September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pffff even van me afschrijven hoor....partner is al weg, dus heb niemand anders om tegenaan te kletsen.
    Ik heb een verschrikkelijke baaldag (en het is nog zo vroeg).

Ik vind mijn dochter raar sinds gisteren....Ze wil niet slapen, is echt overstuur zodra we bij het bedje staan. Gisteravond heeft ze zo lopen krijsen dat ze het zweet in haar nekje had staan. De hele avond van alles uitgeprobeerd (laten huilen, troosten, geruststellen), maar uiteindelijk is ze bij mij op de arm in slaap gevallen.

Daarna veel te moe om te drinken....
    Vanmorgen was ze al wakker, maar ook nu ging het drinken minder....ze valt gewoon in slaap.
    Wanneer ik haar in bedje leg, is madam weer klaarwakker.

Ik word zo zenuwachtig van het gehuil en het maakt me zo onzeker....Dan ben ik bang dat haar wat mankeert, maar ik kan geen ziekteverschijnselen ontdekken....Word soms niet goed van mezelf.

Ik ga maar lekker een bakkie troost zetten en misschien als het zo licht wordt, dat ik er al weer heel anders tegenaan kijk.

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Mijn moeder vertelde een verhaaltje! Toen ik, mijn broer en zus geboren werden en na 8 dagen naar huis mochten, sliepen we door. Mama zei dat ze niet wist hoe ze dat voor elkaar kregen. Nou ik weet dat wel. Vroeger lieten ze je gewoon huilen en na een paar dagen was je gewend dat je geen nachtvoeding kreeg. Zielig. Hongerige ik!

Lynn heeft het vannacht heel goed gedaan. Ik was op de bank in slaap gevallen en om 23.30 meldde ze zich. Dus fles gegeven en naar bed. Om 3 uur werd ze wakker, speen gegeven en snurken maar.

@chacha, Lynn heeft dit ook gehad. Hield me dan minder aan de tijd om te eten. ALs het een uurtje eerder is, gewoon eten geven. Dit werkte bij mijn Lynn wel.

Liefs Juud

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    @paddykira. Heb je de daktarin gel al geproefd? Lynn heeft die ook gehad en trok altijd een heel vies gezicht. Ik proeven en idd het is echt smerig, haha. Gelukkig was ze er na 2 dagen vanaf.

Voor inbakeren gebruikte ik een hydrofiel luier. Vouw een punt een beetje naar binnen en leg hem met zijn schoudertjes op dat rechte stuk. Daarna pak je een armpje en legt die naast zijn lijfje. Je pakt een punt en vouwt die over zijn lijfje, onder zijn lijfje vast. Daarna de andere punt en die trek je best strak, anders heb je nog vliegende armen, Vast plaken met leukoplast en tadaa, een wormpje geboren.

@Mir, heb je de kids overleefd? Haha.

@nikki, succes met de knip. Moest eerst 3 keer lezen wat er stond. Dacht dat je last had van je knie! Maar om dan met je kont in de badedas te zitten?! Hahaha.

1 december mogen we foto's gaan maken. Had die voor mijn verjaardag gekregen en was eigenlijk voor mijn buik. De datum stond eerst op 5 september, maar Lynn is 4 september geboren. Best vervelend om dan foto's van je buik te laten maken, hahaha.

Hebben jullie trouwens gehoord dat die paarden die gered zijn, naar de slacht gaan? Zag het gisteren op het nieuws en mijn mond viel open!

Liefs Juud

4. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    hoi hoi allemaal,

zo ik heb eerst eens even bij gelezen, sorry als ik niet op alles wat jullie hebben geschreven kan reageren.
    Nikki, ik hoop dat het gauw beter gaat, ik heb na de bevalling van de oudste ook zo gezeten alleen zat ik in in de dreft haha maar het hielp wel !
    Chacha, vervelend is dat als de kleine constant huilt en niet slaapt, Vinny heeft dat ook 1 dag gehad, ik heb hem maar veel op mijn arm gehad, en eten gegeven wanneer hij dat wou, en liet hij wat staan nou ja. Gelukkig was het de dag erna over, zal misschien wel zo´n regeldag zijn geweest.

