September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Bedankt Niek, hij doet ut weer :D Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.

Als Deborah lekker reageert op de hapjes, gewoon mee door gaan. Je had het allang gemerkt, als ze er verkeerd op gereageerd had. Maar eigenlijk geldt dat dan toch ook voor fruit?
    Lynn heeft 28 februari een afspraak met de diëtiste. Dan gaan we bijvoeding introduceren. Joepie kan niet wachten.

Ik vind de dierentuin een leuk idee (als het weer lekker weer is)
    Hihi: Invasion of the september moms! :D

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    dierentuin is leuk!

als je computer kuren heeft, vraag kira :D

ik ga zo naar mn ouders. Morgen naar Juud. Ben heel benieuwd!

groetjes!

3. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Eventjes heel snel want ik moet zo knippen en plakken :D . Even de uitdeeltraktaties van Tim alvast in elkaar knutselen. De prikjes gingen goed vandaag. Seán moest heel eventjes huilen maar daarna was ie weer vrolijk. Vanavond ging ie zoals normaal slapen dus ik hoop niet dat ie vannacht wakker wordt. Oh Juud hier is er nog eentje voor je lijstje. Hij is 9340 gram en 70cm lang. Hij is minder snel gegroeid dan voorheen maar dat is juist goed want anders is ie over een paar maandjes zwaarder dan Tim :) .

Oh en helaas kan ik er morgen niet bij zijn. Mijn moeder ligt nog ziek op bed :cry: en kan dus niet op Tim passen.. en al mijn andere evt oppassers werken. Ik heb nog overwogen om 'm mee te nemen maar ik vind dat toch teveel gedoe. Volgende keer hopen wij er zeker bij te zijn..

Nou ik ga aan de slag. Ik reageer morgen op iedereen.

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    beterschap! volgende keer wil ik ook wel mee, veel plezier morgen!

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Paddy wat jammer dat je er niet bij kan zijn. Beterschap voor je moeder.
    Ach dan heeft ons lovecouple (Tijn en Lynn) ook wat privacy ;) Is wat makkelijker kiezen voor Lynn en Tijn heeft geen concurrentie.

Poeh 9340 gram, das bijna 10 kilo :confused:

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Marline: Beterschap meis..

Niek: hehe dankje..ik hoop het echt..maar ik was gister ook steeds misselijk met vlagen..dus ik weet het nu echt niet meer..

jeetje wat is eslem toch een dikkertje zeg naast iedereen hihi..volgens mij is ze het dikste meisje haha..

oh ik heb het helemaal gemist..hebben jullie vandaag een meeting?

helemaal over het hoofd gezien joh..

Nou..ik werd me toch verbaast wakker vannochtend..ik dacht echt dat er wat met eslem aan de hand was..
    Ze heeft van 7 uur savonds tot bijna half 8 sochtends geslapen en is geen een keer wakker geworden MasAllah! nou ik ben zooo blij hihi..
    ze kan het dus wel hihi..
    haar lipjes waren helemaal uitgedroogd vanmorgen hihi..ben benieuwd of dit weer zo'n eenmalige actie was..
    En ik wou dat ik wat vroeger naar bed was gegaan dan had ik heeeeel lang kunnen slapen hihi..

7. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Even snel, want ik moet naar m'n werk....

Mir en Juudje; veel plezier! Wel foto's maken hoor!

Paddy; beterschap! Wat een knul heb je zeg :confused: Ik dacht dat Nikki zwaar was, hihi!

Gulay; hoera voor Eslem!

Dierentuin lijkt me leuk!

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Jammer Paddy dat je er niet bij kunt zijn. Volgende keer maar dan. Nu heeft Lynn minder keus. Wordt het iets makkelijker voor haar. Nou, ik ga mijn meisje wakker maken en de fles geven. Dan ga ik nog even stofzuigen en dan maar wachten tot de bel gaat en ik Mir kan helpen om haar auto leeg te maken. Hihi.

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    whaaaa :( mn fototoestel vergeten...... :( Ben nu bij mn ouders dus... baaalen! :x
    Juud, jij hebt er toch wel een he!

Nou, ik ga Tijn zo maar eens mooi maken. Lynn moet natuurlijk wel onder de indruk zijn he! ;)

doeg!

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Dooooooooooooooos !

Veel plezier meiden!

11. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    VEEEEEEEL plezier meiden. Hopelijk 'zien' we elkaar vanmiddag toch nog!

Wel foto's nemen hoor Juud!

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    [/quote]
    chacha:
    Dooooooooooooooos !

[/quote]

eh.. toch maar snel een nieuw kleurtje niet? :oops:

Ja Kira, we nodigen je virtueel gewoon uit, toch gezellig! :D

13. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    En nu? Fototoestel vergeten! Mutsje. Heb hier nog een kleurspoeling staan. Doen we dat straks meteen. Hihi.

Nee hoor ik heb een digitale camera, moet hem wel eerst even leegmaken. Maar dat komt goed.

Heb gestofzuigd en gedweild, dus nu ben ik helemaal klaar. Laat ze maar komen.

Dank jullie wel meiden.

14. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    veel plezier mir en juud! ben benieuwd!

tis beetje wit hier dus ga zo ff wandelen,.

dierentuin lijkt me ook leuk!

15. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Wit? Sneeuw? Hier geen vlokje te zien hoor. Jammer.

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Ten eerste veel plezier met de meeting vandaag! En inderdaad veel foto's maken.

