September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    haha ja precies..ik zat altijd met smacht te wachten totdat ze wat ouder was haha maar ze mag van mij nu nog wel ff baby blijven hoor hehe..volgens mij gaat ze ook vrij snel lopen, aangezien ze super veel kracht in haar benen heeft en nu al staat enzo..dus ik kan straks mijn hart vasthouden hehe..

Ik zet eslem ook altijd voor de tv..maar ze wordt niet boos ofzo als ik haar daar weghaal..wel is ze het dan snel zat als ik haar in de box ofzo zet en dan wilt ze er uit..en als ik haar dan naast me zet in de maxi gaat ze ook huilen dat ze eruit wilt haha.. dan moet ze perse op schoot..

en volgens mij hebben ze het inderdaad heel goed door hoor inmiddels..ze zijn niet gek..

Ik geef die honing pap inderdaad niet..

oh shit ik ga rennen ze lag al een tijdje in de box en ze is het zat haha ik ga haar ff in de maxi zetten en dan snel opruimen..

toedels.!

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vindt, dat ze nu meer kunnen en meer reageren. Het baby-achtige is ook leuk hoor, maar ik ben niet zorg-moedertje.....ben meer van de leuke spelletjes en maf doen. Ach iedere leeftijd heeft z'n leuke kanten .....

Ik denk dat we idd versteld zullen staan van Eslem hoe snel die gaat lopen. Ik sta nu al versteld van haar hoe goed ze kan staan.

En idd ze zijn echt niet gek, maar dat idee had ik al vanaf het begin.

Succes met opruimen Gulay. Ik ga maar eens douchen....

Het is stil boven, ze heeft zichzelf in slaap gekletst :D

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    oooooh nog ff een flauw grapje om de dag goed te beginnen:

Het is geel, vliegt zichzelf te pletter, staat weer op en vliegt weer verder....

Een reïnkanarie :D

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    :D :D :D
    haha... leuuuk! :D

ik reageer later, want ik heb ook zo'n kind dat weet wat ie wil en dat is aaaaandacht... laat ik daar maar aan toegeven en even lekker met m spelen zodat hij straks lekker moe is en weer gaat slapen ;)

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hehe chacha..ik ben juist helemaal niet van het spelen en maf doen.. :(
    Ik vind het helemaal niet zo leuk om te spelen weet nooit wat ik moet doen..
    pff ik zit nu ook met een meisje die aandacht wilt geloof ik ze krijst de hele boel bij elkaar ze zit in de maxi met al haar speeltjes maar ze wilt bij mij zitten..ik heb al een boekje voorgelezen, zo'n pop up maar daar heeft ze de pop up van stuk geschuurd nu hahahaha..

Ik vind het ook wel leuk hoor dat ze veel meer kunnen...maar ze is een ondeugd haha..die oogjes sprankelen en dan zit ze te pffffff'en met al die spetters uit haar mond hahaah...ze weet zo goed wat ze wilt..
    En ja ik had het idee dus ook al veel langer..maar nu zie ik het echt gewoon..dat ze heel goed weten hoe en wat en dat je zo in de maling wordt genomen..
    Het punt is dat eslem nogal volhardend is..zoals nu..ze krijst het hele appartement bij elkaar..dus ik zal maar even naar haar toe gaan *zucht*

en ze zit weer op schoot hehe..ik ga zo wel ff met haar dollen ofzo haha..

grr ze is zo ondeugend maar zo schattig haha..ik vreet haar op..ik smelt altijd weer..haha..

Trouwens..als eslem staat staat ze wel tegen de tafel hoor..dus ze leunt haar lichaam er tegen aan zeg maar..en ik laat haar natuurlijk nooit alleen ik zit er altijd bij klaar om haar vast te pakken mocht ze vallen..

oh en wat ze ook doet haha als ze op schoot zit..bij de computer zich zelf er van af wippen haha..de vorige keer lag ze dus op de grond..ze laat zichzelf er af glijden..

6. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hai dames! druk druk idd,. 3 dagen gewerkt deze week,. en moet zo weer weg, naar bellingwedde,. ruim 3 uur rijden hier vandaan,.
    zat vreselijk in dubio of ik marno nou wel of niet mee moest nemen,. dan zit ie wel ruim 6 uur in die maxi cosi,. (heen en terug) vond dat toch beetje veel van het goede,.. dus pap's past op,. zit alleen wel met kolv probleem, waar ga ik dat doen,.. nou ja, ik zie het wel,.. desnoods ergens op een wc,. moet het toch weggooien want kan het niet koel bewaren,.. -zonde eigenlijk- hoe zijn jullie daarin , zo lang in de maxi cosi,.. geen probleem of liever ook niet? geld dat eigenlijk alleen voor het begin dat ze er niet zolang in mogen?

