September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin: Beterschap! Ik weet hoe het is om je beroerd te voelen en dan voor een kleintje te zorgen....pfff niet makkelijk.

Suusje: Jeetje, je moet echt een octopus zijn. Wat een hectiek! Ik geloof dat ik helemaal in paniek zou zijn geraakt....Maar ja je moet wat als moeder he?

Gulay: ik gebruik nog helemaal geen anticonceptie (tja condooms ;) )
    Ik weet nog niet zo goed wat ik wil.....

Paddykira en Juudje: Mijn dochter is ook een en al wang! Lief ziet dat er uit he?

Paddykira: Lynn slaapt ook het lekkerst tegen de borst....helaas heb ik daar niet altijd de tijd voor en ook niet altijd zin in. Ik wil haar het liefste in haar bedje hebben te slapen, maar ik heb het gevoel dat ik haar dan zo weinig zie als ik haar voor ieder slaapje in bed stop. Nu wissel ik af tussen wandelwagen en bedje.

Ezzie: gezellig dat je ook komt kletsen. Wat is Marno al groot!

Hier ging het gisteravond niet echt best. Lynn begon in 1x weer met spugen. Ik denk steeds vaker dat zij reflux heeft.....Zodra je haar neerlegt is het krijsen en spugen (sinds 2 dagen weer)....Ze is het vrolijkst in haar wippertje....Ze heeft 2 uur gehuild in bed (van 19.00 uur tot 21.00 uur) Ik wilde haar niet naar beneden halen, dus ben maar bij haar gaan zitten om haar telkens te kalmeren. Na de avondvoeding was het weer spugen in bed, zooo zielig. Nu hebben we het bedje maar schuin gezet (een aantal boeken er onder) en vanmorgen is het goed gegaan...
    Ik zit te denken om eens een osteopaat te raadplegen, maar ik durf nog niet zo goed....Ik ken het niet en weet niet wat ik kan verwachten.

Straks kraamvisite en dan lekker bij mijn ouders eten...

Iedereen een fijn weekend toegewenst!

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    atlantis wat erg zeg zo'n kraamhulp die zoiets geeneens ziet,. moet zeggen dat ik een hoop slechte verhalen hoor de laatste tijd over kraamhulp,. de een kwam opdagen wanneer het haar uitkwam,. of helemaal niet,. gaf ook slechte uitleg over BV,. de ander was sjagrijnig,. ook tegen de baby,. en weer een ander vond het gezelliger om bij de visite te zitten dan haar werk te doen!

gulay geen verstand van de mini pil,. ik slik zelf al heel lang geen pil meer,. doe het met condoom,. bevalt best eigenlijk,.

suusje wat zal dat even druk geweest zijn zeg! met 1 kan je het al even druk hebben laat staan zo met twee, helemaal als ze allebei aandacht willen!

is mijn man trouwens de enigste die niet wakker word snachts als die kleine van zich laat horen? nou hoeft ie er niet uit maar hij word geeneens even wakker! dat word nog wat als hij straks de fles krijgt,. kan ik natuurlijk ook blijven doen want wakker ben ik dan toch al,. haha.

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Bedankt meiden..
    ja pff ik weet dus ook absoluut niet wat ik wil..maar die spiraal staat me zeer tegen..en de dokter heeft me ook bang gemaakt met al die bijwerkingen van de mini pil..
    Condoom is opzich te doen..maar het is dus vrij prijzig..Als je nu een keer in de maand actief bent :p is het nog te doen..maar hier kost een pakje toch 10 lira wat eigenlijk gelijk staat aan 10 euro als je maandelijks nog niet eens de helft verdient van wat iemand in NL verdient..
    Misschien eens rondkijken voor goedkopere..maar je wilt wel dat het veilig is..

Mijn man wordt ook niet wakker hoor!
    en ik raak zwaar geirriteert als hij nog ligt te snurken en ik er al om 6 uur uit ben..het is elk weekend weer feest..word daar echt een beetje geirriteert en jaloers van hehe..ik zou ook weleens willen uitslapen pff..
    en het irritante is dat hij niet veel kan doen om me te helpen als..Eslem wilt meestal toch echt mij..
    pfff..

