September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    goh het heerst geloof ik die aanstellerietus..
    Mevrouwtje eslem heeft er ook last van..maar zij huilt niet gewoon..nee ze krijst de hele boel bij elkaar..
    Ze zat net op schoot en ik heb haar gewoon 10 minuten laten krijzen..ze zit verdorie gewoon op schoot en zodra ik dan opsta is er niets aan de hand..maar mijn hemel wat is dat kind volhoudend zeg..ze houdt gewoon echt niet op hahaha..
    ze was helemaal over haar toeren..en dat alleen maar omdat ik niet deed wat zei wilt..haha oh gosh..

De nachten gaan hier trouwens heerlijk hoop echt dat het zo door blijft gaan..en overdag gaat het ook aardig goed..zonder te huilen valt ze zelf in haar bedje in slaap maar ik sta nog wel in haar kamer en soms wieg ik het bedje nog..
    Gister stond ik helemaal verbaast..ze had 1 uur en 45 minuten overdag geslapen..:( dit is dus echt iets wat ze al zeker 2 maanden niet heeft gedaan..

tot wanneer zou dat sprongetje duren trouwens..? pff hehe..

Wij willen ook nog geen tweede..wil nog wel 2 a 3 jaar wachten denk ik..even aanzien..

Ik heb eslem trouwens altijd in een pyama zonder sokjes en dan ingebakerd en dan ligt ze onder een dekentje met lakentje..als ik haar beentjes open zou laten dan zou ze alles van zich af schoppen ze beweegt zoveel hehe..

2. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ik heb de datumprikker we gestuurd mir. Heeft de rest hem wel gehad?
    Juudje wel, want die heeft hem al ingevuld.

Hier geen aanstelleritus vandaag, maar klinkt wel bekend.
    Wel een chagerijnige moeder; ik moet ongesteld worden, maar ben het nog niet. Hoop het wel snel te worden, vanwege dat incidentje met de MA-pil.

3. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    zo, heb ook mn email adres doorgestuurd om een datum te prikken! ik kan in principe op woensdag en vrijdag en op dinsdag om de week,. ben benieuwd of het gaat lukken!

wij willen in principe geen tweede,. willen gewoon nog te veel,.. denk dat je nog meer gebonden ben met 2 kids,. en financieel lijkt het me ook een stuk moeilijker,.. maar zeg nooit nooit,.. kunnen altijd nog van gedachte veranderen,.

hier ook carnaval in het dorp,.. doe er alleen niet aan mee,.. ga morgen wel ff naar de optocht kijken,. beneiuwd hoe marno reageerd op de harde muziek enzo,.

4. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Hier willen we in principe ook geen tweede.

Als je de mail van datumprikker niet ontvangen hebt, misschien even kjken bij ongeweste mail? Misschien staat ie daarbij?

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    nou ja zeg.. niet? ik heb echt vaak trubbles hiermee zeg! Wat is de afzender, ga ik alles eens minutieus uitpluizen dan :(

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    nop, geen mail. Zou je het nog eens kunnen sturen Blupje?

7. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    het is datumprikker.nl
    Ik probeer het wel even opnieuw, misschien lukt het nu.

uno momento

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    :D :D jaahhh ontvangen! ik ga eens kijken hoe t moet! thanx ;)

9. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Ga jullie missen!

xxxxxxx

10. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    jee, juudje weg,.. :( hoop dat de reis beetje soepeltjes verloopt voor dr,. en dat ze een hele leuke tijd heeft,. :D

vannacht om 4 uur hoorde ik meneertje,.. huilen! :confused: dat is weken geleden zeg dat dat gebeurt is,. hij begon gelijk te sabbelen op mn schouder dus duidelijk honger,. beide borsten leeg gedronken,.. en weer verder geslapen tot 6.45,. zit nu dus al beneden,.. pfffff,... hij helemaal vrolijk in zn box ik nog wel met slaperige oogjes,. hihi,.

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Juudje en Lynn, ik ga jullie ook missen :cry: Maar heb vooral een fijne tijd in USA,

Jee Ezzie, wat een vroegte. Kleine Marno een groeispurtje? Of is het sprongetje bij hem ook begonnen? Marno vindt het wel gezellig zo vroeg met z'n mama beneden ;)

Lynn kwam om 7.15 uur, eigenlijk best een schappelijke tijd, maar niet als je er om 01.30 in lag.....René zou vandaag de 1e fles doen, maar hij ligt weer in een bewuste coma :(
    Ach ik vind het niet heel erg hoor om niet uit te slapen, maar ik had me er een beetje op ingesteld.

Oje blup....al ongesteld? Ben je na de MA-pil wel direct ongi geworden? Ik was na een paar dagen ongi....en daarna pas na 4 weken.

Gulay dat sprongetje duurt volgens het boek laaaaaaaaang. Tussen de 30 en 35 weken breekt er weer een makkelijke periode aan. Nou we shall see.....
    Wel lekker dat Eslem overdag wat langer heeft geslapen.