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb eslem er wel gewoon in gelaten hoor toen we 6 in achter elkaar in de auto zaten..ze is er soms wel even uit geweest..maar heeft merendeel van de tijd er in gezeten..

maarja ik schijn wel meer dingen te doen die niet 'mogen' :p:D

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    he he hallo!

waar ga je heen Ezzie? ff teruglezen....
    Bellingwedde?! Dat klinkt noordelijk? Ergesn bij vlagtwedde ontstwedde? dus.. in the middle of nowhere!
    Pff marno meenemen? Gaat hij nooit huilen dan in de auto? Op een gegeven moment is Tijn het zat. En als ik dan met Bart ben, vind ik het geen probleem, dan kan ik m even sussen of bezighouden.. maar toen ik naar Juud ging, ging hij ook op een gegeven moment protesteren.. nou.. ik werd er echt helemaal zenuwachtig van.
    en trouwens zo lang in de maxicosi... ehh.. toen wij naar wintersport gingen heeft hij er geloof ik wel 6 uur achter elkaar ingezeten :oops: wel met gemengde gevoelens... en ik geen oog dicht gedaan.. maar het was wel lekker achteraf. Tijn sliep en wij konden lekker doorrijden. Ach.. als je het niet elke dag doet dan geeft het niets hoor!

haha.. chacha.. ik ben ook van de gekdoenerij. En Bart al helemaal. We hebben sommige filmpjes die we dan terugkijken en die laten we echt noooooiiit aan iemand zien haha! Hoe we dan met Tijn bezig zijn.. haha.. en in het begin lachte hij nog niet eens en wij maar idioot doen joh! grappig..

Die Eslem, dat wordt een meid die geen loopje met zich gaat nemen! Hartstikke goed! Maar wel vervelend soms hehe...
    Gulay... het sleutelwoord voor de komende jaren is: CONSEQUENT zijn! Serieus waar! Als nee maar nee is en ja is ja, dan komt het wel goed! Het is heel goed hoor dat kindjes een eigen willetje hebben, een sterk karaktertje, dat is echt later in hun voordeel, maar mama is wel de baas he! Dat mag ze nooit vergeten natuurlijk, dus concequent zijn en altijd rustig blijven is echt een gouden regel. Als jij gaat schreeuwen dan is dat voor hun een teken dat jij onmacht voelt en dat is voor hen weer 'macht' om het zo maar eens te zeggen. Dus altijd rustig blijven en consequent. jaahh... leuk gezegd.. maar het doen is moeilijk hihi..

Tienus slaapt weer... hij is niet helemaal de oude en kauwt als een achtelijke op zn speen en op mijn vinger (auwts)... dus ik denk echt serieus tandjes. En hij heeft nu een heel irritant hoog gilletje. Echt heel hard en heel hoog. Zo'n aandacht-vraaggilletje waar je bijna niet tegen kunt en haast gedwongen wordt om erop te reageren... *zucht*.. en ik heb al hoofdpijn.

Ik ga zo weer door het huis heen. Wat een zooi neem je mee als je een weekend weggaat. Vroeger (eh.. vroeger... een jaar geleden..hihi) nam ik twee tassen voor mezelf mee voor een weekend. Nu de hele auto vol voor Tijn en een klein minitasje voor mezelf...

ik ga hier om half 3 weg.. moet ik zo wel opschieten trouwens.. ik zit nog in mn pyjama.. ohh... lui lui lui... :oops:
    Dan ga ik vanmiddag nog snel even nieuwegein in naar de Prenatal. Kijken voor dunnere slaapzakjes en voor een autostoeltje.
    Hoe doen jullie dat? Tijn past bijna niet meer in de maxicosi het is echt net een rolmops als ik hem erin stop.. en hij kijkt er ook zo zielig bij...
    Maar die dingen zijn duur joh... veeel te duur.... denk je dat een goedkopere, maar wel europees gekeurd ook gewoon goed is? Ik heb namelijk hier zo'n hele dure Quinny Buzz kinderwagen en buggy... nou tjongejonge.. is die nou het geld waard...? :( dus vandaar zit ik ook te denken.. ga ik toch niet zo'n achtelijk dure autostoel kopen.. maar ja.. Veiligheid staat wel voorop he!

