Es; leuk dat je er weer even bent! Jeetje; logisch dat je nerveus was in het ziekenhuis! Gelukkig is alles goed. Lotte; vanavond lekker groente eten hoor; wordt je groot en sterk van! Wat een lieve foto niek! Pinguin; fijn dta Quin zo lekker slaapt! Juudje; balen dat Jean toch is werken vandaag. Mir; Nikki was vanmorgen ook heel lang ana het spelen zonder mopperen! Heerlijk is dat dan! Nu ligt ze ook alweer een uur te slapen. Ik heb het adres niet van het theeuis, maar dat is vast wel op internet te vinden. Chacha; ik had idd al eens op bebyallergie gekeken en nikki heeft flink wta symptomen. Mara dat zegt nog niet veel, wnat sommoge van de symptomen kunnen baby's ook hebben zonder KMA te hebben. Ben je weer een beetje bijgekomen?
=D> yeach niek, tis gelukt met de foto zo te zien! schattig hoor,. es; jee, dat was denk ook schrikken toen je dat hoorde over lotte,. maar gelukkig is allen goed nu! heb voor het eerst gefietst vandaag met marno, geweldig zeg! helemaal leuk vond die het,. viel me ook reuze mee zo'n gewicht aan het stuur,. moet denk wel ff een standaard erop laten zetten want kan hem nu niet loslaten anders valt ie om,. nog ff windschermpje erop en eigenlijk een buggydrager achterop,. dan kan je tenminste nog ergens gaan wandelen,. pff, kost allemaal wat he zo'n kind!
Hoi meiden, Alles goed bij iedereen? Juudje heb je toch nog wat leuks gedaan vandaag? Mir Lynn kan ook weer een tijdje alleen zijn gelukkig....merk dat ik me daardoor ook beter voel. Tijn heeft de moed dus ook opgegeven? Ze gaan wel erg gelijk op he? Pinguin jij dus ook ruzie met de speen? En quinn gruwelde van de pap haha....ze hebben echt niet dezelfde smaak. Lynn smult er nog steeds van. 200 melk en 7 scheppen wordt 220 cc....ze liet maar 30 staan. Ik heb een pyama van de prenatal in maatje 74 en die valt idd groot uit. (het broekje dan, het truitje zit prima) Es leuk dat je er weer bent. En wat een goed nieuws van Lotte. Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent. Ik hoop dat Lotte lekker gaat eten van haar groenten. Blupje, tja das het lastige met die allergie....ik had ook zoiets van het zou er wel bij horen. Gewoon ff in de gaten houden, binnenkort weer ff smeerkaas geven en dan goed opletten of die reactie daarvan komt. Ezzie kinderen zijn idd megaduur...maar goed het is het allemaal waard. Lynn heeft zich vreselijk misdragen bij mijn schoonzus. Weigeren om te slapen, dikke krijspartij. Mijn schoonzus heeft haar mee naar beneden genomen en Lynn heeft een uur op de bank geslapen....oei oei. Lynn is trouwens echt dol op mijn schoonzusje....de voorkeuren worden steeds duidelijker. En het was vandaag heerlijk om thuis te komen. Mijn meiske was helemaal door het dolle heen. Schaterlachen, armpjes uitstrekken....echt geweldig (dat maakt een dag werk weer goed) Tandenpoetsen gaat hier erg goed...Lynn ziet de tandenborstel en doet haar mondje al open en ik kan gewoon haar tandjes poetsen....slim kind En René is lastig....zit me te pesten....We hebben allemaal dode vogeltjes in de tuin (uit het nest gevallen). René heeft er 1 opgeraapt met een leeg pakje sigaretten en op de tuintafel laten liggen....je raadt het al...ik wilde een sigaret pakken...schrok me dood....en René kwam niet meer bij....eikel Ik ga nu broeden op een wraakactie
chacha: wat een vervelende man! we zullen je helpen om iets te verzinnen... Es: gelukkig gaat alles goed, welkom terug we krijgen zo visite, dus ga ff douchen, de hele dag in de tuin gewerkt
Het lijkt wel zomer zeg! 8) Ben lekker naar omaatje gewandeld met Nikki; ze is jarig vandaag. Nikki heeft vandaag geen smeerkaas gegeten en heeft geen uitslag rond haar mondje. Ik kijk even hoe het van het weekend gaat en dan ga ik maandag weer eens smeerkaas geven. Als ze dan weer onder zit, weet ik waar het van is. Ezzie; ook al lekker gefietst! Ik wil ook! Morgen maar even langs de fietsenwinkel om wat rond te neuzen. Die ukkies zijn nu al duur ja, en dan vragen ze nog niet eens om zakken chips, game boys en kleedgeld Chacha; Lynn weet precies hoe ze je schoonzus moet bespelen Lekker op de bank slapen. René is gemeen zeg! Daar komt hij niet zomaar mee weg natuurlijk! Misschien een poepje van Lynn tussen z'n boterham morgenochtend?
