September 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Allahinkulu, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blupje

blupje Fanatiek lid

Dec 23, 2005
    1,074
    0
    0
    Zo; werkdag zit er weer op. Nog 1 dag en dan heb ik daarna een week vakantie! Dat is weer een voordeel van juf zijn.

Chacha; ook al zo'n lekkere slaapkop dus! Hoe ging je onderzoek? O'; ik lees het nu al. Prettig is anders ja, maar gelukkig zat alles nog op z'n plek.

Jeetje juud! Het zit niet erg mee vandaag bij je! Een tv heb ik jammergenoeg niet over, anders had je hem zo mogen komen halen.

Ow Gulay; hellupie! Je verstandskiezen eruit! Bij mij is dat een paar jaar geleden gebeurt en het was een drama! Hopelijk is het bij jou meegevallen.

Niek; fijn dat het zwemmen zo leuk was!

Mir; bedankt namens Nikki voor de dikke valentijnskus! Balen dat Tijn weer last van de ontlasting heeft. Hopelijk helpt het als hij een tijdje geen hapjes krijgt.

Pinguin; lijkt me een goeie beslissing om de bv af te bouwen. Jammer, maar als het beter blijkt te zijn voor je mannetje....

Ezzie; grappig dat eten van een lepeltje. Het is in het begin echt oefenen denk ik.

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    haaaaaiiii

Pfff nou terug van de tandarts..er is een verstandkies uit de volgende moet volgende week..
    het viel wel mee eigenlijk maar nu maar kijken hoe het volgende week gaat..
    De verdoving begint nu uit te werken en de pijn is onbeschrijvelijk pff mijn hemel..

Mir: haha eslem is toch echt 5 maandjes..en niet ouder..hihi..
    en ja haar haartjes zijn zo leuk..maar het is wel raar..haar voor pluk is super lang maar de rest kort hehe

mijn wasmachine is trouwens gemaakt pff eindelijk en heb geen spiraal pff weer een maand wachten..

Meiden ik ga echt sorry ik reageer later nog..want ik verga van de pijn

bye bye

3. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Jee Gulay Sterkte met de pijn. Ik weet hoe naar het is. Pfff, anders mag je wel paracetamol nemen (dat kan gewoon met BV, als het maar pure paracetamol is) Ik hoop dat je de nacht een beetje doorkomt.

Lekker Blupje, vakantie :D
    Hoe is het eigenlijk met Nikki? Spuugt ze nog steeds of was het een tijdelijk iets?

Het lijkt er op dat de kindjes een beetje door krijgen dat ze overdag ook lekker kunnen slapen. Marno ook al lekker geslapen.
    Lynn heeft ook nog van 16.30 tot 18.15 uur geslapen. Wel makkelijk eigenlijk, kunnen wij eten en daarna alle aandacht voor haar.

Nu hopen dat Seán ook zo lekker heeft geslapen.

We hebben vanavond gedoucht met Lynn. Hadden we nog nooit gedaan. Nou krijsen onder de douche. Eenmaal op het aankleedkussen lag ze te kraaien van plezier :confused: Nog een keertje weer geprobeerd onder de douche, weer krijsen. Nou ze gaat het vanzelf wel lekker vinden.

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    ah.. vond Lynn t niet leuk onder de douche.. :( Is natuurlijk heel erg wennen ineens een straal op je kokertje....
    Bart heeft Tijn geloof ik in de tweede week al op de arm onder de douche genomen en is het nu gewend, hij vindt alles best.. ook de straal midden in zn gezicht.. pgggfftt doet ie dan en knippert even met zn oogjes en dan is het weer lachen :D Dus Lynn moet even wennen denk ik, dan wordt het wel leuk.
    Oeps fijn dat alles nog op zn plek zit..
    Ik heb het trouwens al vaker gevraagd geloof ik maar.. euhh.. nog maar es want ik weet t niet meer precies.. hoelang raden ze aan om een spiraal te houden? kan het voor 1 of 2 jaar ook? of moet het gelijk voor een jaar of 4?

Juud gaat alles goed met je? Is het na die valentijnskaart allemaal weer rustig geworden... geen andere pechgevallen meer? I hope so!

Zoho.. dus marno slaapt ook steeds meer... Seán, hoor je dat? Al je vriendjes gaan beter slapen, dat kun jij ook hoor!

ja get tandarts.. ik krijg al een kriebelbuik als ik de naam lees... en helemaal dat ik nu lees dat er hier iemand vergaat van de pijn auwtsss Gulay sterkte!

