Hey meisjes, iedereen lekker van het weer aan het genieten? Ik ben samen met Quinnemans de stad in geweest. Wat korte broekjes voor mn kereltje gekocht ( so cute zo'n minikontje in zo'n klein broekie!) Quinn heeft maar 1 uurtje geslapen vandaag. Denk dat het te warm was. heb hem nu lekker binnen, deurtjes dicht, want het is nog redelijk koel hier. Kereltje heeft zo liggen zweten vandaag. Merkte ook dat hij echt dorst had dus heb hem wat roosvicee gegeven en hij heeft het ook gedronken ! Hij had echt dorst dus. Mamsie fijn dat Dimphy weer beter is en lekker dat ze al kan rollen en doen! QUinn slaapt ook al een tijdje op zijn zij. Echte mensjes worden eht dan opeens he? Hier dus ookb ezig met het aanschaffen van een moederfiets. Marline misschien meot je even bloed laten prikken bij de dokter om te kijken of je geen ijzertekort hebt. Fijn dat het zo goed gaat met Youame. Pas je een beetje op met het fietsen. Ik kan ook niet zo lang met Quinn fietsen hoor. Die lijfjes zijn ngo niet sterk genoeg. Ik ga mn kindje eteng even meiden. fijne avond
hoi marline: leuk weer wat van je te horen, hopelijk knap je snel op mamsie: fijn dat het beter gaat met dimphy gulay: sommige mensen ik denk daar niet eens over na wat wel en niet mag, waar mensen zich druk om maken Deborah heeft vanmorgen een kwart broodje gegeten met boter. soms krijgt ze smeerworst erop en heb nu smeerkaas gekocht zal vast wel mensen vergeten zijn, sorry we hebben heerlijk in de tuin gelegen, wij op een ligstoel, Deborah op ligstand in de wipper en ze heeft de slappe lach gehad en vond de overvliegende meeuwen geweldig ga nu strijken, moet ook gebeuren, helaas
Ik heb zeker van het weer genoten! Lekker naar de stad geweest met mams en Nikki. Ze wil nu niet slapen, dus ligt op hara kleed te spelen. Ben wel benieuwd of ze het nu volhoudt tot 7 uur. Mamsie; leuk weer iets van je te lezen. Gulay; wat een opmerking zeg! Het wordt steeds gekker. Pinguin; Quin is lekker aan het drinken! Goed hoor. Marline; balen dat je je niet zo lekker voelt. FF uitkijken op de fiets nog denk ik.
jaa het was zulk heerlijk weer.. Eslem heeft vandaag in de tuin op een kleedje met haar nieuwe speeltjes gespeelt..ze heeft het reuze naar haar zin gehad.. En..ze is dol op haar oma..haha wat een lol joh..ze lacht maar naar haar en lollen joh..gekke meid hihi.. Van mijn man zijn ouders is ze gek op haar opa haha.. Ze heeft echt duidelijk voorkeuren hihi.. ja die opmerking haha..ja weet je wat het is..het is de manier waarop men iets zegt..ze bedoelde het niet kwaad hoor..maar ze kan ook roepen van goh zou ik je wat mogen vragen..hoe zit dat precies ik dacht dat dat verboden was in de Islam ofzoiets weet ik veel verzin maar wat maar het kan op een andere manier..dan had ik wellicht nog een uitleg gegeven ook maar om op zo'n manier nageroepen te worden..beetje strange.. Nu je het zegt pinguin..eigenlijk zouden wat korte broekjes ook wel wat zijn voor eslem.. Ik heb voor de zomer iets van 6 jurkjes ofzo..en wat half korte broekjes met shirtjes zonder mouwtjes en een mini rokje.. ivm budget wil ik ook weer niet TE overdrijven.. maar oh men..ze hebben zulke schattige dingen bij de H&M..als ik geld had pff hehe..dan wist ik het wel.. Eslem had ook super dorst trouwens..ze heeft zo 100cc limonade opgedronken.. Ik heb die peperdure avent fles gekocht met tuit..drinkt ze er niet uit! Ze vindt die siliconen tuit veel lekkerder..dat harde vindt ze helemaal niets.. nou hopelijk later wel hoor..het was juist zo handig voor onderweg enzo..die andere lekt..
