September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    What about me Paddy?

2. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hihi Juud, ik heb ook aan jou gedacht. Maar ik bedacht me dat jij binnenkort voor 3 weken naar de VS gaat en eer we elkaar eens echt zien met de volgende meeting heeft Lynn misschien alweer maatje 4?

He en de mama van Tijn geeft niet toe aan haar verslaving vanavond :D !

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Zoooo heb eindelijk mijn beebiesite ge-update.

Volgens mij moet de mama van Tijn vanavond lesgeven....., wie weet zien we haar later nog.

Es das gek van Lotte....niet eenkennig wat betreft personen, maar eenkennig wat betreft flesplaatsen ;)

Niek ik denk dat als deborah afgeleid wordt, ze niet maalt om de fles hoor. Tenminste Lynn heeft geen honger als we autorijden of wandelen, maar o wee als we thuis zijn
    Beterschap Niek.

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi... ik moest lesgeven jep. vréselijk want ik voel me megaberoerd, ik heb al spierpijn als ik adem :cry: ik heb net heel lang onder de douche gestaan.... brrr.. ik heb het zo koud joh... :(
    weet niet hoe ik die les heb gegeven maar voel me net een wrak.. ok.. genoeg gezeurd! Morgen gaat het vast weer goed :D
    lees morgen alles bij.. maar moest toch ff spieken hiero... ;)

truste

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Oww ik moét toch nog wel even reageren hoor!

:whistle: applaus voor Seán! olé olé \:D/
    :thumup: Toppie! wel anderhalf uur! morgen weer? was zeker wel lekker he Seán, je wil nu niet anders meer dan overdag lekker lang slapen! ;) vast...

doeg

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir niet ziek worden hoor! Hopelijk voel je je beter na een nachtje rust.
    Tijn laat je mama slapen he!

7. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Paddy; maat 3 past bij nikki ook al bijna niet meer, maar bedankt.
    Wat een slaapkop die sean!

Juudje; het komt allemaal goed!
    Lekker catan gespeeld?

Beterschap Mir!

Ok; dit was weer mijn uitgebreide bijdrage voor deze ochtend :oops: :(
    Nikki is wakker geworden (heeft van 20-8 geslapen!) en ik moet zo werken.

8. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    goedemorgen, hoe is het met alle zieke mama's?

hier nog steeds hetzelfde helaas, maar ga toch straks zwemmen!

iedereen een fijne dag allemaal..

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, en happy valentine :D

Hier een lekker nachtje gehad. Lynn heeft van 20 tot 8 geslapen (moest haar nog wakker maken).

Vanmiddag naar de dokter, controle van de spiraal. Wat een leuke dag om een inwendig onderzoek te krijgen ;)

Werk ze blup! Nikki ook lekker geslapen dus.

Niek veel plezier met zwemmen.

Mir hoe voel je je vandaag?

10. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Goedemorgen allemaal, :evil: :evil: , niet dus.

Ik kom hier ff lekker schelden en vloeken. Er rust een vloek op mijn huis, ik weet het zeker.

Ik wordt wakker met ontzettende tandpijn.... Morgen naar de tandarts.

Ik zet mijn tv aan, alle kleuren van de regenboog. Leuk om zo het nieuws te kijken. Dus stekker eruit. wachten, wachten, wachten. Stekker erin, tv aan. Nog hetzelfde. Tv kapot.

Wil ik water koken voor Lynn dr voeding. Dus ik druk op het knopje en ga met de hond de deur uit. Zo doe ik het altijd. Kom ik binnen, voel aan de waterkoker.....koud. Dus ik dacht dat ik hem was vergeten. Zet hem aan en loop naar de laptop. Na 5 minuten dacht ik, mmmm, mijn water moet nu toch wel warm zijn. Nee dus. Waterkoker kapot.
    Fles in de magnetron, water kokend warm gemaakt en naar boven.

Kom ik op Lynn dr kamer, doe het ligt aan....................PATS! Lamp kapot. Godverdomme, shitzooi.

Nog meer tegenslag op de vroege ochtend? Dat kan ik wel gebruiken. Een nieuwe waterkoker kan ik nog wel gaan halen, maar een nieuwe tv niet. Heb onverwachts 700euro moeten betalen, dus nu is het potje leeg. Iemand nog een tv staan?

Mag ik ff schelden?

