Ooooh Lynn is dus niet de enige met een slechte moeder Juud. Lekker dagje gehad dus. Lekker hoor zo lekker aanrommelen op een dag. Er zit een stofje in chocolade die zorgt dat je je prettig voelt, Dat stofje maak je ook aan wanneer je sport of klaarkomt. Marline fijn dat Youame weer wat beter drinkt. Trouwens Lynn is ook jarig Mir, precies wat Niek zegt, door de hormonen van de moeder verliezen ze wat bloed de 1e dagen. René vond het maar helemaal niks. Was het enige dat hij een beetje eng vond. We waren gelukkig al gewaarschuwd door de KV Es sporttas krijgt hij van de voetbalclub (tja sponsoring), misschien idd kleding....zo lastig, gozer heeft alles al. Maar rené zit ook altijd te zeuren dat ik hem wil kleden als een homo....nah ja. We hebben dus duidelijk niet dezelfde smaak. Wij doen ook niet aan valentijn, vindt het zo;n commercieel gedoe. Ik ga nu lekker filmpje kijken, blood diamonds met leonardo di caprio.
chacha sorry had er overheen gelezen bij deze lynn gefeliciteerd met je 5 maand verjaardag niek k denk dat k zwemluier doe moet er nie aan denken dat ze ineens gaat poepen en dan ook nog weer van dat dunne zul je net zien zal me doodschamen als het gebeurt hihi ohja youame heeft bloemkool gehad ong 8 hapjes ze vond het wel lekker maar was zo moe dat ze halverwege in slaap viel heb der in bed gelegt 2 uur later werd ze schreeuwend wakker gillen pff deed pijn aan me oren heb der een fles gedaan alles opgedronken en nog gillen wat bleek dikke poepluier met bloemkool geur k rook nix todat k in der luier keek slechte mama k ga ff sate eten met pitabroodje hmm en bones kijken fijne avond nog
hoi, dimphy krijgt geen bv meer. het word nu weer minder rood. hou het in de gaten. ik geef dimphy nu soms een paar slokjes water of diksap. weltrusten
nog gefeliciteerd lynn en tijn! had gister marno op bed gelegd,.. en zo'n beetje elk half uur begon ie te huilen,.. ik gekeken,.. had wel gewoon zn ogen dicht,.. om 22.30 eruit gehaald voor de borst,.. nou , mooi niet,.. geen trek,. nog een uur naast me gelegen,. erg onrustig, ook weer huilen,.. had het idee krampjes? benen omhoog trekken enzo,.. toch maar weer in bed gelegd anders kan ik niet slapen,.. hebn hem de hele nacht niet gehoord,.. ben om het uur wakker geweest,.. super volle borsten natuurlijk,. nu slaapt ie nog,.. ? moet hem er zo wel uit halen want ik moet werken,.. eens kijken hoe het vandaag gaat,.
Paddy, maar Lynn zit nog niet in de buggy. Die ligt in de maxi cosi en die klik ik op het onderstel. Zal straks wel eens naar schiphol bellen, misschien kunnen hun mij helpen. Maar ze hebben toch ook van die hangmatjes? Of moet je die reserveren? Ben blij dat Lynn geen bloed heeft gehad. Was ik waarschijnlijk helemaal in paniek geraakt. Ze heeft net de fles weer lekker leeggedronken en ligt nu alweer te slapen. Ik ga even op de keukenkikker kijken en dingen opschrijven die ik kan gaan maken voor Lynn.
goedemorgen allemaal! daar zijn we weer na een druk weekend! zaterdag hebben wij een feestje gehad en is Kyan gaan uitlogeren bij zijn peetoom Nog steeds vind ik het helemaal niks als ik naar huis moet zonder Kyan heb van zaterdag op zondag dan ook heel onrustig geslapen en stond alweer om 7 uur naast mijn bed fijn terwijl je eigenlijk kan uitslapen zondag hebben wij hier in de schuur, kleine afwerkingen gedaan aan onze carnavalswagen en hebben mijn zus,man en kids hier ook lekker gegeten druk maar gezellig en nu is mijn man voor deze week weer vertrokken met zijn vrachtwagen mir; dank je wel voor je complimentjes! Tijn is ook een knapperd Es; succes met je keuze over je werk! moeilijk hoor Juudje; zal zeker allemaal goed komen met de vliegreis en de flesjes van Lynn. maar ik ben zelf ook zo'n piekeraar 1 voordeel meestal valt het achteraf dan wel allemaal mee waar je je druk over hebt gemaakt volgens mij kan je zo'n hangbedje reserveren maar weet dit niet zeker! niek; beterschap voor jullie beide chacha; klagen mag af en toe wel hè daarom is het geweldig dat chocolade bestaat Nokinee; Kyan is ook niet dol op water en diksap, hij laat gewoon alles langs zijn mondje aflopen of speelt met de speen in zijn mondje vaak spuugt hij het erna ook weer uit jee een hele lijst
heeft iemand hier ervaring met weleda? Deborah haar huidje wordt erg droog en ik wil eigenlijk ook wel eens "luuf" proberen.