Lynn heeft de hele dag MAMA gezegd (tuurlijk ze weet niet wat ze zegt, maar toch: ben supertrots) Ik was helemaal ontroerd (lees: brullen ) Ze zegt het nu de hele dag door. Goh Gulay nu je het zegt...ik heb idd nog nooit een moslim met een hond gezien...nooit zo over nagedacht. Maar de vrouw had het idd anders kunnen vragen. Jiky ik gebruik zendium muis tandpasta en een oral b stage 1 tandenborstel. Het gaat hier echt super. En de tandpasta is ook niet 1-2-3 weggeslikt Pinguin hier ook handgedraai zooooo lief. Het is net of ze het helemaal opnieuw ontdekt heeft. Super dat je al 5 kilo kwijt bent zeg! Leuk speelgoed heb je gekocht Gulay. We hebben vandaag een emmertje met allerlei vormen gekocht...Lynn is dol op dingen in iets stoppen en er weer uitgooien Avent tuitbeker lekt hier ook Marline leuk dat je er weer eens bent. Doe rustig aan hoor...en misschien is het idd wel een voorjaarsmoeheid...en anders idd eens op ijzer testen. Gulay Lynn heeft ook haar voorkeuren voor bepaalde personen Blup heeft Nikki het nog volgehouden tot 19 uur? We hebben vandaag rolluiken gekocht....een rib uit mijn lijf...maar ben erg blij want poeh wat een warmte in huis. Vandaag was het in zwolle 29 graden Vanmiddag heeft Lynn nog heerlijk in de tuin gespeeld. Amper geslapen, maar ach maakt niet uit....ze was erg vrolijk
chacha: gaaf! als Deborah onze aandacht wil roept ze achter elkaar: eh-eh-eh-eh etc. net zo lang totdat je kijkt wij hebben vorige week rolluiken gekocht, alleen voor haar raam, omdat het aan de vorkant niet te den is, zo warm! voor 1 raam waren wij 700 euro ongeveer kwijt, duur he! hoe doen jullie kindjes het met de tuitbeker? Debrah snapt het echt niet en daarom krijgt ze het nog uit de normale fles ze drinkt overigens steeds beter, ze had vandaag ook ongeveer 100 ml fruitsap op ga nog ff in de tuin rommelen, Stefan is met zijn werk een avondje naar Amsterdam
Chacha; nikki heeft het niet uitgehouden tot 19 uur. Om half 7 was ze doodop en heb ik de fles gegeven. Na 1 minuut was ze weg en heeft al slapend 100 ml gedronken. Meer kreeg ik er niet in, dus op bed gelegd. Om half 8 werd ze huilend wakker en toen de rest gegeven. Nu slaapt ze weer. Lynn moet maar even een afspraakje maken met Nikki, wnat ik wil ook mama horen! Gulay; die kleintjes hebben echt al een voorkeur he? Nikki is vooral gek op mannen Niek; nikki snapt de tuitbeker ook niet, ze bijt er een beetje op en vindt het leuk speelgoed Hee af en toe zuigt ze er even aan, dus het begint te komen. Uit een fles wil ze helemaal geen ander drinken dan melk, dus ik geef water maar uit een gewone beker. Wordt wel een knoeiboel, maar dan heeft ze vocht binnen. Vandaag wederom geen uitslag rond haar mondje en geen smeerkaas gegeten. Morgen nog een dagje zonder smeerkaas en dan maandag weer eens met.
wat een weertje! heerlijk! zo mag het het hele jaar zijn van mij,. blub & chacha, sneu he dementerende opa's en oma's, mijn opa gaat nu hard,.. is 89 en kan over vroeger alles nog vertellen maar wat er net gebeurt is weet ie niet meer,. enne lynn mama zeggen! cool hoor! =D> (goed ze weet het nog niet maar dat maakt niet uit!) ze zegt het! paddy; fijn zeg dat sean een peopluier heeft gehad, hopelijk niet eenmalig,. pinquin; hoera! 5 kilo! goed hoor! =D> niek; hier ook met een tuitbeker bezig , geloof wel dat ie het snapt alleen wat er in zit vind ie niet lekker, probeerde het met speen en toen dronk ie het ook niet,. zal morgen eens wat melk in de tuit doen dan is het helemaal duidelijk of ie het wel of niet snapt,. marno rolt nu steeds vaker terug van buik naar rug,. snapt alleen nog niet zo goed dat ie zn hoofd moet tegen houden en die komt vaak met een bonk op de grond,. haha,. vanmiddag in de box probeerde die van buik af te gaan zitten! echt leuk gezicht om hem zo te zien stoeien! maar dat ene beentje kreeg ie net niet naar voren dus het is uiteindelijk niet gelukt,. enne,... verse banaan geprakt en potje worteltjes met rijst en kip eet ie! \/ ha, wist niet wat me overkwam toen dat mondje weer open ging! echt leuk,.. nog niet veel maar dat komt vanzelf,. ook weer stukkie gefietst,.. heerlijk,.
