! Echt heeeel harde boeren maar er komt niets meer mee... waarom wist ik dit nou niet eerder? oh en die lactulose vindt Tijn het einde... lekker zoet... Hij doet zn mond al open als hij het spuitje ziet haha! ja dat slapen he... ik geniet er maar van... verklaren kan ik nu echt nietsss meer... ik denk..... dat het misschien van die poep komt... eindelijk eens goed gescheten dat lucht op of niet dan? lekker dat Lynn het ook zelf regelt he.. nu ik erover nadenk...Ik rekte toch ook bij tijn tot 20.00 uur... dat trok hij echt niet en jammerde al om 19.00 uur. Nu ik om 19.00 de fles geef is hij gelijk in dromenland. haha afwas is klaar. Ik baal dat we geen vaatwasser hebben... ja Juud, wat voor leuks heeft Lynn gedaan? ben benieuwd hoor!