goedemiddag Luuf helpt goed hoor Niek! Deborah snottert al echt lang he... Ik zou het je aanraden hoor, Luuf op dr borstje en ruggetje smeren voordat ze gaat slapen He get ezzie.. ja dat lijken wel darmkrampjes.. gek, heb je wat scherps gegeten? Wel blij dat hij toch weer in slaap kwam! Heb je hem wakker moeten maken? Of werd hij toch zelf wakker vanmorgen? Nou lekker marline.. bloemkoolpoep, logisch dat ze riep.. 'mamaaaahh ik stink!' maar ja... dat rook je niet.. hihi... geen slechte mama hoor! Chacha, ben je er al uit wat je voor René gaat kopen? Ik weet ook nooit wat ik voor bart moet kopen hoor... nou en idd... kleren hoeft niet want Bart zeurt dan ook altijd he ik ben geen homo hoor! *zucht* Niky, vond Kyan het leuk logeren bij zn oom? Ik zou ook onrustig slapen hoor.. zo gek ... zonder je kindje... ik heb Tijn trouwens nog nooit uit logeren gehad... moet dat binnenkort maar eens doen, dan wen ik daar ook aan.... ik ben echt een truus hoor wat dat betreft (had ik niet gedacht dat ik dat zou worden.. ach.. gaat wel weer over..) Tijn heeft weer gespookt vannacht. Dit keer volgens mij niet echt krampjes.. na ja ik weet het niet, maar na de 4e keer deed ik maar eens het licht voluit aan, kijken hoe hij lag en hoe hij keek. Big smile! nou zeg ik je... :x het is dan ik nog niet boos kan worden op dat mormel..... Oh ik zit Tijn te filmen met zn hapjes, nu heb ik vanmorgen een heel gaaf filmpje kunnen maken! Kijk maar eens op z'n site... hij vindt zn hapje echt jummie jummie het liefst zou hij die lepel ook nog opeten haha.. Juud, wanneer ga je naar Amerika? Heb je al veel kunnen uitzoeken? Heb je er zin in? Ja natuurlijk! Mnder zorgen aan het maken? Komt wel goed hoor.. het wordt echt een heel gave ervaring! Tof. nou ik ga maar eens aan de studie. Het huis is aan kant olé... ik ben vandaag actief
niek; weleda is best fijn! dat heb ik heel in het begin gebruikt omdat mijn kraamhulp allerlei testers daarvan mee had! maar omdat Kyan ook een hele droge huid had ben ik hem gaan badderen in balneumolie(licht vettend) en daar ben ik super tevreden over!
Oh Mir, geweldig filmpje. Hij doet er echt zijn mond voor open. Heel goed. Heb je je studie al af? Kun je mijn huis ook aan kant komen maken? Weet nog niet wanneer ik naar amerika ga. Moet eerst paspoorten ophalen en dan alle gegevens naar mijn kennis mailen, zodat zij van daar uit een ticket kunnen boeken. Niek, Luuf is voor verkouden kindjes hè. Je zou ook in haar badje iets kunnen doen. Idd balneum. Of zwitsal met eucalyptus. Ga nu Lynn haar hapje geven. Wortel met serzieboontjes. Ook lekker.