Oooh de aanstellerietus heerst :( Tijnemans dus ook al.....
    Lekker aan het zeuren jongen?
    Pas op hoor mama kan erg streng zijn ;)

Wij hebben een nieuw bed :D Een boxspring.....heerlijk. Over 6 tot 8 weken wordt ie bezorgd.
    Gisteren gekocht op de woonboulevard hier in Zwolle. En bij de prenatal een nieuwe maxicosi. Kon het niet laten. We hebben een hele oude maxi cosi (de city variant). Konden we ze overnemen van vrienden.
    Nu hebben we de cabrio.....daar kunnen ze tot 13 kilo in (of 12 maanden). Met zo'n mooi zonneschermpje en in rood. Veeeeeeeeel mooier dan dat oude ding van ons. Dus we hebben grof geld uitgegeven gister :D

En Lynn was moe in de winkel. Papa had een drempeltje niet door en ramde er net iets hard overheen.....Lynn schrok en werd daarna driftig :oops: Na een krijsbui van 10 minuten was gelukkig alles weer goed.

Ik ga boven de stop er even in stoppen ;)
    En dan even naar datumprikker kijken.

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Zo heb m ingevuld :D

Lynn heeft op dit moment de babbeleritus...... :D

13. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Gosteravond Nikki dus meegenomen naar de verjaardag. Ze is daar tot 20 uur wakker gebleven (erg knap voor Nikki, die normaal om 18 uur instort!), daar op bed gelegd, om 22 uur wakker gemaakt en thuis gelijk weer verder gaan slapen tot 7 uur. Knappe meid. Is dus voor herhaling vatbaar! We hebben al afgesproken dat we haar voortaan gewoon mee naar de disco nemen; zetten haar daar bij de toiletjuf en maken haar wakker als we naar huis gaan. Kunnen papa en mama gewoon op stap.;)

Juudje; je leest het niet meer, maar VEEL PLEZIER!

Ezzie; dat is wel erg vroeg! Hopelijk eenmalig.

Chacha; ik ben na de MA-pil na een paar dagen ongesteld geworden en dat was het afgelopen vrijdag 4 weken geleden. Ik hoop maar dat ik het gauw word.
    Lekker geld laten rollen gisteren! Voelt af en toe wel goed vind ik (totdat je later je rekeningafschriften bekijkt :( )

Nikki heeft nu de slaperitus; is na de fles van half 8 weer in slaap gevallen.

Ik heb nu de datumprikker gestuurd naar Mir, juudje, chacha, paddykira, ezzie en mezelf. Jullie kunnen zelf ook bekijken wie op welke dagen kan.
    Maar er zijn toch wel meer meiden die mee willen 'daten'? Die moeten hun email-adres dan nog even doorgeven.

14. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Waar zijn jullie allemaal? :( :cry:

15. Es1981

Es1981 Actief lid

Haai haai, Wil graag mee daten, maar is een beetje uit de richting helaas.
    Lotte gister voor het eerst in de buggy gezet, was echt super. Hij kan helemaal in ligstand. Ze kon alles goed zien:)

16. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    We hebben nog geen locatie voor de date Es!

17. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi, ik lees van alles over datumprikker.nl, leuk! wordt het dan al de dierentuin? misschien is het dan leuk om in april/mei te doen? maart zit ik echt helemaal vol, weekenddiensten van mijn werk en ook nog een weekend weg met mijn werk, cursussen etc... ik wil wel graag meedoen!

18. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Pb me je email-adres even Niek; dan kan ik de datumprikker naar je sturen!
    Dierentuin is inderdaad een goed idee!

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Het maakt mij niet uit waar we heen gaan, als ik maar geen uren hoef te rijden met Lynn.

Vandaag een rommeldagje....sinds de bevalling is mijn kast ontploft ;) Nooit echt tijd gehad om goed mijn kleren op te ruimen, dus mijn kast is al maanden dikke drama. Heb nu alles opgeruimd. Ben helemaal trots op mezelf.

Verder lekker aangeklooid.....Lynn weer lekker weinig geslapen en heeeeeel veeeeel gegild, tis net een speenvarken......ze vindt het gewoon grappig klinken.

20. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    haai

ff snel..

Eslem heeft vandaag weer zo lang geslapen 1.5 uur! Wat knap he..stond weer verbaast joh..mijn man ook..

We gaan via internet een eetstoel kopen en zo'n loopstoeltje..we hebben in de winkels gekeken maar gatverdamme wat een troep hebben ze toch in turkije zeg..en nog vreselijk duur ook bah..wat dat betreft heb ik zo'n hekel aan turkije met hun lelijke troep haha..

Ik ga nu snel slapen het is al laat pff..hehe..

bye bye tot morgen

Deel Deze Pagina