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    nou..... toch maar even vlug een berichtje van mij.
    Het was erg gezellig. Heb een stuk of 5 wijntjes gehad. (5 flessen kan ook) Was netjes om half 3 thuis en om 8 uur werd ik wakker met een mega migraine aanval.... Had dit tijdens mijn zwangerscha niet meer gehad. En alles was opgespaard, dus flink. Normaal zakt het wel na medicijnen,maar nu moest ik gal overgeven. blegh..... Ben nu nog een beetje slap.

Ga nu even pizza halen voor vanavond en dan vlug naar mijn meisje.

Zielige oma. Lynn werd om half 3 wakker. Fiep erin en toen begon ze om half 5 weer. Oma zat om 6 uur met haar beneden aan de fles! Ga maar vlug naar haar toe.

Misschien tot straks.

liefs Juud

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    heeej zo wow is hier even wat bijgeschreven zeg!

Ezzie, welkom ook hier! Leuk, hebben we al drie 11 septembermama's 8)

Atlantis... erg vervelend zo'n rotkraamtijd... en dat het met de borstvoednig niet lukte.. maar bovenal dat de kraamhulp je te lang heeft laten doorsukkelen wat dus echt gevaarlijk was voor de gezondheid van Sofia!
    Bij mij is borstvoeding ook niet gelukt... ook door de kraamhulp... die mij helemaal verkeerd voorlichtte.... en zij er waarschijnlijk zelf ook niet veel van wist.. maar gelukkig niet zo als jij... gelukkig gaat het nu weer goed!

Ik geef nu twee keer borstvoeding sochtends en savonds.. maar dan moet ik Tijn wel een flesje van 60cc erbij geven anders is het niet voldoende meer... . Ik wil hier mee gaan stoppen eigenlijk... want ik ben zó lang bezig... omdat er ook nog een flesje na moet komen, die je dan moet maken.... Dus...maar ja ik wil aan de ene kant niet stoppen... maar aan de andere kant maakt het me wel veel makkelijker... Als ik een volgend kindje krijg dan hoop ik wel volledig borstvoeding te kunnen geven.

Hee meiden hoe was het stappen? Of met katers in bed 8)
    Ik heb ook wel weer zin om eens flink uit mn bol te gaan.. dat is écht lang geleden... :(

Pinguin, beterschap! Hopelijk gaat t snel over... hier heerst ook griep hoor.. ik hoor het van alle kanten.. gelukkig wij nog niet.

oh zeg Kira, je kunt makkelijk foto´s uploaden. Je gaat eerst naar www.fotoverkleinen.nl Dan maak je de foto zo dat je hem in je album kunt stoppen. Dan ga je naar je eigen album hier... druk je op uploaden foto en kan je hem zo vanuit je bestand in je album plakken!
    Ben heel benieuwd naar Seán ! :D

ga weer even naar Tijn! Hij huilt had darmkrampjes en viel in slaap.. maar nu is ie weer wakker...
    Ga mijn massagekunsten weer bij hem oefenen... gisteren was dat een groot succes!

xxx tot later

6. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Goedemiddag allemaal !

Marline, atlantis en juudje, ik hoop dt het avondje weg leuk was !
    Van Juudje heb ik het al gelezen. Rot zeg dat je nu zo'n migraine aanval hebt, ik hoop dat het snel wegtrekt.

Atlantis, wat een rotervaring zeg, en dan dat de kraamhulp dat niet opmerkt. goed van je dat je een klacht hebt ingediend, ik hoop dat ze er wat mee doen, maar ondertussen heb jij maar mooi met je kleine gezeten en je enorm zorgen gemaakt ! Gelukkig dat het nu goed gaat met de kleine !

Ezzie welkom hier ! Leuk dat je ook meeschrijft.

Beterschap Pinquin, het heerst hier ook, ik hoop dat je snel beter bent en de kleine man ook !.

