Mir..nee ik zou niet weten aan wie ik het moet vragen joh..maar we gaan van de week wel even naar de kinderdokter met eslem..ik wil dat ze een grote controle krijgt want we zijn nog nooit met haar voor enig onderzoek ofzo bij een dokter geweest..en ik vind dat toch wel een fijn idee.. Ze heeft vanavond weer van het papje gehad trouwens..geef het niet in de fles want dat weigert ze..het was zo grappig om haar zo te zien eten haha..ik zal eens een foto er van in het album zetten haha het ziet er niet uit.. meiden..ik ben nog steeds niet ongesteld..als ik het morgen nog niet ben ben ik overtijd..ben super zenuwachtig..het zal toch niet waar zijn he.. oh trouwens chacha..hier hebben ze opvolg melk ook vanaf 4 maanden..is denk melk waar je mee begint als je geen bv meer hebt of er mee stopt ofzo denk ik hoor heb er de ballen verstand van.. maar aangezien eslem toch de fles weigert kan ik het wel vergeten..pff ik heb hier tig flesjes..en ook borstvoeding wilt ze niet meer uit de fles terwijl het in nederland super goed ging Ik ben zo trots op Eslem..ze is vandaag 2x in slaap gevallen zonder dat ik haar gewiegt heb en ze heeft ook niet echt gehuild..het zal gerust nog niet elke dag zo zijn maar het gaat echt vooruit.. Ik zit alleen nog steeds met haar tussen 4 en 6 uur..dan weigert ze dus te slapen en is wat sagerijnig..weet niet goed hoe ik het aan moet pakken want wil haar niet al om 6 uur op bed hebben voor haar avond slaapje.. maar zodra ik haar in bed leg tussen die tijden is het schreeuwen..raar he..zal wel zo'n soort huil/sagerijng uurtje zijn ofzo hehe
Nou Seán heeft uiteindelijk een uur geslapen en 2 hazeslaapjes van 30 minuten. Dat is toch een verbetering. Volgens mij begon het bij Tijn ook zo. Ik denk doordat ie nu ' s ochtends vroeger wakker is hij toch ergens zijn slaap moet inhalen dus hopelijk wordt dat nu overdag. Hij is nog steeds super vrolijk. Echt wat een heerlijk mannetje hebben we toch ook! Oh en de tandjes komen er toch echt aan denk ik. Ik voel nu duidelijk 2 bolletjes onder en hij bijt nu als een gek op zijn bijtring. Dan heb ik het nog maar niet over het gekwijl! He lekker Gulay dat Eslem zelf in slaap valt! Mamsie gefeliciteerd met jullie nichtje Amy. Leuk hoor! Seán krijgt ook een nichtje of neefje eind Juni. Ben benieuwd. Lynn gefeliciteerd met je 5 maanden! Grote meid word je al! Chacha wat leuk bellen blazen door de neus. Ik moet trouwens zeggen dat Seán regelmatig zijn neus op mijn schouder snuit. Klinkt onsmakelijk maar met een hydrofiele doek vind ik dat een stuk makkelijker dan zo'n pipet. En toe maar, rollen van buik naar rug. Knap hoor =D> ! Mir toppie dat Tijn weer goed slaapt! Echt fijn. Niek was de Griek lekker?