Verder gaat het hier goed. Morgen naar het CB, ben heel benieuwd!

Vinny zit nog steeds onder de puistjes, maar ik zie het niet erger worden. Maar het gaat ook niet echt weg. Verder op zijn lichaam zit er niets.
    Hij heeft nog steeds preventief hypo allergeen voeding ) nu van het kruidvat, is hetzelfde als friso alleen de helft goedkoper', maar ik ga het toch voor de zekerheid morgen even navragen.
    Per slot van rekening heeft Maik een zware koemelkallergie gehad, dus wie weet heeft Vinny dat ook.

Mir, de olie die ik gebruik is voor zijn lijfje en hoofdje gewone babyolie van de DA, in bad gebruik ik Balmeum olie, is wel duur, maar het helpt enorm goed, hij is nu veel minder droog op zijn lijfje.

Verder eet hij prima, maar ik weet niet of hij teveel binnen krijgt. Gemiddeld zit hij tussen de 830 en 950 ml per dag, hij drinkt af en toe 6 flessen van 150 helemaal leeg.
    Hij heeft ook nog totaal geen regelmaat, de ene keer heeft hij ´s avonds om 2100 zijn laaste fles, dan weer om half 11.
    Vannacht heeft hij wel heerlijk geslapen van half 11 tot 7 uur, dus dat was wel prettig.

Dus een boel vragen morgen ook op het CB.

Groetjes allemaal
    Celiene

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

PaddyKira, in principe ligt Thijs wel op zijn zij, en ik doe een arm om hem heen om hem tegen te houden, zodat hij niet op zijn rug draait. Ik lig ook op mijn zij. Als Thijs links drinkt, lig ik dus op mijn linker zij, en is mijn rechter schouder een beetje naar achteren gedraaid, waardoor ik wat schuiner lig. Dan komt zijn neus ook niet in de verdrukking.

Voeden buitens huis heb ik pas een keer gedaan, bij V&D aan een tafel in een hoekje en dat ging heel goed. Ik moet me daar even overheen zetten denk ik, het is heel normaal om je kind te voeden toch ?

Celientje en PaddyKira, Thijs heeft alleen nog puistjes op zijn wang en twee op zijn kin. Ze worden duidelijk minder. Gelukkig maar. Hij had er zelf geen last van, maar ik vond het zo zielig voor hem ! Gisteren waren we gaan winkelen met z'n tweeën, en toen zei een vrouw in de stad "wat een mooi manneke en wat een gaaf huidje heeft hij !" Ik had haar zo kunnen omhelzen, zo blij was ik om dat te horen !

Nou, ik ga hem nu echt voeden voordat het alarm af gaat ! ;)

Groetjes
    Nikki F

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    chacha wat vervelend... ik kan het me zoo goed voorstellen! Die onzekerheid of er nu wel of niet wat is... want een baby huilt toch niet voor niets? Ik heb het ook! Maar als het vandaag nog zo is en ze wil niet goed drinken kan je altijd even raad vragen.

Tijn wil overdag nooit slapen... ik word er wel moe van... en tijn krijgt denk ik niet genoeg slaap.. En ik wil aan mijn scripties gaan werken weer... maar ja... gaat dus even niet zo.. Bart zegt.. ja het is een kind en die houdt zich niet aan schema´s... Ja dat is gewoon zo... maar ja he... ik word er wel ongerust van.. slaapt hij wel genoeg...

Ik was een uur bezig met Tijn in zijn bedje te laten slapen... Huilen, speen in de mond... even wachten weg... Huilen....even wachten... ernaar toe, speen in de mond, even wachten weg.. ieehhh.. weer huilen... brrrr... Hij wil gewoon niet alleen daar in dat bedje liggen. En ik zie gewoon dat hij echt heel moe is...als ik bij hem ben dan vallen zn oogjes bijna dicht. Ben ik weg is het weer huilen.Nu heeft het effect. Hij is stil! :) Ik heb hem nu vijf minuutjes niet gehoord... HOpelijk slaapt hij nu even een dik uur! Zal wel fijn zijn..
    Hoeveel slaap hebben baby´s van deze leeftijd eigenlijk nodig? Tijn slaapt alleen snachts echt goed. De rest van de dag hazeslaapjes. Soms een uur soms een half uur... dus komt uit op iets van 10 uur?.. te weinig?