Chacha, wat vervelend voor Lynn dat ze zo moet spugen.
    Ik heb op de ze site veel goede ervaringen met de osteopaat gelezen ( ging over voorkeurshouding), er stond ook ergens een link vermeld, misschien met de zoekfunctie dat je die kan vinden. Ik zou het zeker een keer proberen.
    Als vinny zijn voorkeurshouding blijft houden, ga ik zeker naar de osteopaat.

Verder heeft vinny weer heerlijk geslapen van 9 uur tot 5 uur vanmorgen. bart heeft hem de fles gegeven,helaas had hij de speen er niet goed op gedraaid, dus vinny had wel heel snel zijn fles leeg haha, zijn halve fles was dus over vinny zelf heengelopen. Maar nadat hij weer heerlijk schone kleertjes aanhad heeft hij een nieuwe fles nog lekker leeg gedronken.
    Nu ligt hij te mopperen in de box, het is nog te vroeg voor eten, maar aandacht wil hij denk ik nu wel even hebben, we hebben net het hele huis gepoetst dus nu is vinny weer aan de beurt.

groetjes
    celiene

7. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hoi Meiden,

Haha Celiene, leuk he zo'n handige man! Die van mij kan er ook wat van hoor. Rompertjes en (ja hoe krijg je het voor elkaar) schoenen verkeerd om aan doen. Jasje scheef dichtknopen en ga maar door.

Chacha mijn 1e zoontje is ook bij een osteopaat geweest. Zijn nekje was soms een beetje stijf waardoor ie 's ochtends als ie wakker werd zijn hoofdje niet kon of wilde draaien. DAt heeft 'm echt heel goed geholpen.

Hier heerst trouwens ook buigriep. Mijn vader had het al, nu mijn man en ik hoop dat het daarbij blijft want we zitten er echt niet op te wachten. Suus ik las jouw verhaal met een glimlach want ik herken het. Leuk he als er 2 tegelijkertijd zitten te brullen! Seán had laatst zijn luier, romper en slaapzak onder gepoept. Dus ik dacht hup de douche erop maar ondertussen begon de oudste te piepen dat ie wilde kleien en viel toen met z'n kop tegen de tafel. Dus dat was ook erg gezellig. Op dat soort momenten krijg je het wel even warm!

Oh Seán wordt wakker. Tot later!

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    he hoi!

@Juud He jammer joh...na zo'n avondje stappen dan toch nog migraine krijgen.. brrr... hopelijk ben je weer opgeknapt!

Chacha, een osteopaat is heel erg goed hoor om daar eens heen te gaan! Je moet niet eerst twijfelen of er wel iets is met spuugen of dat je er wel heen moet gaan... ik denk dat je er sowieso veel aan hebt om even een osteopaat naar haar te laten kijken.. maakt je ook weer zekerder..denk ik hoor...

ik ga zo boodschappen doen... snel snel.. ik moet per se want het is sintmaarten.. dus moet er snoep in huis zijn :D Hier komen echt heeeel veel kinderen elk jaar.. dus ik moet wel wat inslaan...

haha... celiene.. mannen :rolleyes: Maar wel lief! Ennehh.. eerlijk gezegd.. zou het mij ook zo kunnen overkomen :oops:

zal weer ff nieuwe foto´s plaatsen van mij en Tijn :)

xxx

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb de Osteopaat in deze regio gemaild met de vraag wat hij voor ons kan betekenen. Het is een stap in de richting.

Het bedje is nog steeds verhoogd en Lynn is na 5 minuten huilen in slaap gevallen, zonder te spugen....Ik ben alleen bang dat ze naar beneden zakt, maar tot nu toe ligt ze keurig op dezelfde plek.

Ohjaaaa Sint Maarten, helemaal vergeten....ach we gaan toch naar mijn ouders, wel jammer want ik vind de kleintjes altijd zooooo lief.

Ja mannen....die van mij kan juist heerlijk slapen als Lynn huilt, dat monotone geluidje maakt dat hij goed slaapt. Tja ik niet, dus ik mag er 's nachts uit (komt gelukkig niet meer vaak voor, maar met de nachtvoedingen kon ik er woest om worden).
    Verder helpt hij goed hoor!