hoera vor Marno =D> , hier wordt ook gelukkig weer groente en fruit gegeten net wilde Deborah niet slapen, terwijl ze onwijs moe was. snapte er niets van, elke keer als ik haar kamer binnen kwam stopte ze met huilen en keek ze me doordringend aan. weet je wat het was? een drol! ja, dan wil ik ook niet slapen, domme mama ](*,)
Hihi; heb ik ook weleens gehad Niek! Ezzie; gelukkig gaat Mrno weer lekker smullen van de hapjes. Net wat je zegt; het wordt vanzelf meer. Het is wat met die oudjes. Sneu hoor.
niek; ja, dan gaan ze ook niet slapen he met vieze luier,.. hihi,. marno heeft voor die in slaap viel een half uur liggen mopperen/huilen, doet ie anders ook nooit,. dus ga nu ook twijfelen of ie niet gepoept heeft,. haha,. maar rook niks toen ie uiteindelijk sliep,. dus neem aan van niet,.. vandaag voor het eerst de 11 uur borst weg gelaten,.. au au au,. daar moeten ze wel ff aan wennen zeg! behoorlijk opgezwollen aan het eind van de dag,. manlief vond het wel wat,... haha,. hebben jullie binnekort ook weer cb bezoekjes? ik moet vrijdag weer,.
OOh Chacha Ik wil ook Ik wil ook! Kan me heel goed voorstellen dat je er emotioneel van werd. Zou ik ook doen. Maar ja ik kan al huilen om een voetbalwedstrijd Rolluiken he. Vooralsnog hier eerst maar eens een verduisteringsgordijn voor Quinn zijn kamertje aanschaffen. Ons huis is gelukkig vrij koel. \/ voor Marno. Eindelijk iets dat hij lekker vind! Gulay lekker dat Eslem in de tuin heeft liggen spelen. In Turkije heb je toch geen tuin? Ik moet me soms zo inhouden dingen voor Quinn te kopen. Soms loop ik een speelgoedzaak in en kan ik mezelf gelukkig weerhouden heel veel te gaan kopen. Vind mijn kereltje gewoon zo lief dat ik alles wel aan hem zou willen geven Niek ik heb de tuitbeker weer even opgeborgen op aanraden van de dietiste. Vanaf 9 maanden blijkt goed genoeg te zijn Ben t helemaal kwijt wat ik wilde typen. Kreeg telefoon van een vriendin van ons (Steven is samen met haar man aan het Golfen dit weekend) Ze hebben een dochter van 9 maadn oud en in november komt nummer 2 vertelde ze me! Erg leuk voor ze! Wij gaan van de zomer een weekje met hun op vakantie. Nou ja genoeg gebabbel. Ga nu eerst maar eens teruglezen wat er allemaal geschreven is toen ik zat te kwaken
pinquin; moet jij jezelf ook zo inhouden om dingetjes te kopen,.. hihi,.. ik ook hoor,. speelgoed, kleertjes, alles is leuk,.. altijd wel "even" een winkel binnen lopen om te "kijken" en natuurlijk vaak met iets naar buiten komen,. al zijn het maar sokjes ofzo,.. alsof ie niet genoeg spulletjes heeft! moet nu op zoek naar een kist of zoiets om alles in op te bergen!
hahaha precies ezzie. Wil alles wel voro hem kopen Vind je het moeilijk het afbouwen of vind je het wel ok? Ik heb nu eindelijk sinds een week ofzo pas weer een normale bh aan. 2 maten kleiner dan mijn voedings bh dus ben al heel happy. We zijn opd e goede weg. Mijn borsten worden nu pas weer een beetje van mij eigenlijk. Klinkt dat gek? Ging net ff boven kijken. Kleine mooie man van me lag op zijn buikje te slapen. Flink te zweten. Hij heeft zn krabpakje aan maar denk dat dat eigenlijk te warm is. Maar hij heeft zo'n jeuk en ik heb zijn handjes met hormoonzalf ingesmeerd dus kan het nu ook niet zomaar weer uittrekken. Het is 26 graden op zijn kamertje. echt te warm voor dat manneke.
