September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nou dat was mijn idee ook over die airco paddy.

Lynn is hier ook uiteindelijk in slaap gevallen....werd ook wel tijd.
    Als je het bij Seán verder alles lichamelijk kan uitsluiten en hij poept weer lekker en zit verder ook overdag lekker in zijn velletje, dan kan je het eens uitproberen.

Haha dat scheermesje (ik heb er vanmorgen al mee onder de douche gestaan) Hij heeft zich niet geschoren vandaag, dus ik zal het morgen wel te horen krijgen :oops:

Leuk Pinguin met het vliegtuig. Wij gaan eind augustus 2 weken naar portugal...ook met het vliegtuig...spannend
    Ik hoop ook dat het afkoelt, op dit moment is het in de huiskamer koeler dan buiten :( Joh en dat in april

2. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hihi Chacha morgen gewoon ontkennen!

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Chacha: wat gaaf dat ze mama zegt :)
    Eslem was ook heel erg aan het kletsen in turkije maar nu we hier zijn eigenlijk niet echt..
    Wij hebben haar 'Allah' leren zeggen en dat zei ze dan ook hihi..maar nu zegt ze opeens niets meer..

Moslims hebben (meestal) geen hond ja omdat het niet toegestaan is om een hond in je huis te hebben ivm hygienische redenen. maar dat betekent niet dat je ook niet met een hond kan lopen of aanraken of whatever. Je kunt ook gewoon een hond in de tuin houden zolang hij maar niet in je huis komt.

Niek: eslem drinkt uit de normale tuit beker wel goed (de zachte tuit) maar die tuit beker van avent met die harde tuit vindt ze maar niets..ze bijt er alleen op.

Pinguin: we hebben inderdaad geen tuin. We wonen in een appartement en hebben alleen een balkonnetje.
    In Turkije kopen we eigenlijk bijna nooit wat voor eslem..ze hebben gewoon niets leuks..en speelgoed kun je al helemaal nergens vinden. Ik koop alles in Nederland..dus ik ga altijd helemaal los.

Sodeju 700 euro voor een raam..
    Dat is voor ons nog meer dan een maandsalaris hehe.. wat een dure grap zeg..pff

Eslem rolt trouwens alleen van buik naar rug..maar dan alleen omdat ze het NIET leuk vindt om op haar buik te liggen..vraag me af of ze ooit gaat kruipen op deze manier hehe..want ze wilt echt niet op haar buik liggen..

Vanavond opeens weer een huilende eslem toen ze naar bed ging (net als ik weer vertel dat alles goed gaat..en dit is dus steeds zo hehe)
    ze lag in haar winter slaapzak omdat ik geen andere mee heb genomen..ik wil haar niet zonder slaapzak te slapen leggen want ze is het zo gewend bang dat ze dan niet goed zal slapen..dus ik had haar alleen met een tshirtje en haar luier in die zak gelegd..huilen huilen..
    Daarna een rompertje met korte mouwtjes en geen zak..huilen huilen..
    Daarna rompertje met korte mouwtjes en in de zak ..huilen huilen..
    Ik weet echt niet wat er was...ze wou wel bij me op de schouder maar in bed ho maar..
    toen toch in bed geleg en een beetje omhelst..en toen ging ze wel slapen..
    Snap er niets van..
    Daarna werd ze half 10 weer wakker..
    haar neusje is weer verstopt..dus wellicht dat het daar aan ligt? geen idee..jeetje zou ze dan in die hitte door het windje weer kou hebben gevat ofzo..
    Hoop dat ik wel een relax nachtje krijg..maar ik vrees het ergste..

Of is het soms weer sprongetjes tijd? zal me niets verbazen..zodra alles weer super gaat hier is het altijd weer tijd voor een sprongetje haha..

maar goed..doet mevrouw morgen weer het zelfde kan ze huilen tot ze een ons weegt..
    laat me niet helemaal in de maling nemen..

