September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik probeer er maar een beetje de humor van in te zien, maar sneu blijft het.
    Jeee das ook een verhaal van je oma.... :oops:

Een collega van mij heeft zo de politie op zich af gekregen door zijn moeder....hij zou iets gestolen hebben (niet zeggende dat het haar zoon is)

Tja de kussens werken hier ook niet zo...Lynn is op die manier naar voren gekukeld :oops:

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    he Pinguin das zeker een idee :D
    Haha mijn oma in boxtenue...het moet niet gekker worden :)

Slaap lekker pinguin

Hihi Mir...wat is er de laatste tijd met je nederlands aan de hand? ;)

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja dat naar voren kukelen is niet echt de bedoeling. Tijn viel vorig weekend erg hard naar achteren.. tok :confused: met zn hoofd op de grond, best hard... :oops: maar daarna is hij nooit meer naar achter gevallen. Als hij valt dan houdt hij zn hoofdje met alle macht omhoog!
    Dus misschien gewoon n keer laten kukelen hihi.. nee hoor! grapje!

Tijn probeerde trouwens ook vooruit te komen op zn buikje. Er lag een petje op de grond, hij kwam er nét niet bij dus hij ging vooruit, dat was echt leuk om te zien. maar hij heeft niet veel geduld.. dan zet ie het op een krijsen!

ik ga straks lekker slapen.. het is alwééér laat....
    Morgen verjaardag. dus ook nog eens een tijd in de auto zitten :(

4. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ik reageer morgen op iedereen ben nu te moe.. Wil wel even zeggen wat fijn voor jullie ES! Wat een opluchting!

Hier is de lactulose eindelijk gaan werken. Vandaag een goede poepluier en het kan toeval zijn maar Seán heeft 's middags een uur geslapen \:D/ :whistle: . Ik vermoed echter wel dat ie last van krampjes heeft want hij heeft heel weinig van zijn vaste hapjes gegeten vandaag. Hij wilde gewoon niet.. Nou ja morgen maar weer proberen.

Nou ik ga naar bed. Tot morgen meiden.

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Haha Mir das de oplossing gewoon laten kukelen ;) Ik ga morgen dat voedingskussen proberen. He bah weer autorijden....het is warm in de auto 8)

Paddy...van de lactulose kunnen ze een opgeblazen gevoel krijgen (zegt de HA), dat gaat vanzelf weer over na een aantal dagen of wanneer de dosis is verlaagd. Misschien is dat de reden dat ie minder zin in eten had.
    Lekker dat ie vanmiddag een uur heeft geslapen....hopen dat ie vannacht in ieder geval lekker 8 uurtjes achter elkaar gaat slapen.....

Trusten meiden! Ik denk dat ik ook mijn bedje in kruip...als jullie allemaal gaan, kan ik niet achter blijven

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    APPLAUS VOOR SEÁN =D> :whistle: :whistle: :whistle:

je zou het haast gaan denken he? Dat het toch aan de darmpjes ligt

Ik hoop op een héel goede nacht voor jullie!
    En dat lactulose nog maar even een tijdje door gaan gebruiken zodat alles een beetje goed doorgesmeerd wordt.
    Slaap lekker!

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja ik ga ook écht, éch écht chacha!
    Trusten he!

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Oké anders ga ik weer schoppen he ;)

Ik ben zo blij voor jullie Paddy....het zou maar zo die darmpjes kunnen zijn. En idd gewoon nog ff doorgebruiken, kan geen kwaad.

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Duik nog ff de tuin in en ga dan ook echt :oops:

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    is iedereen nu echt naar bed? dan zal ik hier ook de computer uit zetten ;)
    visite is net weg en heb lekker rose gedronken (wat een drinkers hier op het forum!)

wel trusten en tot morgen

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    goedemorgen, wat een mooi weer he? :D :D
    Tijn had er vanmorgen zin in... om half 6 :( Bij ons in bed heeft ie toch nog even wat gedommeld.. tot half 8. Nu ligt hij lekker in de box te spelen. Ik moet zeggen toch een heel verschil met vorige weken... hij kan zichzelf weer een beetje vermaken :D

Wie gaat er nog wat leuks doen van het weekend? Wij wilden misschien richting strand, maar we staan weer volgeboekt met verjaardagen zeg :( Dus dat wordt een weekendje auto en sociaal doen :rolleyes:
    Ik moet nog even een cadeautje kopen, dus ik ga snel aankleden en naar t durp...

fijne dag iedereen!
    8) 8) 8) 8) 8) 8)

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Zo Niek jij was er laat bij...heb je het gezellig gehad?