hoi, we zijn vanavond even bij Aimy wezen kijken. mooi kindje en wat lijkt dimphy dan groot. lijkt dan alweer zo lang geleden. als dimphy een driftbui heeft. helpt bij haar het beste. vasthouden, sussen. verder niets. vooral niet gaan rondlopen of praten, want dan word het nog erger. weltusten
Mamsie, wat een verschil is dat dan hè. Kun je je niet meer voorstellen, dat ze zo klein waren. Paddy, =D> =D> voor Seán. Toch 2 uur geslapen. Ik heb lynn gisteren om 10.30 uit bed gehaald. Toen is ze wakker gebleven tot de fles van 12.00u. Om 13.00u zijn we naar de bossen gegaan, heeft ze een half uurtje geslapen. Hobbel de hobbel. Om 16.00u de fles en toen werd ze moe. Dus ik heb om iets voor 17.00u worteltjes gegeven en haar daarna in bed gelegd. Toen we op haar kamertje kwamen begon ze te lachen. Zo van, oooh eindelijk mijn bed. Haha. Ze heeft geslapen tot 19.00u, heb haar wakker gemaakt en om 19.45 lag ze er weer in tot vanochtend 8.00u. Dus hier ook mini slaapjes gisteren. Chacha, rollen van buik naar rug? wauwie. Dat doet Lynn echt niet. Ze begint nu hele verhalen te vertellen tegen het plafond. En dan iedere keer een hoog gilletje tussendoor. Zo grappig. Deborah, gefeliciteerd met je 5 maandjes. Jij ook al grote meid. Mir, hoe heeft Tijn geslapen? Ff checken hè, voor ie hier komt, anders spreekt Lynn hem wel even toe hoe het moet! (en dan slaapt ze zelf niet door, zul je altijd zien) Zitten we samen op, midden in de nacht. Heb 2 banken, dus moet goedkomen. . Nou, ben dus gisteren lekker naar het bos geweest met Kai. Hij vindt het zo geweldig. Struint alle paden af. Bergjes op, bergjes af. En maar rennen. Hij was gisterenavond doodop. Dadelijk ga ik weer naar mijn moeder. Kapster komt. Kan ik even mijn haar laten fatsoeneren voor woensdag. 's Avonds heb ik zon party, wat moet ik daar voor in huis halen om op tafel te zetten? gewoon een paar koeken? Boven is alles gepoetst. Beneden moet ik de stofzuiger er nog doorhalen. Elke dag 2 keer. Zo fijn, een hond. Ach ja. Heb trouwens een mega pukkel op mijn kin en die doet pijn. Ben ook nog s ongesteld. Pfffff.
Hoi septembermama's, Af en toe kom ik eens lezen hoe het er hier voor staat. Ik heb gisteren mijn meisje voor het eerst een fruithapje gegeven, maar ik lees dat die van jullie ook al groentehapjes eten. Maar ja, ik ben ook nog nèt een septembermama (30 september), dus er kan wel vier weken verschil inzitten. Wel leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Gina
hallo! Gina, leuk dat je soms eens komt meekletsen! Hoe vond ze het fruithapje? Lukt het haar om van het lepeltje te happen? Leuk gezicht he! Een nieuwe smaak... haha juud, Tijn slaapt redelijk nu snachts.. ik moet er nog wel eens uit hoor... maar dat is dan maar 1 keertje ofzo. Vanmorgen heeft hij ook weer lang geslapen naast mij van kwart voor 9 tot kwart voor 11. De slaapkop. Nu weer voor het middagslaapje, ben benieuwd hoelang dat vandaag is. Zó gek, dat het zo kan veranderen. Maar ok, mij hoor je noooiiit meer zeuren haha (zal je zien is het vanaf nu afgelopen met het slapen hihi) Joh wat je op tafel moet zetten juud? Gewoon koffie met koek en daarna krijgen ze wat fris of een wijntje? Nou Kira, ik ben benieuwd in wat voor opgeruimd netjes en gestofde villa wij woensdag worden ontvangen? ik ga nu echt snel aan de studie, ik loop nu al weer heel erg achter op schema... groetjes!
Ik zou inderdaad gewoon wat koeken op tafel zetten en wat fris in huis halen, Juud. Mir; Tijn heeft het echt door he? Nikki slaapt ook langer, alleen verschilt het echt per dag heel erg. Vandaag heeft ze dus een ik-wil-niet-slapen-dag Mamsie; gefeliciteerd met je Amy! Gulay; ben je al ongesteld geworden? Nikki is echt weer vrij vaak aan het spugen; ik snap er niks van. Het ging zo goed
dat is gek, Deborah is 5 maanden en mijn banner geeft dat niet aan kom straks even lezen, want heb het even druk met het huishouden
Morgen is het de 6e dus dan is het 5 maanden Niek! Er staat tenminste 6/9 op je banner. Kom later terug. Ben net thuis en kereltje is een beetje ziekjes of t komt door tandjes ofzo. xxx
Blupje..nee joh..ben nog niet ongesteld.. maar heb een test gedaan en geeft niet zwanger aan..dus ben wel gerustgesteld..maarja ben wel over tijd..dus ik snap het niet.. Ik ga weer verder ik ga film kijken met mijn mannetje..