Mijn opdracht is klaaaar! ole ole! Ik heb hem doorgemaild. Morgen start ik met de volgende zucht... maar er is een eind in zicht :)

5. blupje

blupje Fanatiek lid

Dec 23, 2005
    1,074
    0
    0
    Gulay; gellukkig is het meegevallen, maar die pijn erna is inderdaad klote.

Chacha; nikki spuugt nog steeds maar ht is al minder aan het worden. Ik hoop dat het met een sprongetje of tandjes ofzo te maken heeft.

Mir; volgensmij kun je een spiraal er op elk gewenst moment er weer uit laten halen. Je hoeft hem niet persé 4 jaar te laten zitten.

6. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Mir de max voor een spiraal is 5 jaar. Langer kan niet.
    Er zit geen minimum aan, je kunt 'm op elk moment er uit laten halen. Al is het na een half jaar of na een week, dat maakt niet uit.
    De verzekering vergoedt het alleen eens in de 5 jaar.

Ik denk dat Lynn het ook vanzelf wel lekker gaat vinden hoor, die douche. We proberen het gewoon weer.

Goed zo dat je opdracht klaar is...weer een stapje dichterbij :whistle:

7. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

Sep 28, 2006
    984
    0
    0
    NH
    Haha Chacha die Lynn. Vindt ze het badje wel leuk? Seán vindt onder douche wel leuk. Hij vindt het ook erg interessant want hij wil echt alles bekijken. Ik zat te denken, vond ze het misschien te heet?

Hier hebben we een vrolijke Seán die weer als vanouds 3 x 30 minuten heeft geslapen vandaag. Dus niks geen diefje meer. ' s Middags dacht ik ik laat 'm eventjes 10 minuten jammeren en huilen wie weet valt ie weer in slaap. Nou het ging van kwaad tot erger en het duurde vrij lang tot ie weer was gekalmeerd dus dat doe ik ook niet meer. Ik ben nog steeds doof aan 1 oor.

Oei Gulay sterkte met de pijn meis. Lijkt me geen pretje... Laat je man de was maar doen :) .

Juud oef het zit je niet mee.. Wat een pech op 1 dag! Niks meer gebeurd na vanochtend?

Niek heb je al vis gegeten :D ?

Leuk Ezzie die rijstebloem! Ik kan ook niet wachten.

Mir hoe voel je je nu? En bravo meid dat je je opdracht af hebt :thumup: . Dat was vast pittig in combinatie met deze site en Tijn :D .

Pinguin succes met afbouwen. Ik hoop niet dat je erg last krijgt van je borsten.

Blupje wat heerlijk joh dat Nikki zo goed heeft geslapen. Krijgt ze die tijd dan helemaal geen voeding meer?

Oh en meiden mocht het weer gebeuren dat de text verdwijnt dan ff Control Z proberen, wie weet helpt 't.

Hier nog een kwakkelende mama. Hoofd vol snot en de hele dag zo'n zeurderige hoofdpijn. Het was zo'n rommelige dag. Ik wilde echt even de deur uit met de boys want de hele dag binnen zitten is ook niks. Kijk ik naar buiten zie ik dat mijn voorband toch wel erg plat is? Ik balen en toch maar naar de garage racen- zwetend - red ik het wel met de kids? Rijd ik niet op m'n velg? Want een band verwisselen in de stromende regen had ik ook geen zin in. Toen even naar mijn oma waar ik erachter dat ik mijn sleutels was vergeten... Gelukkig was ik vergeten de achterdeur op slot te doen. Pfff ik ga maar naar bed!

Morgen de laatste keer babymassage. De instructrice heeft speciaal voor Seán een tummytub meegenomen want klem in de emmer was ook niet leuk :) .

8. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Jeeee Paddy, wat een dag....echt een dag om in je bed te blijven liggen.
    Dus Seán is zijn slaapgave weer kwijt. Ik had m overigens ook uit bed gehaald hoor als hij drama schopt. Bij Lynn heeft het ook geen zin, die raakt ook alleen maar overstuur. En dan ben je nog verder van huis.

Het badje vindt Lynn geweldig. Het grote bad vindt ze ook heerlijk.
    Ik mag toch hopen dat ze het niet te heet vond :( We hebben een thermostaatkraan en die staat op 38 graden. Das toch niet te heet? We hebben de stralen ook expres wat zachter gedraaid.

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    ieww kira... wat een rotdag! Balen..! Alles goedgekomen met de band? hopelijk ben je morgen weer fit!

38 graden is prima hoor! heb ik ook altijd, ook als ik het badje vol laat lopen. Dus het is een kwestie van even martelen hihi.. en dan vindt ze het vast leuk ..haha... of niet.. dan is het badje ook lekker toch?