Kira, Gaat alles goed met jou? Is het bericht van Tijn met slaap-aanwijzingen aangekomen? ;) Ik hoop het!

Nou ik ga echt maar eens wat doen!

trouwens chacha.. dank je voor je antwoord op mijn vraag over t spiraaltje. Ik ga m toch maar laten zetten denk ik...ik dach nl. minimaal 5 jaar, maar t is max 5 jaar..

Tot later!

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey meiden,

ff snel want mijn pc is stuk, nou ja de antenne voor het internet.Zit nu op Steven zn laptop en mijn dikke worstenvingers op dit mini toestenbord is geen goede combi.

Hier gaat t redelijk Quinn zn eczeem is weer terug nu ik geen hormoonzalf meer smeer en hij maakt rare geluidjes op het moment.
    Vanochtend heeft hij wel voor t eerst weer tot6 uur geslapen om daarna tot half 8 weer door te slapen.
    Al weer n stuk beter dan kwart over 5 of 4 uur zoals van de week. :(

We zitten er toch aan te denken voor Quinn kinderopvang te zoeken voor 2 dagen in de week. Mijn zus zou oppassen, maar zit moeilijk. Ze heeft besloten te gaan scheiden en wil eigenlijk alleen wanneer het haar uitkomt. Ben nu een beetje aan het rondneuzen.

Ik reageer volgende week weer op iedereen.

FIjn weekend iedereen!

xxx
    Pinguin

10. oei oei
    Ik heb inderdaad al een tijdje niks meer geschreven!
    :( heb zo weinig tijd doordat we met de laatste voorbereidingen van de carnavals optochten bezig zijn!
    daardoor zijn wij meerendeels bij mijn ouders thuis omdat wij in belgie wonen, en alles geregeld word in nederland...
    omdat ik zo weinig tijd heb benut ik al mijn vrije tijd aan Kyan :p
    En ik moet zeggen bij ons is het ook gekkeboel :) hoe gekker hoe beter ;)
    heb snel snel een beetje gelezen maar kan ook niet op iedereen reageren!
    omdat zometeen opa en oma komen zodat wij nog even Kyan's hoedje voor de carnaval kunnen maken :)
    super leuk zelfde outfit voor Kyan als papa...
    kan niet wachten om mijn mannetjes in de pakken te zien :D
    iedereen hele fijne dag vandaag met het lekkere zonnetje

Liefs Jill

11. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hoi lieve meisjes.

Ik heb niks gelezen. Wil alleen even zeggen dat ik er niet meer ben. Morgen dagje carnaval en zondag ochtend om 5.00u wegrijden naar schiphol. Nu druk met koffer in pakken. Spreek jullie snel weer. Niet teveel schrijven hè. Tot na 4 maart.

xxxxxxxx

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hallo allemaal.

Heb heel veel gewandeld met Lynn. Ze heeft weer zo'n dag dat ze geamuseerd wil worden want anders is het brullen. We zijn naar de kinderboerderij geweest, diertjes oud brood geven. Je had haar moeten zien kijken zeg.....helemaal verbaasd.

Ik heb het boek oei ik groei er maar weer eens bijgepakt, vond Lynn weer zo raar de afgelopen dagen.....en ja hoor tussen de 22 en 24 weken komt er een sprongetje aan.....
    Compleet met eenkennigheid (dus daarom doet Tijn zo raar) en drift en niet willen slapen. Toch handig dat boek.....

Mir dus toch een spiraaltje? Goede keus....ik vind het nog steeds ideaal.
    Oe en ik wil die maffe filmpjes ZIEN ZIEN ZIEN....hihi
    En Lynn die past nog prima in de maxicosi, de voeten hangen er nog wel wat overheen maar verder wil het nog prima. Het lijkt mij dat je niet per se een merk autostoel moet hebben hoor, als er maar een keurmerk op zit. De kindjes worden groot he?
    En hier ook weer een gedoe met de tandjes....haar tandvlees bloedde vandaag :confused: en wanneer ze met de vinger in de mond gaat hoor ik tak tak tak.....echt hard....maar ik krijg de mogelijkheid niet om het te bekijken, en als ik voel kauwt ze heel hard op mijn vinger.

Veel plezier dit weekend Mir.

Ezzie voor een enkele keer maakt het denk ik niet uit. Ik vind zo'n lange reis alleen waardeloos, omdat Lynn irritant wordt.