hoii ff klagen wat een kut bank zeg heb postbank en rabobank postbank heb k al jaren niet meer gebruikt en het plaatje van youame vergoeden ze wel storten ze eerst het geld op de postbank heb k nooit doogegeven maar goed had k het doorgeven zou betaald worden krijg k een brief van het klopt niet met de naam nee duh youame heeft dat plaatje nodig duzz staat op haar naam nee dat kon niet betaald worden moet je naar de fortis bank die doet het wel nou nee duzz dan het geld maar gestort op de rabobank en heb het overgemaakt nou hopen dat het goed gaat wordt helemaal gek hier moest al een uur wachten omdat de winkels pas om 1 uur open gingen gaan ze open krijg je dat gezeur ben 3 uur bezig geweest bij de banken alleen al pfff mijn vriend had een nieuwe broek gekocht en k mocht er ook 1 uitzoeken ben bij mt 40 begonnen nix pastekreeg nix dicht of over me heupen heen nou 1broek past wel maar schrok ff wat voor maat maat 44 begin nu togg wel in te zien dat k echt wat moet gaan doen aan me lichaam mir wat een leuk filmpje zeg nou youame doet dat niet hoor zogauw ze een hap heeft gehad steekt ze de vingers erbij en loopt alles er langs het meeste wel maar volgens mij heeft ze nog nie echt door dat ze moet slikken aaah tijn pest je mama nou niet zo hiih de nachten zijn om te slapen niet om te spoken k vraag me af waar gulay is ze zat togg met het probleem dat ze nie ongesteld werd is ze dat nu wel geworden? k ga me nieuwe broek s ff aantrekken groetjes
balneum geburik ik al vanaf november en dat ging heel erg goed, maar nu wordt ze weer heel erg droog op haar buik. Deborah snottert wel wat, maar er komt niets uit en ze heeft er geen last van, tot tegenstelling van haar moeder ik loop alleen maar te niezen, snotteren, hoesten etc sorry, moest het even kwijt
hmm, had het ook nog nooit gehoord hoor, dat babies bloed kunnen verliezen,. weet wat geleerd! es; ik ga niet naar de 9 mnd beurs,.. vorig jaar geweest en dan ga ik weer een paar jaar niet,. enne,.. hier gebeurt ook nooit wat met valentijn hoor! dan zegt mn man,. doe niet mee met die onzin geef liever zomaar wat,.. nou, dat zomaar moet nog komen! haha. chacha; als chocola helpt tegen je dipje, lekker doen hoor! (moet je natuurlijk niet tevel dipjes krijgen!) juudje; je kan idd een babybedje reserveren,.. geloof dat je dan de desbetreffende luchtvaartmaatschappi moet bellen,. vaak gaat het wel tot een max aan kilo's en lengte, maar lynn is nog niet zo zwaar toch,. niek; ik gebruik weleda weer en wind balsem voor zn wangetjes,. ben daar erg tevreden over,.. mir; leuk! je heb weer een foto van tijn! -als avator- ik moest marno mooi wakker maken om 6.30 vanmorgen,. 12 uur zonder eten gedaan dus,.. en toen wel gedronken maar nog niet veel,.. was net pamela anderson joh! hihi,. vandaag ging het wel geloof ik,.. (hij was bij oma) om 19 uur sliep ie alweer,. eens kijken of ie vanavond wil drinken,. ik heb hem ook nog niet uit logeren gehad,.. moet er nog niet aan denken,. ooh, had niet gedacht dat ik zo'n muts zou zijn! nou ja, komt nog wel hoor denk ik dan,.. maar nu nog niet! hihi,. marline; wat een gehannes zeg met die banken,. hoop dat je snel je geld heb!
ah, weleda weer en wind? Dat is wel een goede misschien. Ik gebruik altijd vaseline voor zn wangetjes, maar ze blijven droog. Niet extreem droog maar wel ruw.. ik zal het ook eens gaan proberen. Hé Pamela Anderson, kolf jij vooruit? Of geeft je moeder Marno flesvoeding als hij daar is? Of geef je nog volledig. wie geeft er trouwens nog volledig borstvoeding? Kira geloof ik? En jij Pinguin, lukt het bij jou nog? En Gulay en dat was m geloof ik he. Stoer hoor zo lang volhouden! En dat het zolang lukt is ook al super, vaak hoor je dat het gewoonweg niet meer lukt na 4 mnd. Ha Juud, hoe lang moet je op de paspoorten wachten? Hoe duur is een paspoort voor Lynn? Ik zit er ook aan te denken om Tijn een eigen paspoort te geven en niet bij mij laten bijschrijven. Dat is denk ik handiger want als hij bijv. eens zonder mij naar het buitenland gaat, met bart ofzo.. dan kan dat niet? Ben benieuwd wanneer je gaat! spannend hoor! Echt tof dat je het ticket krijgt. Zij waren laatst toch in Nederland? Wat een gedoe zeg marline Dat er zulke dombo's bestaan joh... hopelijk is het nu goed gegaan. Es, hoe is het met jou? Heb je al een keuze gemaakt? Ben benieuwd!
