ik ben ook niet bijgelovig...maar ga het lot ook niet tarten....dus geen spiegels breken, zwarte katten tegen komen of onder ladders door lopen
ja dat heb ik ook vaak gehad, een muggebult op mijn ooglid... hélemaal dik, dan kan ik mn oog niet eens fatsoenlijk open houden... gelukkig was het dit keer zo erg niet... maar ja ik ken het.. hihi... René heeft wel charmante bewoordingen voor zijn liefde voor jou haha!
hoop dat het lukt, maar dan kunnen jullie zien wat die lieve mug met Deborah heeft gedaan, bedankt sweetangel
nee, ik heb een dunne slaapzak aan, maar had er nog een dikkere deken overheen en die heb ik weggedaan. heb trouwens op haar site in het vriendenboek onze beestenboel gezet Daan staat er ook op, hij is helemaal weer gelukkig (met 1 oog)! ga slapen, tot morgen
Wat een gaaf filmpje mir. Lynn zakt als een pudding in elkaar. Dan maar lekker liggen. Het was hier gisteren super mooi. Dus in haar romper met broek in de tuin bij oma. Mama naar de tandarts en 5 gaatjes gevuld. Auwwwwww. Onze beebjes worden echt groot. Niet normaal. Had het met Jean over babies en hij zei: we hebben er nu toch een. Is genoeg. Hahaha. Volgens mij beschouwt hij Lynn toch wel als iets. paddy en blup, grrrr, wat een irri huisartsen zeg. Een schop onder hun kont hebben ze nodig. Mijn ha is heel geduldig met Lynn. Ben laatst een paar keer geweest in een korte tijd, maar daar deed hij niet vervelend over. Gelukkig. Hij heeft zelf een kleintje van 8 maanden. Lynn ligt nog in de slaapzak van prenatal, zonder mouwen. En dan het dekentje tot haar middel. Als dit weer aanhoudt, ga ik haar in de dunne slaapzak doen. Jean had vrij gevraagd vandaag. Was goedgekeurd. Nu belde de planner gisteren op. Het was zo druk. Of ie toch niet kon rijden en blablablabla. Dus Jean maar ja gezegd en hij staat nu in cuijk. We hadden grote plannen voor vandaag, maar die vallen dus allemaal in de soep (tomatensoep). Morgen en zondag wordt het echt heel warm. Tijd voor korte kleertjes voor Lynn. Ga ze nu maar de fles geven, want ze ligt te mopperen.
goedemorgen! aawwww 5 gaatjes... hoeveel nog te gaan? T is al bijna klaar he? Balen dat Jean toch moet werken.. ga je vandaag toch iets leuks doen? Alleen dan zonder Jean? Ik ga vandaag weer lekker in de tuin en wandelen. Bart heeft vergadering in Rotterdam. Morgen gaan we naar de verjaardag van t nichtje van Bart. Wel lekker dat het zulks mooi weer wordt. Ik vind het ook best lastig wat ik Tijn aan moet trekken. Gister in de tuin was er geen wind en het was in de zon echt warm, dus heb ik hem een kort pakje aangedaan dat ging best.. maar ja.. wat als je gaat wandelen... ik denk dat ik gewoon een truitje aan doe en een spijkerjasje meeneem. hihi Deborah.. t lukt niet he, n foto plaatsen. Als ik het doe dan heb ik hem gewoon in het fotoalbum staan van Tijn, ik ben dan ingelogd en ik klik dan met mn rechtermuis zodat ik eigenschappen zie staan en die URL kopieer ik dan en plak ik met: img - plak - img* hier neer.. klaar.. maar ok.. ik kijk zo gewoon even op Deborah haar site, is ook leuk! Kan ik de beestenboel ook eens bekijken! Tijn ligt in de box. Sinds lange tijd weer gewoon lekker spelen zonder mopperen ole ole! Hoe is het trouwens met Lynn Chacha, nog steeds mopperig als je wegloopt? Hier gaat het steeds beter... zou die fase langzaam afgelopen zijn dan? Of komt ie straks weer in alle hevigheid terug? (vast wel ) Geniet allemaal maar van het mooie weer! Ik hoop écht dat het 2 mei ook zulks mooi weer is! We moeten nog even kortsluiten met hoeveel we zijn en dan even reserveren, lijkt me een goed plan. Blupje, heb jij het adres ervan? 8) 8) 8) 8) doei
wat een vrolijk moppie, Deborah Wat een bult trouwens joh had ze er veel jeuk van? Trekt het al langzaam weg? Leuke beestenboel hebben jullie. Zo Daan is echt biiggg... ik dacht eerst dat het een poes was hihi... Leuk hoor! Dit is de laatste dag van jullie vakantie he? Gaan jullie nog wat leuks doen?
