kan em wel terug sturen maar kost me een hoop geld.. Mir..ik woon in Turkije hehe..remember Je hebt hier geen marktplaats Maar we kijken wel ff..maybe kunnen we het bij een baby winkel afgeven en vragen of zij het kunnen verkopen..denk dat ie zo weg is aangezien het een mooier stoeltje is dan de normale turkse bende... Ik ga weer snel ben mijn serie aan het kijken er is nu reclame hehe
mir; hmm, weet niet hoelang er normaal tussen cb afspraak zit,.. volgende voor mij is nu ook 2 maanden,. als ie 6 mnd is wil ik gaan afbouwen,. in elk geval de dag voedingen,. de ochtend en avond nog blijven doen zolang dat gaat,. wat vervelend zo'n beller,.. heb geen idee wat je eraan kan doen,. misschien opnemen en de telefoon gewoon laten liggen,. kost het hun geld,. wie het ook mag zijn,. maar ja, schiet je verder ook niks mee op eigenlijk,. marno heeft 2 uur geslapen vanmiddag! ole,.. en toen ik ging kijken omdat ie aan het kletsen was lag ie op zn buik! met dekens strak toegestopt dus gewoon omgedraaid! blubje; met groente beginnen? tegen mij zeiden ze weer met peer want dat geeft het minst kans op een reactie,. zucht, overal zeggen ze wat anders he,. met welke groente? wortel?
hoi hoi nou ben blij te horen dat k nie de enige ben bij het cb k snap er ook nix van de laatste x met de prikjes was ze 23 jan geweest we moeten pas 20 maart weer vaag youame is beetje ziekjes volgens mij ze kwam vanacht 3x met huilen maar ben der nie heen gegaan ze sliep wel weer verder maar nu kwam ze om half 8 al ze spuugt nu echt veel een kwartier half uur na de fles heb al 2x der kleertjes moeten verschonen ze is ook een beetje verkouden het lijkt wel of ze veranderd is in een biggetje hahah mir wat vervelend zeg die telefoontjes k wordt er altijd helemal pist off door k moet weten wie me gebld heeft hha gulay wat vervelend dat je nu dubbelop een stoeltje krijgt k kreeg vandaag een brief van het audiologisch centrum, youame moet in april terug komen om der oortjes te testen ze is nie doof dat weet k wel haha anders krijgt ze buisjes in mir de banners kloppen wel ze staan allebei op 5 maand en 12 dagen morgen avond komt me mannetje terug
Mir is het toevallig Bart niet die je probeert te bellen via de satelliet? Wij krijgen soms ook wel vage telefoontjes maar dan blijkt het achteraf die maffe Ieren te zijn .
Op deze site staat weerdat peer door sommige kindjes niet goed verdragen wordt. http://babyallergie.nl/introductie%20schema.htm Het is lekker duidelijk zo, als iedereen weer iets anders zegt! Wij gaan in ieder geval met bloemkool beginnen; wilde eerst worteltjes doen, maar aangezien m'n man daar allergisch voor is, lijkt me dat niet zo'n goed plan in ons geval. Ik heb ook weleens gelezne dat je beter met groente kunt beginnen, omdat baby's fruit vaak toch wel lekker vinden omdat het zoet is; aan groente moeten ze meer wennen. Allemaal lekker tegenstrijdige adviezen dus. Gewoon maar op je gevoel afgaan lijkt me het beste........en ons gevoel zegt bloemkool, haha! Marline; wat sneu dat Youame zich niet zo lekker voelt! Fijn dat je mannetje weer bijna thuiskomt! Heb Nikki net op bed gelegd, ze was erg moe. Eerst een boekje voorgelezen, hihi! We hebben zo'n stoffen boekje van muis. Voorlezen is hier tot nu toe zo; ik zit met Nikki op schoot, vertel wat er op de plaatjes staat en Nikki kauwt op het boekje Nu ga ik lekker andijviestampot maken!
