Ff heel illegaal vanaf mijn werk Pinguin je kunt de flesjes opvolgmelk in 3 dagen opbouwen. Elke dag 2 schepjes vervangen door opvolgmelk. Dus 1e dag bijv. 4 schepjes nr. 1 en 2 schepjes nr. 2, 2e dag 2 schepjes nr 1 en 4 schepjes nr. 2 en dan de 3e dag over. Ga nu heeeeeeel hard weer aan het werk
hallo! Tijn en Lynn staan bij baby van de maand! Stemmen jullie ook? Maar zie dat Quinn er ook bij staat, dus moeten we de stemmen toch ook een beetje verdelen he! ja leuk he mamsie, rijstewafels gaan proberen. groetjes!
hahahahahahaha verslaafde chacha! Ga ik daar zo gelijk mee beginnen chacha want meneertje lust geloof ik wel weer n flesje. En dan hoef ik niet nog een blik #1 te kopen(heb gisteren 2 blikken 2 gekocht). Quinn staat er inderdaad ook bij bij baby van de maand. Mir moest jij geen scriptie schrijven?
Ezzie ja ik wil ook eerdaags gaan beginnen met afbouwen. Ik ga gewoon met 1 voeding beginnen - waarschijnlijk die van 23:00 eerst dan maar. Ik heb altijd tegen mezelf gezegd dat ik wil gaan stoppen zodra ie tandjes krijgt. Nu heeft ie er 2 (hele scherpe!) en denk ik goh wat snel en heb er toch wel een klein beetje moeite mee. Met Tim had ik dat minder maar ja misschien omdat Seán hoogstwaarschijnlijk de laatste is.. is het toch moeilijker? Baby van de maand? Waar zie je dat? Seán werd om 1:30 al wakker. Manlief heeft 'm gesust en toen heeft ie tot 6:15 verder geslapen. Als ik 'm sus wil ie drinken dus manlief is vanaf nu denk ik de sigaar . Ik heb de babyfoon uit gedaan en heerlijk tot die tijd geslapen. Oh er wordt iemand wakker.. nu alweer?
Paddy ik vind het ook nog steeds moeilijk dat afbouwen. Dunno is toch wel bijzonder dat jouw lichaam je kindje zo lang voedt toch! Nu het echt minder begint te worden en ik weer een beetje vrijheid krijg vind ik het aan de andere kant ook wel heel lekker. ik ga shoppen! xxx
woww ik heb echt een hoop te lezen hihi.. Pinguin: Dankje voor het aanbod..heel lief van je..maar ik heb geen geld meer op mijn nederlandse bankrekening staan dus kan je niets overmaken. Maar toch bedankt dat je het vroeg! chacha: Dankjewel dat je het aan je vader hebt gevraagd..prison break is hier inmiddels weer begonnen en we kijken nu de laatste paar afleveringen van het eerste seizoen die herhalen ze.. Het ging mij om een andere serie die ik altijd keek maar waarvan ik de laatste paar afleveringen van het derder seizoen niet had gezien en waarvan ik het vierde seizoen graag wil..(one tree hill) dus was benieuwd of ze dat ook hadden. Ik ben niet bekend met nieuwsgroepen is dat een site? of een download programma? Ik ben even heel snel door jullie berichten gegaan hoor hihi.. hier ook nog volledige bv..maar geen dus savonds een papje en ik heb alvast wortel en aubergine hapjes gemaakt en dat ingevroren... Weet iemand of ze met 6 maanden al aubergine mogen? Het gaat heel goed met eslem en slapen Elhamdullilah. ze is 2 aovndne helemaal in haar uppie in slaap gevallen zonder echt te huilen. Gister ging het wat minder helaas..ze heeft ook weer een avondje doorgeslapen maar gister kwam ze om 2 uur en vervolgens om half 7.. Ohja en ze slaapt oningebakerd.. Ze is overdag wel vreselijk aan het huilen ik word er helemaal gek van ik kan bijna niets doen. Gister ging het heel goed maar vandaag is ze weer een en al ellende.. Ze schreeuwt alles bij elkaar om helemaal niets..ze wilt gewoon dat ik haar pak en met haar ga lopen ofzo..zo verschrikkelijk irritant.. Ik ga nu een papje voor haar maken en daarn in bad en naar bed..ze wou namelijk haar laatste slaapje weer niet slapen ze krijste alles bij elkaar..zoals altijd...grrr... dus ze is al uren wakker..
