September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Drukke dag gehad, maar vanmiddag wel gezellig, want ik ben bij m'n collega op visite geweest.

Chacha; irritant dat Lynn je zo in de maling aan het nemen is! Ik heb helaas geen tips. Hopelijk vindt ze het niet zo leuk dat ze het elke dag gaat doen!

Mir; lekker dat je zo hard hebt kunnen werken!

Ik hou het hier even bij; moet gaan koken en heb een zere rug, dus zit niet lekker op de bank.

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hallodiee
    ik heb geloof ik als het gelukt is een filmpje op tijn zn site gezet.
    hij was niet echt overstuur dus het viel mee, maar hij was het er duidelijk niet mee eens..
    decibelmeter vergeten.. dus ik weet niet hoe hard ;)

ga nu snel lesgeven ciao

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oww Mir wat een verdriet! Vond het qua volume wel meevallen eigenlijk.

Wat een poepie!

Vanochtend zat Quinn zn toetje helemaal onder :( stommerd als ik ben heb ik gisteren middag zn gezichtje met snoetepoetsers schoongemaakt.
    Ik denkd at het er al wel weer zat maar dat die doekjes het ook erger hebben gemaakt.
    Eind maart gaan we naar de dermatoloog in ieder geval. Ik ga ook een afspraak maken met een homeopaat kijken of dat iets wordt.

Vanmiddag heeft hij weer ruim anderhalf uur geschreeuwd, gehuild. Hij had duidelijk buikkrampen. Was zijn lijfje aan het overstrekken.
    Ik denkd at het door het vaste voedsel komt en dat zijn lijfje eraan moet wennen maar zeker weten doe ik dat dus niet.
    Best apart omdat Quinn echt nooit van die jank en schreeuw sessies heeft tenzij hij dus voedsel heeft waar hij niet goed tegen kan. Met de pepti had hij het ook namelijk.
    Morgen ga ik voor 3 dagen bloemkool proberen. Mocht het aan de worteljtes liggen dan zouden de krampjes een beetje minder moeten zijn toch.
    Hoe hebben jullie dat ervaren met het wennen aan de groentehap?

Chacha is Lynn steeds zo hangerig de dag nadat jij aan het werk bent geweest? Denk dat ze je misschien wel mist hihi.

Quinn wordt trouwens al weken om 5.15 wakker met uitschieters naar boven en beneden. Hij heeft dan absoluut geen trek, maar wil niet meer in zijn eigen bed verder slapen . Well tussen ons in maar dan slaap ik dus niet meer zo lekker.

Jammer van t slofje Gulay ! Moet ik je nieuwe sturen?

Geweldig 2 tanden te gelijk voor Sean!

Voel je je alweer wat beter blupje?

Lynn een luchweginfectie? En zijn de 3 weken al om of heeft Juud dr vakantie wat ingekort?

Moet naar mn keuken meisjes, eten staat op!

xxx

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    es: ik wil ook een fles eraf halen, omdat Deborah veel laat staan. Ze mogen met 6 maanden iets meer en dan zou haar schema worden:
    7:00-7:30 fles
    10:00 sapje en rijstwafel (of zoiets)
    12:00 fles
    15:00 fruithapje
    17:30 groentehapje
    19:00-19:30 fles
    maar eigenlijk vind ik haar nog te jong, maar er staat 6 maanden.
    sáen: goed hoor, 2 tandjes, hier nog niets te voelen
    lynn: hopelijk word je snel beter...

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nog ff snel voordat mijn vriendin komt (ze is altijd te laat ;) )

He gets een luchtweginfectie voor Lynn....helemaal balen als je dan ook nog eens niet in je eigen landje bent.
    Hopelijk knapt ze snel op, mogen ze wel vliegen?

Hmmm dat speengedoe, tja een doekje zal hier niet werken want ze smijt er gewoon mee...hoppa handje door de spijltjes en werpen maar.
    Maar het komt idd niet iedere dag voor, dus een goede tip om er wat flexibeler mee om te gaan. Ze heeft nu ook al 2 keer op mijn arm geslapen.....ohoh verwend.
    Pinguin daar zeg je wat....iedere dinsdag is eigenlijk knudde. Woensdag gaat het meestal goed. Gister toen ik thuis kwam, begroette ik Lynn en liep daarna weg om mijn jas op te hangen. Madame zette het meteen op een brullen. Maar op zaterdag is er meestal geen probleem...dan heb ik toch 2 dagen werk er op zitten. Maar dan zijn Rene en ik met z'n 2-en misschien maakt dat verschil.

