Hé hé daar ben ik ook eindelijk weer eens Wat een geweldige foto van Tijn en Lynn, echte schatjes. Ik was helemaal vertederd (en een beetje jaloers, dat ik er niet bij ben ) Juud en Mir wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben. Dus vannacht ook nog maar een nachtje er achter aan geplakt. Niet bang dat 1 van jullie beiden wel eens "psycho" kunnen zijn hihihi. Nu nog een foto van jullie samen meiden. Paddy heb ik iets gemist? Hebben jij en Tim Tijn al live gezien? Jiky Is Kyan ook zo'n hazeslaapkind? Dan zit ie hier goed hoor, allemaal haasjes hier Ik had ook nog nooit gehoord van jan bibejan hoor. Es jij dus ook al druk? Poeh je hebt soms van die dagen he? Maar gezellig dat je er weer bent. Pinguin wat fijn dat je mannetje weer zo goed te pas is. En dus goed luiers ingeslagen? Altijd fijn. Nou ik wilde gister dus schoonmaken, mijn huis is nog steeds een zooi Het was open huis hier. Eerst een vriendin die langs kwam met haar kleintje. Toen de buuf die langskwam en 's avonds nog een keer mijn schoonmoeder (hihi Lynn vertikte het om te lachen) Gezellig hoor bezoek, maar allemaal op 1 dag. Lynn is erg vrolijk, de gilletjes komen ook weer terug, zo gezellig Maar ze heeft een nieuw spelletje: de speen door de slaapkamer smijten. Je hoort dan echt een knal boven en dan begint ze te gillen (weet eigenlijk niet of het van de lol of van verdriet is, hangt er een beetje tussenin) En zo ging dat gisteravond 15x en vanmiddag bij oma ook zo'n 10x. Vanavond hield ze het gelukkig bij 4x. Heb het idee dat ze aan het uitproberen is..... Vandaag weer gewerkt....bleeeh had geen zin. Vanwege het weeralarm mochten we eerder naar huis....nou dat zeg je me 1x Ik stond direct buiten
chacha; uhhh,. KO? heb hem net op bed gelegd,.. nog helemaal wakker, en hoor hem nog beetje kletsen! maar neem aan dat ie zo toch echt wel slaapt hoor!
hallo, leuke foto! jiky: wat raar dat je geen babyzwemmen hebt, bij mij is het 5 minuten lopen. Deborah was vandaag veel wakker en ik heb haar net met moeite de fles kunnen geven en al slapend in haar bedje gelegd ga zo lekker op de bank tv kijken, fijne avond allemaal!
ja chacha inderdaad Kyan maakt ook hazeslaapjes haha join the clan hè! niek: ja ik vind het ook zonde dat er geen babyzwemmen in de buurt is, maar wat wil je ook als je in een boerengat woont waar nog geen winkel te bekennen is fijne avond iedereen!
Heerlijk hoor nog zo'n hazeslaper erbij....Jiky Oooo Juud, ze hebben weer zulke leuke dingen bij de hema... Mijn moeder werkt bij de hema en die kwam vanmorgen met allerlei kleertjes aanzetten.....zoooooo ontzettend leuk. Ezzie Marno nu wel lekker in slaap?
help wat kan k eraan doen dat youame de dekens niet van der af schopt ze heeft een slaapzak aan en sinds 2 dagen heeft ze der dekens helemaal van der af ze wordt er niet wakker van geloof k ze doet het volgens mij als ze wakker wordt maar bij haar op de kamer is het ong 15 graden ben bang dat ze dat een x snachts doet en wakker wordtze i elke x helemaal koud sochtends gr marline
Haha Chacha we hebben elkaar via de webcams gezien! Marline die ledikant dekens zijn meestal vrij groot dus die kan je best goed onder het matrasje stoppen. Anders kun je een hydrofyle luier oprollen en die aan de zijkant instoppen zodat ze het dekentje echt niet kan aftrappen.