10. blupje

blupje Fanatiek lid

Dec 23, 2005
    1,074
    0
    0
    Chacha; heb je bad en douchekop bij elkaar? Misschien is het dan een idee om Lynn in het badje te zetten en dan met de douchekop over haar heen? Ze zit dan in haar vertrouwde badje en kan toch wennen aan de douche.
    Maar misschien dat ze dan ook een hekel gaat krijgen aan het bad...... :(

Ben aan het werk vandaag.

doei doei

11. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    Goedemorgen.

Alsof ik dus gisteren niet genoeg pech heb gehad...... Rijd ik met mijn auto naar mijn ouders. Rammelen rammelen. Ik dacht, wat is dit nu weer. Mijn broertje kwam kijken, uitlaat, zegt hij. Dus ik maar even meteen naar de garage en ja hoor. Nu heb ik een rally corsa. Wel een leuk geluid, maar kost me toch weer centjes en dat is niet leuk.

Rond 23 feb ga ik naar Amerika. Dat is al bijna zeg. Spannend.

Reageer zo op anderen, ga even lynn flessen. Tis bijna 8.00u

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    spannennnnd Juud :D bijna!

werkse vandaag Blup!

13. blupje

blupje Fanatiek lid

Dec 23, 2005
    1,074
    0
    0
    Nou; jullie hebben je toch niet ingehouden voor mij, omdat ik moets werken? :p Wat een stilte vandaag!

Juudje; dat kon er ook nog wel bij zeg! Sjongejonge; alles komt ook altijd tegelijk.

14. niek

niek Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,611
    0
    0
    zaanstad
    wow :confused: inderdaad, een hele middag niet gekletst!

ik had ook een rotdag, tenminste: ik had vannochtend om 10 uur examen in Rhenen. normaal is het een urtje rijden, ik ging om 8:15 weg en kwam daar 11:10 aan! ik heb alleen maar stil gestaan, gelukkig mocht ik nog wel mee doen. Terug ging het gelukkig iets sneller. mijn baas blij, want moest daarna gewoon werken...

juud: spannend hoor, hoe lang ga je eigenlijk weg? zal je vast wel een gezegd hebben hoor :oops:

15. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    Zo, er is echt niks getypt vandaag..... zou vanochtend nog reageren, maar is er ff niet van gekomen.

Wow, niek, das fijn dan. En smorgens zo vroeg. Wel geslaagd?
    Ik mag 3 weken wegblijven, maar hangt van mijn kennissen af. Als hun mij na 2 weken beu zijn, kom ik gewoon eerder terug.

Ja blup, echt alles komt tegelijk. Heb nu de tv van mijn moeder. Ze wilde al een nieuwe, maar had geen goede reden. Hahahaha, gisteren dus wel. Inleveren. En mijn vader zei net dat ik de rekening van de garage op zijn naam moet zetten. Das wel heel llief, maar zo wil ik het toch niet. Ik ben zelfstandig. Kan gewoon niet rondkomen. Moet niks raars gebeuren, anders heb ik dus een mega probleem, zoals nu. Misschien cancel ik amerika wel. Kost natuurlijk ook geld.

Weet je. Ik reageer niet op anderen vandaag. Ben ook bij de psyh geweest en ben eigenlijk moe. Dus ik ga nu op de bank liggen.

Sorry sorry sorry. Luv you all!

Doei xs

16. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Zijn we uitgekletst? :) ;)

Hihi ik heb al weeeeeeeekend. :D Ik baalde vandaag zo. De dagen dat ik vrij was niks anders dan regen. Ben ik vandaag op mijn werk, een heerlijk zonnetje. En maar binnen zitten (en oma maar wandelen met Lynn, ik was echt jaloers). Dus ik heb morgen mooi een vrije dag.

Blupje das een goed idee van je. Zo kan ze idd wennen aan de douchekop. Ik ga het morgen direct uitproberen.

Hoe is het met iedereen? Gulay hoe is het met de pijn?

Mir jij bent ook wat stilletjes vandaag....druk met de opdrachten geweest? Of andere leuke dingen gedaan?

Blupje lekker gewerkt?

En waar zijn Pinguin en Ezzie, ook gewerkt zeker? Paddy hoe is het met de grote kleine man? En Es en Mamsie, waar zijn jullie toch de laatste tijd?
    Jiky ook niet meer gezien.....goh voel me een beetje eenzaam als septembermama....kom allemaal gauw terug

Juudje, Amerika niet cancelen hoor.....een mens heeft soms een vakantie verdiend....gewoon lekker gaan en vooral genieten. Anders kan je nooit eens op vakantie. Lief van je ouders hoor. Maar kan me voorstellen dat je het liever zelf zou doen. Maar soms heb je gewoon een beetje hulp nodig. Dat heeft niks met zelfstandigheid te maken....een uitkering is gewoon 10 x het duppie omdraaien en dat is niet makkelijk, zeker niet met een kleintje.