Niek, nu was het helemaal goed hoor! Maaaaar je mag van beebiesite niet linken! Als je de foto upload naar tinypic of photobucket lukt t wel!
Mogge meisjes! Deborah is flink te pakken genomen door de mug niek! Juud balen van Jean, maar het spreekt ook voor hem dat hij loyaal is! Quinn heeft het goed slapen te pakken! Zou het dan met een sprongetje te maken hebben gehad? Hij slaapt nu al sinds vorig weekend in 1 ruk door tot 6 uur s'ochtends. Vanochtend zelfs tot kwart voor 7. Ik merk dat het voor mij heel veel scheelt dat ik een goede nachtrust heb. Overdag slaapt hij trouwens ook meer. Na zijnf ruithap gaat hij zo'n 2 uur zn bedje in en smiddags slaapt hij ook ruim een uur tot 2 uur. Hoop voor jou dat dit ook bij jou gaat gebeuren Kira. Vind het best moeilijk op te schrijven dat het bij Quinn nu goed gaat en bij Sean nog niet. Heb gisteren allemaal shirtjes besteld bij rainbowbabies. Wel maatje 74, dus ben benieuwd. Trok hem vanochtend nog een nieuwe broek maatje 68 aan en deze was gewoon te groot. Volgens mij vallen de broekjes van prenatal zoiezo wel wat groter. Iemand daar ervaring mee? Heb vanochtend geprobeerd pap door de fles te doen. Hij wil niet uit een Avent speen drinken. Alleen die van Difrax. Ook daar de 3 standens peen geprobeerd, maar geen succes. Toen a la chacha in een bordje wat meer groeipap erbij, maar hij gruwelde ervan. Heeft wel 10 hapjes ofzo genomen, maar lekker vond hij het niet. Uiteindelijk nog maar een gewoon flesje gemaakt en dat ging er wel in. Ik ga snel douchen. Kan ik daarna kijken wat voor n naam het nieuwe prinsesje krijgt. fijne dag meiden. xxx Pinguin
pinquin; heb ook gemerkt dat de broekjes van de prenatal groter vallen,.. hij kan nog makkelijk een 68 broek aan terwijl ie 74 heeft.
jaaaaa, gelukt! wat een rot ha hier in nederland! ben toch niet de enige die last met ze heeft ga even naar deborah, die kan haar slaapje niet vatten, ze heeft net wel een fruitpotje bijna leeggegeten
HALLO, Zo dat is een tijd geleden dat ik wat heb geschreven (lees nog steeds mee hoor) Nou, ik zou echt een klacht indienen bij zo'n huisarts. Echt schandalig. Ik ben een keer bij de tandarts zo afgescheept, durfde daar ook niks te zeggen, toen heb ik later opgebeld in mijn woede aanval. Gevolg--> vreselijk opgelucht en op zoek naar een nieuwe tandarts :S Die arme sean, kon hij maar zeggen wat het was he. Hopelijk kom je er snel achter, of nog beter, gaat het weg. Met Lotte gaat het goed. Druk aan het rollen, wil alleen nog maar op haar buik, ook als ze net gegeten heeft (mama wast wel weer :S) Gister moesten we naar de kinderarts. Bij de geboorte had Lotte een hartruisje, gaatje tussen haar klepjes. Heb dit nooit aan iemand verteld, allen onze ouders. Vond het verschrikkelijk eng. Ze zeiden dat het niet groot was en stel dat het niet vanzelf dicht zou gaan, zou ze er geen hinder van onder vinden, maar toch.. Dus wij gister er heen. Kreeg ze allemaal zuignapjes op haar lijfie. Gelukkig vond ze het zelf reuze interesant, en maar lachten. Daarmee hebben ze een hartfilmpje gemaakt. Daarna kind de arts luisteren en toen zei hij godzijdank dat het gaatje helemaal dicht is! joehoee. Wat heb ik staan janken van blijdschap zeg, poeh. Dus ik ben helemaal blij. Vandaag naar het cb om te wegen en meten. iedereen zit maar te "zeuren" dat ze "lekker"mollig is. pff echt vermoeiend zeg al die opmerkingen. Oke, ik weet ook wel dat ze spekbeentjes heeft, maar dat hoeft heus niet zo gezegt te worden. dat mogen alleen papa en mama zeggen. Lotte is helemaal gek op haar boterhammetje, ze vind het heerlijk. Ben 1 1/2 week gestopt met warm eten, was echt een drama, ze wilde het gewoon niet. Dus ff flesje gegeven en vanavond gaan we het weer proberen. Hoop dat ze het nu wel wil.