September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Effe snel want ik moet zo weg. Hoera Seán heeft vandaag 2 uur geslapen! Weliswaar in de buggy maar hij kan het toch! Ben helemaal trots op mijn grote beer.

Gulay je moet doen wat voor jou goed voelt.

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zo er zit weer een dagje werk op en blijkbaar was ik erg gemist....druk man. Heb werkelijk de hele dag aan de telefoon gehangen......vandaag geen telefoongesprek meer voor mij :(
    Heb een beetje een crisissituatie in een gezin van mij....pfff
    Maar morgen is er weer een dag.

Heeee mamsie leuk dat je er weer eens bent. Leuke foto's van Dimphy.
    Dus een schimmeltje op de tepel, nou gelukkig niks ernstigs.
    O ja en insecten ik werd vandaag gewoon lastiggevallen door een vlieg tijdens mijn rookpauze....grrr. Maar ik vrees voor de zomer....ik ben echt panisch voor wespen....ben dan zo'n om me heen slaand wegrennend paniekerig mens :(

Paddy, wat lekker dat Seán zo heerlijk geslapen heeft. En buggy of bedje wat maakt het uit, hij slaapt in ieder geval.
    Ik zou wel 3 kinderen willen....lijkt me echt leuk. Maar nu nog ff niet.

Es hoe vond Lotte de sperzieboontjes?

Gulay, wat lijkt jou het beste? Je moet doen wat jou goed lijkt, want dan kun je er achter staan. Ik ben van mening dat kleintjes je twijfel aanvoelen....Dat merk ik aan Lynn, als ik twijfel of ik haar uit bedje moet halen of niet, krijg ik haar echt met geen mogelijkheid meer in slaap.
    Je schreef eerder dat wiegen hielp....werkt dat nu niet meer?

Mir ben je gevloerd door die 2 kleintjes ofzo?

En Ezzie en blup waar zijn jullie vandaag?

Lynn heeft vandaag bij oma van 12 tot half 3 geslapen :confused: Heerlijk.
    Nu ligt ze weer te kleppen in bed, afwisselend met huilen. Maar als ik boven kom begint ze weer te kletsen. Ik moet echt mijn best doen om mijn lach in te houden :D

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi hoi!

Gulay, weet je.. je moet proberen om helemaal niet meer te denken wat Eslem allemaal moet kunnen. Gewoon je gevoel volgen en misschien alle regeltjes enzo laten varen, lekker bij je nemen, kijken of ze rustiger wordt. Want dit is voor jullie beide kl*te zo zeg!

:D zit net alle berichtjes te scannen, enneh...! Blupje, gefeliciteerd met je ongesteldheid zeg 8) oeff, gelukkig maar!

Hoi mamsie! Sprongetjestijd he! alle sept beebs hebben er last van joh...
    Ik ga straks eens op je site kijken!

haha Es.. ook met de rugtas aan het sjouwen in de supermarkt haha!
    Hoe vond Lotte de sperzieboontjes?

Ezzie, hoe rijdt de buggy? Marno past zekers ook niet meer in de bak he!

hee chacha, huis schoon? kom je ook even bij mij?.... ik heb verloren het is hier nog steeds een troepje :(

Ik heb net lekker gedouched en ga zo lekker slapen.
    Trouwens vannacht heb ik Tijn niet gehoord. Heel even mekkeren, maar hup hij sliep weer verder. Ik schrijf het gewoon toe aan toeval, het zou niet zo kunnen zijn dat de huilstrategie van de nacht ervoor gelijk zn vruchten afwerpt. Maar dat maakt niet uit, ik hoop dat hij nu gewoon vannacht weer goed slaapt! En de nacht daarop en daarop en.... 8)

Ik raad jullie aan allen nog maar eventjes te wachten met n tweede kindje ;) Tussen Tijn en zn nichtje zit 9 maanden. Ze is dus nu een jaar en een paar maanden... maar die moet je in de gaten houden hoor. Overal aan zitten, je loopt je benen onder je lijf vandaan haha. En nog een aanrader... laat je kind zolang mogelijk de box leuk vinden... want als ze wild rond lopen hihi... nou... ogen in je rug moet je hebben haha..
    Tijn wilde smiddags niet slapen, nichtje ook niet, dus.. wie het hardst kon krijzen! :confused: aahhh.... toen werd ik gek... dus vandaar de tip... of euhh.. bij twee kinderen word je al gek chacha ;)
    Nee hoor, valt wel mee hoor! Het was eigenlijk best leuk. Alleen je bent dan echt de hele dag met die koters bezig. Sochtends ging het prima en sliepen ze allebei nog even, dat was wel lekker, maar smiddags ging t ff fout.