Thanx Celiene, ik ga die balmeum olie halen!

Zo heb de kids overleefd gister (moest even oppassen).... Zet ze voor de TV en je hebt geen kind aan ze :D

he jammer celiene dat hij geen regelmaat nog heeft... JE kunt op deze manier bekijken of Vinny te veel krijgt.. je doet 150 x het gewicht van je baby en die uitkomst is het aantal cc dat hij mag.. dus bijv 150cc x 6 kilo = 900 cc per dag...

xx

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    bedankt meiden voor jullie steunende woorden.
    Ik heb besloten dat ik me vandaag helemaal niet aan een schema houdt en dat ik de fles geef op verzoek, dan maar even geen 5 voedingen. bedankt voor het advies Juud

Wat verevelend is dat he Mir als ze overdag niet willen slapen...Lynn heeft ook dagen er tussen dat ze maar 10 uur slaap pakt....ze wordt daar zelf niet vrolijker van, maar ik denk dat het niet echt kwaad kan....er zit nu eenmaal verschil in wat kinderen als slaapbehoefte hebben.

@ celientje: je moet in ieder geval zorgen dat ze niet meer dan een liter naar binnen krijgen, want dat kunnen de niertjes niet aan.

vandaag weer wat meegemaakt waardoor ik onzeker ben geworden. Ik heb ook al ergens anders op het forum beschreven.
    Vandaag heb ik een eind gewandeld met mijn kleintje...
    Kleine ingepakt en op pad.

Halverwege begon ze te huilen en ze was helemaal bezweet in de nek.
    Ik heb haar een vestje uitgetrokken, want zo koud was het ook helemaal niet.
    Ze bleef zo klammig, dus uiteindelijk heb ik ook maar de muts van haar hoofd genomen.

Ik kreeg commentaar in het winkelcentrum van een vrouw, dat ik mijn kindje echt wel een mutsje op moest doen.
    Mijn gevoel zei dat ze juist warmte kwijt moest en daarom heb ik het mutsje maar afgedaan. Is dit echt zo verkeerd geweest? Ben er helemaal onzeker van....

Heb haar wel getemperatuurd bij thuiskomst, gewoon 37 graden en als ze het koud had gehad, had ik dat vast wel gemerkt.
    Gek is dat hoe anderen je onzeker kunnen maken

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja chacha ik begrijp het helemaal! Onzeker word je ervan he... ! Maar weet je, volgens mij is je eigen gevoel altijd het beste.. Je moet maar zo zien.. Die vrouw die dat zei wist niet dat Lynn zo klammig en zweterig was.. was dat wel zo, dan had die vrouw het misschien niet gezegd.. toch?
    Dus jij weet waarom je het mutsje af hebt gedaan! Ik had het mutsje ook afgedaan hoor als mijn kindje zo zweterig was!
    Wanneer moet je weer naar het CB? Dan kan je eens vragen van dat zweterige dat Lynn heeft. TIjn heeft het trouwens ook snel warm...zweterig koppie...

Ja celientje over de liter moet je niet komen hoor! Het beste is om je aan die forumule te houden 150cc x kg en dat kan je dan delen door het aantal voedingen dat je wilt geven. Als je 5 voedingen wilt geven dan deel je bijv. 900 door 5 =180 cc per keer (vier uur).. of als je nog een nachtvoeding geeft dan doe je 900 : 6 = 150 per keer
    Tenminste zo doen wij het ongeveer...

Paddykira! Petje af hoor met twee kereltjes! Tjonge wat moet dat een geregel zijn zeg pfff... En dan ook nog dat Seán ook nog snachts wil drinken... Ik heb met een kindje al mijn handen vol en zit zelfs soms met mn handen in het haar van aaahh... hoe moet het nu... etc... Maar jij hebt er nog een ventje bij die alle aandacht nodig heeft... nou toppie zeg!
    ;)
    Wat Seán heeft, heb ik hier ook... een buikslaper *zucht*... maar ik durf hem ook niet op zijn buikje te leggen... maar hij ligt zo wel lekker..mm...