Hey meisjes, Es fijn weer wat van je te horen. Spannend zal het voor je zijn geweest wat Lotte dr hartruisje betreft. Gelukkig is het helemaal goed nu! Hoe was het bij het cb? Laat mensen maar praten. Ik merk dat mensen altijd meer over JOUW kindje weten dan jijzelf. Bij mij gaat het het ene oor in het andere uit. Ezzie lekker gefietst? Ik vind het zo ontzettend leuk het fietsen met Quinn maar probeer het nog wel een beetje te beperken. Heb vandaag trouwens wel het windscherm dat ik bij de prenatal had gekocht teruggebracht. Ik moest met tape en weet ik veel wat gaan klungelen om hem te bevestigen en daar pas ik voor. Het moet goed zitten dus ga er een van bopita kopen. gedver chacha een dooie vogel. Dat vraagt er inderdaad om om een goeie streek terug te plaatsen! Fijn dat Lynn het zo goed heeft bij je schoonzusje, maar nog beter dat ze zo blij was jou weer te zien! Niek leuke foto van Deborah! Vandaag lekkere gelummeld met Quinn. Steef is al vroeg naar Biddinghuizen vertrokken en wij hebben een beetje van het weer genoten. Even de stad in geweest en daarna bij een buurvrouw verder op lekker wezen teuten! Zij heeft 3 kindjes varierend in de leeftijd van 2 to 7 jaar en Quinn vond het allemaal reuze interessant. Zat bij me op schoot en keek zijn oogjes uit. Erg leuk! Ik ben aan het proberen om Quinn steeds zonder speen in slaap te laten vallen. Overdag mag hij van mij lekker lurken, maar als hij slaapt is het volgens mij beter als dat mondje zonder speentje is. Gaat hardstikke goed eigenlijk! Ik ga lekker op de bank hangen meiden. fijne avond!
chacha; grappig om te zien hoe ze al een voorkeur voor bepaalde mensen gaan ontwikkelen he,. en helemaal blij als jij thuis komt, geweldig! hmm, die man van jou dacht grappig te zijn, typisch mannen grapje dit,. moet maar een goeie grap terug bedenken,.. (ben daar helaas niet zo goed in!) pinquin; ja geweldig he dat fietsen,... ik beperk het ook hoor,. las dat het eigenlijk pas mag vanaf 9 mnd! maar ja, kon niet wachten en hij zit er goed in dus,. hup, korte rondjes dan maar,. en voor je het weet is het weer kl*te weer dus dan doe je het toch niet meer,. nu is het de tijd om het te doen! irritant van je windscherm, moet wel gewoon passen ja,..
die is goed, ben alleen bang dat ik dat niet overleef Maar alle tips zijn welkom...zou m eens een poepie laten ruiken Oja dat windscherm, morgen eens naar kijken. Wat leuk dat Quinn zo aan het kijken was. Interessante kindjes allemaal. En zonder speen in slaap vallen? Wat lekker dat het goed gaat. Lynn heeft het echt nog nodig met in slaap vallen. Maar na 10 minuten valt hij uit en dan kijkt ze er niet meer naar om. Overdag krijgt ze m eigenlijk niet (tenzij we aan het wandelen zijn) Blupje hoe oud is omaatje geworden? Leuk dat je er heen bent geweest. Dus geen uitslag vandaag...je zal toch echt aan die smeerkaas denken. Nou ben benieuwd.
hallo! Iedereen een leuke dag gehad? Hoi Es, goed om weer van je te horen En wat fijn dat het met Lotte goed is nu! Ik kan me voorstellen dat je er heel erg mee zat, dat is echt niet niks. Maar gelukkig is alles ok Blupje... toch de smeerkaas? Leuk, verjaardag van je omaatje! Is ze nog goed te pas? Geweldig wat een rotstreek haha van René hihi...! Dat vraagt echt om wraak ja die poep tussen de boterham zou een goede zijn hihi... maar dat ga je niet overleven dan Hmm... ik broed even mee!... Lekker Pinguin, even buurten bij de buuf. Leuk om te zien he hoe je kindje op andere kindjes reageert Ah.. ik heb een nieuwe opmerking naar mn hoofd gekregen... die had ik nog niet gehoord.. let op... Tijn was weer eens wat aan het gillen in de wagen.. komt er een man langs.. zegt ie.... he, dat is handig ! Harder dan een bel! Dan hoort iedereen je wel.. nou ja? Het was warm vandaag he?
