September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir je moet ff de foto's op je beebiesite plaatsen, rechtermuisknop klikken en op eigenschappen klikken, dan kopieer je de URL
    Dan ga je terug naar dit forum om dus je berichtje te plaatsen.
    Klik je op IMG (in hetzelfde rijtje bovenin waar ook quote enz. staat) dan plak je de link en klik je weer IMG.
    Moet lukken zo.

Hihi Mir, we hebben 3 mc Donalds, maar zijn idd langs de snelweg geweest.

Idd Tijn en Lynn waren zo verschillend. Zo leuk om te zien. Ze waren alleen niet helemaal op elkaar afgestemd. Was Tijn uitgerust was Lynn moe en andersom. En Tijn is vooral van het geluid, Lynn was erg stilletjes. En Lynn was o zo beweeglijk toen Tijn voor pampus lag.
    Zo schattig om het te zien. Lynn die haar vinger bij Tijn in de mond stopt en meneer gaat rustig sabbelen :D

Is het maar 40 minuutjes rijden joh? Ooooooh dan houden we het bakkie koffie erin. Ik heb ook echt zin in 2 mei, lekker de andere mama's ontmoeten.

Blupje wat naar voor je meisje :cry: Hoe is ze verder overdag? Wel goed te pas? Of ook wat huilerig? Tja raad maar wat het is, zoooo lastig

Pinguin wat heerlijk nog maar 1x kolven op een dag. Je hebt straks tijd over ;) En wat leuk de 1e hapjes. Tot nu toe reageert hij er goed op?
    Ik had het vandaag nog over Quinn, dat het zo;n vrolijk fransje is.
    Veel plezier morgen op de bruiloft.

Lekker Niek dat het overleggen van Deborah zo goed is gegaan.

Gulay, ik heb het mijn vader nog steeds niet gevraagd :oops: Morgen eet ik bij ze, en dan doe ik een nieuwe poging. Ik ben echt zo dement als een taart.

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    hihi wat een leuke foto's....echt 2 hamstertjes :D

3. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Hihi; lig hier in een deuk! Op elkaars vingertjes sabbelen! Ik zie het al voor me.

Nikki is overdag wel wat minder vrolijk. Ik wijt dat aan de verkoudheid die zit te werken, maar nog steeds niet echt doorzet.

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ja zo leuk. Lief om te zien hoe ze contact maken. Lynn zat ook al Tijn's speendoekje te trekken hihi.

Kan het niet zijn dat ze last heeft van een sprongetje? Het heerst momenteel onder september-beebs.
    Tja of tandjes, dan wordt de weerstand ook wat minder (gezien de verkoudheid). Zie je of voel je nog niks?

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Waarom zit je zo met je hoofd voorover gebogen Chacha? Toch niet verlegen ;)

Mir Quinn zat al een tijd met ons mee te happen als wij aan het eten waren. Als we drinken volgt hij ook alles. Hij was er dus duidelijk aan toe.
    Het eten van het lepeltje moet hij nog een beetje leren. Toen hij geen zin meer had hield hij zijn mondje stijf dicht.

Hij lijkt er goed op te reageren. Hij heeft niet gespuugd en dat doet hij juist vaker nu hij op de Nutramigen zit.
    Zijn huidje ziet er wonderbaarlijk nog steeds goed uit!
    Ik zal er een fototje bij zetten zodat jullie het kunnen zien.
    Heb deze foto net bij Greetz.nl tot kaart gemaakt en aan oma & opa's en tante's enzo gestuurd.

6. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Tja; ik voel wel iets scherps, maar ik zie niks geen wit puntje ofzo.
    Ik vind het vooral zo rot omdat Nikki dus nooit zo doet. Ze huilt eigenlijk praktisch nooit en nu was ze echt aan het krijsen en helemaal overstuur. Zo zielig.

Ik denk dat die kleintjes op hun manier best contact kunnen leggen.