meiden, niet zo snel! hier een hele slechte nacht gehad. Deborah begon vanaf 22:30 gisteravond paniekerig te huilen en klaarwakker. Dit vervolgens 4 x vannacht. Zal het toch met tandjes te maken hebben? moest eigenlijk nu naar een receptie van mijn schoonvader. Eerder vrij gevraagd van mijn werk en wij daarheen. De wagen pastte niet en iedereen zat me aan te kijken van wat moet dat hier met een kind! Mijn vriend heeft het kado gegeven aan zijn vader, maar ze namen niet eens de moeite om naar me toe te komen. ben gelijk naar huis gegaan en nu moeten we er straks nog eten ook, joepie! genoeg geklaagd, hihi, ga even lekker douchen nu Deborah nog slaapt.
paddy; heb er toch ook moeite mee hoor, het afbouwen,..maar dat zal ik nu hebben en over een half jaar ook dus,.. maar denk ook dat het best lekker is als je een stukkie vrijheid terug hebt,.. en daarom ga ik het ook langaam aan doen,. vanavond ga ik hem niet geven om 22.30, eens kijken wat ie doet,...
Hoi, Alles goed met de septembermama's. Bij dit forum is Nona de jongste en op het oktoberforum de oudste. Dat heb je als van 30 september bent . Ze zit nog steeds op 5 voedingen en af en toe een fruithapje. Ik hoop dat ze binnenkort naar 4 voedingen kan, maar ze heeft er nu nog echt 5 nodig. We wachten het wel even af. Ik heb het idee dat er ook een tantje aan zit te komen want ze kwijlt enorm en zit constant met haar knuistje in haar mond. Willen jullie trouwens stemmen op Nona bij baby van de maand. Zal ze heel leuk vinden . Ik kom later nog eens langs. Liefs, Gina
hallo allemaal, daar zijn we weer en nu legaal Gulay, ik weet ook niet hoe het werkt met de nieuwsgroepen, maar het werkt wel anders dan gewoon downloaden. Wat doet Eslem het goed zeg en zelfs oningebakerd =D> Aubergine mogen ze gewoon hebben hoor, maar wel geschild (en niet rauw) Rauwe groenten mogen pas vanaf 1 jaar. Mir je dagboek schrijf je hier Is het nog gelukt met de scriptie? Kon je een beetje doorwerken met Tijn? Ezzie lekker gewerkt? Ik ben benieuwd wat Marno gaat doen als je de voeding weglaat. Paddy, dus je man mag nu aan de bak? Het is voor een goed doel. Dus Seán associeert je dus echt met lekker drinken 's nachts? Pinguin heb je nog leuke dingen gekocht? En is het gelukt met het mengen? Quinn gefeliciflapstaart! Al weer een half jaar. Niek wat vervelend zeg van die receptie. Tis toch een kleinkind van je schoonvader, is juist leuk toch? Waarom gaf hij een receptie? Jarig? Heb je verder leuk contact met je schoonouders? Hier is het niet al te best Hoe is het met Daan? Vandaag heb ik gewerkt en oma opgepast. Vanmorgen was het oma met een missie: ze ging op zoek naar een warmhoudbordje, zodat het eten langer warm blijft. En ze heeft het gevonden met Lynn. Lynn is wat zeurderig vandaag, begint al te krijsen voordat ze het matrasje heeft geraakt. Toen ik thuis kwam was het ook hard huilen. Rene deed zelfs de deur voor mij open (doet ie anders nooit) En Lynn lachen toen ze mij zag Na 10 minuten lachen was het toch echt over en ging ze weer verder waar ze gebleven was. Er is gewoon niks aan de hand....tja ze slaapt weer te weinig....volgens mij is hier het sprongetje echt nog niet over. De worteltjes gingen super. Met dat warmhoudbordje werkt het perfect. Ze heeft iets van 10 hapjes gehad en elke keer ging haar mondje open. Heel weinig gesmeerd. Ze heeft er ook geen last van. Heerlijk geslapen vannacht en 2 goede poepluiers vandaag wat ook niet anders was. Morgen nog een keer wortels en dan ga ik mijn winkeltje eens induiken voor iets anders (tja heb nu een winkeltje met potjes....ben niet zo'n keukenprinses)
@chacha: mijn schoonvader werkt 25 jaar in het ziekenhuis en hij zei al dat er voor ons niets aan was, maar mijn schoonmoeder wilde het. Ben uiteindelijk ook niet wezen eten, want Deborah lag helemaal knock out. Het gaat wel, ben blij dat ze op willen passen, alleen mijn zwager en schoonzus zijn in hun ogen "meer" en dat laten ze soms iets te duidelijk zien, helaas. Sinds Daan weer bij zijn vriendin is gaat het heel erg goed! ga lekker house kijken en dan slapen, wel trusten..
