September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hey Jill,. gezellig hoor dat je ook mee komt kletsen!

het beetje wit wat hier lag is nu wel weg hoor,. maar hebben er toch even in gewandeld,. :)

pinquin; jee zeg, dat exceem, wat erg toch, en dat het ook niet beter word,. arm kereltje,.. ook die jeuk er nog eens bij,. met dat pakje kan ie zich tenminste niet meer open krabben.
    nog nooit gehoord van die voeding nutramigen,.. weer wat geleerd,. hopelijk gaat dit wel werken,.
    marno heeft het ook maar niet zo erg als quinn,. dat sealine cremetje werkt redelijk op zn lijfje alleen zn knieholtes werden weer wat erger,. nu ook ff dat cortisoni creme erop, kijken of het daardoor minder word,.

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hoi Jiky (Jill), gezellig dat je mee komt kletsen. Is alles goed met de kleine man?

Ik heb ook buiten gewandeld in het wit. Het was wel zo weer weg.

Pinguin ik ken dat brita ding niet. Ik heb altijd water gewoon vanuit de kraan en dat kook ik wel eerst. Ik warm het op in de magnetron, ik kan absoluut niet overweg met een flessenwarmer.

Die Marno ook eczeem. Zit het in de familie Ezzie?

Lynn is een groot spook vandaag met een grote S.
    Vanmorgen vertikte ze het om te gaan slapen. Ze lag stil in bed, dus ik dacht mooi ff douchen. Ja hoor krijzen terwijl ik net de 1e druppels voel.
    Ben maar gaan zingen onder de douche. En dan was ze stil. Wanneer ik ophield, begon ze weer te huilen. Ik zing eigenlijk nooit onder de douche, het klinkt ook voor geen meter.

Beneden ook alleen maar aan het spoken. Huilen en moe zijn, maar niet te moe om in slaap te vallen. Kom ik met haar jasje aanzetten, begint mevrouw te lachen. Ik was de achtertuin nog niet uit of ze sliep. Die vindt het gewoon heerlijk om te slapen wanneer ik haar rondwandel. Het is net de koningin ;)

Nu ligt ze in bedje en ik zou schoonmaken vandaag, ga eerst een bakkie en een peukie doen.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Geweldig chacha zingend onder de douche om Lynn stil te houden.
    :) :) :)

Hier hetzelfde hoor. Als Quinn moeilijk begint te doen ga ik ook zingen. Hij wordt er stil van. Lacht zelfs bij bepaalde liedjes, of zou hij mij uitlachen= 8)

Hij drinkt zoveel van die kunstvoeding. Vanochtend 240 en net ook al weer 240 :confused:

Ik ga naar de ah kijken of ze nog luiers hebben.

xxx

4. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    niek; zag dat je ook naar V&D was gegaan voor de foto,.. jamer dat het niet gelukt is! volgende keer beter!

chacha; haha, zingen onder de douche,.. en lynn dan wel stil zijn,.. vind zij het tenminste wel mooi moet je maar denken! hihi,. ;)
    hebben zelf geen exceem in de fam,. ik niet, mn man niet, snap er ook niks van dat meneertje het wel heeft,. raar,... :( hij heeft er gelukkig geen jeuk van zoals quinn,. hoop ook niet dat dat nog komt ofzo,.

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nou ben ik nog niet aan de schoonmaak.... :)

Ja Lynn gaat ook lachen bij mijn zangkunsten, hihi. Gelukkig toch nog iemand die het mooi vindt. Ik zing best veel voor haar. Heb ook een vast liedje bij het naar bed gaan, geen idee of ze het al herkent hoor

Vreemd ezzie, dat het eigenlijk niet in de familie zit en dat Marno er wel last van heeft. Misschien overgevoelig voor wasmiddel of badproduct?
    Nou gelukkig dat ie geen jeuk heeft. Ik zelf reageer ook niet goed op bepaalde middelen. Mijn huid reageert op Zwitsal, maar bij Lynn nog niks gezien.