Iedereen fijne valentijnsdag. Misschien krijg ik wel post?

Chacha, lekker dat Lynn zo goed heeft geslapen. Ach, heb je die man ook een fijne valentijnsdag bezorgd! ;)

Niek, veel plezier met zwemmen. Ga lekker in het bubbelbad zitten.

Blupje, ja catan was leuk. Heb helaas niet gewonnen en was op tijd thuis. Moet vroeg slapen, anders trek ik het niet.

Mir heeft nieuwe emoticons ontdekt...... ;) Hoe zou dat toch komen? hihi. Nee, niet ziek worden hoor.

Paddy, nee hoor, dat kleine kontje van Lynn past nog wel ff in maatje 3. Maar ik heb nog 4 pakken staan en in amerika koopt yvonne een pak voor me. Denk dat ik zelf maar een pak meeneem, anders komen ze nooit op. :( ;)

Es, irritant is dat hè. Heb dat ook al een paar keer gehad. Typ dan gewoon weer alles opnieuw, maar dan toch net anders en korter. Hahaha. Je kan fruit invriezen, nadat je het hebt gekookt. Tenminste, de harde fruiten. Banaan kun je niet invriezen. Dit wordt zwart. Kijk ook maar eens op: www.familie-nagel.nl/fokfotoos/babyvoeding.html

Lynn is wakker. vlug aankleden. buuv komt zo en dan moeten we naar haar moeder. Onze carnavalspakken passen.

Heb trouwens van Lynn zaterdag al een valentijnsbloem gehad. Foto staat op de site.

11. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik heb mijn eerste valentijnskaart al te pakken. Dan wel via hallmark cards. Maar toch. Denkt er toch iemand aan mij. Hihi.

12. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    paddy; ik woon wel in de buurt maar hij zit ook bijna in mt 4,. ! ik heb de mazzel dat ik een pak om zou kunnen ruilen op mn werk,.

pinquin,.. hmm, nieuwe auto,.. ik weet wel waar ik voor zou gaan na deze die we nu hebben,.. een mitsubishi spacestar,. ff hoger,. en op zich niet al te duur tweede hands,.

chacha; nee, het is niet al te lang geleden dat marno verkouden was,.. bacillen op kdv natuurlijk en ik neem ze ook vast mee van mijn werk,. maar het is nu echt snot dat er uit loopt,.. echt verstopt zit ie gelukkig niet,.
    maar ja, het heerst,. paar mama's hier zijn ook aan het kwakkelen!

niek; ben beniuewd hoe het zwemmen is gegaan!

juud; jee zeg, zit je ff niet mee! en gebeurt ook altijd als het niet uitkomt he,. valentijn kaartje maakt het een beetje goed misschien,..

marno is wakker,. gaan samen maar even douchen want hij smeert het snot werkelijk overal! haha,.

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hehe eslem zit nog in 3..hier langsbrengen is een kleine moeite toch :p :)

juudje..wat een pech op de vroege ochtend! mijn hemel zeg..
    Wij hebben nog wel een tv staan..mocht het pak met luiers nummer 3 worden gebracht geef ik de tv mee in ruil hihi :D

pff eslem en ik zijn net wakker..heb haar om half 9 weer bij me genomen ik was kapot..het is nu kwart over 11 en heb geen reet uitgevoerd..echt erg..

Moet vanmiddag naar de tandarts..mijn verstandskiezen eruit ik doe het in mijn broek van de angst..want dit gaat echt verschrikkelijk pijn dan..en ik ben zo bang voor prikken en dan nog in mijn mond ook :(:(

14. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    juudje :-s dat is wel erg veel ja, ik heb geen tv over anders had je hem zo mogen hebben

het zwemmen ging geweldig! ze was de jongste, daarna begon de leeftijd vanaf een maand of 8 en dus trok ze vol de aandacht. deborah was erg aan het lachen en ze mocht ook met de bal spelen en die hield ze strak vast. Nu ligt ze wel helemaal uitgeteld in bed, lekker toch!

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hallo!
    Hier gaat het een beetje beter... nog steeds knallende hoofdpijn en suffig... maar paracetamol helpt goed :D
    Tijn ligt te slapen, hopelijk heeft Seán het niet van alle goedslapende kindjes gepikt.. zodat hij nu slaapt en er hier niet meer geslapen wordt 8)

Hoe is het met de andere ziekige mama's...?