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hallo!
    Zo, iedereen een leuke dag gehad zo te lezen :D
    Ik ga zo slapen.. lig al op mn bedje.... en mijn hand slaapt van het lezen met mijn hand onder mijn hoofd hihi.. dus het tikken voelt nu een beetje gek.. rare positie, op mn zij en dan tikken.. dom ook om in bed te computeren natuurlijk :(

Waarom mag de airco niet in de auto? Worden beebs er ziek van? Wij hadden gewoon de airco aan in de auto vandaag..

geen idee hoe warm het bij tijn in de kamer is, we hebben een super luxe babyfoon, maar de temp meter is kaduuk... :( van de week weer even terug hoor, mega duur ding en nu al kapot.
    Ik ga zo eens voelen hoe warm hij het heeft...

Tijn heeft zich heel erg goed vermaakt vanmiddag. Echt heel leuk om te zien dat hij toch best zich kan vermaken met zn twee nichten. Een nichtje is 9 mnd ouder en doet heel lief tegen Tijn. De ander is 9 en is heel zorgzaam. Leuk joh om ze zo te zien! Tijn heeft van half 4 tot half 9 niet geslapen en is in de auto pas weer in slaap gevallen... wowww... normaal lukt dat echt niet, maar hij had het zo naar zn zin dat hij gewoon vergat te mopperen. Want die Tijn is normaal echt wel een beetje een mopperkontje hoor..
    Heerlijk dagje, lekker gebarbecued. Nu ben ik echt moe en ga snel slapen.. oh eerst ff kijken of Tijn het niet te warm heeft

trusten iedereen!

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mijn naam is Haas....ik weet van niks :)

Mir, met airco kunnen ze volgens mij te snel afkoelen, maar volgens mij geldt dat alleen voor de kleintjes...
    En met de ramen open schijnt ook niet goed te zijn ivm tocht...
    en een hete auto is ook niet goed...
    Dus tja wat moet je dan?

Oh jouw babyfoon al kuren? Mijn supersonische staafmixer is doorgebrand. Aardlek eruit geschoten en hij doet ut niet meer :cry:
    Ik zei al tegen René dat dat ding heet werd, was normaal volgens hem :(
    Blijkt wel weer dat ie daar dus geen verstand van heeft ;)

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Gulay Lynn was ook aan het spoken vanavond. Ik dacht ook dat het aan de warmte lag. Zitten knooien met dekentjes, drinken gegeven en toen wilde ze helemaal niet meer slapen. Tja mijn eigen schuld.

Trouwens sprongetjestijd schijnt ten einde te zijn (rond de 30 weken)
    Maar met 34 weken beginnen we weer opnieuw. Heb toevallig vanavond het boek weer eens ingekeken.
    Ik weet alleen niet meer hoeveel weken Lynn nu is. Ezzie of Mir....jullie een idee?

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Goedemorgen 8)

Iedereen nog aan het slapen?

Ik heb 2 nieuwe filmpjes op mijn site, het bewijs dat Lynn MAMA zegt :D

8. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Even snel een antwoord terwijl ik wacht tot de koffie klaar is.
    Hier alles o.k.
    De bollenstreek was geweldig! Als je daar nog nooit geweest bent rond deze tijd is het echt een aanrader.
    Verder ben ik erg blij dat het zulk super weer is. Helaas heb ik ontzettend veel last van hooikoort dus hoest, nies en kriebel wat af.
    De medicijnen die ik ertegen heb werken helaas niet voldoende dus volgende week weer terug naar de huisarts.:(
    Bijlezen probeer ik later te doen.
    Narcissen

9. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

hihihi chacha, ze zegt echt mama. wat leuk :)

dimphy ging gister niet slapen. pas om half 11. ze is de hele avond op geweest.
    het zwemmen was weer erg leuk.

geniet allemaal van het prachtige weer.

byebye

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hihi wat een snoepje is Lynn toch :)

Leuke filmpjes chacha.