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    excusez? wat is dit? heeft werkelijk niemand iets te vertellen?ahh..
    na ja .. ik was er ook niet...

juud, lieve paps en mams heb je! :D Joh... als het even kan Amerika niet cancelen.. misschien heb je die vakantie echt wel even nodig!

Lekker chacha, weekend! vandaar dat je nog zo laat op de site zit te koekeloeren ;) jaahh ik zie je wel 8)

Heerlijk weer vandaag he! ik heb even met Tijn gewandeld en ben smiddags naar mijn schoonouders geweest tot nu. Even naar de Aldi en daar gegeten. Gezellig altijd!
    Ben trouwens nog niet fit.. heb vandaag rustig aan gedaan, maar daar na het eten... ging t niet meer zo best... nu een paracetamolletje en ik kan hopelijk heerlijk slapen. Ik dacht laat ik nog maar even BIJ lezen hahaha.. was dus zo gebeurd.

waar is iedereen.. het is de laatste paar dagen al steeds heel rustig... ach ja...

Nou ik heb iets.... kan het zijn dat je kindje nu al eenkennig wordt?
    Tijn heeft heel zielig de hele tijd bij mijn schoonouders zitten huilen. Als hij bij mijn schoonvader op schoot werd gezet liep hij helemaal rood aan, trok zo'n heeel zielig pruillipje en begon te brullen. Ook al bij zn oma.. en hij wilde daar in het begin ook al niet slapen, het was gewoon krijsen.. :rolleyes:
    Ook toen ik hem eruit haalde en beneden kwam, ging ie weer huilen. Nou echt dat heeft hij nog nooit gedaan!

nu slaapt ie lekker in zn eigen bedje. Hij viel toen we weer thuis waren ook gelijk in slaap zo van.. heeerlijk mijn eigen bedje... denk ik dan..

wie heeft dat ook al? of verbeeld ik mij iets?

nou hopelijk morgen meer kletserij!
    Ik ga morgen naar mn ouders, zaterdag bij vrienden eten en daar blijf ik slapen met Tijn. Dus wel een gezellig weekend. Zondag gaat het buurmeisje van mijn ouders mee naar mij toe om een paar dagen te logeren. Ze heeft vakantie. Is wel gezellig, ze is 12 dus kan je best leuk kletsen.

nou ik ga maar eens slapen! trusten!

18. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Arghhhhh ik had een heeeeel lang stuk geschreven ging mijn computer opeens uit zichzelf uit en weer opstarten..grrrrrrrr

nou tweede poging:

hier nog steeds pijn pijn pijn..
    Gister verging ik werkelijk van de pijn..had echt een rot dag..eslem was ook nog eens super irri (wat natuurlijk aan mij lag want ik kon niets hebben hehe) heb nog steeds het idee dat mijn tanden er zo uit kunnen vallen..

Eslem wordt echt een deugniet..wat een krengetje zeg..zodra mevrouw haar zin niet krijgt gaat ze krijzen en hysterisch doen hehe..ze duwt zich zo met haar voeten omhoog wanneer ze in de maxi cosi zit en gaat gewoon staan..
    Wat zouden jullie doen met dit soort gedrag?
    zodra je haar zin geeft, opschoot neemt laat spelen met het toetsenbord bijv. hehe dan is alles goed..maar als je haar dan laat zitten waar ze zit gaat ze helemaal uit haar dak..huilen enzo..
    Ik wil haar eigenlijk noch laten huilen maar ook niet steeds haar zin geven..
    Ik houd mijn hart al vast voor als ze straks peuter is haha..die ondeugende blik in haar ogen voorspelt veel haha..
    wat ze ook doet is..tsja bestaat daar een woord voor..haar lipjes zeg maar laten trillen nouja niet trillen maar zo doen dat ze soort van bellen blaast en zo'n geluidje maakt..pff snappen jullie wat ik bedoel..
    Maar mevrouw heeft dus ontdekt dat als ze dat doet als ik haar pap geef dat het heel grappig is want dan komt alles en iedereen onder de pap te zitten..heeeeel grappig..