Gulay Lynn wurmt zich ook van mijn schoot af. Pittige tante heb jij hoor, maar het heeft ook wel weer wat toch?

Pinguin, jeetje het blijft lastig met Quinn zijn huidje :( Word je er niet tureluurs van? En wat voor een rare geluidjes maakt hij dan?
    Wel lekker dat hij weer iets beter slaapt.
    Jammer dat je zus niet meer kan oppassen....

Jiky, oh ja jij gaat carnaval vieren. Daarom zo druk. Heel veel plezier en niet te dronken worden he?

Juud alles goed vandaag?

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    HEEEE Juud, ga je al op weg naar de USA? Geniet er van meid! We zullen je missen hier

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    En een dikke knuf voor Lynneke.
    Enne niet te dronken worden morgen met Carnaval

15. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    ZO; lekker veel gewandeld vandaag!
    Nikki heeft 3 x een kwartiertje geslapen vandaag; hiep hiep hoera! :(

Wij zijn ook zo gek als een deur met Nikki; Ze moet er de laatste tijd steeds harder om lachen! Of ze het écht leuk vindt of ons uitlacht weet ik niet, haha!

Juud; veel plezier met carnaval en in America!

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    halloo!
    Juud, veel plezier in Amerika! Geniet ervan! Kan je daar bruin worden? Of is het ook winter daar?

Chacha, wat leuk de kinderboerderij :D Vreemde beessies he Lynn haha.. ik had haar gezichtje wel willen zien :)

Ahh.. dus Tijn doet t volgens 't boekje ;) Ik had er nog niet aan gedacht om oei ik groei er weer bij te pakken. Dat hoeft pas weer bij 6 mnd dacht ik... wat n gesprong.. :(

Ja ik heb een autostoel gekocht. Toch maar eentje die t beste uit de test kwam... errug diep in de buidel tasten...maar ok.. nu heb er een die misschien nog een kindje meekan. En Tijn kan er tot zn derde jaar in. (Duss dat spiraaltje moet dan wel ff blijven zitten anders moet ik twee autstoeltjes aanschaffen haha... ;))

Maar nu zit ik in het dilemma, hem er al in stoppen of toch nog maar even wachten... De maxicosi is wel te klein....(t is ook een beetje n oud ding..) maar zo'n autostoeltje is toch ook wel weer erg groot... :rolleyes: Hij past er overigens best goed in en je hebt ook een slaapstand...Maaarrr.... kan het al wel voor het ruggetje? Dat is het enige waar ik aan twijfel. De meneer bij de prenatal zei dat Tijn er goed in zat en dat het best kon in de slaapstand.. mm... Kira, heb jij Seán nog in de maxicosi?
    Kira waar ben je trouwens? joehoeee! :D

Ik ga nog maar even hier naar t durp.. t is koopavond. Past oma even op 8)

17. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Tja; hier ook dat probleem........Nikki wordt echt te groot voor de autistoel die ze nu heeft, maar voor zo'n andere vind ik haar nog zo klein. Ik vind die ligstand ook niet echt 'lig' zeg maar; kindjes zitten dan nog heel rechtop voor m'n gevoel.
    Wij gaan waarschijnlijk wel zo'n dure kope.

18. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    nou, ben weer terug uit bellingwolde was het,.. idd mir, daar ergens in de buurt,.. een gat! haha,. blij dat ik marno niet mee had,. was daar maar anderhalf uur en het was alleen maar handjesschudden,. had hem nergens neer kunnen leggen, dus was beter af thuis,.
    hihi, bolle tijn, maxi cosi te klein al! weet niet of ze al in een grotere stoel kunnen eigenlijk,.. staat dat er niet op ofzo?

juudje; hele fijne vakantie!

19. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Zo'n grotere stoel is vanaf 9 kilo. Nikki is al ruim 9 kilo, maar normaal is dat niet zo bij 5,5 maand natuurlijk. Volgens mij moeten kindjes toch wel redelijk rechtop kunnen zitten in zo'n stoel. Ik ben zo bang dat als ze in slaap valt haar hoofdje naar voren kukelt.

Ezzie; gelukkig had je marno thuis gelaten!

20. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Hebben jullie trouwens zin om te bekijken of we een datum kunnen prikken voor een date?

Kan evt. via datumprikker.nl
    Dan heb ik alleen jullie email-adressen nodig.

Deel Deze Pagina