Blubje, hihihi, zie jullie al helemaal zitten, grappig. Ik heb ook al een paar keer voorgelezen voor Lotte, leuk he. Gulay, daar zit je dan met je 2 stoelen, das balen. Of misschien nog een kindje ebij, hihi, nee hoor, grapje. Dat is echt balen. Kan je niet doen alsof je gek bent en zeg dat iemand een geintje heeft uitgehaald. Dat je hem niet besteld heb, of iessie al betaald? Marline: fijn dat je vriend weer thuis komt, helemaal nu Youame niet zo lekker is. Nou, Lotte vond de sperziboontje yummie yummie Heb haar gister en vandaag na d'r fruithapje een stukje Liga gegeven, helemaal leuk, en ze vond het volgens mij ook lekker.
Hey meiden, Effe snel weer want ik krijg zo eters op bezoek. Ben vanmiddag naar het cb geweest. Quinn weegt 7515 en is 67,5 cm lang. Nog steeds in het midden van de curve. Ziet er naar uit dat qua groei fles of borstvoeding weinig uitmaakt. Ik mag beginnen met groente, maar geen groene groente. Moet hem ook een week lang hetzelfde geven. Worteltjes in dit geval. Maandag een afspraak maken met de dietiste voor verdere begeleiding, maar geen probleem ds om nu al te beginnen. OOk zn derde prikjes gehad. Wat een verdriet echt zielig. Nou ik ga mn hachee afmaken. Tot later!
ja helaas..hij is met de credit card betaald joh.. Maar mijn man zijn familie heeft een winkel we gaan hem daar naar toe sturen misschien kunnen zij het verkopen. En als het niet verkoopt..mijn schoonzusje is nu ook zwanger dus..dan gebruikt zij em maar hehe.. Eslem was weer aan het krijzen vanavond 20 minuten gekrijst..heb alles geprobeerd..toch weer eruit gehaald en maar weer aan de tiet..grr.. ze ligt wel oningebakerd..het is weekend en wou de kans eens wagen..hehe dus als ik morgen sagerijnig ben (van het velen opstaan) dan weten jullie waarom hahaha.. Heb toch het idee dat dit echt een sprongetje is..maar ze was net uit het sprongetje wat oneerlijk man haha..ze was net 2 weken weer zichzelf en hup weer onhandelbaar.. het is zo moeilijk weetje..vooral overdag als ze krijst om niets..toegeven..of laten gaan..echt moeilijk..hopelijk duurt dit niet te lang.. ze heeft vanavond haar hapje in de nieuwe eetstoel gehad hihi..ze vindt em errug leuk joh..haha.. zo lekker hoog..ze ziet alles hihi. Ik heb trouwens de happy snack van chicco. Ze mogen er eigenlijk pas vanaf 6 maanden in..maar ach..voor 5 minuutjes maakt het niet zoveel uit.. bv mama's..zijn jullie al aan de hapjes? Hoe gaan jullie het aanpakken.. Ik heb geen idee hoe ik het moet gaan doen..hoevaak per dag..hoeveel mag ze etc. Wil ook niet dat ze de pan uit rijst..
oeeeee Hachee....dat heb ik gister gegeten....yummie, wel mama's hachee....zelf kan ik het niet. Mir jij zit toch ook bij Icare? Ik heb met 5 maanden ook geen afspraak, wanneer Lynn 6 maanden is weer. Hebben ze me uitdrukkelijk gezegd, maar ik was altijd welkom tijdens het inloopspreekuur. Dus geen foutje hoor. Agossie arme Quinn, zo'n verdriet jongen? Nu ben je er lekker een tijdje van die rotprikjes af.... Lekker dat hij gewoon door blijft groeien, Pinguin. Ik ga woensdag naar de dietiste....ben heeeeel benieuwd (en ongeduldig ) Blupje: Muis is leeeeeeeeuk. Ik heb hier zo'n boekje waar je van alles in kan stoppen....kikker in bad, knuffelbeer in bed....geweldig boekje. Ik heb rupsje nooitgenoeg ook eens geprobeerd, maar dat is nog te lang....Ze vindt het wel leuk om boekjes te bekijken. Peer niet goed te verdragen? Nu dat weer....ik dacht juist dat je moest uitkijken met citrus achtige vruchten en aardbeien.....tis echt elke keer wat anders. Nikki dus echt verkouden....hier is de verkoudheid op z'n einde....echt harde snotjes nu en ze ademt stukken