Hoi girrrrrls, Zo ik heb weer 2 dagen vrij Het was een vermoeiend daggie vandaag, maar ben wel voldaan, heb veel werk verzet Gulay, gelukkig dat de test negatief aangaf, en die ongesteldheid komt vanzelf wel. Kun je er tenminste weer lekker van genieten dat je nog niet ongi bent. Goh bij jullie dus de opvolgmelk vanaf 4 maand. Ik zou het ook echt niet weten hoor. Maar doe gewoon wat goed voelt, de kinderen in Turkije worden er toch ook groot mee? Dus heel veel kwaad zou het niet kunnen. Mir ben je goed aan de studie geweest? Heeft Tijn vanmiddag nog lekker geslapen? Lynn heeft het vanmiddag ook 2 uur volgehouden. De knapperd. Ben je nog bezig met de lactulose? En heb je de HA nog gebeld over hoelang je het nou mag gebruiken? Juudje, shoppen is toch ook heel erg leuk....Maar ik had idd wat spannenders verwacht. Leuk he dat geklets. Lynn begint ook weer te kletsen en vooral wanneer ze de speen in de mond heeft (njum, njum, njum zegt ze) Oooooh en hier ook een megapukkel, precies op mijn voorhoofd, zo'n onderhuidse auwie Pinguin hoest nu met je mannetje? Nog ziekjes? Wat heeft ie, koorts? Als ze tandjes krijgen hebben ze minder weerstand, dus kan daar wel eens van komen. Blupje wat vervelend dat ze weer meer spuugt. Het ging net zo lekker met de JBPM. Is ze misschien beweegelijker? Dan spugen ze ook sneller. Nikki hou eens op met dat gespuug, is veel fijner om het binnen te houden. Niek, happy birthday met deborah's 5 maandjes. En woensdag de grote dag. Wel foto's maken he meiden. Paddy moet Seán morgen voor de prikjes? Sterkte ermee, hoop dat ie nergens last van heeft. Lynn was vandaag lekker vrolijk bij papa. Linksom draaien gaat erg goed, rechtsom heeft ze nog een ietsiepietsie hulp nodig. Ze vindt het geweldig. Als ze op haar rug ligt, begint ze te lachen. Ze vindt het nu ook leuk op haar buik. Graait ook naar dingen terwijl ze op haar buik ligt. Had ik nog niet eerder gezien. Het zou dan toch wel een sprongetje vorige week zijn geweest, ze kan nu ineens zoveel meer.
werd er nu ook een keer afgesproken in Zeewolde? We kunnen ook van het voorjaar afspreken in een dierentuin, hihi, gezellig als ze allemaal in de andere wagen zitten ik heb nog steeds ruzie met de speentjes. vandaag toch maar weer met drie gaatjes gedaan, want de drie standen speen is echt verschrikkelijk! Deborah gaat nu iedere keer tijdens haar laatste fles tussendoor huilen, geen idee wat dat nu weer is, maar ik vermoed moeheid morgen haar derde prikjes ga lekker slapen, loop alleen maar te gapen, tot morgen
hallo! Niek, hier was het ook ruzie met spenen.... wat ik heb ontdekt - Chacha zei het al - is dat speen 3 toch prima gaat ookal leek hij veeeel te snel te gaan. Tijn is er nu aan gewend en zuigt minder hard. Dus misschien een tip om even een paar dagen een bepaalde speen te proberen.. misschien is het wennen. Gefeliciteerd he! Deborah ook al 5 maandjes? Gulay, oeff niet zwanger dus gelukkig! Nu is het gewoon wachten voor je ongesteld wordt... hele opluchting of niet? Leuke film gekeken? Oh... pinguin, Quinn is aan het sukkelen een beetje he? Dan weer vrolijk dan weer ziekjes... Misschien inderdaad tandjes. Of die kies? Het leek toch of Quinn een kies kreeg? Misschien is dat echt aan het doorzetten? Hoe is het nu met zn gezichtje? Iets rustiger? ha Chacha! Lekker vrij de komende dagen? Olé! Dus goed gewerkt vandaag, lekker gevoel he! Ow Lynn ook aan het slapen? Goed zo 2 uur is lang he! Alleen jammer dat je er nu zelf niet bij was haha.. wedden dat jij dan ook even zou gaan kijken of alles wel klopte of niet? hihi.. zo lang slapen.. kan toch niet voor een haasje? He bah blupje, dat Nikki toch ook weer aan het spugen is... Kan inderdaad