Lynn is nu trouwens lekker gaan slapen.

Pinguin wat naar dat je mannetje er zo last van heeft. Kun je niet nog eerder terecht bij die dietiste? Je zit het nu zo zelf uit te vogelen....Gets ik heb het echt met Quinn te doen.
    Tja die doekjes....Lynn kan ook niet tegen alles wat ik op haar huidje smeer....van Zwitsal op t wangetje kwam ze onder de pukkels te zitten.
    Nou geen doekjes meer....he kan je nooit eens lekker lui zijn he?
    Ik ga morgen dus naar de dietiste....als ik tips heb zal ik ze nog ff aan je doorgeven.

He jammer van die decibelmeter... :cry:
    Ik ga zo ff het filmpje bekijken.

Ach arme Tijn, een koude douche gehad jongen? Hihi ik zou dat gezicht wel eens hebben willen zien.

Lekker gewerkt Mir?

Jeee mijn 1000e bericht, ik ben nu Vip-member....tis maar dat jullie het weten :rolleyes:

Met Tijn vandaag alles goed? Was ie vrolijk bij oma?

Een collega van mij heeft iets gedaan met de geboortedatum van Lynn....weet niet hoe het heet, maar iig iets met de getallen en daar een verhaaltje bij gemaakt. Zo leuk om te lezen....zal m nog wel ff opzoeken. Is ook leuk voor Tijn en Marno...

De bel!

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    jee, word je dat automatisch? wat ben ik dan, hihi ;)
    veel plezier met je vriendin. Onze meubels zijn binnen, dus ga lekker even in ruimen

7. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Chacha wat ik met Tim altijd deed was een vrolijk lapje stof (of opgevouwen hydrofiele doek kan ook) tussen de spijltjes van zijn ledikantje doen zodat ie zijn speen er niet uit kon gooien. Volgens mij is de speen eruit gooien idd een vorm van aandacht vragen. Misschien wil ze meer aandacht van mama na de dag dat ze werkt? Het kan ook toeval zijn natuurlijk. Slaapt ze wel op je schouder dan? Ach als het niet al te vaak gebeurt zou ik er gewoon aan toegeven. Misschien een sprongetje? Of zit ze ook niet helemaal lekker in haar vel?

Wij waren vandaag in de stromende regen naar de boerderij gegaan want er waren al lammetjes geboren. Big mistake natuurlijk met de schoolvakantie - het was er megadruk. We waren maar eventjes gebleven en we waren werkelijk zeiknat. De regen was in ieder geval een goed excuus om vanmiddag met de jongens ook maar een uiltje te knappen. Seán is altijd helemaal happy als ie bij mij op de schouder kan slapen - dan slaapt ie zo 2 uur achter elkaar maar ja het lukt niet vaak genoeg. Voor de rest was ie vandaag erg vrolijk.

Volgens mij moet je meteen met een mini beetje tandpasta poetsen maar misschien is dat advies alweer veranderd. Zal het eens nakijken. Vanavond hebben we een heel klein beetje peer gegeven en dat werd verorberd :confused: ! Dus hij vindt de rijstebloem pap gewoon niet lekker want hij trekt er soms ook een heel vies gezicht bij. Zucht.. Ik ga het morgen maar mixen met Friso - misschien vindt ie dat wel lekkerder...

Hahaha Mir die arme Tijn. Die kreeg gewoon een regenbui op zijn knar. Is het nog gelukt met de breuken? Leuk filmpje trouwens. Ook ik vond het volume wel meevallen hoor :).

Pinguin wat sneu weer voor je mannetje. Krampjes en uitslag - het zit 'm ook niet mee.

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoihoi!
    ja volume valt mee he :D Volgens mij is het misschien dat het echt een jongensstemmetje is. Want Lynn heeft echt een meisjesstemmetje. Maar mijn vriendin vindt het wel heel hard.. t is wat je gewend bent he!
    ik zal nog wel een filmpje erop zetten dat ie ruzie aan het maken is met haar hihi. Hij is het er echt niet mee eens dan...

ik reageer morgenochtend ff op iedereen, ga zo slapen, even filmpje eropzetten en hopelijk een heele lange nacht tot half 8 *hoop hoop*

groetjes

9. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    goedemorgen,

ik heb een vraagje aan iedereen die al groente en fruit geven: hoe is de ontlasting? Deborah gheeft al echte drolletjes, maar volgens mij heeft ze er geen last van.

paddy: niet ziek geworden van de regenbui?
    Quinn: hoe gaat het nu?

ga even strijken, want Deborah begint al wakker te worden..