goedemorgen dames, hier een hele blije mama. Ik vertelde gister al dat Deborah amper haar flesje op kreeg en gelijk in slaap viel, mevrouw werd pas om 7:30 wakker nu is ze wel gelijk ook echt wakker, want op dit moment zit ze heerlijk te praten/zingen tegen haar beertjes tot straks!
hallo allemaal, wat een leuke foto, van het liefdeskoppel. welkom jiky, de groep septembermama's blijft groeien. dimphy is ziek ze is verkouden en gister heeft ze haar spuitjes gehad. ze zeiden al dat ze wel zieker zou worden. gisteravond had ze 38,5. ze kijkt zo zielig met haar waterige oogjes. hoop dat het snel weer beter gaat. ik heb weer last van mijn oren, dit is begonnen toen ik 7 mnden zwangerwas, maar wil niet meer over gaan. weer 2 weken druppelen dimphy woog gister 6775 gram en is 66 cm lang. fijne dag allemaal
Knap zeg van Youame, dat ze met een slaapzak de dekens nog van d'r af krijgt, idd goed onder het matras stoppen. Niek: gezellig zeg, lekker aan het kletesen die Deborah. Heb een aanbod gekregen om 4 dagen op een uitzendbureau te komen werken. ZIt zo te twijfelen. Werk nu in de gehandicapten zorg, maandag, woensdag en 2 weekenden in de maand. Heb het niet naar mijn zin meer, mijn team is erg veranderd en mijn locatiemaneger is echt een zakkewasser. Maarja, tis heel ander werk en 4 dagen.. vind het zo moeilijk.
Es, ik heb toevallig stage gelopen op een uitzendbureau..ik vond het verschrikkelijk saai werk...is echt een groot verschil met wat je nu doet.. Eslem slaapt echt goed de afgelopen nachten elhamdullilah..ze komt nog maar een keertje snachts Hoop dat ze dit doorzet..
heeej ja goed he weet niet hoe ze het voor elkaar krijgt kira thnx heb der hydrofiele luiers aan de zijkanten gedaan en het is haar niet gelukt go eslem go eslem je kunt het wel ach dimphy k hoop dat je snel weer beter bent die rottige spuitjes ook he k ga maar s ff kopje thee drinken groetjes
merkte toch wel dat marno wat moeier was na dagje kdv,.. sliep om 19.30 en wilde pas om 7uur de tiet,.. daarna sliepen we samen nog door tot 9 uur! heerlijk hoor,. es; moeilijke keuze,.. wat je werk betreft,. op zich heb je het niet meer naar je zin bij de huidige maar vind je 4 dagen niet veel?
Tja, 4 dagen is wel veel, maar dan ben ik wel elk weekend vrij en mijn vriend kan dan een dagje minder werken, vind het echt zo moeilijk. Straks krijg ik spijt en kan ik niet meer terug.
es; als je dit aanbod niet had gehad, had je er dan ook over nagedacht om wat anders te zoeken omdat je het niet naar je zin hebt?
eigenlijk wel, niet dat ik het werk en de bewoners zelf niet leuk vind, maar het verdient ook echt weinig. Was al aan het kijken naar iets anders, maar dan voor 3 dagen
als je toch al aan het kijken was dan kan je misschien toch de gok wagen,. tenzij de 4 dagen teveel zijn,. ligt er ook aan wat je er verdiend natuurlijk! ikzelf zou geen 4 dagen willen werken,. met elke nieuwe baan weet je natuurlijk nooit wat je krijgt,...
Hihi Seán heeft nu ook zijn voetjes ontdekt en trekt nu de hele tijd zijn sokjes uit . Voor de rest is ie 's ochtends vroeger wakker - rond 6:00 hoor ik 'm al kreunen en om 7:30 wil ie dan echt gehaald worden. Hij slaapt overdag dan wel ietsjes langer.. maar nog niet bijster veel. Es moeilijke beslissing...
Paddykira, leuk is dat he, die voetjes, maar krijt ie nu wel koude voetjes hihi. Jammer dat sean niet 's ochtens lekker uitslaapt. Ik mag echt in mijn handen knijpen met Lotte, die wordt elke ochtend op z'n vroegst 08:30 wakker (ben even heel hard aan het afkloppen)