Pinguin zo die Quinn heeft dorst. Lynn zal ook wel 240 lusten, maar dat durf ik zelf nog niet aan. Ben bang dat het echt te veel zou zijn. Ze krijgt nu elke keer 220 en dat gaat allemaal op.
    Het schijnt dat die dieetvoedingen zo licht verteerbaar zijn.

Succes bij de Appie, hopelijk zijn de luiers er nog,

6. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    pinquin; jee zeg wat een hongerlapje heb je! hoeveel BV dronk ie normaal? ik heb al 3 pakken luiers binnen van AH,. wel maatje 4 genomen,. heb nog genoeg mt 3 liggen gezien ik elke keer als die pampers in de aanbieding zijn ik ze koop :rolleyes: ,. vervolg is dat ik met pakken teveel zit,. hihihi,. kan nu echt wel eens een aanbieding overslaan,.

grrrrr,... hier container/clico problemen,.. vorige keer ook al,. die bak aan de weg gezet,.. word ie niet geleegd! toen samen met nog 3 andere,. hebben gebeld en ze kwamen de bakken dag erna legen,.. nu was het dus weer ophaal dag,. ,.. is die van mij weer niet geleegd! word je toch niet goed van! ik weer bellen,.. zou geregeld worden,. kijk ik net uit mn raam, parkeert er zo'n grote afval wagen voor mn deur,. hihi,. ik naar buiten,. joh, die container staat nog gewoon aan de weg hoor,. nou, dat mannetje ging hem wel ff halen,. ding geleegd en daar ging ie weer,. zou het volgende keer nou wel goed gaan? word dat bellen ook beetje zat,.. maar ja, zo heb je weer wat te doen he,.

7. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Het dikste meisje zit hier denk ik gulay :)

Arme Quin! Hopelijk wordt zijn eczeem minder door de nutramigen.
    Ik kook water uit de kraan en doe dat in flesjes in de koelkast.
    Als ik een flesje nodig heb warm ik het water op in de magnetron en dan doe ik er het poeder bij.

Jill; welkom!

Hihi; chacha! Die Lynn van jou wil alleen maar wandelen! Nee zonder gekheid; lijkt me vermoeiend als ze moe is maar niet wil slapen.

8. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hoi allemaal, mmm... zat even te kijken of Mir en Juud online waren maar die zitten zeker lekker te kletsen want ik zie ze mooi niet!

Nou Seán heeft toch last van de prikjes. Vanochtend brullen dus ik temperatuur opmeten en hij had 38,5. Toch maar een paracetamolletje gegeven want ik wilde toch echt de deur uit want Tim moest en zou de hagel inspecteren. Nou ja, voor de rest is ie een beetje hangerig. Hij ligt net dus ik hoop dat ie een beetje goed slaapt. Nou ja hem kennende, zal wel niet :p .

Ik wilde tevens op ziekenbezoek bij mijn moeder maar die zat bij de dokter want die heeft ook nog eens oorontsteking. Zaterdag gaan ze op vakantie dus ik hoop dat het dan weg is anders is het niet fijn vliegen..

Goed ik ga even wat doen. Leuk meiden dat jullie allemaal lekker aan het typen zijn. Vanavond ga ik er weer even goed voor zitten dus dan horen jullie meer.

Pinguin wat sneu voor je mannetje! Geef hem maar een dikke knuffel van mij hoor!

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi voel me al weer wat beter had veel last van me oor heb k kiespijn :confused:
    vanmiddag naar de tandarts en daar ben k zo bang voor :(

ja die haberman speen is speciaal voor kindjes met schisis,downsyndroom emz
    gr marline

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hallo ben ik weer.
    Er waren nog heeeeeeeeeel veel luiers bij de AH. Heb dus maar 6 pakken gekocht.

Heb net even bij de kraamverpleegkundige gevraagd of ik Quinn niet te veel voeding geef. Weet ook niet zo goed hoe je het moet zien. Is het 210 dat ik geef of 240 wat het dan uiteindelijk wordt, of stel ik rare vragen.