Hier een niet heel onrustige nacht maar wel een paar keer eruit gemoeten omdat Quinn op zijn buik was gedraaid. Hij slaapt tegenwoordig echt tot een uur of 7 maar dan vindt hij het ook wel genoeg geweest.

Hij ziet er zo cutiepatootie uit in zn korte broek en polo! :)

Ik ga maandag trouwens mn fiets bestellen.

Gulay kan me goed voorstellen dat je hier dan veel koopt. Lijkt me toch anders.

Ik ga eens proberenw akker te worden met een kop koffie.

fijne zondag meisjes

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    aaaahh chacha!
    soooo cuteeeeeeee!

wat een scheetje hihi..

ma maaaaa

Ik had het niet verwacht..maar heb een lekkere nacht gehad..eslem kwam om 11 uur voor de borst en heeft daarna tot kwart voor 7 geslapen masaAllah.

We gaan straks naar mijn tante die woont in bentveld vlakbij zandvoort en heeft een heerlijke grote duintuin hihi..dus we gaan daar lekker in het zonnetje vertoeven met eslem.

wat trekken jullie je kindjes aan met dit weer?
    Ik vind het zo moeilijk..

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik trek Quinn heel weinig aan Gulay.
    Gisteren een rompertje (korte mouw) en korte broek.
    Ik heb er nu een shirtje overheen maar als ik naar buiten ga trek ik dat misschien wel uit.

Lekker genieten bij je tante meis!

Zou wel willen dat ik wat dichter bij het strand woonde.

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik ben zo bang dat het windje toch nog iets te koud voor haar is zeg maar..ze had gister gewoon een shirtje met lange mouwtjes aan (heb ook niets bij me met korte mouw) en een lange broek..maar haar beentjes waren gewoon koud zeg maar..
    vind het zo moeilijk..

meesten van jullie wonen ook meer in de richtig van brabant enzo toch? is het daar ook vaak niet wat warmer..

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik woon in het oosten des lands. Maar inderdaad zal je richting de zee wel wat zeewind hebben.
    Heb je rompertjes met korte of lange mouwen?
    Anders zou ik dr alleen een rompertje met lange mouwen of een rompertje korte mouw met tshirtje aantrekken.

15. chacha wat leuk Lynn aan de klets! helemaal super!
    wij hebben ook de oral b stage 1 tandenborstel maar ik vond dus alleen de elmex tandpasta die is voor 0 tot 5 jaar zal wel goed zijn, het poetsen ging gisteren iets beter hopelijk blijft het zo!
    haha hier word de staafmixer ook warm vooral als je de turboknop te lang gebruikt maar hij doet het hier nog gelukkig! maar je hebt hem nog niet zo lang toch? ik zou zeker ermee terug gaan naar de winkel..

wow Pinguin 5 kilo kwijt!

Marline wat hebben jullie een lekkere verwennerij gehad met de pasen lekker hoor!
    zelf ook weer goed opknappen hoor.

Niek Kyan drinkt uit de tuitbeker maar steeds als hij daaruit heeft gedronken spuugt hij heel veel!
    hij is te gulzig en op de fles hebben wij weer een s-speen moeten doen want sinds wij de friso 2 comfort geven spuugt hij weer :confused: (zit minder jbpm in, had friso gemaild en die zeiden of zelf nog jbpm toevoegen! ja daar ben ik niet comfort voor gaan geven hè dan kunnen wij ook over gaan op standaard en de jpbm zelf gaan toevoegen want dat is het verschil tussen die voedingen!

Ezzie leuk hè dat proberen! en Marno lekker gegeten :D
    wij moeten volgende week donderdag weer naar het cb ben eens benieuwd wij zijn de laatste keer half feb geweest!

Gulay is ook moeilijk wat je de kleintjes aan moet doen!
    Kyan heeft inderdaad gisteren een romper en broek aangehad buiten en was warm zat! maar wij wonen in het zuiden en is het iets warmer!
    als je je gevoel volgt komt het helemaal goed.
    leuke dag vandaag!