beter....heeft toch 2 weken geduurd. En kun je een cdrom bestellen van de beebiesite? Wat leuk. Youame ook al verkouden, agossie....kan best hoor dat ze daardoor spuugt....ze kan het slijm wat lastig ophoesten dus dat is de manier om het kwijt te raken....Verwen haar maar lekker veel.... Zo Marno aan de slaperitus? heerlijk! En wat is hij goed gegroeid! Leuk idee van dat schriftje....das echt leuk voor later. Heeee Jiky feestbeest. Heb je het gezellig gehad? En Kyan ook? Gulay ik heb mijn pa nog niet gesproken, morgen ga ik er heen dan vraag ik wel ff. Fijn dat je deuren het weer normaal doen (al heb je het zelf moeten doen ) Het lijkt wel of Eslem je borst nodig heeft om in slaap te vallen. Als je dat prima vind, geen probleem, lekker die borst geven. Maar wil je dat ze zelf in slaap leert te vallen, dan zul je dat af moeten leren en dat zal denk ik niet makkelijk zijn. (maar wie weet verbaast Eslem je wel) Ooooh mir wij hebben ook periodes van die gekke telefoontjes....grrr. om gek van te worden. René had een keer een blunder toen er voor de zoveelste keer niks werd gezegd.....Het was stil en Rene begon: "ik weet wel wie je bent en als je nou niet ophoudt.....Begon toch het callcentre te praten.....hihi hij werd vuurrood....en ik kwam niet meer bij. Bij welke aanbieder zit je? Bij Kpn kan je een klacht indienen en dan kunnen ze in de gaten houden wie jou belt en dan krijgt diegene een waarschuwing (zonder dat jij op de hoogte wordt gesteld wie het is) Wat fijn dat Tijn beter slaapt....nu moet jij wel gaan slapen....niet om half 5 gaan genieten dat Tijn slaapt hahaha En dat schuifding heet volgens mij een rooster toch Nee misschien heeft Tijn het echt al door hoor....ik heb wel vaker gehoord dat kindjes maar een paar dagen nodig hebben om te begrijpen dat iets geen zin meer heeft....Kindje van de buuf ook...na 2 avonden ging ze gewoon slapen. Ik heb WEEKEND....joepie. Lynn is wat wisselend qua humeur....nog wel erg kletserig, gillerig, pruttelig....echt gezellig. Ze slaapt goed (behalve vandaag overdag, de haas was back) eet goed en speelt erg leuk....maar soms krijgt ze het op haar heupen en dan is niks goed... Met haar verkoudheid gaat het dus ook. Vandaag was ze weer aan de poeperitus....eerst om 7 uur vanmorgen....errug fijn als je nog niks in je maag hebt....en toen om 9 uur weer....heb met haar afgesproken dat we het vandaag dan niet meer zouden doen. Maar helaas....toen ik net thuis was, had ze zoiets van jeeeee mama, ik kan weer poepen.... Net belde een oom van René....wil nog op kraamvisite komen Zal Rene blij mee zijn...zijn erg gezellige lui
Overdag slaapt ze al zonder de borst.. Maar omdat ze nu geloof ik weer in een sprongetje zit maakt ze het me weer erg moeilijk en is het weer krijzen als ik haar in bed leg Dat werkt dus zo de motiverend..dan denk ik eindelijk dat ik het bereikt heb en dan raakt ze weer in een sprongetje haha en dan beginnen we weer van voor af aan.. Vanavond wou ik het dus ook proberen maar dat pikte ze dus niet..dus toch maar aan de borst.. Ik vind het niet erg..maar ze moet wel echt slapen..en niet nog 3x wakker worden omdat ze zich realiseerd dat ze niet meer bij me is.. Maar misschien kan ik daar wel wat op verzinnen.. Ik vind het opzich niet erg om haar savonds aan de borst in slaap te laten vallen..als zij dat lekker vindt..maar niet de hele dag..dat werkt super vermoeiend.. Ben benieuwd naar de link! oh bedoel mir met dat schuif ding niet een rolgordijn..? aaah sh*ttt nu we het hierover hebben grr ik zou eslem haar ramen afplakken! Ze wordt namelijk vroeg wakker doordat het hier heel vroeg licht wordt..in nl sliep