Gulay heb je iets anders dan normaal gedaan met de voeding dat Eslem zowaar de nacht heeft doorgeslapen?
    Hoop voor je dat je niet zwanger bent.

Jemig Paddy wat een beer is Sean!

Marline hoeveel voedingen krijgt Youame? Wellicht kan je er weer 1 extra voeding bij doen zodat ze toch genoeg binnenkrijgt.
    Maar ik zou in ieder geval even contact zoeken met het cb of haar kinderarts ofzo.

Chacha heb jij gewoon een afspraak gemaakt met de dietist? Heb jij al een verwijzing/machtiging van het cb?

Dierentuin lijkt mij een heel goed plan. Ben gek op dierentuinen!
    Apenheul is trouwens ook leuk.

Nou heel verhaal hier weer. Pff wordt er zelf een beetje moe van af en toe.
    Quinn zat dus weer flink onder het eczeem. Gisteren ben ik dus eerder weggegaan van het werk omdat mijn kleine mannetje weer veel had liggen krabben en daardoor huilen gedurende de nacht. ZIjn huidje zag er dan ook totaal niet uit s'morgens.
    Ik ben s'middags eerst naar het cb geweest voor wat advies en de verpleegster raadde me aan van de pepti af te stappen en over te stappen op de Nutramigen. Dit schijnt namelijk beter te werken bij eczeem. Ook raadde ze me aan een krabpakje aan te vragen voor Quinn voor de nacht. Dit zijn pakjes gemaakt van zeer huidvriendelijk spul met wantjes eraan zodat hij zichzelf niet meer kan krabben.
    Ook besproken Quinn voor een aantal dagen alleen kunstvoeding te geven en kijken hoe hij er dan voor staat.
    Daarna direct naar de huisarts en die schrok eigenlijk best van zijn huidje omdat het steeds erger wordt. Hij twijfelt of Quinn gewoon niet erfelijk belast is door Steven of dat het alleen een koemelkallergie is.
    Nu een sterkere hormoonzalf gekregen en een teerzalf waar ik zijn lijfje mee in moet smeren. Dit moet ik 5 dagen doen en dan dus kijken hoe hij de reactie van Quinn is daarna.
    Ik moet zoiezo volgende week terug. Is het eczeem dan weer teruggekeerd, dan moet ik nar de dermatoloog.
    Gelukkig accepteert hij de Nutramigen ook makkelijk dus dat scheelt. Wel jammer dat die voeding zo ontzettend stinkt.

Voor de rest is het een vrolijk ventje. De verpleegster van het cb en ook de huisarts merkten op dat Quinn wel een erg vrolijk ventje is.
    Chacha jijz ei dat ook al toch? IK heb geen vergelijkingsmateriaal, maar hij houdt veel van lachen in ieder geval.
    Wat zijn tandjes betreft , ik denk dat deze echt in aantocht zijn. Hij vreet zijn bijtring praktisch op. Heeft 3 poepluiers per dag en smiddag moet hij zo ontzettend huilen ( krijsen) aiaiaiaiaiaiaiaiai gaat het dan maar.
    Ik probeer hem te troosten en te knuffelen, maar dat wil hij niet altijd.
    Gisteren ben ik samen met hem op de bank gaan liggen omdat hij maar niet ophield en toen zijn we uiteindelijk samen in slaap gevallen.(2 uur)

Nou weer een heel verhaal dus.
    Als ik vergeten ben op mensen te reageren mijn excuses.
    Ik ga douchen nu mijn mannetje lekker slaapt.

xxx
    Pinguin

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Verf het maar pikzwart zodat er geen spoortje blond meer is te zien. ;)

Pinguin ik vond ook idd dat Quinn een erg vrolijk mannetje is. Echt zo goed gemutst. Ik heb hem natuurlijk maar 1x gezien, maar het viel me echt op. Lynn is wat dat betreft echt humeuriger, een echte meid.

Ik heb via het cb een verwijsbrief gekregen. Daarna de diëtiste gebeld van de thuiszorgorganisatie (waar het cb ook onder valt) Ik kon een afspraak maken en moet dan de verwijsbrief meenemen.
    Gewoon even overleggen met het Cb, moet geen probleem zijn in het geval van Quinn lijkt me.

Heb je al een machtiging voor de nutramigen? Dat spul is razendduur!
    Ik ben benieuwd hoe Quinn het gaat doen op die voeding.

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    De verwijzing voor de dietist en voor de voeding liggen bij mijn volgende afspraak op het cb (23/2 ) klaar.
    Anders kan mijn huisarts er ook voor zorgen trouwens.

Heb nog steeds niet gedouched en Quinn is alweer wakker.
    Neem hem wel mee in de bumbo. Kan hij er bij zitten.

19. Hoi hoi

Ik lees een tijdje mee hier maar heb eigenlijk nooit wat geschreven! :confused:
    dus vond het wel eens tijd worden! 8)
    Kyan slaapt ook al een hele poos de nachten door en sinds kort word hij s'nacht ook weer wakker of heel erg vroeg!
    Voor de dames van de meeting een hele leuke dag!

Liefs Jill

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey Jill welkom hier en schrijf rustig mee!

Ff n vraagje aan de flesvoeding dames. Ik heb zo'n brita waterreiniging ding. Het water dat daar uit komt moet ik dat eerst koken voordat ik een flesje voor Quinn maak? Hoe doen jullie dat ? en warmen jullie het anders op in de magnetron of flessenwarmer?

Deel Deze Pagina