Applaus voor Seán! :thumup: geweldig kira! Moet je nu elke dag verplicht wandelen haha... Lekker joh! Hopelijk beviel het hem goed!
    Nu vannacht weer goed slapen he ventje! :)

Niek hoe is het met je konijn? Gaat ie nu echt n oogje missen? :(

Pinguin, is je internet al weer ok? Hoe is t met Quinn?

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ik zat net de datumprikker in te vullen. Heb even de mogelijkheden bekeken. Als Kira nu ook kan, dan zouden we op 2 mei een date kunnen hebben :D of 30 mei! Op die data kan iedereen. Duurt nog wel lang he!

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik zit nog steeds op de laptop . Morgen ff bellen of ze de antenne nu wel binnen hebben.
    Ik hou het kort want wil naar bed.

Afgelopen 2 dagen flink gesport :) dus moe.

Quinn werd vanochtend weer om 5.45 wakker ! Yeah hopelijk gaat hij het nu weer een beetje langer volhoden dan 5 uur a 5.15

Heb hem vandaag ee rijstwafeltje gegeven. Hij is er zo aan toe en kan me niet voorstellen dat hij hier nou een allergische reactie op kan krjgen.
    Hij vond t heerlijk. Zat te smakken en te doen en heeft de hleft opgesnoept. Morgen naar het cb en dan gauw de dietist bellen voor een afspraak. Kereltje is volgende week alweer een half jaar!

Zijn er eigenlijk nog meer kindjes van 1 september?

Ik merk dat zijn ontwikkeling opeens in en razend tempo gaat. Hij knuffelt echt met me en begint het te begrijpen als ik om een kusje vraag :) Vanmiddag heeft hij zijn flesje grotendeels zelf vastgehouden.
    Gat best snel allemaal.

Morgen zal ik proberen wat meer te schrijven en ook even teruglezen.

fijne nacht meisjes en ook alle kindjes lekker lang slapen :)

xxx

6. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Drukke dag gehad gisteren.
    Eerst hebben we een nieuwe autostoel gekocht, want die andere werd echt te klein. Het is een chicco geworden; 159 euro. Wel duur, mar vergeleken bij de maxi-cosi nog best goedkoop.
    's Middags met z'n 3en naar de stad geweest (man is altijd vrij op donderdag en ik heb vakantie deze week).

Gulay; heb je al eens een speentje geprobeerd? Verder sluit ik mee aan bij derest; je gevoel volgen. Als jij denkt dat het beter is o haar eruit te halen en in slaap te wiegen; doen! En als je denkt dat het beter is om haar te laten huilen; ook doen!

Inderdaad kan tot nu toe iedereen op 2 en 30 mei! Paddykira, heb je al tijd gehad om de prikker in te vullen?
    Ik zal even een paar data waarop bijna niemand kan verwijderen, dan wordt het wat overzichtelijker.

Mir; hoe heeft Tijn vannacht geslapen? Lekker drukke bedoeling met 2 kleintjes! Ik moet er niet aan denken. Maar hoeft ook niet, want idd ben ik ongesteld! Giseren ook gelijk weer met de pil begonnen; geen geklooi meer met condooms hier.

Chacha; vervelen ddat het zo druk op je werk is. Nog 1 dag en dna is het lekker weekend!
    Wow; Lynn heeft lang geslapen zeg!

Pinguin; lekker een rijstwafeltje! Ik heb ze gisteren ook gekocht en ga het over een week of 2 proberen (dan is ze 6 maanden)
    Heerlijk dat ie met je gata knuffelen! Ikwilookikwilook! Ik knuffel me gek, maar Nikki knuffelt nog niet terug :)

Es; hoe vond Lotte de sperziebonen?

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hey meiden..

Nee ik bedoelde niet van zal ik haar laten huilen hoor..dat is geen optie meer hier..
    Was het gewoon echt even zat..
    Dat is het punt dus savonds..niets helpt..wiegen niet..aan de borst niet..

Misschien moet ik een andere volgorde ofzo..ik weet het niet..