nikki, hoe gaat het met de soda?... hopelijk gaat het snel over.. erg vervelend zeg! :(

Ik pas mijn kleren ook nog niet... vooral niet over mijn heupen.. Mijn buik en taille zijn best weer in vorm... maar mijn benen en heupen ehh...
    Ik heb ook nog niet echt iets aan sport gedaan.. Zaterdag voor het eerst naar de sportschool.. Ik moet wel weer conditie krijgen want ik geef (gaf) namelijk les in aerobic en steps een paar uur in de week en dat wil wel weer oppakken.....was de bedoeling en afspraak... Dus ik moet wel een beetje conditie krijgen en dan gaan hopelijk die heupkilo´s er ook wel af... en anders maar niet.. ;) Ik was 20kg aangekomen :oops: misschien wel ietsjes meer... nu moeten er officieel nog 8 af...

ga zo snel aankleden en mijn haar doen enzo.. gaan naar mn schoonouders op bezoek

xx

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ja Mir je word er echt onzeker van...en ik ben al niet zo'n moeder met veel zelfvertrouwen. Lynn is snel zweterig. Zeker wanneer ze zich opwindt. Als ze rustig ligt te slapen heeft ze nergens last van.
    Volgende week moet ik naar het cb, voor de 1e prikjes, maar ik kan altijd eens vragen.
    Ik pas mijn broeken ook niet over mijn heupen, wat een drama zeg, ook niet met veel getrek....Ik moet ook nog steeds 8 kilo, maar ik lijk nu stil te staan.

NikkiF: Goed zo dat je gewoon bij de V&D BV geeft, zouden mensen vaker moeten doen, dan wordt het misschien wat normaler. Mijn buuf deed het ook gewoon bij de ikea

Over de puistjes....Lynn heeft er helemaal onder gezeten, na een tijdje zijn ze vanzelf weggetrokken.

Paddykira: hoe gaat het met de spruw? Heb je daktarin al uitgeprobeerd?

Hier is het echt een klungeldagje. Lynn is erg huilerig, heb vandaag ook 6 voedingen gegeven. Vanavond in badje gedaan, de fles en nu slaapt ze (na 4 keer wakker te zijn geworden, het lijkt wel of ze er tegen vecht)
    Ze heeft de hele dag weer hazeslaapjes gedaan.
    En dan ben ik ook nog weer voor het eerst ongesteld geworden vandaag (dat verklaard ook mijn baaldag)
    Bah had gehoopt dat het nog even weg zou blijven :(

10. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hoi meiden,

Pfff vandaag een vermoeiende dag gehad. Vanochtend op pad met de 2 heren. We waren op bezoek bij een vriendin die op 30 minuten rijden van ons vandaan woont. Ging harstikke goed. Seán had eigenlijk de hele tijd geslapen en 1 keer gedronken. Komen we 's middags thuis hoop ik de oudste op bed te leggen (die slaapt nog 2 uur tussen de middag) maar die weigerde. 'Ben niet moe' en 'wil naar beneden' was het antwoord dus daar ging mijn rustpuntje van de dag. Seán wilde ook niks - was even vrolijk maar toen ie weer moe werd weigerde hij in zijn bedje te slapen. Dus de hele middag en avond (man laat thuis) heb ik met twee chagrijnige mannetjes gezeten die alletwee mijn aandacht wilden. Koken heb ik gedaan met veel gebler en gemor. Dat zijn dan de momenten dat ik hard gillend weg wil rennen. Nu liggen ze allebei heerlijk te slapen en lijkt het alweer minder erg maar ik ben gebroken.

Mir ik denk dat Tijn en Seán elkaar een handje kunnen schudden. Ik doe precies hetzelfde als jij. Leg hem overdag in bed, even sussen even schudden en dan is ie even stil. 5 minuten later weer hetzelfde ritueel en als ik geluk heb krijg ik 40 minuten slaap... Ja Seán ligt ook heerlijk op zijn buik maar ik vind het echt te eng. Je hebt wel speciale matrasjes waar ze in kunnen ademen maar dan nog blijft het risico op wiegendood hoger met buikslapen dus toch maar niet. Dan maar het gehuil aan horen..