En Mir Tijn was er vroeg bij.
    Lynn kan zich ook steeds beter weer vermaken....het zou toch wel onderdeel zijn geweest van dat stomme sprongetje...We zijn er weer een aantal weken vanaf :D
    Balen dat je zoveel socio-dingen te doen hebt. Een weekendje als gezin is ook erg lekker.

Ik ga straks ff boodschappen doen en dan zal René wel wakker worden, eens kijken of hij wat leuks wil doen

Lynn zei net amma een aantal keer....we gaan die "m" ervoor ff goed oefenen :D

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goeiemorgen,

Quinn was iets later maar vond het veels te leuk alleen bij mamma in bed dus geen gedommel meer helaas.
    Als ik dan niet op hem reageer gaat hij heel hard liggen praten.
    Flesje ging er goed in en meneer ligt lekker uit te buiken in zijn wipstoel.
    Ik kan hem na het eten niet in de box of op een kleed leggen, dan spuugt hij alles er weer uit. Eerst altijd een minuut of 20 uitbuiken.

Hier geen bijzondere plannen voor t weekend. Lekker van de tuin en het weer genieten.
    lekker wandelen om nog meer calorieen te verbranden (ben nu bijna 5kg afgevallen)

Gisteren voor t eerst zn tandje gepoetst. Hij leek het nog lekker te vinden ook!

Kira geweldig dat Sean nu eindelijk een goede poepluier had en ook een uur geslapen heeft.
    Hopelijk komt er nu verbetering!

Draaien jullie kindjes ook zo met hun handjes?
    Quinn zit te de hele dag door een bepaalde draaiende beweging met zn handjes te maken.
    Heel cute eigenlijk.

Ik ga lekker douchen en de hort op meiden.

Fijne dag!

14. goedemorgen met een lach op mijn gezicht door het zonnetje dat al schijnt :)

Chacha; nee wij hebben het huis nog niet kinderveilig :oops: had ook niet gedacht dat het zoooo snel al moest :confused:
    Kyan vind die gekke witte dingetjes met die gaatjes erin aan de muur schijnbaar ook interessant want daar gaat hij steeds opaf.
    ik heb in een pakket van die dopjes gehad voor het stopcontact dus direct erin geduwd!
    heb geluk Kyan tijgert rond in de voorkamer en is niet zo groot,was een beetje stoer uitgedrukt van mij de hele kamer rond.
    Maar jee als ze het echt door hebben gaan ze echt snel vooruit en dat in een paar dagen!

Mir; ook al lekker volgeboekt met verjaardagen! :( jakkes met dit mooie weer hè, Frank komt ook nog eens pas vanavond thuis dus geen rustig weekendje hier :(

hiep hiep voor Seán hopelijk blijven de goede poepluiers komen :oops:

met tandjes poetsen zijn wij ook begonnen maar wil niet echt lukken!
    Welke tandpasta gebruiken jullie? wij hebben elmex peutertandpasta.
    zijn er ook andere?

Fijne dag iedereen!

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb teletubbietandpasta, maar volgens mij is de tandpasta nog niet eens zo nodig. (Bij Quinn nog niet in ieder geval)

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi Teletubbie-tandpasta... :D ohohhhh

Pinguin, dat met de handjes draaien, hier ook. ZOoo schattig gezicht he. Tijn doet het ook de hele tijd. Vooral als hij even voor zich uit ligt te staren of tv kijkt of zit te lachen als we gek doen...

hihi Jiky, jouw villa moet dus een beetje veilig gemaakt worden! Tijn begint ook met zn kontje omhoog.. maar het resultaat is dan 1 mm per minuut en na 2 minuten is ie het zat en wordt hij boos haha
    Dus jij ook niet echt weekend :( nou ja het is mooi weer en dat scheelt ik denk dat we op de verjaardag ook lekker in de tuin zitten.. we maken er het beste van! ...