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.

Paddy ik ga die tip van die hydrofiel doek proberen! Thnx Ik dacht al dat het een vorm van aandacht is. Lynn was verder, zolang ze bij mij in de buurt was, goed te pas. Maar loop ik weg, dan was het brullen. Slapen kan ze heerlijk bij mij. We zullen zien hoe het vandaag gaat, maar vandaag zijn we veel op pad, dus is ze sowieso veel bij me.

Hihi ik ben gewoon niks gewend qua volume :D Misschien idd omdat ik een meisjesmama ben. Ik moet zeggen dat ik het live ook harder vond klinken dan nu op het filmpje.

O ja ff de info van het geboortegetal van Lynn (en Marno en Tijn):

11-09-2006: = 19= 10 = 1

1 staat voor: leider, krachtig, impulsief, creatief

Geen idee of het klopt hoor, maar het is wel heel leuk.

Wat heerlijk paddy dat je zo hebt geslapen met de jongens! Ik ben benieuwd of je nu wel of niet tandpasta moet gebruiken. En moet je dan peutertandpasta gebruiken of bestaat er babytandpasta?

Gulay: heb ff nagevraagd over prison break. Mijn vader download het via nieuwsgroepen....das een andere manier van downloaden begreep ik. Heb jij dat al eens gedaan?
    Hij wil het anders ook wel voor je branden en dat ik het naar Turkije stuur?

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    goedemorgen.

Niek Quinn heeft geen drolletjes, maar ik weet van een vriendin van mij dat toen ze haar dochter vast voedsel ging geven dat ze ook drolletjes kreeg. Ze kon ze zo uit dr luier kloppen.

Vannacht was redelijk. Quinn werd om 4 uur wakker om lekker te gaan kletsen :( . Ben er niet naar toe gegaan en hij is toen zelf weer in slaap gevallen. Tegen half 6 kwam hij weer en wilde hij niet meer in slaap vallen. Paar keer speentje erin gedaan maar niet stil. Ik hem bij mij in bed genomen, draait hij zich op zijn zij en slaapt tot half 8. :confused: Misschien moet ik hem in zijn eigen bedje dan ook eens op zijn zij gaan leggen als hij wakker wordt. Het rare is dat hij niet echt wakker is om half 6, maar wel aan het huilen en brabbelen.

Heb gisteren zn huidje weer ingesmeerd met hormoonzalf. Vanacht heeft hij bij zn oogje gekrabbeld. Beetje krassen en dik.
    hahaha hij ligt nu heel erg te kuchen en hoesten. Ik geloof dat meneertje aandacht wil :)

Fijne dag meiden.

xxxx

Pinguin

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oh ja Chacha.. ik hou me aanbevolen voor Prisonbreak. Wilde het eigenlijk kopen maar damn wat is dat duur!

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin, mijn vader wil het wel branden hoor, ik moet ff kijken hoeveel dvd's het zijn....hij wil namelijk lege dvd's in ruil er voor terug (tja of het geld om lege dvd's aan te schaffen)

Dus Quinn slaapt lekkerder op z'n zij? Lynn slaapt veel lekkerder op haar buik. Maar dat durf ik echt niet (tja alleen op mijn buik)

14. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    leuk dat geboorte getal!

hier ff druk met werken,.

marno heeft de laatste 2 dagen veeeeeeeeeeel poepbroeken, rond de 7,. steeds hele kleine beetjes,. erg zuur dus ook rode billen,. tandjes misschien maar voel echt nog niks,. nou ja,. hij is er verder nog vrolijk onder,.

ga hem voeden,..

leuke pics van tijn en lynn! geloof dat marno wel beetje jaloers is dat tijn al 2 dames heeft ontmoet hoor! :D

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Geen probleem Chacha.

OOh ezzie klinkt inderdaad als tandjes.

Quinn plast heeeel veel. Ik denk dat als hij geen avondvoeding meer krijgt ik hem toch wakker moet maken om hem te verschonen want anders wordt het natte boel.