Ze krijgt rond 6 uur een papje..dan wachten we even..en dan gaat ze in bad..en daarna krijgt ze haar pyama aan, baker ik haar in en dan doe ik haar aan de borst..Ze mag van mij aan de borst in slaap vallen..ik bedoel het savonds zelf in slaap vallen komt vanzelf wel dat hoeft ze niet te leren van mij nu..het punt is dus..dat zodra ik haar in bed leg..ze weer wakker wordt..dus ik moet haar soms wel 3x terug nemen...dat is echt heel vermoeiend..
    Als ik terug kom en ik wieg haar helpt het niet zeg maar...

Daarom wou ik haar ook eigenlijk leren in zelfs in slaap te vallen savonds..als ik haar (overdag) in bed leg en dan ga wiegen valt ze vanzelf in slaap zonder te krijzen ofzo..
    Maar omdat ze aan de borst zo moe is valt ze altijd in slaap aan de borst..het lukt me dus met geen mogelijkheid om haar wakker in bed te leggen..en zodra ze dan in bed ligt wordt ze wel wakker

Misschien moet ik het ritme veranderen ofzo?
    Door bijv. voor het badje haar de borst te geven? en na het badje meteen in bed?
    Ze is zo gewend aan de borst na het badje dat dat maybe moeilijk wordt..

Ohja en het punt is ook nog eens dat ze dus savonds ingebakerd slaapt..en als ze ingebakerd is is het zelf in slaap komen nog veel moeilijker omdat ze altijd haar handjes bij zich houdt zeg maar en een doekje in haar handjes heeft (overdag dan)

In principe is dat wiegen en er bij blijven een techniek uit het boekje lekker slapen zonder huilen ofzo..helaas heb ik dat boekje niet..dus heb geen idee wat de oplossing van hun is als je kindje gaat krijzen hehe..

Ik heb overigens gister avond de deuren zelf allemaal geolied gewoon met zonnebloem olie...dus dat probleem is opgelost hahaha..
    maar..het probleem bij eslem haar kamertje is het handvat dat vreselijk veel geluid maakt..ik ga proberen het vandaag helemaal uit elkaar te halen en te olieen..als dat niet lukt ga ik van het weekend andere deurkrukken halen hoor..ben het zo zat eheh..

ik ga eslem nu eventjes op haar bedje leggen..

oh enne..speentjes wilt eslem niet..helaas..ze kan ze nog steeds niet vasthouden..heb er echt een stuk of 10 thuis liggen..elke keer weer andere gekocht zodat ze die wellicht wel vast zou houden maar nee hoor..zij wilt de echte tiet haha..niet dat neppe gedoe..

8. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    gister gewerkt,.. om 18.15 thuis,. snel een broodje erin,. marno voeden en naar bed brengen, en toen ben ik fotos in gaan plakken,. moet ik echt bijhouden anders stapelt het zich zo op he,.
    heb trouwens ook een schriftje voor hem,. met een ringband, blaadjes erin, en dan schrijf ik verhaaltjes over hoe het gaat met hem,. niet perse elke dag maar met bijzondere dingen,. andere kunnen er ook in schrijven als ze oppassen enzo,. leuk voor later,.
    op mn werk doen we dat ook voor de kinderen,. wat ze die dag op het kdv mee maken,. ouders schrijven er thuis weer in, zo krijg je leuk beeld van een kind,. stickers,. tekeningen,. fotos plak ik er ook in, dat leukt de boel beetje op,.

op het kdv gister had ie 3 poep luiers,. maar ook echt flinke! van te voren was ie zelfs beetje huilerig omdat ie daardoor krampen had,. zit ik weer te bedenken wat ik dan anders heb gegeten,... geen idee,. nou ja, hij is het kwijt,.

mir; nee, marno past ook niet meer in de wagenbak,. nou ja, zou kunnen maar dan ligt ie klem,.. ook zo lullig he,. ;)
    heb nog niet met de buggy gelopen,. dus geen idee hoe die wandelt! heb er ook nog 1 hoor,. grotere met 4 grote opblaas wielen, die ligt vooralsnog wat lekkerder voor hem denk want die kan helemaal plat,. maar het is een onding om mee te nemen in de auto veels te groot,. dus vandaar weer de buggy,. jee, kom zo om in de spullen!
    lekker dat tijn weer goed heeft geslapen vannacht,. als ie dat nou volhoudt!
    wel leuk om te zien hoe dat gaat zo met 2 kids,. best druk denk! en idd,. je komt ogen tekort,.

pinquin; leuk dat ie al echt gaat knuffelen,. en beetje begrijpt van kusjes geven,. ik vraag er nooit om,. ik geef ze gewoon! hihi,. of die wil of niet,. misschien idd wel leuk om te gaan zeggen dat je kusjes geeft,. dan gaat ie het begijpen wat het is idd,.
    hmm, hij slaapt nu,. nog ff wachten dus met uitproberen,. hihi,.