komen doordat ze nu meer gaat bewegen. maar ja... blijft vervelend. Als het erger wordt of niet overgaat, misschien is het dan een tip om toch op de Friso over te gaan? Bij Tijn werkt dat joh... zo goed! En je hoeft ook niet te klooien met schepjes JBPM. Ik ben echt blij dat ik nu deze voeding heb... Nou Chacha.. ik heb precies hetzelfde hier! Dat van die sprongetjes KLOPT gewoon echt! Hij lijkt nu echt ineens veel meer te kunnen Alleen het rollen wil hier nog niet echt, maar het boekje lezen op zn buik (zoals Quinn zo mooi op de foto staat) vindt Tijn erg leuk en hij kijkt ook echt naar de plaatjes! Zo leuk. Wanneer Tijn gaat rollen mmm... volgens mij is hij best lui... Oh morgen prikjesdag... Seán moet morgen ook toch? Nou Deborah en Seán, prikjes vallen best mee, niet ziek ervan worden hoor! Ja, leuk een date in de zoo 8) een hele buggyparade, leuk! Ja, we hadden het er een keer over om af te spreken als er meer kunnen en dan in Zeewolde misschien, is best centraal en misschien voor meer mensen te doen. Lijkt me nog steeds leuk om iedereen in t echie te zien! Ik heb trouwens ook wel erg veel zin in woensdag hoor! Spannend! Tijn heeft trouwens vanmiddag weer 2 uur geslapen. Ik moet er trouwens na een uurtje altijd wel even heen, dan is hij wakker, maar als ik zn speentje er weer in stop gaan automatisch zn ogen weer dicht... en slaapt weer verder... dus ik ben heel erg blij en ben mega opgeschoten met mijn opdracht! Morgen nog even wat eraan doen en ik heb een afstudeeropdracht af! Dan nog maar 2 te gaan! (alleen dit was wel de kleinste opdracht.. maar goed... ) wat is het trouwens rustig? groetjes!
Niek sterkte morgen met de prikjes. Zijn dit de 3e prikken die ze krijgt? Mir fijn dat de speen 3 toch blijkt te werken, is toch een heel geklooi minder. Ze wennen er idd aan. Ik denk dat ik ook ff had gekeken hoor of alles goed was als Lynn zo lang zou slapen. Het klopt gewoon niet als je het niet gewend bent. Tijn doet het echt goed. Je zou bijna zeggen dat je er een ritme in hebt En dat eindelijk na bijna 5 maand. Hier moet trouwens het speentje er ook weer in na 3 kwartier, maar ze slaapt dan verder. Oeh Tijn is dus een beetje lui. haha. Ach het komt vanzelf, Lynn deed het ook opeens. Maar Lynn is een beetje hieperdepieper, ADHD-tje. Zo ontzettend beweegelijk. Word al moe als ik naar haar kijk. Echt werkelijk alles beweegt. En ze is een lichtgewichtje, dat draait wat makkelijker dan wanneer je zoveel kilo's mee te slepen hebt Goed Mir, lekker aan de studie geweest. Lekker gevoel dat het bijna af is. Als je die andere 2 af hebt, ben je dan klaar? Of moet je ook nog een eindgesprek of zoiets? Het is hier zeker rustig.
hey meiden ff snel voor ik naar bed ga. Quinn is de hele dag wat hangerig en warm geweest en heel veel poepbroeken (gisteren ook al) dus denk dat het wel tandjes zijn. Hij stonk vooral zo vandaag. Zo'n ziek geur, flesjes niet leeg drinken. Nou ja tussendoor heel vrolijk hoor dus dat scheelt. Heb dus vorige week dinsdag en woensdag geen cortisonencreme gesmeerd en donderdag werd hij weer huilend van de jeuk wakker en zat hij weer onder. Toen volgens afspraak met de dokter 3 dagen gesmeerd en dan is het praktisch weg. Zaterdag was dus laatste smeerbeurt en nu zit mn kleine grote vriend weer flink onder. Een plek op zn wang is echt een wond, dus ga morgen eerder van het werk weg en naar het cb. Kijken of zij een plan voor me hebben. Ik ga naar bed meiden Morgen weer vroeg op xxxx
Pinguin wat ontzettend naar voor je mannetje. Kenmerkend voor tandjes zijn de zure poepluiers. Wat kunnen ze nog meer doen tegen die nare jeukende plekjes? Altijd hormoonzalf lijkt me ook niet best. Getsie wat een gedoe he?