Jeetje Juud zeg.. hoe kan dat? Wat een pech! Een ding kapot dat kan nog gebeuren, maar dit is wel erg extreem. Erg kl*te, vooral de tv. Hier geen tv over.. maar als ik van iemand hoor die een tv over heeft... issie voor jou.

haha... lig ik weer in een deuk om jou chacha... :D je vertelt zo grappig. Hoe was het onderzoek? Zit alles nog op zn plek hihi..

jeeee Gulay! wat kan Eslem staan joh! Wat goed! Ik wist ook niet wat ik zag.. Vriendinnetje die gister op Tijn paste heeft Eslem ook even gezien en ze zei. nee toch? Is ze stiekum niet gewoon ouder? haha! Sterke meid hoor! En een heel schattig koppie, wat een haar heeft ze! Je kunt al lekker friemelen met speltjes en stiekjes.. leuukkk

Sterkte bij de tandarts Gulay.. ik moet binnenkort ook op controle.. moest ik vorig jaar al maar ben niet gegaan omdat ik zwanger was.. vraag me niet waarom maar toen wilde ik niet, stel je voor dat ze moesten boren en ik moest verdoving... ach.. maar wel dom. Nu voel ik gewoon serieus dat ik gaatjes heb en weet zeker dat ik minimaal drie keer geboord moet worden.. En ik vind het al vreselijk.. de tandarts ieuwww....

Gaaf dat babyzwemmen Niek! Ik wil ook, maar ik bel elke keer maar niet... slaat nergens op, maar ik moet eerst t telefoonnummer zoeken en dan blijft het er weer bij... Wat voor zwembroekje had je?

ahh... marnootje... snottersnotter.. weer verkouden jongen? :( Lekker he overal snot hihi... voelt hij zich ook beroerd of issie wel vrolijk?

Tijn heeft vannacht weer doorgeslapen. Gelukkig zeg! Ik ben gister naar het cb geweest ivm weer harde keutels en krampjes.. zucht.. Ze adviseerde geen hapjes meer te geven. Niet overstappen naar andere voeding, maar eerst dat lactulose en gewoon de Friso Comfort. En dan eens kijken... sommige baby's hebben lang nodig om te wennen aan nieuwe voeding, dus als ik nu weer gelijk overstap naar andere dan doe ik Tijn alleen maar pijn waarschijnlijk. Dus hier even geen hapjes meer. En goed in de gaten houden...
    Ik ga nu de laatste hand leggen aan mijn opdracht.... nog even wat tikken en dan is mn eerste opdracht klaar :D

tot later!

16. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    mir: ik had een zwemluier onder haar stoere snoopy-zwembroek ;) zo doen de meeste het zag ik. Ik dacht dat ze wel moe zou zijn, nou ze heeft 45 minuten geslapen en zit nu nijntje te kijken, hihi

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    =D> voor Mir! Hoeveel opdrachten moet je nu nog?

Lijkt me leuk zwemmen met je kindje Niek, maar denk dat het op dit moment voor Quinnetje zijn huidje nog niet goed is.

Juudje balen van al je aparatuur! Hier in de stad is een winkeltje wat tv's maakt en dan valt de prijs best heel erg mee. Misschien moet je ff googlen of in de goudengids ofzo kijken of er ook zo iemand bij jou in de buurt zit.

Chacha romantisch uitje heb jij voor valentijnsdag zeg ;)

Jemig Gulay wat staat Eslem al goed! Quinn staat op schoot erg goed en veel , maar echt zelfstandig probeer ik nog niet toe te laten. Volgens mij kan hij het ook nog niet trouwens. Is je wasmachine alweer gemaakt? en heb je je spiraal kunnen laten zetten?

Ben vanochtend ter controle naar de huisarts geweest. Die was erg onder de indruk van zijn huidje en raadde me aan te stoppen met de bv en volledig op de Nutramigen door te gaan. Kleine man doet het er simpelweg beter op.
    Ben vanaf vandaag dus begonnen met afbouwen. Eerst maar eens een weekje 3 x kolven, daarna een weekje 2 x daarna een weekje 1x en dan kijken hoe het er voor staat.
    Ik vries alles in zodat ik hem af en toe nog wat kan geven als hij er wellicht weer wat beter tegen kan.
    hihi hij kreeg vandaag ook zijn eerste valentijnskaart.
    Teon ik met 32 weken werd opgenomen in het ziekenhuis was er net een andere vrouw opgenomen met dezelfde klachten. We waren ook ongeveer even ver. Ik 26/9 uitgerekend, zij 29/9. Uiteindelijk ben ik 1/9 en zij 5/9 bevallen.
    Bleek dat ze in het begin hier ook heeft meegeschreven op de bevallingslijst van september. Best grappig toch.
    Anyways, Quinn kreeg een valentijnskaart van haar dochter. hihihi.