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Gulay, wat vervelend he. Je weet op een gegeven moment niet meer wat je moet doen dat ze savonds lekker gaat slapen. Je bent dan zelf ook helemaal moe van de dag en wil even rust, lekker tv kijken, gezellig saampjes zijn met je man. Ik denk niet dat je je ritme moet veranderen, dan moet ze daar weer aan wennen en wordt het misschien nog moeilijker. Misschien moet je eens heel goed nadoen wat je overdag precies doet en dit savonds ook precies zo doen. Ik doe dat ook altijd. Ik doe Tijn altijd als hij gaat slapen in zn slaapzakje. Dus altijd loop ik naar het raam, kijken we even naar buiten, doe ik de (huh.. hoe heet dat?!...)'schuifding'...( nou ja zeg.. :rolleyes: ).. naar beneden, stop ik hem in zn slaapzakje, broek en sokken uit, rits dicht, dekens over, kus, speen, en wegwezen! Dat pikt ie... (meestal dan he..) en gaat lekker slapen, soms wat kletsen soms wat jammeren.
    Misschien Eslem gewoon savonds ook niet meer inbakeren. Als ze zonder inbakeren overdag ook al beter slaapt is het misschien dat waar ze boos van wordt! Ze is er misschien aan toe om niet meer ingebakerd te liggen en daarbij.. ze is ook bijna een half jaar, dus misschien een idee om dat te achterwege te laten? En dan betekent dat vast niet dat ze het in een keer wel goed doet, maar gewoon dat even volhouden?

Oja blupje, jij hebt lekker vakantie! Is ook al weer bijna voorbij..
    Jij dus ook een nieuw autostoeltje gekocht? Ik gebruik hem nog niet. Ik hoorde van haha.. die supermoeder van een vriendinnetje die mij altijd hele goede tips geeft ;) .... om daar zo lang mogelijk mee te wachten. Als hij er nog enigszins inpast, erin houden. Dit omdat een autostoel andersom staat en als je dan remt dan gaan ze mee naar voren en dat is een grote belasting voor het nekje. Nu zitten ze andersom en als je dan remt dan gaan drukt het in de maxicosi en is geen belasting voor het nekje. Maar dit zal vast algemeen bekend zijn.. maar ik wist dat niet. Ik wilde hem er al inzetten, maar wacht er nog even mee omdat ik vind dat Tijn nog niet zo heel sterk is in zn nekje.

Tijn heeft vannacht weer beter geslapen. Hij heeft wel drie keer geroepen, maar ik liet hem liggen en na 5 minuten werd het weer stil. Zou hij weten dat het toch geen zin heeft? ... naja.. wat maakt het uit! Ik hoef geen speenmarathon te lopen en slaap stukken beter hierdoor. Gisteren toen hij helemaal niets van zich liet horen, lag ik om half 5 wakker in mn bed te genieten dat hij gewoon niet ging roepen haha... kon er niet meer van slapen hihi..
    Hopen dat het een beetje zo blijft

ga eens wat doen voordat tijnemans weer wakker wordt
    fijne dag iedereen :D

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ohhh gosh..heb ik weer!
    Ik probeerde via een site een eetstoel te bestellen..maar dat lukte steeds maar niet..
    Dus ik had het via een andere site besteld..ik krijg net mijn pakketje..ik open het..zet het ding in elkaar en zie opeens dat het van die site is waar het niet lukte!
    Dus ik krijg straks twee eetstoelen..oh my gosh..mijn man gaat echt boos worden haha..alsof het geld op onze rug groeit. Ik wil die lui wel een mailtje sturen (van die andere eetstoel om die te cancelen) maar ik kan geen officieel turks arghhh haha..ik hoop echt dat we het kunnen annuleren..

Mir..
    Ja het is echt heel erg vermoeiend.. :( vooral omdat je er moedeloos van wordt..je weet niet meer wat je moet doen..
    heb haar net ook weer aan de borst in slaap moeten laten vallen..want ze lag nu ook in bed te krijzen :S
    Het is zo moeilijk ik weet niet wat ik moet doen als ze gaat krijzen dus geef ik haar haar zin maar..ze houdt iniedergeval niet op als ik haar in bed laat haha..

Maar goed overdag is het punt niet..dat komt wel goed..komt denk door het sprongetje..