Zo, ben ik weer! Het weekendje wa erg geslaagd; dat vond Nikki ook. Ze kreeg natuurlijk volop aandacht en ging voor haar doen erg laat naar bed (19/20 uur) Ook gezwommen voor het eerst. Nikki von het wel leuk, maar was niet super-enthousiast. Het water was ook wel erg koud. Ik heb wel een beetje bijgelezen, maar ga niet overal op reageren; flauw he Paddy; gefeliciteerd met je mannen!
mir; ik kolv op mn werk en die voedingen krijgt marno als er op hem gepast word,. geef dus nog steeds volledige BV,. had dat ook niet van mezelf gedacht hoor,. max 3 mnd had ik in mn hoofd,. hihi, die bijnaam heb ik van mn man,.. als er 12 uur niet uit gedronken is lijken ze er ook echt op ! haha maar als ze leeg gelubbert zijn is er helaas niks meer van over,... ja, weleda baby calendula weer en windbalsem,. net geen 6 euro voor tubetje,.
Hoooooi dames Hihi ezzie ik moet idd niet teveel dipjes krijgen, word ik moddervet van. Ach dan moet ik maar vaker sexen Zoooo Pamela Anderson....kan me voorstellen dat je tieten op knappen staan. Ik zag laatst de foto's nog toen ik borstvoeding gaf.....man wat een ballonnen. Gelukkig komt het allemaal goed. En ook dat slappe wordt weer aardig normaal. Marno had er geen zin in gisteravond.....hopen dat het vanavond beter gaat. Ik vind het ook super Ezzie, Paddy, Gulay en tot voor kort Pinguin hoe lang jullie het volhouden hoor. Jiky is je man die hele week dan weg met de vrachtwagen? Poeh das me ook een baan. Dus je gaat carnaval vieren? Gezellie Hier ook zo'n vreselijke muts die haar kind nog niet uit logeren heeft gedaan. Ik heb er ook eigenlijk nog helemaal geen behoefte aan. Misschien zou het anders zijn geweest wanneer Lynn niet best sliep. Maar ik dacht voorheen dat ik het toch makkelijker zou doen. Ik had het vandaag nog met een collega er over dat ik nooit had verwacht zo'n moedertje te zijn....meerdere mensen niet. Zo ontdek je toch weer dingen over jezelf Hmm weleda weer en wind....ga ik eens kopen. Ik heb nu zwitsal op het wangetje, maar vindt het niet zo'n fijn spul. Oooooh Mir wat lijken die mannen van ons op elkaar zeg....pfff mannen. Dus jij kan ook geen kleding voor Bart kopen? Wat een leuk filmpje van Tijn. Ben helemaal jaloers, ik wil ook hapje geven. Ach nog een paar weekjes. En het is dus duidelijk dat ie er geen krampjes van krijgt. Wat een spook, beetje lachen wanneer het licht aan gaat En lekker dat het er ook goed in blijft. Een vriendin van mij heeft een jochie van 7,5 maand, ook een spugertje. Maar die lijkt juist meer te gaan spugen van de hapjes......bleeeeeh vieze bende. Ook hierbij zegt het cb dat het normaal is. Juud vond Lynn de sperzieboontjes lekker? Hoe is het verder met haar? Lekker vrolijk? En lekker geslapen? Of weer gespookt? Waar is Pinguin, heb haar al een tijdje niet meer gezien? Paddy, nog gefeliciteerd! Fijn dat je het feestje overleefd hebt. En nee niet de kinderbescherming op mijn dak Ik heb het al weer helemaal goed gemaakt met Lynn Dat Seán zo weinig slaapt. Bah 06.15 is wel errug vroeg. En als hij dan overdag wat meer sliep, maar ook niet he? Blupje, fijnd dat je weekend zo geslaagd was. Altijd lekker als het goed gaat. Marline wat irritant van die banken zeg....en ook van je maat broeken. Kan lekker frustrerend zijn he.... Ik zit vandaag met sjagarijnige huisgenoten. Bij René begon het vanmorgen vroeg al. Ben snel naar