Ik zal ook wat foto's van Lynn in mijn album zetten wanneer ik meer tijd heb. Krijg zometeen kraamvisite....getsie....Volgende keer toch maar een kraamfeest.....

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    heejj gaaf foto van je meisje Chacha! :D
    Kan m niet zo heel goed zien.. beeetje klein.. maar een scheetje hoor!

Goed dat je de osteopaat hebt gemaild.. ben heel benieuwd of het beter gaat! Hoop het echt!

xxx

11. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    juudje hoe kom je op het woord fiep,... ik werk op een kdv en heb heel wat andere namen gehoord voor speen maar deze nog nooit! leuk verzonnen hoor . (neem aan dat het om een speen gaat tenminste!)

mir leer je zn hele lijfje masseren of alleen zn buik? ik begin ook over 2 weken en ben erg benieuwd,. maar bij jouw ventje heeft het al effect!
    en dankzij dat foto verkleinen gebeuren is het mij ook gelukt om wat fotos te plaatsen,. vond mezelf best wel knap toen het gelukt was! ben namelijk niet zo'n computer ster.

marno heeft vanmorgen ruim 2 uur geslapen,..en natuurlijk ben ik toen niet gaan liggen,..als ik het wel doe is ie na een uur wakker,. alsof ze het aanvoelen!

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir: In mijn album staat de foto in het groot. Ik ga er nog meer plaatsen, wanneer ik tijd heb.

Ik hoor het woord fiep wel vaker voor speentje, volgens mij is dat regionaal bepaald....

Ja goed he, dat ik gemaild heb....nu afwachten op antwoord...als dat positief is, ga ik er zeker gebruik van maken ongeacht vergoeding enzo

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik moet ook maar weer eens actief worden op deze topic..toch leuk om te praten met mama's van de zelfde maand..

Met Eslem gaat alles goed..ze is niet vervelend..huilt niet (tenzij ze moe is, wilt eten, of zich verveelt etc.)
    Het enige nadeel is dat ze meestal overdag nauwelijks slaapt en als ze slaapt steeds half uurtjes..ik word daar een beetje tureluurs van want ik kan dan niet veel doen in huis..
    het is dan kiezen..ga ik in dat ene halfuurtje even lekker zitten, achter de computer, opruimen, eten koken of zou ik even op bed gaan liggen..haha..
    de laatste valt al af..voor een half uurtje heeft dat dus geen zin maakt het alleen maar erger de moeheid..
    Regelmaat is hier dus niet echt..
    's avonds probeer ik het wel..ze gaat rond 6 uur in bad..en daarna geef ik haar de borst en leg ik haar in bed..laat haar nog steeds (of eigenlijk) gewoon op mijn borst in slaap vallen..
    Het zal liggen aan te weinig doorzettingsvermogen maar ik heb geen zin om dus de godganse dag bij haar bed te zitten om haar in slaap te wiegen..en ik kan haar ook niet laten huilen..ik heb dus geen keus..
    Ik heb altijd gewild dat als ik ooit kinderen zou krijgen dat ze gewoon in bed in slaap zouden vallen..zeker ook omdat in turkije iedereen zijn kindjes op de benen wiegt..ik wieg dan niet op de benen..maar heb alsnog geen kind dat in haar bed in slaap valt..zal wel groot hebben gepraat ofzo dat het nu mij ook overkomt :(
    Ik weet ook echt niet hoe ik het haar moet leren..het laten huilen sta ik gewoon echt niet achter en ik heb al zo weinig tijd voor mezelf en ik heb gewoon geen geduld en geen zin om naast haar te blijven zitten...

's avonds slaapt ze wel goed..alhoewel ze gister even helemaal uit haar ritme was heeft ze wel een soort ritme..meestal is haar eerste slaapje maar heel eventjes..moet ik nog een keer naar haar toe..en dan slaapt ze zo'n 4 a 4.5 uur..zo rond de 12 a half 1 wordt ze dan wakker..en daarna slaapt ze meestal 2.5 a 3 uurtjes..maar soms ook wel langer..er is echt nog geen ritme het verschilt elke dag...dus elke nacht is weer een verrassing :)
    Ik zou echter graag hebben dat ze van 12 tot 6 eens heerlijk door sliep..is voor mij wellicht ook prettiger..

