hey meiden, nog 1 vraagje over de flesvoeding. Hoelang moet zo'n flesje in de magnetron (900 watt)? trusten!
hoi hoi wij hebben ook 900 watt en doen 50 sec jill welkom en praat gezellig mee nou ben bij de tandarts geweest hoor blegh had een kies compleet ontstoken heb een wortel kanaal behandeling gehad en nu een nood vulling erin ben gelukkig van de pijn af maar moet volgende maand weer youame heeft vanaaf voor het eerst weer 120 gedronken nu gaan we proberen om het stiekem op t hogen beetje bij beetje mir en juud hoe was de meeting ben erg benieuwd nou truste dan maar youame moet morgen naar de orthodontist ohja moet ook nog vragen hoe dat zit met tandjes krijgen omdat ze dat plaatje nog in heeft dat is voor 2 jaar trouwens hoe ruiken de poepluiers als ze tandjes krijgen ze had gisteren 2 poepbroeken achter elkaar en stinken nou zeg dat had ze nog nooit gehad en maar bijten op me vingers en der eigen kan het dat het bij haar de kiesjes komen? slaap lekker allemaal
Ik kom even snel melden dat ik de komende dagen niet kom.... Vandaag werken en druk met inpakken, want we gaan een lang weekend weg! Maandag komen we thuis en als ik de hele bende heb opgeruimd ben ik weer van de partij! Doei meiden; fijn weekend!
Goedemorgen allemaal. Hier een berichtje van juud en mir..... Mir is gisteren aangekomen, na natuurlijk verkeerd gereden te zijn, Tsja blond hè, kan ze ook niks aan doen. Hebben eerst de kindjes de fles gegeven en zijn daarna naar het winkelcentrum gelopen. Hebben een paar dingetejes gekocht en zijn weer terug gewandeld. Lynn en Tijn hebben daarna gezamelijk tv gekeken en dat vinden ze allebei heel erg leuk. Hoezo verslaafd?! Na de fles van 16.00u zijn ze allebei lekker naar bed gegaan. Mir en en ik hebben nasi speciaal gegeten en daarna mijn huis aan kant gemaakt voor de jan bibejan party. Zo leuk, jullie hebben wat gemist. Chacha, Mir vindt de tafel heel mooi! Hihihi. De kindjes zijn na de fles van 19.00 weer lekker naar bed gegaan en de mama's lagen er om 0.00u in. Veel te laat voor mij eigenlijk. Heb nu de nodige koffie nodig om op te starten. Normaal slaapt Lynn lekker door, maar vannacht werd ze twee keer wakker. Laat haar normaal een beetje jengelen, maar nu werd ze echt boos. Dus ik naar boven, jaja, sliep op de bank, stond mir aan haar bedje. Midden in het donker, schrok me een hoedje. Dat verwacht je toch niet. Tijn heb ik niet gehoord, maar hij is wel 2 keer wakker geweest. Ivm met het weeralarm blijft ze nog een dagje. Pffff, dacht er eigenlijk rond een uur of 15.00 wel vanaf te zijn. Haha, grapje. Onze kindjes liggen nu nog even te slapen, maar vanmiddag gaan we met zijn allen, incl hond, naar mijn moeder. Die wil Tijn ook wel eens zien. Heeft alleen nog maar verhalen gehoord van mij, dat haar internet vriendje kwam. Ze is dus erg benieuwd. Wat is het trouwens rustig hier. Waar is iedereen? Chacha? Waar ben je? Blupje, veel plezier van het weekend, geniet er maar lekker van. Groetjes Mir en Juud. Pinguin, dat verschilt per magnetron. Als je de fles erin zet en de magnetron is klaar, altijd even checken op je pols. Als je niets voelt, is het warm genoeg. Als het te warm is kun je het onder de kraan even af laten koelen. Paddy, we vinden het nog steeds erg jammer dat je er niet bij was. Lynn en Tijn hebben zich kostelijk vermaakt. Echt heel schattig hoor, hand in hand. Was trouwens maar van korte duur. De eerste ruzie zit er al op, met het gevolg dat Lynn een grote gapende wond op haar hoofd heeft. (lees: een krasje) Tim is echt wel een schatje om te zien, vonden wij. Ik kan me niet voorstellen dat het ooit een driftkikkertje is! Geloof er niets van. Ze hebben van die speciale bandjes om aan de bril vast te maken! Hihi. Morgen stuur ik Mir weer naar huis. Tijn mag nog wel een nachtje blijven. Das echt een schatje. Hij kan alleen heel hoog gillen, net een meisje.
bedankt voor het leuke welkom! haha pinguin volgens mij lachen ze ons uit als we zingen, Kyan lacht ook verdacht als ik liedjes zing! hopelijk word de exceem/jeuk snel minder bij Quinn! Niek: babyzwemmen wat leuk! heb hier geinformeerd,maar nergens in de buurt is hier babyzwemmen raar land ook hier Juudje: leuke foto van het liefdeskoppeltje... geweldig die snoetjes Liefs Jill
ff snel, want heb het de laatste dagen echt super druk, vandaar dat ik er ook ff niet veel meer ben. Nice, die foto van ons koppeltje, Lotte wordt al bijna jaloers, hihi. Ff een vraagje, ik krijg die rijstebloem niet opgelost in het water van het flesje, hoe doen jullie dat?