Jeee Mir wat een rare opmerking weer...waar slaat dat nou weer op (tja op Tijn ) Wat zijn mensen toch raar...zeg dan wat leuks Tijntje verder goed te pas? Ik zit nog buiten maar het wordt nu wel frisjes....heb net een uur met de buurman staan kletsen
Met oma gaat alles goed; ze is geloof ik 78 geworden (weet het niet precies oeps) Met opa gaat het minder; die is vreselijk aan het demeteren; denkt dat m'n oma de huishoudster is, poept in de wasmand i.p.v. de wc..... Mir; belachelijke opmerking zeg! Maar ik ben niet echt een graadmeter op het moment, want ik kan ff helemaal niks hebben van mensen die van die stomme opmerkingen maken Pinguin; lekker dat het goed gaat zonder speen in slaap vallen. Hoe eerder ze er vanaf zijn, hoe beter denk ik altijd maar.
ow overheen gelezen... Quinn zonder speen proberen? Wat goed, dat durf ik hier nog niet aan hoor... overdag heb ik de speen bij Tijn er ook zo min mogelijk in, maar het is idd bij het wandelen wel een heel goede uitkomst.. maar dan haal ik de speen er even uit als ik moet bellen 78 en nog voor je opa zorgen? wat goed zeg.. Jee.. je opa is dus niet meer helemaal bij Maar lukt het nog wel goed met zn tweetjes? Hebben ze extra hulp? Tijn was vandaag weer vrolijk. Hij wil nu alleen maar zitten hij heeft het ontdekt hoor. Maar ja, hij zit nog niet uit zichzelf. Hij zit wel goed en blijft wel zitten maar hij doet het nog niet zelf, dus ben ik er een beetje huiverig voor om hem lang te laten zitten. Als ik hem neerleg is het brullen, maar het valt me mee hoe snel hij is af te leiden met een speeltje en dan gaat het wel weer goed
Wonen je grootouders nog zelfstandig blup? Ik vind het zo sneu als ze dementeren. Mijn oma is ook dement, maakt met iedereen ruzie in het verzorgingstehuis en steelt Laatst stond ze voor een medebewoner...sla me dan sla me dan (mohammed ali ) Blupje ik kan me voorstellen dat jij de opmerkingen ook wel eens zat bent.
Haha Tijn graag zitten....Lynn probeert constant omhoog te komen en op schoot lukt het ook nog omdat ze zich af kan zetten... Ik snap wel dat je er huiverig voor bent Mir, heb ik ook een beetje.... En als je nou met kussens ondersteunt, zodat ie wat rechterop zit (bijvoorbeeld in de box) maar toch kan steunen op de kussens? Geen idee of dat wel goed is eigenlijk....
je kunt het altijd weer erg leuk vertellen chacha Maar het blijft sneu he dementerende oudjes! Mijn oma gaat nu ook steeds slechter... laatst had ze een verhaal dat door het hele dorp ging.. het kwam er op neer dat haar zoon (mijn oom dan..) vreemd ging met een verpleegster.... Mijn oom heeft een kledingwinkel in het dorp en iedereen kent hem.. dus je kunt je wel voorstellen hoe hij zich voelde En dat hij keer op keer weer wat moest uitleggen.. oh oh... ja, dat is wat zeg.. lullig!
Overdag heeft hij hem nog wel hoor. Meneertje is toch wel gehecht aan zn speentje. En in zijn bedje heb ik er zelfs 2 liggen, maar ik , nou ja hij gaf het zelf eigenlijk een beetje aan dus.. we zijn aan het proberen zonder speentje in slaap te vallen. Als hij snachts wakker wordt gaat die speen er echt wel in hoor. Maar het begin is er Ik ga mijn bedje in meisjes. Morgen weer een frisse dag!
ja ik weet ook niet.. met kussens is wel een idee maar hij gaat echt naar voren zitten. Hij wil denk ik niet eens leunen. Op zich zit hij wel erg stevig.. alleen zn hoofdje is nog zo zwaar en die hangt dan zo naar voren.. het ziet er toch een beetje uit als een plumpuddinkje dat wel zit maar heen en weer zwiert... Dus ik pas maar een beetje uit!
Mir heb je een voedingskussen? Die in de box leggen en als hij dan omvalt valt hij in ieder geval lekker zacht! Chacha zie je omaatje al voor me in boxtenue nu ga ik echt want ik val om! trusten