\/ hoera voor Marno...hij eet Goed zeg!' Leuk he om je kindje zo te zien eten. En de BV van 11 uur eraf? Hoeveel geef je er nu nog? 2? Niek 700 euro voor 1 raam? oei das erg duur. Wij hebben nu 4 ramen die we laten doen. Electrisch was 1100 euro voor alle ramen en handmatig was 850 euro voor alle ramen. Was een aanbieding. Drinken uit een tuitbeker lukt hier ook nog niet hoor. Nikki heeft dus niet gered tot 19 uur? En nu al mannengek? Dat belooft wat voor de toekomst Wat leuk dat je vriendin zwanger is Pinguin. En waar ga je naar toe op vakantie deze zomer? Lynn is erg onrustig vanavond. Ze wil niet slapen...om half 9 was het gebeurd, geen zin meer in slapen. Nu huilt ze nog zo nu en dan....(en het is hier geen poepluier, heb al gecheckt). Net nog gekeken, ligt ze op haar zij de spijlen van het bed op te eten
Hoi meiden. Wat een heerlijk weertje. Ook wij hadden vanmiddag een verjaardag maar daarna hebben we lekker met vrienden achter in de tuin gegeten. Had Seán gisten nog zo'n goeie poepluier vandaag kwam er niks uit. Ik had gehoopt dat ie gisternacht ook beter zou slapen maar dat was helaas niet zo. Ach misschien heeft het zijn tijd nodig. Vandaag at ie trouwens wel weer goed. Ik geef nu ook bambix gemixed met Nutrilon op het lepeltje maar hij wil het niet echt. Ik denk dat ie Nutrilon nog steeds niet lekker vindt. Toen ik er een beetje fruit doorheen deed ging het iets beter. Vanavond had ik courgette met aardappel klaar gemaakt en hij zat werkelijk te smullen. Oh en gister had ik liga gegeven maar wat een smeerboel wordt het. Gelukkig zaten we buiten maar ik geef het niet meer. Veel te veel vies en plakkerig wordt alles ervan. Ik geef trouwens nu ook een boterhammetje maar het blijft toch best nog wel vaak op zijn gehemelte plakken bij 'm zodat ie begint te koren. Nou ja misschien toch maar wat ouder brood gebruiken. Pinguin ik ben blij voor jullie dat Quinn zo goed slaapt. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor maar wel lief dat je aan ons denkt. Chacha wat een rotstreek van je mannetje. Mmmm.. ik zal ook mee helpen denken hoe je 'm terug kan pakken. Men zegt dat ik wel goed in dat soort dingen ben? Marline ik hoop dat je je snel weer de oude voelt. Maar ja het is ook niet niks. Een baby krijgen, ervoor zorgen en dan ook nog die operaties.. geen wonder! Doe het maar lekker rustig aan. Gulay wat een achterlijke opmerking inderdaad. Je moet maar zo denken - sommige mensen realiseren zich gewoon niet hoe bot ze soms zijn. Mamsie lekker dat Dimphy weer beter is. Hebben jullie nog gezwommen? Hier fietsen wij trouwens nog niet. Ik wacht nog even tot ie iets van 9 maanden is. Hihi Deborah die de meeuwen leuk vindt. Hier trouwens ook eeeeeh eeeeeeh als er iemand aandacht wil. Chacha wat leuk joh dat Lynn mama zegt. Kan me voorstellen dat je er emotioneel van wordt. Bij ons zeg ik heel vaak mama in de hoop dat ie het na zegt maar het enige wat ie dan doet is lachen. Bij mama komt er gegarandeerd een big smile - nou ja is ook leuk. Oh en wat maf dat de avent tuitbeker lekt? Hebben jullie het dan echt over de tuitbeker of alleen over het tuitje op de fles? De beker mag niet lekken hoor ik zou er anders mee terug gaan want je betaalt er genoeg voor. Blup ik ben benieuwd of het daadwerkelijk de smeerkaas is dus ik wacht nieuwsgierig maandag af. Ezzie hier hetzelfde. Seán rolt met een grote bonk terug naar zijn rug en dan is het huilen geblazen. Wat lekker dat het eten nu beter gaat! En inderdaad auw auw - leuk dat je man het leuk vindt maar hij mag er in ieder niet aan komen! Mmmm hier ook een warm kamertje. Seán slaapt op zolder en zijn kamertje staat op het westen dus 's avond is het er lekker warm. Ik zet alles wel tegen elkaar open voordat ie erin gaat maar het blijft wel warm. Ik zat te denken om zo'n airco voor de zomer te kopen maar weet nou niet of dat nou wel zo goed is.. Gewoon om de kamer de eerste paar uur in de avond wat koeler te houden en 's nachts valt het dan wel weer mee. Weten jullie daar iets van?