Es, je maakt het van de voeding. Dus bijv 30ml water, 1 schepje voeding en dan 1 schepje rijstebloem. Het lost ook niet helemaal op, de voeding wordt er dikker van. Er blijven vezels in zitten.
Juud: ik heb het in het flesje gedaan. Heb eerst het water warm gemaakt, toen de rijstebloem erin, en goed geroerd en toen de voeding erbij en hard geschud. Toen Lotte d'r flesje leeg had, zat er dikke klont onderin :S
Misscjien was het niet warm genoeg, of had ik eerst de rijstebloem erdoorheen moeten schudden ipv roeren
Je kunt beter eerst de fles maken zoals je altijd doet en pas als laatste de rijstebloem erbij. Dan roeren of schudden.
wij gebruiken Friso comfort en doe altijd de aantal schepjes poeder in de fles dan de rijstebloem schuddel dat al door elkaar en doe er dan 100cc kokend water bij en schuddelen maar! daarna vul ik het met barleduc bij tot 200 cc want zoveel drinkt Kyan! geen klontertjes
Juud en Mir wat een leuke foto! Echt schattig. Tim vondt het ook erg interessant om Tijn en Mir te zien. Zo van, huh hij krijgt melk uit de fles? Waarom Seán niet? Ehh ik ben niet blond hoor maar wat is een Jan Bibejan party ? Hier geen nieuws. Het is hier al lekker wit buiten. Leuk hoor. Tot later.
Vroeg ik me ook af Kira maar heb t gevonden http://www.janbibejan.com/ Erg leuke foto van Lynn & Tijn! Lief handjes vast houden. Deed Quinn ook met zijn achternichtje. Hier ook alles wit. Geniet van mijn kindje is d hele dag al aan het schateren om alles wat ik doe. Wat een cadeautje mamma zijn.
hier is het helemaal niet wit! leuk dat houten speelgoed... Pinguin zoals jij geniet van Quinn is het hier nu heel rustig! Kyan ligt al van 13.30 uur in bedje, dat ben ik helemaal niet gewoon dat hij s'middags om deze tijd slaapt
Ik had nog nooit gehoord van janbibejan. Ben om eerlijk te zijn niet zo'n fan van hout speelgoed als ze nog zo klein zijn. Ziet er zo somber uit. Maar smaken verschillen, gelukkig Tis eindelijk gelukt om de rijstebloem door de fles te shaken. Nou, smullen geblazen zeg, hihi. Ga van het weekend een papje maken en met een lepeltje geven, heb er echt zin in, lijkt me zo leuk. Pinguin: gezellig zeg, vrolijk mannetje. Jiky: bij jou nog een stillen boel? Lotte ligt nu ook te slapen, ze is vandaag voor het eerst een beetje huilerig, is ze anders nooit. Heeft wel gister haar prikkies gehad, misschien komt het daar wel door.
paddy; gek he, niet in de fam maar dan toch exceem hebben, zou idd fijn zijn als ze er overheen groeien,. kan ook niet wachten tot ie 6 mnd is,. om zn eerste hapjes te geven,. laatst zat ik een peer te eten en deed wat sap op mn vinger om het vervolgens in zn mond te stoppen,. nou, sabbelen dat ie deed! dacht beetje kan geen kwaad toch!? blubje; veel plezier met je weekend weg! juud; schattige foto zeg,... balen dat je nu met mir zit opgescheept,.. hihi,.. nee, rijden met dit weer is ook niks,. ze moeten wel veilig thuis komen! leuk dat het zo gezellig is,. en idd schrikken al staat er een ander snachts aan het bed van je kind! haha,... marno is vandaag naar het kdv geweest,.. nog geen uur bij elkaar geslapen! alleen maar wakker om alles te bekijken,.. eenmaal in de auto sliep ie maar dat heeft ook maar half uur geduurd en toen was ie er weer,. gek kind,..
ezzie: hih ilekker veel indrukken die hij moet verwerken. Lotte slaapt tegenwoordig ook niet meer zo lang, vanochtend een uurtje :S maarja
Ja het is vanmiddag echt lang een stillen boel geweest! tot 16.15 uur heeft Kyan geslapen! gegeten en weer moe voordeel ik heb echt het hele huis aan kant gemaakt! Ezzie kan mij voorstellen dat je niet kan wachten tot hij 6 maanden is, maar alé het wachten is voor een goed doel
hoi hoi leuke foto zeg leuk stel juudje leuk he die speelgoed youame heeft van die houten letters op der deur en dat schaapje (muziek doosje) draai k als ze gaat slapen en als dat ding stil s is zij ook stil pinquin wat sneu dat het erger wordt hoop dat het snel beter wordt kus van yoyo ik ga ff eten gr marline fijne avond nog