Is Rene al wakker en heb je al boodschappen gedaan? Bart lag ook nog te snurken maar die heb ik mooi fijn even wakker gemaakt, de luilak....zodat ik even naar het dorp kan

nou fijne dag iedereen

trouwens.. TOP zeg Pinguin, al 5 kilo kwijt? Een super prestatie! :D

doeidoei

17. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Is iedereen nu echt naar bed, vraagt Niek om half 1 's nachts! :)

Mijn opa en oma wonen nog zelfstandig, maar m'n opa gaat sinds kort wel 2 dagen naar een dagopvang. Het is zwaar voor m'n oma, maar ze wil het ook zelf; kan moeilijk dingen uit handen geven (hmmm, weet ik gelijk van wie ik het heb :rolleyes: ) Op den duur zal hij toch naar een verpleeghuis moeten denk ik, want het gaat steeds slechter.
    M'n andere opa en oma wonen ook nog zelfstandig en zijn allebei (bijna) 80.
    Nikki boft maardat ze nog 4 grootouders heeft!

Nikki kan steeds langer zelf zitten. Ik zet haar ook maar niet te vaak zittend neer. Ben dan ook een beetje bang dat ze dan niet meer wil liggen en ook niet gaat kruipen enzo.

Mir; Tijn wil van het mooie weer genieten denk ik en was daarom vroeg wakker geworden. :(
    Balen dat jullie weekend vol zit met afspraken.

Chacha; ik vind het op mama lijken hoor! ;)

Pinguin; goed dat je 5 kilo bent afgevallen.
    Nikki draait ook vaak zo met haar handjes en dna kan ze er heel verbaasd naar kijken, hihi.

Paddy; eidelijk gepoept zeg! Hopelijk is de boel nu ene beetje los aan het komen daar in 'z'n buikie en komen er betere tijden aan!

Jiky; volgens mij heb je verschillende merken kindertandpasta. Ook vaak wel huismerken geloof ik, van kruidvat ofzo.

18. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Pinguin: wat lekker dat hij zo lekker slaapt!

Es: jeetje..dat is wel schrikken..kan me ook wel voorstellen dat je het aan niemand verteld hebt eigenlijk, is ook wel zeer persoonlijk..maar ben super blij voor jullie dat het helemaal dicht is en ze gewoon super gezond is!

ezzie: gefietst! hihi lijkt me toch wel eng hoor..maar kan me voorstellen dat hij het fantastisch vond!
    Eslem vindt ( in tegenstelling met 3 maanden geleden want toen werd ze de buggy steeds zat en moesten we haar onderweg gaan tillen) het ook fantastisch om in de buggy te zitten en overal heen te kijken..dus op de fiets is vast nog veeeel interessanter!

Chacha: gatver wat een flauw rotgeintje..ik zou een hartstilstand krijgen van de schrik joh..en nog behoorlijk gaan gillen ook..bah! hihi

Mir: wat mensen niet voor opmerkingen maken joh! slaat toch nergens op..

haha..een heel ander onderwerp..maar ik was van de week met eslem en de hond van mijn moeder aan het lopen..roept er opeens iemand..
    'HEY DAT IS GRAPPIG' dus ik kijk om van huh..
    Ja, zegt die vrouw, een moslim met een hond! hahahaha..
    Ik zo ehmz..nou hij is niet van mij ik loop er alleen mee..
    ja ik dacht dat dat niet mocht ivm onreinheid etc.
    (je mag inderdaad geen hond in je huis..maar dat betekent niet dat je er 100 meter vandaan moet blijven ofzo en al heb je 100 honden in de tuin dat maakt niets uit)

Nouja wat een lef hebben mensen dan..haha..ik zou zoiets dus nooit roepen..

Nou hier gaat het eigenlijk hardstikke goed met eslem..
    Ze is een schat met slapen..nooit meer huilen (afkloppen hihi) ze slaapt nu veel vaker langer overdag en snachts maak ik haar nu rond 12 uur wakker en dan slaapt ze door tot de volgende ochtend..soms wordt ze snachts even wakker en beetje jammeren..maar al 2 nachten niet..
    Ze heeft een keertje helemaal doorgeslapen toen was ik namelijk wat eerder in bed gaan liggen en dacht ik dat zij me wel wakker zou maken..maar nee..hehe..en de volgende nacht werd ze om 4 uur wakker..maarja ik wil haar er aan laten wennen dat ze om 12 uur nog een voeding krijgt..en dat dan steeds eerder tot ze helemaal niets meer krijgt..

ze is trouwens nog wel een brok ellende met het alleen zitten..hebben jullie daar nog last van?
    Ik kan haar echt helemaal niet alleen laten..
    Liggen vindt ze ook verschrikkelijk..maar zittend durf ik haar nog niet alleen te laten..