Wat ik ook merk is dat in het weekend er helemaal geen ritme in zit..misschien ligt het eraan dat mijn man dan thuis is..ik weet het niet..
    merken jullie dat ook?
    zo heeft ze vandaag de hele dag maar een uurtje geslapen! (2x een half uur) ze was dus strontvervelend vandaag.. maar weer iets heel leuks..ze heeft ook heel veel zitten lachen en brabbelen..ze doet onze geluidjes ook na..die slimme meid :) ook haar tongetje steekt ze uit als ik dat ook doe hihi..lief hee :)

Ik zit er wel een beetje doorheen..voel me er schuldig over..maar ik mis het kunnen doen wat ik zelf wil..en ik irriteer me er zo aan dat mijn man me niet helpt maar hij kan ook niet helpen..hij houdt haar soms wel bezig..maar ze houdt het niet lang uit bij hem..ze wilt bij mij zijn..
    beetje eenkennig..maar toch heeft ze ook veel lol bij hem..als ze echt wakker is en vrolijk is ze graag bij hem zitten ze te lachen en te brabbelen..maar zodra ze een beetje moe is..dan wilt ze niets van hem hebben..ze wilt echt bij mij in slaap vallen *zucht* heel vermoeiend dus..

Wat een gezeur van mij he..sorry..ik voel me soms zo alleen bah..ik woon in turkije en we zijn net verhuist naar een andere plaats en heb helemaal niemand hier om even mee te kletsen of waar je mee naar buiten kunt..
    Ook heb ik geen moeder of iemand anders in de buurt die zegt ik pas wel een uurtje op..

Nouja..weer genoeg gezeur van mij..

Jullie kindjes zijn trouwens allemaal stuk voor stuk supper schattig en lief..

Hoe zit het met jullie kindjes en hun 'kunstjes'..brabbelen..lachen etc.
    Eslem gaat ook steeds staan op mijn schoot..heb haar wel vast dan maar ze grijpt zich vast aan mijn trui en dan gaat ze staan haha..doen jullie kindjes dat ook?

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ezzie, wat een mooi knulletje zeg!

He Gulay, hier hetzelfde hoor! Maar dat wist je denk ik al.Tijn slaapt overdag nog steeds niet en ik moet verdorie binnenkort wel aan mijn scripties gaan zitten.. :( Bart is nog wel thuis, maar die is ook vaak smiddags weg... Je bent gewoon fulltime bezig de hele dag... En laten huilen.... ja.. de ene keer lukt het wel de andere keer niet... en daarbij ik kan het niet lang aanhoren als hij overstuur huilt... dus geen andere optie dan je dan maar met hem bezig houden en zijn slaapuurtjes dan maar op mijn borst of die van bart houden..
    Daarentegen.. snachts slaapt Tijn meestal goed door.. dus ik mag daarover niet klagen...

Tijn is helemaal geobsedeerd door de TV.. Ik heb echt een heel leuk filmpje :D Ik zag laatst dat je die op internet kan zetten en dan kunnen jullie m zien via een link ofzo..... Wie weet hoe dat moet?!

Nou ik ga maar eens voor de tv zitten... :D

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Eslem vindt de tv ook geweldig!
    Ze heeft dan echt geen interesse meer voor ons :)

ja het is echt een fulltime job.. pff..ze is een scheet hoor..en ach als ze straks nog at ouders is kan ze langer in haar box spelen of tv kijken nu zijn het 10 minuutjes steeds (als ik geluk heb)

16. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Hier zijn we weer ! Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en heb de eerste keer gekolfd ! Ik zag er tegen op. Waarom weet ik niet, maar ik denk omdat ik het voeden iets speciaals vind van Thijs en mij en dat niet los wil laten ... Het kolven ging prima, ik kolfde 75 ml, netjes voor de eerste keer, toch ? Ik denk zelfs dat ik nog wel meer had kunnen kolven. Vanmiddag hadden we bezoek en Thijs had honger en toen heeft pappa de fles gegeven ! Dat ging meteen goed ! Ik ben zo trots op mijn manneke ! :D