Hier ook rare tekens vanaf mn toestenbord trouwens :( .

Ik gaf hem wat bv betreft het volgende
    08.00 / 200
    12.30/ 220
    17.00/ 220
    22.00/ bv 220 of fv 210/7

Hij is trouwens vandaag veel minder hangerig dan de laatste paar dagen. Sterker nog hij is echt veel vrolijker :D
    Ligt nu lekker weer te slapen, dus als hij wakker wordt kan hij weer aan de fles.
    Jullie zijn erg lief meiden. Alle steun en knuffels die ik voor dat mannetje krijg! Doet me goed en hem ook natuurlijk want hij houdt best van een knuffeltje en vooral van kusjes! :p :D so keep em coming!

Chacha is het huis al schoon of kom je er ook nooit zo goed aan toe de eerste dag dat je dan weer lekker thuis bent. VInd het zoiezo moeilijker aan toe te komen met een baby die veel aandacht vraagt.
    Die brita is een kan waar een filter inzit. ALs je daar gewoon kraanwater doorheen laat lopen krijg je een schoner drinkwater. Kan je vertellend dat je het verschil ook echt proeft. Veel lekkerder!
    Mijn zus gebruikte altijd barleduc voor de flesjes van de kids, en omdat ik veel spa blauw drink dacht ik dat dit misschien een beter systeem voor ons zou zijn.

Kira hoe is eht nu met Sean en je moede^r al n beetje beter=

hahaha mn toestenbord heeft het volgens mij flink te pakken.

Marline succes bij de tandarts meid. Drinkt Youame al een beetje beter.

ezzie deze voeding kan je volgens mij alleen bij de apotheek krijgen. Is ook echt speciaal voor kindjes met eczeem.

Meiden ik ga snel een was draaien en de vaat in de machine stoppen.

Zou vandaag mn zwager uit Indonesie weer zien, maar ging helaas niet door. NU is het vrijdag familiedag en zondag komt hij hier op visite.

later!

11. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    paddy; hoop dat sean zich snel wat beter voelt,.. vervelende prikjes ook he!

pinquin; ha, voorlopig kan je dus ook ff voort met luiers!
    lekker dat ie zo vrolijk is,.

marno slaapt nu ook eindelijk,.. bij elkaar 5 kwartier tot nu toe,. dit zal ook wel weer haze slaapje worden,.. durf nu eigenlijk niks te doen voor het geval ie wakker schrikt,.. goede reden om achter de comp te blijven zitten! haha

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    pinguin je zwanger uit indonesie? hehe..

Chacha..ik geef eslem nu een soort papje voor de nacht dat verkopen ze hier..zou het daardoor komen? hehe geen idee..

Ik heb trouwens nog een test gedaan..en pfff hij geeft gelukkig weer negatief..ik hoop echt dat ik er helemaal van uit kan gaan dat het echt zo is..neem aan van wel toch..ik bedoel alsik echt zwanger zou zijn dan moet ie dat nu inmiddels toch wel aangeven..
    Ik vind het wel heel vreemd dat ik dus nog niet ongie ben..dus als dat zo blijft wil ik toch even naar de dokter want zo blijf je onzeker..vind het ook zo vreemd want het was gewoon helemaal weer op gang..
    Ben wel gerustgesteld..en ik ben opgelucht dat het hoogstwaarschijnlijk echt niet zo is..

hoe was de meeting?

13. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    jill: welkom!

gulay: gelukkig negatief! (wel raar dat je dit op dit forum zegt ;) )

chacha: zingen, tsja Deborah lacht ook altijd, maar weet ook niet of het uitlachen is :)

ezzie: ja v&d verliep niet zoals het hoort, over twee weken mogen we weer terug, Het gekke is dat ze thuis wel lacht met een camera, maar de vorige keer in de supermarkt ging ze ook huilen :(
    clico problemen: hmmm, teveel luiers misschien :D

marline: sterkte met je kiespijn!

en dan het eczeem, veel sterkte...

zaterdag gaat het paard die ik al 4 jaar doe naar de achterhoek. Ik werd zondag gebeld dat ze weg gaat, zonder enig dank je wel, hopelijk gaat ze het daar leuk vinden.

zo, ga nu even verder met srtrijken, voordat Deborah wakker wordt

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahaha Gulay heb het veranderd.