Als ik eslem savonds niet meer in baker dan wordt ze een paar keer per nacht wakker..dus daar wordtik dan ook niet gezelliger op.
    IK heb inderdaad het idee dat ze het zat is dat inbakeren want elke keer wringt ze zich uit de doek. Maar ze kan het gewoonweg niet..ze wordt tig keer wakker :( Zelfs met een armpje eruit veranderd haar hele slaapritme..helaas..

Ik doe het overdag eigenlijk zo:
    Als het nodig is dan verschoon ik haar luier..zo niet doe ik haar meteen in de slaapzak..wel broekje uit enzo.
    Dan leg ik haar in bed..zet muziekje aan..maar ik blijf er wel bij en wieg haar bed enzo..ik was zo ver dat ik vaak weg kon gaan maar sinds een week kan dat ook niet meer kan wellicht door het sprongetje komen.
    Het ging eigenlijk steeds heel goed..ze ging een beetje geluidjes maken en slapen maar dat is dus ook veranderd..ze gaat vaak nu weer zeurderig huilen..maar zolang ze niet krijst is er niets aan de hand..dan kan ik haar gewoon sussen enzo..

wat fijn dat tijn zo goed heeft geslapen!

Is eslem het enige krijs kindje hahaha..

Ik heb zo'n respect voor moeders met een huil kind..heb het al tig keer gezegd geloof ik..maar ik zou in staat zijn mezelf van het balkon af te werpen geloof ik als eslem de hele dag zo zou krijzen haha..
    Ik raak daar zo benauwd van..weet niet wat ik moet doen als ze zo doet..als ik boos word wordt het erger..als ik haar laat liggen wordt het erger..ik kan alleen met haar lopen dan :p hahaha..

11. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Mir; klinkt eigenlijk heel logisch van dat autostoeltje. Ik denk dat ik toch die nieuwe ga gebruiken; in de andere ligt ze echt een beetje klem met d'r beentjes. Ze is wel vrij sterk in haar nekje. Maar het zet me wel aan het denken! Gelukkig rij ik niet vaak in de auto, maar ik ga proberen om zo zacht mogelijk te remmen.

Ezzie; leuk zo'n schriftje bijhouden! Ik probeer Nikki's website zo goed mogelijk bij te houden en over een poosje bestel ik daar dan een cd-rom van denk ik.

Oeps Gulay; balen van die stoelen! Heb je geen buurvrouw ofzo die je kan helpen om die andere te annuleren?
    Jammer dat eslem steeds wakker wordt als je haar niet inbakert. Misschien eens per week toch proberen, want op den duur moet ze het toch zonder doen. Ik heb eens gelezen dat je dat inbakeren ook af kan bouwen, maar ik weet niet hoe dat moet hoor. Misschien eerst 1 armpje vrij laten? (kan dat?)
    Lijkt me vermoeiend hoor! Nikki huilt echt heel weinig en als ze huilt is het niet eens hard. Ik heb ook echt respect voor al ie moeders die met een huil-baby zitten de hele dag!

Ik heb een beetje een zielig kindje. Ze gaat toch verkouden worden geloof ik. Ze ademt een beetje zwaar en af en toe zitten er snotjes in haar neusje. Nu slaapt ze lekker even.

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    blupje..dat ene armpje eruit dat heb ik tijdje gedaan..daar werd ze ook wakker door maar wil het inderdaad wel weer zo proberen..

weetje..eslem huilde ook nooit..en zeker niet krijzen..ze is zo geworden door haar huilend in slaap te laten vallen heb haar dus echt verpest daarmee..heb er ook heel erg spijt van..

een vriendin heeft me geholpen met de mail hehe hopelijk kan het worden geannuleerd joh..

wat een zieke kindjes toch joh op het forum..
    Eslem heeft fvanaf haar geboorte eigenlijk een dicht snot neusje gehad..maar dat is sinds 2 maanden ofzo helemaal over..en daarna nooit meer last van gehad hehe..komt maybe nog..