ze tot 8 uur half 9 joh.. oh trouwens..klinkt net als eslem die lynn.. ze wilt heel erg bezig gehouden worden..dan is alles leuk en aardig en opeens is het weeeehhhh Ik wil eigenlijk eens proberen te filmen hoe ze krijst..en jullie eens laten horen hahaha als het me lukt zal ik even informeren hoe ik zo'n link moet maken naar dat filmpje.. Eslem poept trouwens erg onregelmatig.. Maar ze is een eerste klas poepjes later mijn hemel zeg..die heeft dus echt nooit krampjes ofzo..het floept er allemaal maar uit..en de geluiden die ze erbij maakt hahaaahah
Pinguin; lekker hachee! Zileig altijd he, die prikjes? Gelukkig ben je er nu voorlopig vanaf! Gulay; hopleijk verkopen jullie de stoel nog in die winkel. Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat; goed dat je het gaat proberen; niet ingebakerd. chacha; muis is echt zo leuk! Nikki heeft er ook een knuffel van en daar is ze helemaal gek op. De kleuters op school vinden het ook erg leuk. De verkoudheid zet niet echt door lijkt het wel; Nikki is wel heel hees (maar dat kan ook van het gillen komen wat ze pas ontdekt heeft) en ze ademt nog zwaar. Maar ze lijkt er tot nu toe niet zo'n last van te hebben gelukkig. Als je op de beebiesite ingelogd staat zie je links in het menu 'cd bestellen' Kost 25 euro geloof ik. Ik denk dat Mir een rolgordijn bedoelde, hihi! Nikki werd net huilend wakker; eng gedroomd denk ik. Wij er gelijk allebei naartoe en haar eruit gehaald. Na 10 minuten al spijt, want er was niks aan de hand. Maar dat komt gewoon omdat ze haast nooit huilt. Als ze dan huilt denken we gelijk dat er iets ergs is. (kan me goed voorstellen dat je baalt Gulay; ik vind het al niks als ze eens een keer zo huilt!)
heeee we hebben de 200 pagina's.... Hihi mir is een raad het woord spelletje hier begonnen......Mir kom maar op met je antwoord Hmm dus overdag slaapt Eslem al zonder borst....He die meid maakt het je niet makkelijk he? Ze is ook lekker consequent....dus niet. Maar het is in ieder geval goed om verschillende dingen uit te proberen. Maar snap dat je ook wel eens rustig een avondje wil zitten zonder 10 x terug te moeten. Kun je trouwens geen verduisteringsgordijn kopen? Is misschien wat makkelijker dan de ramen afplakken en kun je ook licht naar binnen laten wanneer je dat wel wil. Lynn heeft ook totaal geen moeite met poepen meer sinds deze voeding. Ze maakt ook geweldige geluiden en trekt een erg leuk hoofd. Tja de dames Eslem en Lynn houden van entertaining..... Ach Nikki naar gedroomd. Kan me voorstellen dat je schrikt als ze normaal niet zo huilt. Is ze nu lekker weer gaan slapen? Hihi nikki ook aan de gil? Muis is zeker leuk....kikker vind ik ook erg leuke boekjes....(en er zit ook nog een boodschap in)
Hey meiden Weer lekker gegeten. Mir het is normaal dat de vijfde of zesde maand geen bezoek aan het cb word afgelegd. Ik heb een extra afspraak gehad vanwege het feit dat ik later met de prikjes ben begonnen, maar nog meer vanwege Quinn zn allergieprobleempjes. Ooh spannend ChaCha jouw afspraak bij de dietist. Ben benieuwd welke adviezen je gaat krijgen. Ik was eigenlijk al heel verbaasd dat ik groen licht kreeg om hem een groentehapje te gaan geven zonder dat ik bij een dietist ben geweest. Ben je er trouwens al achter hoe de bonnen van de voeding in te dienen? Ik hoop dat mijn machtiging er snel doorheen is. Quinn verbruikt zo'n 2 blikken voeding per week a 20 Euro per stuk. Hakt er in. Moest erg aan Lynn denken vanmiddag op het cb. Quinn reageerde heel erg en heel leuk ope en meisje dat naast hem werd aangekleed en vroeg me af hoe die frummels van ons gerageerd hadden als Lynn er ookb