@Chacha - trek je niks aan van wat anderen tegen je zeggen hoor. Jij kent je baby het best dus laat ze maar kletsen. Ik kan me daar zo aan ergeren als wild vreemden commentaar gaan leveren. Wat ik nog wel wil zeggen is dat als ze eenmaal beginnen te huilen dan gaan ze automatisch meer zweten. Ja van huilen krijg je het nou eenmaal warm! Oh en hopelijk gaat het morgen beter met Lynn. Soms dan hebben ze het nou eenmaal dat een dag of meer niet te genieten zijn en niks ze tevreden stelt. Het onzeker voelen is doodnormaal hoor, ik denk dat we dat allemaal hebben.

We zijn vandaag met die Daktarin gel begonnen. Ik geef het beetje bij beetje op mijn vinger en dan masseer ik het zo in zijn mondje. In het begin duwde hij het weg met zijn tong maar nu lijkt hij wel gewend aan de (inderdaad vieze) smaak. Ik moet zeggen dat dat goed gaat zo -het meeste blijft erin. Nu maar hopen dat dit wel helpt.

NikkiF gewoon BV als je op pad bent hoor! In Ierland deed ik het ook niet graag maar daar had je in de meeste winkelcentra speciale voedingskamertjes dus dat was perfect. Hier in Nederland zie ik toch wel regelmatig moeders de borst geven en vind ik het minder erg. Als mensen het erg vinden moeten ze maar de andere kant op kijken. De meesten hebben er trouwens geen erg in.

Mijn nagym begint volgende week - leuk. Kan ik horen hoe het met de anderen is vergaan en weer wat aan mijn conditie doen. Ik had gehoord dat je moet checken of je buikspieren alweer op de juiste plek zitten voordat je weer kan gaan sporten? Weet iemand dat?

En die Balneum badolie is geweldig. Ik gebruik het voor beide mannetjes en het is super. Nadeel vind ik dat het een vettig laagje in het bad achterlaat, dus dat is even goed schrobben.

Chacha succes met Lynn. Wie weet is ze morgen weer een zonnetje.

11. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Zozo, wat is het rustig hier.... Lynn heeft het gisteren heel goed gedaan. Ze werd om 21.30 al wakker. Terwijl ze was om 18.45 had gegeten. Heb dit een kwartiertje gerekt en toen de fles maar gegeven. Ze is heerlijk gaan slapen en werd vanochtend om iets over 6 wakker. Even lekker geknuffeld en om iets voor 7 de fles gegeven. Ze dronk deze heel rustig op en nu ligt ze al een tijdje te huilen! Als ik over haar buikje wrijf houdt ze op. Dus nog steeds krampjes. Maar gelukkig al een stuk minder.

Heeft er iemand ervaring met een navelbreuk?

Liefs Juud

12. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja ik, Iman had een navelbreuk, die is nu pas dicht aan het gaan. Ze had er geen last van en zou volgens CB vanzelf over gaan (wat dus ook gebeurd hihi)

13. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Heb je dit niet af hoeven plakken? Ik had dit voreger ook en mijn moeder moest dit afplakken. Lynn heeft echt een grote bult op haar buik en als ik het indruk dan voel ik het onder mijn vinger borrelen!

Dadelijk lekker stadten!

Liefs Juud

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Veel plezier in de stad Juud!

Mir: Krijgt Tijn vandaag niet de prikken? Zo ja, veel succes ermee!

Paddykira:"bedankt voor je steunende woorden....Lynn heeft een goede nacht gehad en slaapt nu nog steeds. Dat zal haar vast goed doen en dan is ze inderdaad waarschijnlijk weer het zonnetje in huis.

15. sweetangel100

@ Juudje: nee ik hoefde er niets mee te doen! Ik voelde het idd ook borrellen onder mijn vinger als ik het induwde!

16. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    @juudje & sweetangel
    me dochter heeft ook een navelbreuk en k hoefde er niets mee te doen terwijl me moeder het vroeger ook moest afplakken bij mij en me zus
    helaas heb k er weer last van gekregen tijdens me zwangerschap kwam de breuk ook naar buiten en moest k t ook afplakken maar gelukkig geen last meer
    trouwens als je merkt dat je kleine er last van heeft kun je er gewoon een pleister of een gaasje erover heen plakken dan heb je er minder last van
    gr marline

17. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Chacha, ik denk, (in ieder geval volgens het boek "Oei ik groei") dat Lynn last heeft van een "sprongetje in de mentale ontwikkeling" en daar hebben ze echt last van. Dat zou rond week 5 zijn en ook rond week 8 weer. Thijs heeft er vandaag last van. Een week te vroeg, maar hij is dan ook een week te laat geboren ... Hij is huilerig en hangerig. Wil alleen maar als een aapje aan mij hangen en valt dan na lang huilen in slaap. Hij ging vandaag dan ook pas slapen om 13.15, en dat terwijl hij al van 7.00 wakker was. Nu slaapt hij nog steeds, maar ik krijg om 16.00 weer kraamvisite, dus ik moet hem dadelijk weer wakker maken voor de voeding anders zit ik te voeden als de mensen hier zijn. Ik baal dus enorm op het moment ...

Chacha en PaddyKria, het was wel een vreemd gevoel om hem zo te voeden. Ik had wel kleren aan gedaan waarmee ik het discreet kon doen, dus dat scheelde. Het moet inderdaad normaal zijn om je kindje te voeden ! PaddyKira, fijn dat dat in Ierland zo goed geregeld is, konden ze hier een voorbeeld aan nemen !

PaddyKira, wij gebruiken ook Balneum licht vettend om Thijs te wassen. Ik vind het heerlijk spul ! Het zat in het verrassingspakket van het kraambureau, dat waren twee proefmonstertjes. Dat beviel zo goed dat we meteen een fles gekocht hebben !

Mir, ik zit nog steeds in de badedas en smeer zalf. Het doet gelukkig een stuk minder pijn. Gelukkig maar !

Nou, ik ga mijn knulletje maar eens wakker maken ... en dat voor bezoek waar ik nieteens erg op zit te wachten ... ik baal ... :evil:

Groetjes,
    Nikki F

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    NikkiF: Ik dacht ook al aan een sprongetje. Ik moet zeggen dat het al wat beter gaat. Het slapen vanmiddag gaat alleen moeilijk en ze is zooo moe.
    Ik probeer toch wat door te zetten, maar ga vaak bij haar kijken en geruststellen.

Maak je Thijs wakker voor de kraamvisite? Dat doe ik niet meer, in het begin wel, maar nu laat ik haar lekker slapen, dan kijken ze maar hoe ze slaapt.
    Bij mij druppelt de kraamvisite ook nog steeds door.....maar volgens mij heb ik bijna alles gehad nu.

19. sweetangel100

Ik heb Iman nooit wakker gemaakt voor kraambezoek!

@marline1983: het moet op een gegeven moment wel weggaan zei het CB anders moeten ze er iets aan doen. Vanmorgen zei ik nog zo stoer dat het weg aan het gaan is, maar vanmiddag heeft mevrouw zich weer heel boos gemaakt en nu is het weer 'gebroken' ... Pfff hopelijk krijgt het eens kans om weg te gaan, want telkens als zij keihard huilt dan komt de navel weer naar buiten!

20. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    NikkiF ik begrijp wel dat je je niet altijd op je gemak voelt om in het bijzijn van bezoek te voeden. Ligt er natuurlijk aan wie het is.
    Als het je vriendinnen zijn - no problem maar als het bijv. je baas is dan zou ik ook niet zo snel de baby in full view aanleggen :D

Ik moet zeggen dat mijn knuffelaapje vandaag ook weer beter in zijn bedje slaapt. Zal inderdaad wel weer een sprongetje geweest zijn. En die andere slaapt gelukkig ook weer vandaag dus ik kan weer even relaxen.

Ik moet zeggen dat ik nog geen verbetering in Seán's mondje zie - zijn tong is nog steeds goed wit maar we blijven doorgaan. Hopelijk gaat het nu wel snel weg.

He wat rot zeg die breuken. Volgens mij had mijn man dat ook als baby en die is er volgens mij toen aan geopereerd.

Oh en ik hoop dat de Badedas en de zalf snel hun werking doen! Lijkt me erg pijnlijk.

Ik ga even een kopje thee zetten. Tot later meiden.

Deel Deze Pagina