Paddy ik zat vandaag te twijfelen over de airco in de auto. Ik kon kiezen tussen 2 kwaden....of stikken in de auto of de airco. We hebben dus voor het laatste gekozen (maar dan met alle blazers dicht, zodat er alleen koele lucht bij de voorruit er uit kwam) Het lijkt mij dat het niet echt kwaad kan, zolang je m maar niet aan heb staan wanneer hij ligt te slapen. Ik vind liga trouwens ook maar plakspul....en booooordevol suiker Jammer dat Seán niet echt lekker heeft geslapen, maar als je iedere nacht wakker bent, moet je ook weer leren om door te slapen. (net zoals wij nu niet kunnen uitslapen, tenminste niet zonder een keer wakker te worden, we zijn het verleerd) Poeh pinguin 26 graden....das behoorlijk warm. Heeft Quinn nog meer dan alleen het krabpakje aan?
Ik zet de airco in de auto ook aan. Volgens mij is dat beter dan zwetend in de auto zitten dan later in de Appie weer afkoelen? Ja je hebt gelijk - ik denk dat ie binnenkort toch weer getraind moet worden. Vanavond liet ik 'm ook heel eventjes jammeren en toen viel ie in slaap. Maar ja - hij kan het wel want hij maakt soms foutjes en dan slaapt ie opeens wel een nacht door. Gebeurt helaas niet vaak maar toch. Dus dan begin ik ook te denken als er niks lichamelijks hem wakker maakt of houdt dan kan ie wel lekker slapen.. Ja zoet he die liga? Als ie niet meer verstopt is dan krijgt ie gewoon weer rijstewafels. En over een paar weken ook volkoren soepstengels. Oh scheert Rene zich trouwens nat? Dan zou je zijn scheermesje eens kunnen gebruiken . Daar heeft mijn manlief een bloedhekel aan. Gebeurt weleens als we op vakantie zijn en ik ontdek dat ik het weer vergeten ben. Altijd goed voor irritaties..
zn combisleeper zonder binnenzak heeft hij aan en een mouwloos rompertje. raam staat open op zijn kamertje, dus ik hoop dat het zometeen wat afkoelt. Anders verhuis ik zijn bedje naar een van de voorkamers of ik leg hem gezellig bij mij in bed. Volgens mij zijn hier morgen de winkels open. Ga dan toch maar een velux verduister iets kopen denk ik. Op onze kamer valt het mee omdat wij vrij donkere gordijnen hebben. Op Quinn zijn kamertje is het te licht denk ik. Ben moe ga zo naar mijn bedje. Oh we gaan waarschijnlijk naar Italie of Frankrijk. 1 weekje maar hoor. Dus ik wil dan liever vliegen dan met een baby op zwarte zaterdag op de route soleil zitten. trusten meisjes!
jee warm zeg op de kamertjes, hier gelukkig geen last,. de zon staat er sochtends op,. smiddags niet meer,. kleef boel he zo'n liga,.. ik doe het ook liever niet hoor,. bent langer bezig met schoonmaken dan dat hij ervan heeft gegeten,. en idd suiker! bah. pinquin,. snap heel goed wat je bedoelt hoor, dat ze nu weer eigen zijn,.. lijkt me ook heerlijk,..eindelijk weer leuke bhs aan! moet zeggen dat ik met die van 11 uur eraf meer moeite heb als die van 15,. raar,.. maar goed, zal ook ff wennen zijn,. en dan ook wel lekker,. geen gekolf meer,. de ochtend houden we in elk geval voorlopig aan als t lukt,. vind dat zo makkelijk,.. niet eerst naar beneden hoeven voor een fles!