mijn werk gevlucht..... Daardoor mijn brood vergeten, dus ik moest een broodje halen bij de bakker. OOooh wat een straf Kom ik thuis om half 6.....staat de tv hard...allemaal afwas op tafel...nog een niet omgespoelde fles...krant opengevouwen.....en niemand te bekennen. Liggen René en Lynn op bed te pitten Nah ja ik ben degene die hard gewerkt heeft Lynn was daarna ook niet echt vrolijk....beetje stilletjes en niet aan het lachen te krijgen. We hebben bij mijn ouders gegeten en die kregen Lynn ook niet aan het lachen....zo droog kijken. Eenmaal thuis werd ze vrolijk, maar ja toen was het bedtijd. René komt nu ook een beetje bij.....Ze hebben elkaar aangestoken. Oh en bij Lynn komt het gesnotter echt los nu. De verstopte neus is weg. René heeft vandaag de Paddy-methode uitgeprobeerd.....hihi een mond vol snot....er kwam echt veel uit joh. Maar ze is nu ook helemaal leeg en klinkt ook minder vol Sjonge jonge, is een best verhaal geworden.....sorrie
Ik doe bij Lotte bepathen op d'r wangetjes, dat werkt wel een beetje. Haar wangen zijn altijd super droog. Na donderdag ga ik een keuze maken wat ik met mijn werk ga doen. Moet even afwachten of mijn locatie maner=ger terug komt. Als hij op mijn locatie blijft werken, ga ik verder zoeken. (erg lang verhaal, niks schokkends hoor) Lotte vind trouwens de peer en worteltjes niet lekker. Trekt echt een vies bekkie. Mischien toch maar banaan proberen
Hoi allemaal! Nou vanavond ging Seán weer in 1 keer slapen. Kon ook haast niet anders want in totaal heeft ie maar iets van 50 minuten geslapen. Ze zijn bij ons in de tuin aan het werk en was zo'n herrie op een gegeven moment. Natuurlijk precies op het moment dat ie 2 minuten lag te slapen. Dus dat was wel zielig want hij was duidelijk moe maar werd wakker van de zaagmachines en gedril. Nu maar hopen dat het morgen minder is anders neem ik de boys maar mee naar het huis van mijn ouders. Die zijn weliswaar op vakantie maar dan kunnen ze in ieder geval overdag hun slaapje doen. Oh en ik ben hartstikke trots op mijn andere mannetje. Hij is al bijna zindelijk. Opeens had ie toch door dat een onderbroekje veel lekkerder zit dan zo'n dikke luier. Hoera. Juud ja ik vergeet dat Lynn natuurlijk een stuk kleiner is en nog niet in de buggy kan en waarschijnlijk gewoon in zo'n babybedje in het vliegtuig past. Die moet je idd van te voren reserveren dus ff overleggen met je kennissen want dat zou wel heeel fijn zijn. Eehh.... keukenkikker? Wa is da? Ezzie is Marno ziekjes of is ie gewoon een beetje uit zijn doen? En Marline zie je er weer helemaal hip uit in je nieuwe broek ? Ach je moet maar zo denken dat met elk ander merk heb je weer een andere maat. Ik vind het erg wisselen. Seán is ook nog niet uit logeren geweest maar dat kan ook niet want ik kolf niet meer. Ik vond het zo'n gehannes en soms lukte het wel en soms weer niet en kreeg ik pijnlijke tepels. Ik wacht gewoon tot ik besluit er mee te stoppen. Oooh ik kan echt niet wachten tot ik Seán zijn vaste hapjes kan geven. Ik vind het soms zo sneu dat ie ons allemaal ziet eten en hij mag nog niet want hij zit ons dan zo te bestuderen aan tafel. Hij zit namelijk met wipper en al op tafel. Succes ES met je beslissing. Moeilijk is het soms he om een keuze te maken? Chacha fijn dat Lynn nu iets minder vol is. Leuk is dat he als je thuis komt in een geexplodeerd huis.