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik ben superverlegen :oops:
    Nee hoor, druk met de kleintjes.....

Hmm die kaart van je werkt niet Pinguin, je bent illegaal bezig ;)

Blupje, kan je haar tandvlees zien? Bij Lynn zie je duidelijk de tanden door het tandvlees schijnen, het is blauwig wittig.
    Als je een scherp randje voelt is er wel iets gaande, normaal is het tandvlees behoorlijk week.
    Is echt naar voor die kleintjes :cry: Arme Nikki...

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja leuk hoor, ze maken echt contact hoor, op hun manier dan. Lynn vond het leuk om elke keer tijn zn speen eruit te trekken door aan het doekje te trekken.. en Tijn vond de vingertjes van Lynn best lekker haha...
    Leuk vooral om het verschil te zien dat Lynn heel beweeglijk is en echt bezig is met dr voetjes enzo.. en Tijn is n slome haha.. die is juist de hele tijd aan het kletsen.. De een verbaal, de ander fysiek, leuk hoor!

Ah.. Pinguin, ik zie de foto niet... welke is t? kijk ik even op je site ;) Leuk is dat het dat Greetz.nl! En echt niet duur

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    en nu? ik zie hem namelijk wel :(

Heb hem nog niet op de webste staan want dan hebben de oma's en opa's het alweer gezien.

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Heb hem ook nog in mijn album gezet :)

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    nee, ik zie m niet.. gek? zet m anders eens in je album ;) ben benieuwd naar de foto

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    :D wat n droppie he! :D

13. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ik zie de foto niet Pinguin. Er staat dat je niet mag linkan naar een andere site of zoiets.

Ik hou het voorlopig maar op tandjes dan bij Nikki.
    Ik kan niet zo goed kijken chacha; Nikki wil dat niet zo graag. Maar ik zal morgen eens proberen om te kijken.
    Bedankt voor jullie hulp hoor; jullie zijn lief!

Lijkt me inderdaad grappig om te zien hoe kinderen zo verschillen. Ik zie het op m'n werk natuurlijk bij de kleuters, maar bij baby's heb ik niet zoveel 'vergelijkingsmateriaal'.

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Kan er wel de hele dag naar kijken :)
    Ben gewoon verliefd op dat kleine manneke.

Quinn laat trouwens ook niet graag in zn mondje kijken. Ik probeer het als hij heeeeeeeeeeeeeel erg huilt, maar weet ook niet zo goed waar ik naar kijk.
    Heb vrijdag bij het cb de arts laten voelen. Zij voelde weer niets terwijl de verpleegster een kiesje voelde.
    Ze gaf me de tip met een lepeltje in t mondje te gaan en langzaam te tikken. Als er een tandje zit hoor je het!

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oh ja misschien een raar vraagje maar wie van jullie heeft zijn zwangerschapsstreep nog?

Ik wel nl. Misschien ligt het aan de bv ofzo, maar hoop toch wel dat hij vertrekt!

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ja ik heb hem ook nog die streep.. vroeg me ook af wanneer die nou eens wegging.... en ik geef allang geen bv meer.. dus weet ook niet waar dat aan ligt?

17. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ik heb hem niet meer.
    Is zo'n 3 maanden na de bevalling weggetrokken als ik het me goed herinner.

18. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Bij mij is ie volgens mij al een tijdje weg

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Gelukkig ben ik in ieder geval niet de enige.

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Quinnemans is echt een schatje :D

Ja die tip van het lepeltje gaf mijn moeder mij ook, maar ik vind het nog een gedoe. Ik kijk meestal ook wanneer Lynn hard krijst (alhoewel ik vind dat Lynn niet meer hard krijst, nu ik Tijn ken ;) )

Hier nooit een zwangerschapsstreep gehad....Die krijg je toch door de hormonen? Misschien als alle zwangerschapshormonen uit je lijf zijn, dat ze dan weggaan?

Deel Deze Pagina