he get.. wat balen, arme Quinn haha die Lynn, adhd? Dat wordt wat! Nog twee eindopdrachten en een eindgesprek en dan is het klaar! Planning is begin april...maar het gaat niet zo snel als ik wil... Oja, wat ik nog wilde vragen.. heb nl. de ha nog niet gebeld... Niek, jij hebt toch ook ooit Lactulose bij Deborah gebruikt? Hoe lang mocht je dat gebruiken en waren de harde keutels na het gebruik van het goedje verleden tijd? Tijn had vandaag twee keer een zachte poepbroek (en ik vind de poepbroeken nog steeds leuk hihi ) en ik heb hem vandaag geen lactulose meer gegeven. Dus misschien komt z'n ontlasting nu toch op gang... en snachts hoor ik ook geen gekreun meer... van pijn.. lekker zeg! Wat zal dat een opluchting voor Tijn zijn. Jammer dan he dat ze nog niet kunnen praten.. whaa het is alweeer laat.... waarom denk ik sochtends als ik opsta altijd: vanavond ga ik héél vroeg naar bed. En dan doe ik het dus weer niet! truste
Chacha..ja ik weet het ook niet hoe het zit met die melk..maar opvolg melk kan daar weleens wat anders betekenen dan in nederland..geen flauw idee.. Ik geef haar nu gewoon dat papje savonds..maar ze kan er zo moeilijk van poepen heb ik het idee..ze had vannochtend wel een poep luier maar was de eerste in een paar dagen.. Ja..negatieve zwangerschapstest..gelukkig..maar nog steeds geen ongesteldheid te bekennen.. Ik heb de vorige keer ook zitten rommelen en stressen met die ongesteldheid maar toen had ik ook geen tekenen ofzo..geen ongesteldsheid pijn etc. Ik dacht dus eergister/gister echt dat het eraan zat te komen..maar ik voel nu weer helemaal niets.. echt heel vreemd..misschien komt het door de borstvoeding maar ik had het idee dat mijn menstruatie weer helemaal op gang was. Pff dit is dus niets voor mij elke maand die stres..zodra ik ongesteld ben ga ik aan de mini pil..althans..ik denk het.. Ik heb de pil gehaald hij heet in turkije desolett..maar mijn hemel wat heeft die pil een bijwerkingen er zit een hele waslijst bij en ik word er eerlijk gezegd wel bang van..dus misschien toch die spiraal maar..dilemma he hihi.. Nou Eslem was vannacht weer bezig..opzich ging het wel goed..maar toen ik haar om half 8 in bed legde..werd ze na een half uur weer wakker..toen heb ik haar eruit gehaald even bij me genomen en toen sliep ze weer..weer in bed gelegd..en na 10 minuten was ze weer wakker.weer hetzelfde gedaan en toen weer in bed gelegd..daarna heb ik haar niet meer gehoord.. Toen werd ze om half 11 al wakker! Toen heb ik haar weer geen borst gegeven maar weer bij me genomen even wat gelopen en weer in bed gelegd.. Toen kwam ze weer om half 3..en toen heb ik haar wel de borst gegeven..maar om half 4 was ze weer wakker! toen heb ik haar geloof ik weer opgetild kan het me niet zo goed herinneren..en vervolgens was ze vannochtend om kwart over 6 weer wakker.. Zit er overigens aan te denken haar ramen af te plakken word er gek van dat ze zo vroeg wakker is..in nederland werd ze 7-8 uur wakker door dat het donker was.. Ik zit nu te twijfelen..of ze last had van haar pap hapje..of dat het kwam doordat ze niet stevig was ingebakerd en er een armpje uit was.. Ik denk dat ik vannacht even aankijk hoe het gaat weer hetzelfde..mocht dat niet gaan weer goed in bakeren en als het daar niet aan ligt stoppen met het hapje.. Juudje: hoe ist met je mega pukkel haha.. Mir: echt zo super joh dat tijn zo goed slaapt nu! Eslem heeft gister voor de verandering een uur geslapen..nou nou..hehe Welke prikjes krijgen jullie kindjes nu?