hoi, zeg, keukenprinsesje.. hoe is je moeder aan dat warmhoudbordje gekomen? Dat lijkt mij ook wel erg handig.. had er nog nooit van gehoord? Haha, kira! dus je man is nu de sjaak...als Seán besluit te jengelen! Grappig dat hij jou dan associeert met drinken. Maar ik kan me dat wel voorstellen. Bij een fles is dat anders. Inderdaad als Tijn een fles langs ziet komen dan wordt hij ook helemaal nerveus.. hebbe hebbe hebbe! Dus ja als hij jou snachts langs ziet komen... Maar enfin... kan jij lekker warmpjes blijven liggen! Goed Gulay, dat het goed gaat zonder inbakeren! Is ze toch binnen een half jaar eraf, prima! Jeetje Niek, dat is niet leuk! Wat wat het voor receptie? Denk je dat hij bewust niet naar jullie toe is gegaan? Vervelend hoor... He bleehh een zeurderige Lynn... hoort bij het sprongetje.. hier t zelfde... de driftkikker... hopelijk doet ze de nacht nu weer goed! Ik heb Greetz ontdekt Erg leuk, kaarten versturen met foto! grappig! Ik ga maar weer even zappen
Hihi ik zie Paddy al langs lopen verkleed als een grote fles melk en dat Seán dan hebbe hebbe hebbe denkt....(hmm fantasie slaat op hol) Dat warmhoudbordje kun je kopen bij de hema....doe je heet water in het gaatje en dat komt dan onder het bordje te zitten en dan blijft het eten warm. Tis nogal een groot bord voor zo'n klein hapje, maar het werkt. Dus tijn is driftig vandaag? Lynn doet het 's nachts nog steeds goed (chacha klopt nu af op ongelakt hout). Ik ga de regen trotseren naar de schuur....
was t gezellig in de schuur, had ie nog wat te vertellen? ja Tijn was vandaag echt driftig. Hij krijst de hele boel dan bij elkaar, mn oren tuten... ook als ik met hem loop. Heel gek, maar als hij dan afgeleid is dan is het prima. Het was vandaag echt Tijntje lacht, Tijntje huilt... maar ok... hij had ook wel zn gezellige momenten vandaag Maar om 1900 uur moest ie zeker de fles hebben! En daarna was hij gelijk vertrokken. Dus t ventje was gewoon moe... Ik hoop dat ie vannacht weer lekker slaapt. Vannacht hélemaal niet gehoord, dat is ook sinds tijden. Maar ja wel om 6 uur weer brabbelen.. toen om 7 uur bij mij in bed en hij was weer vertrokken... is zeker lekker warm bij mij.. nou ja, als hij dat niet denkt midden in de nacht maar pas begin ochtend dan vind ik het prima!
Schuur was niet spraakzaam René is allstars aan het kijken en das op 3 dus geen reclame, dus die ging ook niet mee. Wat heerlijk dat Tijn goed geslapen heeft. Haha tis altijd lekkerder bij mama in bed. Tijn en Lynn doen weer eens precies hetzelfde. Lynn was ook wel gezellig, maar ook veel gehuild volgens oma. Oma zei zelfs dat Lynn zeurderig was (heeft oma nog nooit gezegd) Ik ga zo maar eens douchen, morgen nog een dagje werken (ben heel veel op pad, dus gaat lekker snel voorbij)
Dank je! Zullen we ruilen? Jij morgen werken voor mij, ik een dagje Tijn en Lynn? Ach ik zeur....werken is best leuk. Kun je niet eens kijken of ze vacatures hebben binnen het onderwijs? Al is het alleen al leuk om te zoeken en misschien weer wat oefening te krijgen bij het solliciteren.
Ezzie succes vannacht! Heb je al besloten wat je gaat doen als ie wel wakker wordt? Ik ben benieuwd in ieder geval. Hoeveel bijvoeding geef jij nu en op welk tijdstip? Pinguin ik wil ook heel graag wat meer tijd voor mezelf vooral omdat ik niet kolf en meneer geen kunstvoeding wil voelt het soms een beetje claustrofobisch aan. Maar ja dan denk ik ook weer ach nog eventjes en dan is het weer voorbij. Tijnemans - gun je mama's oren wat rust joh! Maar wel lekker dat ie gisternachte stil was. Eeuh de Sjaak? Is dat hetzelfde als de pisang? Chacha succes morgen. Eeeh denk er maar niet al teveel over na. Hier is het idd volgens mij ha daar is mama, daar is MELK! Legaal? Moet ik Microsoft even bellen of heb ik wat gemist? Niek wat raar van je schoonouders maar het klinkt alsof het je niet al teveel dwars zit - goed zo hoor. Tja (schoon)familie heb je niet voor het uitkiezen.
ja dat is wel een goed idee, maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik nu echt die stomme scripties af ga schrijven en even niet met wat anders bezig ga zijn. Even mn tijd effectief besteden Ik heb een deadline: eind april MOET het afzijn. Is het niet af, mogen jullie mij allemaal persoonlijk uitschelden