Ik heb trouwens speelgoed gekocht bij de kruidvat..haast je er heen!
    Ze hebben een drie in een gedoe..hehe weet de naam niet..
    het is als je het op zijn zij zet een tafeltje met geluid en dingetjes waar ze aan draaien en drukken..de onder en bovenkant zijn verschrillende speeltafels..als je em dan gewoon neerzet is het een soort 'wagetje' (sorry voor mijn uitleg) en dan kunnen ze daarmee leren lopen..
    Ik wou zoiets heel graag..maar het was zooo vreselijk duur..en nu ligt deze bij de kruidvat voor 12.50 en het is echt heel leuk!
    ik had daar ook ander speelgoed voor haar gekocht..drie van die dobbelsteen achtige speeltjes met ook allemaal druk dingetjes etc. van fisherprice voor 9 nog wat was normaal 13 euro.
    Heel leerzaam! ze was echt toe aan nieuw speelgoed en ik vond het eigenlijk allemaal zo duur..maar nu ben ik helemaal happy met mijn koopjes..en nog hardstikke leuk ook!

ik heb eigenlijk geen geld maar heb me gek gekocht gister (koopavond)
    die speeltjes en allemaal kleertjes voor eslem bij de H&M en had eerder wat dingen bij de hans textiel...hebben ze best leuke dingen joh!

heb wel allemaal maatje 80 en 86 alvast gekocht..voor de zomer heb ik al wat dingetjes..
    had ik toen tweedhands gekocht afgelopen keer.

Ik heb trouwens de tuitbeker van avent gekocht..de zogenaamde anti lek..hij is wel goed maar niet helemaal anti lek hoor hihi..

Mevrouw wilt trouwens nu appelmoes door haar avond eten..als ik dat niet doe doet ze haar mondje dicht..pff hehe nouja dan maar steeds minder en minder er in..

Wat doen jullie allemaal op brood?
    Ik doe steeds smeerkaas..heb een keer beetje jam er opgedaan maar werd ze niet super happy van ofzo..de smeerkaas vindt ze lekkerder..
    pindakaas mag niet he?

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoiiii kennen jullie me nog? :oops:

hoe is t met jullie?
    en de kleintjes? allemaal zeker al aan de tandjes hier nog niet

met youame gaat het goed ze slaapt van 22 tot 9
    ze krijgt sochtend en savonds groeipap in de fles
    ze heeft van de week een heel 6 maand potje fruit op
    ze heeft nu wel een paar dagen dat der ontlastinggeel en heel dun is
    dikke buld waar een tandje moet komen met een wit glazig stukje onder het tandvlees
    maar geen verhoging of rode wangen

en k heb gister alvast voor me verjaardag (aug)
    een bobike fiets zitje gekregen van mijn vriend
    heb der al ff ingezet en stukje gefietst
    ze vond het geweldig alleen ging der hoofdje naar achter als k op klinkers kwam

met mij gaat het iets minder
    ben de laatste tijd erg moe niet vooruit te branden
    k weet niet waar door het komt
    vaak hoofdpijn blegh duz sorry als k niet reageer

met 1e paasdag hadden we paasontbijt in de sauna van mijn oom met de hele familie was erg gezellig
    na het eten mocht je dan gaan zwemmen enz youame is in het stoombad geweest bubbelbad en een warmte cabine

k ga me maar s aankleden
    gr marline en geniet van t mooie weer

20. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

daar ben ik weer even.

dimphy is weer helemaal beter.de oorontsteking en de bronchitis zijn weg \:D/

eigenlijk gaat alles hier zijn gangetje.

las dat jullie aan het tandenpoetsen zijn. dimphy heeft ook nog geen tandjes.

ben op zoek naar een moederfiets. de fiets die ik nu heb, kan ik niet met de voeten aan de grond. en stoeltjes kunnen er niet zo goed op.
    lijkt me zo leuk om met haar te fietsen. het is steeds zo mooi weer.

beterschap mailine, voorjaarmoeheid? ;)

es, gelukkig dat het gaatje dicht is.

pinguin, super 5 kilo kwijt. =D>

dimphy kan nu rollen, van buik na rug en andersom. ook kan ze steeds langer zitten.
    en ze gaat nu steeds op haar zij liggen slapen.

vanmiddag gaan we lekker naar het zwembad \:D/

een heel goed weekend allemaal. geniet van het mooie weer.

byebye

Deel Deze Pagina