13. hoi hoi

wij zijn er ook weer!
    na een paar leuk dolle dagen weer helemaal bijgekomen en uitgerust :)
    Ik heb nog niet helemaal bijgelezen maar zal ik snel doen :eek:

gulay hopelijk is de andere stoel te annuleren :(
    en nee hoor Kyan kan ook heerlijk krijsen :confused:

liefs Jill

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    de stoel kan niet meer worden geannuleerd ze hebben em al aan de kargo gegeven..:(

Ik heb vandaag ook het loopstoeltje gehad..eslem mag er nog niet in..maar had haar er heel even ingezet en ze vond het zo super haha...maarja nog even wachten

15. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    zijn weer bij het CB geweest voor controle... heb eigenlijk niemand anders erover gehoord...moeten jullie ook weer binnenkort?
    geen gehuil dit keer tenminste omdat er geen prikjes waren,.
    marno is nu 8425 gr en 69.5 cm verder alles prima met hem,. testjes allemaal doorstaan,. va 6 mnd fruit, groente en daarna met de pot mee,. en borst vervangen voor HA voeding,. moet even kijken hoe zn huidje reageert,. kan het 1 voor 1 gaan introduceren of gewoon alles tegelijk en zien wat ie doet,. (kunstvoeding, fruit, groente) denk wel dat ik het 1 voor 1 doe,. kan ik gelijk zien of ie reageert , anders weet je niet waarop natuurlijk,.
    nu pas eind april weer,.
    hij is er goed moe van geworden want hij slaapt alweer ruim anderhalf uur! weet niet wat ik met mn tijd moet doen joh,. hihi,. niet gewend!

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ezzie, ik moet pas weer eind maart... dan issie al 6 mnd geweest.. gek, want er zit dan dus wel twee maand tussen... Is dat normaal of is dat een foutje?
    Zoho.. marno is goed gegroeid zeg! Ben je al aan het afbouwen met BV of doe je dat pas met 6 mnd langzaamaan? Of wil je met 6 mnd al helemaal overgestapt zijn?
    ZO halloo ook al een slaapkind geworden die Marno? Lekker he! vervelen is ook wel eens leuk :D

he joh balen Gulay, dat je het niet meer kan annuleren. misschien ook gelijk op marktplaats zetten voor dezelfde prijs als je het gekocht hebt. Dan verkoop je het gewoon door. ALs je pech hebt krijg je er iets minder voor terug.. maar wie weet kan je het voor de zelfde prijs weer doorverkopen toch? Niet geschoten altijd mis toch?

Hoi Jiky! :D helemaal uitgefeest? Hoe ging het met oppassen? Heeft Kyan alles overleefd en ging alles goed?

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    wel potverdrie :confused: weer die banners verschillend :( Marno is ineens een dag ouder.. joh marno, je mag dan wel groter zijn dan Tijn maar dan ben je niet ineens ouder geworden hoor, snap je dat dan niet haha 8)

18. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ik moet even zeuren hoor.. ik word er niet goed van. ik word elke keer gebeld door "Gn identificatie" en dan hoor ik aan de andere kant niets en wordt er weer opgelegd. Soms gaat het zo de hele dag door. En als ik een dag niet thuis ben geweest heb ik wel eens 8 oproepen gemist met die "gn identificatie" :(
    Ik moet eigenlijk zeggen dat ik er wel bang van word hoor.. gekkenhuis... wie belt er steeds? Zal wel niets zijn.. maar het is super irritant. Wat voor lol is er nu aan. Bellen en opleggen of bellen en niets zeggen maar aan de telefoon blijven hangen. Ik heb wel eens opgenomen en niets gezegd, aan de andere kant ook niets gezegd... ik bleef wachten aan de andere kant ook... ieuww toen maar neergelegd...
    Hebben meer dit gedoe toevallig? Hoe kan ik achterhalen welke mafkees dit doet?

19. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Wij moeten maandag weer naar het cb. Elke maand tot nu toe dus. Ik weet niet of het bij jou een foutje is Mir; misschien verschilt het per plaats?

Ik zou ook alles apart aanbieden ezzie; dan zie je idd waarop je kindje reageert. Mij is verteld dat je het beste met groente kunt beginnen, omdat dat minder allergeen is; misschien een tip voor je? Of misschien wist je het al.

Gulay; balen van die stoel. Je kunt hem ook niet terugsturen als je hem ontvangen hebt?

Mir; :confused: raar van die telefoontjes! Ik word weleens door een onbekend nr gebeld en dan is het meestal zo'n belletje waarmee ze je iets willen aansmeren. Maar dat lijkt me bij jou niet, anders zeggen ze we wat neem ik aan.
    Kun je het nummer ook niet terugbellen? Dat je naar je gemiste oproepenlijst gaat en dan opbellen?

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja gek he.. nee ik kan niet terugbellen, want hij kent het nummer niet vandaar ook "gn identificatie".

Ik zal eens navragen bij het cb... ik moet echt pas weer in maart en was de laatste keer 22 jan. geweest...

Deel Deze Pagina