ij was geweest laatst. Nou ja snel voor de herkansing. Gulay misschien kan inderdaad je schoonzusje de stoel overnemen ofzo. Wel balen dat het dubbel besteld is. Trouwens vanaf 6 maand mag je gewoon bijvoeden, ook met borstvoeding. Als Eslem er aan toe is zou ik lekker groentehapjes gaan aanbieden en kijken hoe ze dat vind. Ik heb inmiddels bijna 10 liter borstvoeding ingevroren. En zoals het er uit ziet komt daar nog wel wat bij. Het afbouwen gaat goed alhoewel ik vanavond voor het eerst last van pijnlijke borsten heb. Ik zit nu nog op twee keer kolven en hoop dat volgende week naar 1 keer terug te brengen. Denk dat ik al met al nog wel eenw eek of 3 bezig ben. We hebben afgesproken daarna een lekker lang weekend Parijs of Londen ofzo te boeken. Heb er nu al zin in. Ik heb met het cb overlegd, dat als Quinn in wat rustig vaarwater wat betreft eczeem zit ik dan weer 1 borstvoeding( uit de vriezer) per dag aan hem ga geven. Vind het zonde het weg te gooien en vind het een raar idee het aan een ander kindje te doneren. Het gaat trouwens nu weer goed met zn huidje ( behalve zijn knieholtes en zijn nekje, daar zit het nog wel). Ben wel een beetje bang het weer uit te spreken want iedere keer dat ik dat doe lijkt het daarna weer mis te gaan. Oh ja heb op t cb ook nog gevraagd wanneer Quinn in het zitgedeelte van de kinderwagen te doen. Ze raadde me dit toch wel af, tenzij hij niet meer in de wagen past, dan kan het niet anders, maar het liefst zo lang mogelijk laten liggen. Nou dat doen we dan maar. Meiden ik ga mn kleine vriendje een flesje geven. Hij is al een paar keer huilend wakker geweest. Zal wel door zn prikjes komen. Fijn weekend!
Dus het is normaal bij Icare Chacha dat er ineen keer twee maand tussen zit. Ok, misschien hebben ze het wel gezegd maar is dat niet tot mij doorgedrongen. Lekker he weekend ga je nog wat leuks doen? Tijn is wat stabieler.. maar ook net wanneer het meneer uitkomt hoor. Beetje zelfde gedrag als Lynn. Kira, het is niet de satelliettelefoon. Ik had toevallig vandaag bart aan de telefoon. Tijn kletste honderduit. Geweldig. Zo leuk! Dus Bart zn dag was helemaal goed Ik zal inderdaad eens nagaan bij de KPN.. dank je voor de tip chacha want ik vind het geen lekker idee dat iemand mij de hele tijd zit te irriteren via de telefoon Slaapt Nikki weer lekker Blupje? Kan heel goed hoor dat ze droomt. Tijn heeft het soms ook wel eens. Ik was toen toevallig op zn kamertje even kleertjes wegleggen. Hij schudde van links naar rechts met zn hoofdje en toen ineens gillen zo hard... en een heel trillipje..echt gek, gewoon zo ineens.. dus denk echt dat dat dromen is. aha ons poephoofdje heeft vandaag weer goed haar best gedaan? Moet ze toch eens aan Tijn vertellen hoe ze dat nu doet... Tijn poept standaard om de dag.. ach het is tenminste nu regelmatig, dus ik ben allang blij. Geen krampjes meer ook.. De verkoudheid komt bij elk kindje langs he... Kan heel goed hoor Marline dat Youame daardoor spuugt. Is het ook een beetje doorzichtig en slijmerig? Dan komt dat door de verkoudheid. En idd. net als chacha zegt: haar lekker veel verwennen! Kira, hoe heeft Seán vandaag geslapen? Weer gewandeld? Ik ga dat ook doen zo'n schriftje.. maar ik vergeet het altijd.. mijn moeder zei laatst ook, dat is leuk ook voor bart omdat hij er soms een tijdje niet is. En heel leuk om later terug te lezen.. Morgen ga ik naar Assen op verjaardagvisite. We blijven er slapen, want om savonds nog weer zon end terug te rijden. Het is een Turkish party... dus Gulay.. wat kan ik verwachten? Hoe is het nu met Quinn, pinguin? Is hij lekker gaan slapen? Geen last van de prikjes?