:idea: Pinguin !
    Jij schreef dat je Quinn bij jou in bed pakt een paar uurtjes. Ik vind dat ook heerlijk met Thijs. Na een voeding 's nachts vind ik het ook heerlijk om hem tegen mij aan in slaap te laten vallen voordat hij weer in zijn eigen bed gaat. Ik ben alleen gisteren zelf in slaap gevallen en werd bijna 3 uur later weer wakker, met Thijs gelukkig nog stevig in mijn armen. Ik schrok er wel van. Is jou dat nooit overkomen ?
    Ik ben dus ook nog steeds niet ongesteld, maar mis het ook helemaal niet ! ;) Mijn HA zei dat ik best de NuvaRing kon gebruiken omdat er maar weinig hormonen in zitten. Ze komen wel in de melk, maar hij zei dat dat geen probleem zou zijn omdat het zo weinig hormonen waren. Ik mag het uitproberen, bevalt het niet, dan laat ik weer een Mirena plaatsen. Ik heb de ring nu nog niet geplaatst, ben er huiverig voor want Thijs heeft wat last van pukkeltjes door de hormonen die ik nu in de melk heb en ik ben een beetje bang dat het daardoor misschien weer meer zal worden. Ik zal het gewoon eens moeten proberen denk ik. En als anti-conceptie ... dat loopt helaas nog niet echt zo'n vaart zolang mijn knip nog niet in orde is ... :( Het gaat gelukkig wel beter ermee !
    Thijs slaapt ook steeds waar ik ben. Ben ik veel boven, slaapt hij boven, ben ik veel beneden dan beneden. Inderdaad beneden ook in een reiswiegje dat in de box staat, want in de box vindt hij ook helemaal niet leuk ! Ik denk dat die nog te groot voor hem is !

:idea: Mir !
    Ik ben heel benieuwd naar de babymassage ! Ik ga 21-11 de eerste keer ! Ik kijk er erg naar uit. We moesten inderdaad ook reserve kleren voor onszelf meenemen ivm plassen ! :D
    Slaapt Tijn wel eens bij jullie in bed ? Ik vind het heerlijk als Thijs bij ons ligt, maar ik durf het niet aan ... hoe doe je dat dan zodat het veilig is ?

:idea: Ezzie !
    Ja, ik ben waarschijnlijk een overbezorgde moeder, die zich ook laat opjennen door haar eigen ouders. Die zijn nogal dominant, maken mij het hoofd op hol over de ouders van mijn man en dan ben ik weer va slag. Ik heb me voorgenomen me nu van hun gepraat niets meer aan te trekken. Ik denk dat Thijs bij beiden in goede handen is ... maar ik moet er nog niet aan denken om weer te gaan werken ... niet voor mijn werk ... maar omdat hij dan niet lekker bij me is ... :cry:

:idea: Gulay !
    Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt op momenten, helemaal omdat je weinig mensen kent waar je nu woont. En met bv ben je ook wel een beetje beperkt. Ik probeer toch zo veel mogelijk te ondernemen samen met Thijs en het gaat steeds beter, wel met een strak tijdschema ! Ik kan me voorstellen dat het ook wel moeilijk is dat je moeder ver weg is ... als zou ik op het moment best met je willen ruilen want mijn moeder bemoeit zich werkelijk overal mee en denkt dat zij het voor het zeggen heeft als het om Thijs gaat wat mij enorm ergert. (zij vindt dat ik een fles moet meenemen volgende week als mijn vader jarig is zodat we langer kunnen blijven en ik niet boven hoef te gaan voeden. Wij vinden het lang genoeg als we twee uurtjes aanwezig zijn met hem, als ook al de hele middag kraamvisite is geweest ... zij dus niet ... Als Thijs huilt bij visite en zij is er ook, slaat zij op om het allemaal te regelen. Vreselijk is het en ik ga haar duidelijk maken dat mijn man en ik bepalen wat we doen met Thijs ! :evil: )
    Ik vind de foto van Eslem van 15-10 echt super, de foto waar haar gezichtje duidelijk op staat. Hoe heb je die gemaakt ?