Tot nu toe sleip Quinn voornamelijk nog in de kinderwagen overdag. Omdat mannetje lief goed groeit past dat wat minder, dus nu heb ik hem net wakker in bed gelegd en na wat gepruttel is hij lekker in slaap gevallen :)
    Ik heb dus ff heerlijk kunnen douchen, beetje opgeruimd boven en ga zo nog even bedden verschonen.

Ik ging vanochtend zn nageltjes weer knippen heb ik in zn vingertje geknipt :oops: , het bloedde maar Quinn gaf geen kick. Stoere bink van me.

Meiden ik ga weer aan het werk hier.
    xxx
    Pinguin

16. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Dat klinkt zeker als tandjes ezzie.

Oei Pinguin....stoute mama ;) Ik vind het ook nog steeds zo'n gedoe met nageltjes knippen. Maar wat stoer dat Quinn het allemaal niks deed.

Lekker dat ie is gaan slapen zeg. Ik heb Lynn er ook om 10 uur ingelegd. 20 minuten geprutteld en in slaap gevallen. Ik hoor alleen nu weer een speen op de grond vallen :rolleyes: Maar nog geen gehuil :D

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ben je al bij de dietist geweest Chacha?

18. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ezzie: deborah heeft vandaag al drie poepbroeken gehad en gister ook en ik kan ze inderdaad er zo uit kloppen. ik wist niet dat dit met tandje te maken kon hebben, ik voel nog niets bij haar.

o ja, met Daan ging het steeds slechter, at niet , dronk niet en zat maar in een hoekje. Hij mag nog niet bij zijn vriendin ivm de hechtingen, maar vanmorgen toch maar even gedaan. Hij heeft eerst drie rondjes in de tuin gerend en klom in zijn hok. Zij heeft hem 2 uur lopen poetsen en daarna is hij gaan eten :D goed he!

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!
    Pinguin, hier precies het zelfde vanmorgen. Ook brabbelen snachts maar weer in slaap gevallen en om half 6 wilde meneertje niet meer slapen, maar ik had ook niet het idee dat hij echt wakker was. Ik heb hem niet bij mij genomen maar een speenmarathon gelopen :( Toen om half 7 viel hij weer in slaap tot half 8. Gek he. En inderdaad als ik hem bij mij in bed leg, dan is hij ook zo vertrokken.

Keutels? hier ook keutels. Ik geef Tijn nu volgens advies cb elke dag een stukje gepureerde kiwi (voor smeuige poep ;)) maar het worden keutels die ruiken naar kiwi :( Hij heeft nu gelukkig wel elke dag een ker een poepbroek, dus het gaat de goede kant op. Ook geen last van zn darmpjes, dus helemaal goed! Maar joh Ezzie, 7 poepbroeken, hoeveel kilo issie nu kwijt joh ;)

Niek, Daantje miste zn vriendinnetje gewoon denk je niet?

Ik moet zo nog eens goed kijken bij die cijfertjes... hoe dat nu in elkaar zit.. maar de uitkomst klinkt mij wel aardig in de oortjes :D

Tijn wilde net niet slapen, maar na een knuffelpartij ging hij toch lekker slapen Oefff... kan ik weer aan de studie!

Kira, heb je al een tandenborsteltje gekocht voor Seán? Ben ook benieuwd wat voor tandpasta je moet gebruiken en of je überhaupt tandpasta mag gebruiken.

Lieve vader heb je chacha, dat hij dat allemaal wil downloaden, dat is geloof ik een heel werk of niet? voor de computer dan.. dat duurt toch nachten? Ik weet wel dat de buurman van mijn ouders ook vanalles download en daar staat de computer nachtenlang aan... maar hij heeft wel altijd het nieuwste van het nieuwste

zooo ik heb hoooofdpijn vandaag getsie

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hihi keutels die naar kiwi ruiken :D
    Maar lekker dat ie elke dag poept (voor hem dan)

Ik ga het boeltje pakken voor die dietiste. En natuurlijk moet ik Lynn nu wakker maken :rolleyes: Die meid slaapt altijd wanneer het juist niet uitkomt.
    Zou mij benieuwen hoe gezellig ze zo is.

Die vriendin gister die ik op bezoek had, heeft een zoontje van 8 maanden.
    Die heeft pas driftbuien joh. Als hij over de zeik is, worden zijn beentjes blauw :confused:

Deel Deze Pagina