Ik ging vandaag boodschappen doen met Seán en mijn moeder. Opeens begint ie me toch te huilen. Mijn moeder had 'm in haar wagentje en ik hoorde 'm aan de andere kant van de Deka brullen! Dus ik erheen en hij was echt ontroostbaar. Echt raar want dat doet ie nooit. Hij kalmeerde pas nadat ik 'm eruit had gehaald. Ik denk dat ie toch last van zijn tandjes heeft en pijnscheuten krijgt.. Anders weet ik het ook niet. Ezzie lekker dat Marno zo gegroeid is en vooral dat ie zo lekker heeft geslapen. Wij moeten volgens mij over 2 weken weer naar het CB. Naar de KA die 'm geloof ik dan nakijkt. Meiden volgens mij heeft Mir het over een Velux rolluik . Toch? OH en ik ga morgen wat rijstebloem geven. Seán is echt aan vast voedsel toe. Het is al zo erg dat ie koekjes uit mijn hand grist en naar zijn eigen mondje brengt. Ook als ik soms pap eet samen met Tim probeert ie de lepel uit je hand te grissen. Goeie site trouwens die babyallergie.nl! Thanx is erg handig om te na te slaan. Is Icare trouwens het consultatiebureau of een particulier bedrijf die je kan bellen voor hulp? Pinguin succes met je mannetje vannacht. Hoop dat ie niet al te vaak wakker wordt. Ik zal ook ff die datumprikker invullen maar met al die data ben ik wel ff bezig! Ik kan in ieder geval ook wel 2 mei. Oeps Seán wordt wakker wat is dit nu weer?
Nikki slaapt nu weer lekker gelukkig. Kikker is ook erg leuk ja; hoewel ik dat weer leuker vind voor wat 'oudere' kinderen. Ik heb hier wel een kikkerknuffel in huis; kon je een tijd geleden bij AH kopen voor een prikkie. 10 liter! Wow! Goe plan om straks 1 keer per dag bv te gaan geven!
He he....we zijn er achter wat Mir bedoeld Ik kan ook al de hele dag niet op de naam van mijn kapster komen....het blijft me bezighouden. Icare is hier de thuiszorgorganisatie waar ook het consultatiebureau onder valt. Wat lief pinguin, dat je aan ons dacht. Lynn reageert ook erg op andere beebs, zo schattig. Ik hoop dat Quinn lekker gaat slapen op de prikjes. Ik ben er achter met de machtiging, gewoon met de bonnetjes en declaratieformulieren.... Die nutramigen is echt duur joh De friso intensief is dan een stukkie goedkoper, 16 euro per pak en ik doe er net geen week mee. Spannend een Turkish party....Gezellig. Zwaai je even als je op de a28 rijdt (of kom je niet langs Zwolle, als je naar Assen gaat) Om de dag poepen...dat is toch prima? Ze zeggen toch dat ze iig 1 x in de 2 dagen moeten poepen (met FV) Succes met de KPN, ben benieuwd of ze al wat kunnen doen. Tja ons poephoofdje doet het goed Wat lief dat Tijn zo kletste tegen papa. Het lijkt er op dat Seán of tandjes krijgt of dat z'n sprongetje toch nog niet helemaal over is.....Rare jongen. Is hij gelijk weer gaan slapen?
hoi meiden, hier even een berichtje van mij. Heb het druk gehad op het werk, dus moet alles nog lezen. Met Daan gaat het redelijk. Het oogje is wat minder dik, maar denk dat ik volgende week een afspraak ga maken om het oogje te verwijderen. denk dat ie er veel pijn aan heeft. heb mijn meubels op internet gezet om te verkopen. krijg ik een mailtje: ik heb intresse in uw auto, kunnen we een afspraak maken is er al wat bekend over het uitje? heb er zo'n zin in