Dat was het weer !

Tot de volgende keer !
    Groetjes,
    Nikki F

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ja Nikki, dat babymassage is echt geweldig! Jammer dat Tijn de eerste keer niet mee was.. maar ja heb het thuis gelijk uitgeprobeerd. Vanmorgen weer en hij vindt het echt heerlijk. Zo ontspannen dat hij ook ging poepen vanmorgen.. 'snifsnif'.. dacht ik, wat ruik ik nu?.. ohhh.. en hij lag daar met een big smile joh haha :D
    Tijn slaapt niet echt bij ons in bed, dat vind ik toch wel eng. Soms gebeurt het wel eens, maar je moet er écht mee oppassen hoor! Je weet nooit. En een dekbed... Bart ligt wel eens met Tijn op zijn buik in bed en dan het dekbed er over heen.. nou joh dan is Tijn warm! Dat is niet goed volgens mij.. dus dat doen we niet meer... Laatst viel hij wel in slaap naast mij.... op zich niet erg maar... ik ben natuurlijk veeel en veel zwaarder dan hij en als ik dan naast hem lig kan hij naar mij toe rollen en dan met zn hoofdje in het matras komen of met zijn hoofdje zo tegen mij aan en als ik slaap heb ik er geen controle over.. dus dat vind ik wel een beetje eng... maar vaak heb ik Tijn zijn hoofd wat verhoogd zodat hij stabiel ligt onder zijn eigen dekentje. En we hebben een groot bed, dus dan is er genoeg ruimte en dan komt het wel eens voor dat we met zn drietjes in het bed slapen... maar ik ben meestal wel heel alert.

Pfffoei.. we hebben net een Sintmaarten invasie gehad... :confused: T worden er elk jaar meer..... Sommige kinderen zijn ook gewoon echt brutaal.. Even een liedje afraffelen en dan maar graaien in de bak snoep en dankjewel kan er niet eens vanaf... Idioot zeg! Gelukkig zijn dat maar een paar kinderen maar toch :x

Tijn wilde écht niet slapen.. terwijl hij normaal na de voeding van 6 uur als een blok bij je in slaap valt.. hoef ik hem alleen nog maar in zijn bedje te schuiven en wij hebben rust tot 2200 uur.. nu dus effe niet.. .. maar ja hij slaapt nu eindelijk! :) (hij kreunt nog wel hoor ik...)
    We hebben nu een baarmoedergeluid in een beer. Gewéldig! Tijn wordt er echt rustig van en gaat sneller slapen :) Behalve nu dan hè...

Juud, is je hoofdpijn weer helemaal over?

fijne avond dames!

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    @mir, Ja mijn hoofdpijn is eigenlijk wel weg. Heb nog wel een beetje last van een zwaar hoofd.

Lynn heeft vandaag zoveel last van krampjes. Heel erg zielig. Weet niet meer wat ik ertegen kan doen. Het ging zo goed de hele week!
    Ze ligt nu gelukkig al drie kwartier te slapen. De hele dag korte slaapjes van 10 minuten gedaan om vervolgens weer te huilen van de kramp.

@Ezzie, ik woon in brabant en hier is dat een gewoon woord, haha.

@Nikkif, Fijn dat de eerste keer kolven zo goed ging en dat Thijs de fles accepteerde.

Ik ga lekker op de bank liggen.

Tot morgen

Liefs Juud

Ps. moet morgen op muizenjacht. Er zit er een in de kelder en mijn katten jagen er niet op. Volgens mij hebben ze schrik!

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    HEb een leuk filmpje van Tijn :D
    Ik heb net zitten goochelen hoe je het hierop kunt zetten...
    hopelijk gelukt....

View My Video

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    mmm... niet dus... :(

Deel Deze Pagina