Meiden fijne valentijnsdag nog! ( heb vorige week al een heerlijk geurtje gekregen van Steven en hij van mij trouwens)

xxx
    pinguin

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Zoooo daar ben ik weer. Heb het inwendig onderzoek weer overleefd. Was zo gepiept, maar toch....met je benen wijd, spotlight erop, eendebek erin....nee ik doe toch liever wat anders.
    Het spiraaltje zat nog keurig op z'n plek en ik hoef niet weer te komen, tenzij ik klachten krijg.

Ben Lynn nog ff wezen wegen. Die meid is in 2 weken 280 gram aangekomen. Kan ook niet anders, ze vreet.....

Lynn heeft haar slaapkunsten weer teruggestolen. Vanmiddag lekker 1 uur en 3 kwartier en nu ligt ze ook nog weer ff.

Ik heb een bos bloemen gekregen van Lynn :D met een kaartje voor de allerliefste mama.....oké erg zoet, maar wel heel leuk.

Pinguin goede keuze hoor om over te stappen. Als het echt het beste is voor je mannetje, lekker doen.
    Nou nog het kolven afbouwen....poeh ik hoop dat je de motivatie nog kan vinden. Ik kon het niet en heb eigenlijk alleen gekolfd wanneer ik er niet meer tegen kon. Ik was er binnen een paar dagen vanaf. Maar ik kan het je niet aanraden hoor (ook met het oog op ontstekingen enzo)

Mir fijn dat het ietsiepietsie beter gaat. Heeft Tijn nog lekker geslapen?
    Ooeeeeh de tandarts. Ik ben er ook niet geweest tijdens mijn zwangerschap dom dom dom. Eigenlijk om dezelfde reden als jij Mir.
    En toch geen hapjes meer.....jammer. Moet je nu wachten tot 6 maanden?
    En heb je je opdracht afgekregen?

Juudje wat heb jij een pechdag zeg! Valentijnsdag ongeluksdag?
    Heb je de carnavalspakken gepast? Ben zo benieuwd! Wel foto's maken he?
    Ik heb hier nog wel een tv, maar geen idee hoelang die nog leeft. Is al minstens 15 jaar oud. En zender 1 doet het al niet meer en de AB ook niet (met een universele AB is het nog aardig te doen). Maar je mag m hebben hoor als je eens in de buurt bent

Niek wat leuk dat het zwemmen zo goed ging.....

Gulay hoest gegaan bij de tandarts? Heb je pijn? Brrrr verstandskiezen trekken....ik krijgf er nachtmerries van.

Ezzie beterschap voor die snottebel!

19. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    oo, de tandarts,.. brr,. heb er ook zo'n hekel aan, maar ben wel geweest toen ik zwanger was,. toen wilde die fotos maken maar dat ging natuurlijk niet ,. in okt weer geweest, toen gelukkig ook niks maar heb het vermoeden dat ik nu ook wat heb,. nee! moet in april,..

niek; leuk dat het zwemmen is bevallen,..!

mir; goed zo, bijna opdracht klaar,. nog ff door gaan! marno is wel te spreken hoor,.
    heeft het slapen ook weer ontdekt,. vanmorgen en vanmiddag een uurtje en na de borst viel die op mn buik in slaap om 15.15 tot,. jaja, 16.45! ha, ik werd zo verpicht om te blijven liggen,. dus kon ook een dutje doen, heel vervelend! hihi,.

pinquin; beniuewd hoe het gaat met het afbouwen,. wel fijn dat ie het goed doet op de voedingen,.

20. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    oja, heb trouwens een papje gemaakt van rijstebloem en BV en dat op een lepeltje gegeven,. het doorslikken snapte die niet helemaal maar die lepel moest steeds heel snel weer in zn mond! grappig hoor,. toch beetje hapjes idee,. nu maar ff niet meer, kijken of ie erop reageert,.

Deel Deze Pagina