Ohja als ik eslem trouwens na haar badje in smeer dan geef ik haar een mini massage haha..ik smeer zo haar buikje in en dan ga ik vanaf haar schouders zo langs haar armpjes naar beneden zeg maar..ze ontspant dan helemaal en laat haar armen helemaal los..echt zo lief hehe doen jullie dat met baby massage ook ? (voor diegene die daar aan doen / hebben gedaan.)

Juudje: misschien stel ik een stomme vraag..maar ik heb het gemist denk ik..waar in Amerika ga je naar toe?
    Wel gaaf joh..wel lange reis pff hoop dat lynn gezelliger is dan Eslem hihi.

Mir: eslem is nu opeens ook eenkennig terwijl ze een allemansvriend was..

Niek: hoe ging je examen?

Ohja vraagje..wat deed banaan nou ook alweer?
    heb nu een nieuw papje voor eslem..dat maak ik ook aan met water..maar zit ook banaan bij..maar heb niet het idee dat ze er krampjes van krijgt maar ze laat wel veel poepjes hehe..
    ze vindt het wel veel lekkerder dan dat andere..

Ohja enne..honing was toch super gevaarlijk voor kindjes onder de 1 jaar?
    Het wordt hier in turkije gewoon verkocht vanaf 5 maanden! Ik schrok me dood..
    Als pap zeg maar..met honing en tarwe ofzo was het..

Pff ik heb superrr veel was en super veel strijk en dat alles in een keer..daarbij is mijn huis ook een bende omdat ik gister niets heb gedaan hehe..
    heb dus een hoop te doen..
    eslem ligt te slapen maar dat duurt niet lang maar want het halfuurtje is bijna voorbij..

ben ik nu de enige nog met een kindje die half uurtjes slaapt? Paddy jouw kindje toch ook? of wie was het nou..

Ohja en ik wou nog een adviesje..

Ik zit nu denk ik op 5 a 6 bv op een dag..
    sochtends rond 7 de eerste..en dan savonds rond 7 uur de nacht bv en dan snachts nog een keer..

Ik geef eslem 6 uur savonds een beetje pap..en dan gaat ze in bad en dan geef ik haar als toetje bv..
    Daar is toch niets mis mee? of krijgt ze dan teveel binnen?
    weet iemand hoe ik dat moet doen? ik geef haar nog bv zodat ik echt weet dat haar buikje vol zit zeg maar en ze wordt er ook lekker roezig van en slaapt dan lekker..

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    aah eslem is vandaag 5 maandjes!

wat gaat de tijd toch snel zeg jemineee

20. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Gefeliciteerd Eslem met je 5 maandjes 8)

Hihi die eslem.....lekker je moeder aan het pesten?
    Nou ze heeft idd een ondeugende blik in haar ogen...prachtig vind ik dat!
    Maar goed je mag denk ik wel later uitkijken, die windt iedereen om haar vinger. :D

Ik geef Lynn niet altijd haar zin hoor. Ik laat haar rustig boos zijn wanneer ze haar zin niet krijgt. Lynn kan zo krijsen wanneer ze haar jasje aanmoet of wanneer ik haar voor de tv wegpluk (tja eigen schuld, ik heb haar verslaafd gemaakt :oops: )
    Ik denk dat onze kindjes een leeftijd krijgen dat ze het donders goed doorhebben dat ze iets voor elkaar kunnen krijgen.

En banaan stopt volgens mij, dan krijgen ze harde ontlasting.
    En hier wordt honing afgeraden onder de 1 jaar....kan een bacterie bevatten waar beebs erg ziek van kunnen worden dus niet geven hoor.

O en je mag zo veel bv geven als je wil...dus als zij nog een toetje wil na de pap...gewoon lekker geven. Das het ideale van BV.

Hihi Mir, Spion 8) Ben betrapt :oops:

Nou over eenkennigheid. Lynn begon dus dinsdag opeens te krijsen toen er een onbekende boven de wandelwagenbak hing. Die dacht ook al dat ze eenkennig was. Heeft ze anders bijna nooit. Bij opa en oma nog niet eenkennig gedaan. Ze is nu wel zo dat ze mensen die ze niet vaak ziet, droog gaat zitten aankijken. Er kan geen lachje vanaf.

Mir wat een druk weekend voor de boeg, gezellig!
    En wat leuk dat het buurmeisje komt logeren. Heeft Tijn een privé speelster :D
    Ik hoop dat je lekker hebt geslapen en het paracetamolletje gewerkt heeft.

Lynn heeft de fles gehad en ligt nu in bed. Ze gaat denk ik niet meer slapen. Allemaal hoge gilletjes, geklets en gesmijt met de speen. Ach zolang ze het gezellig heeft boven, blijft ze maar lekker in bed.

Share This Page