Bij mij was mijn mesntruatie ook eerst 2 x na 3 weken toen opeens na 5 weken en daarna opeens weer 4 weken. Kan volgens mij best een tijdje anders zijn na een zwangerschap. En al helemaal als je bv geeft. Deze is toch niet teruggelopen ofzo=

15. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    tegelijk! :D

o ja, ik kreeg een brief vanmiddag en mag volgende week woensdag voor het eerst babyzwemmen! Deborah dan, haar zwembroekje ligt al klaar!

16. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hhhhaaalllooooooo! waar zijn jullie?

17. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    saai hoor hier! :)

niek; leuk babyzwemmen,... doe je ze nou gewoon een zwembroekje aan of toch iets van een luier? een plasje ok maar lijkt me niet zo fijn als zo'n beeb gaat poepen! :(

18. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hih, ze hebben van die vangnetjes, maar heb er ook al aan zitten denken. Ik denk toch gewoon het zwembroekje. ga verloskundige praktijk kijken op tv, tot straks...

19. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hihi, een vangnetje!? marno's poep valt niet op te vangen met een vangnetje! dat gaat er dwars door heen!
    goh, lekker onderwerp,... :D

20. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hier zijn we weer. Met Seán ging het vanmiddag wel beter. Wilde opeens vaker aan de borst maar ja hij voelde zich natuurlijk niet helemaal toppie dus ik heb er maar aan toegegeven. Hij heeft natuurlijk overdag niet veel geslapen en vanavond had ie er opeens ook geen zin in. Nou ja we zien wel.

Hihi heb nog wel een webmeeting met Mir en Juud gehad. Volgens mij is het erg gezellig daar in Helmond. Tijn en Lynn die elkaar handjes geven enzo. Nou Seán is erg jaloers. Mmm.. dat verklaart zijn bui vandaag misschien wel :) ! Ik hoop er de volgende keer toch echt bij te zijn hoor. Volgens mij zitten Niek en Ezzie hier in Noord-Holland wel redelijk in de buurt. Dan zouden we kunnen carpoolen :D !

Ezzie wij hebben ook geen verleden van eczeem of overgevoeligheid ergens voor maar zowel Tim als Seán hebben dus best wel last. Vooral nu in de wintermaanden is het bij Tim best weer erg. Seán zit over zijn hele lichaam onder de droge plekjes. Zijn gezicht is soms vurig rood maar ik moet zeggen dat het de laatste tijd wel goed eruit ziet. Maf he? Ik hoop dat ze er overheen groeien. Misschien is dat bij ons ook wel gebeurd zonder dat we het weten.

Jeetje nog 1 maand en dan zijn ze alweer een half jaar en dan gaan we hier eindelijk beginnen met de vaste hapjes. Ik vind het wel moeilijk om hem nu al niet wat te geven want soms lijkt het wel of zijn ogen smeken om ook een hapje!

Leuk babyzwemmen! Ik zou anders gewoon zo'n zwemluiertje bij de prenatal kopen. Die vangen de poep volgens mij wel redelijk op. Plasjes houd je toch niet tegen. Of je kan van Huggies gewoon de wegwerp zwemluiers kopen. Zijn ook handig hoor.

Ik moet tegenwoordig Seán's handje vasthouden tijdens het voeden. Hij heeft al 1 keer mijn contactlens eruit geslagen en ook al 2 keer mijn bril van mijn hoofd! Ik moet nog uitkijken dat ie me geen blauw oog slaat :D .

Deel Deze Pagina