Kyan heeft gisteren overdag eigenlijk helemaal niks geslapen en is pas rond 21.30 in slaap gevallen wel tot vanmorgen 6.30. (is ook behoorlijk warm op zijn kamertje en wij hebben de hele dag het rolluik dicht gehad)
    vanmorgen wilde hij ook niet slapen en Frank gaf Kyan net zijn fruit en jahoor meneertje vallen steeds de oogjes toe onder het happen :confused:
    haha en wij maar lachen!

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Eslem rolt sinds vandaag ook van rug naar buik! hehe..maar ze wilt vaak nog hulp van mijn vinger of hand of arm of iets anders waar ze zich aan kan 'op' trekken..hihi..

En ze ging vandaag schaterlachen toen ik haar kusjes op haar buik ging geven enzo..heel leuk!

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Poeh...ik wil geen echte hollander zijn en zeuren over het weer....maar wat een warmte. De achtertuin is net een sauna.
    Heb een tijdje met Lynn in de schaduw gezeten (zelfs onder het zonnescherm is het te warm). Maar Lynn wordt er toch wel jengelig van (en ik kan niet meer kleren uittrekken)

Dus zitten we binnen :rolleyes: Maar Lynn is vrolijk :D

Jiky ik heb dat ding idd nog niet zo lang, maar heb me rot gezocht naar de bon :( Ik zoek nog ff verder, maar ga zowiezo terug naar de winkel

Jiky volgens mij kan je ook JBPM door sapjes e.d. doen. Misschien een idee?

Gulay hier ook het oosten van het land....geen zuchtje wind.
    Lynn had vandaag een luchtig pakje aan zonder mouwen en zonder sokken. Uiteindelijk lag ze in de romper in de tuin.
    Maar met wandelen het pakje wel weer aan gedaan.

Vannacht hier ook een onrustig dametje gehad. Om 22 uur, 23 uur, half 1 en 1 uur. En toen gelukkig pas weer om half 8.

Pinguin een foto van je cutie in outfit? :D

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik werd trouwens belaagd door wespen in de tuin.....brrr ben zo bang voor die beesten.... :(

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Zal nog ff wat foto's maken Chacha.
    Ik heb ookv eel binnen gezeten vandaag.
    Ben op de fiets naar mijn moeder gegaan (is ziek) en na een minuut of 40 weer terug gefietst. Toen viel Quinn op de fiets in slaap :( Maar meneer had zijn stoere 8) op dus ik had het pas in de gaten toen zijn koppie erg ging hangen.
    1 hand aan het stuur en 1 hand om zijn koppie te ondersteunen langzaam doorgefietst.
    Gelukkig waren we bijna thuis dus dat scheelt. Ik heb hem bij thuiskomst in de box gelegd en daar heeft hij 3 uur liggen slapen!
    Ik heb ook lekker liggen doezelen op de bank.
    In de huiskamer is het een graad of 20/21 dus goed te doen.

Ik ga nu gauw Quinn een flesje geven en daarna richting Deventer. Steven wordt daar gedropt na zijn Golfweekendje.

Oh ja Quinn heeft vandaag meerdere malen teruggerold van buik naar rug! \:D/ Het werd ook wel tijd :)

tot later!
    xxx

Pinguin

20. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Het lijkt wel zomer zeg! Nu geniet ik er wel van, toen ik zwanger was niet, haha!

Chacha; wat een leuke filpjes zeg! Ze zegt het echt hoor!
    Getver; wespen! Moet ik ook niks van hebben hoor.

Narcissen; balen dat je zo'n last van hooikoorts hebt. M'n man heeft het ook en is nu doorgestuurd nar de allergoloog.

Pinguin; lekker genoten van je cutiepatootie-kindje vandaag? :)
    Welke fiets ga je ook alweer nemen? Ik wil er ook 1; ga binnenkort eens kijken.
    Ik heb een soort rol die je aan het fietstoeltje vast kan maken. Daar valt het hoofdje dan op als je kindje in slaap valt. Nog niet geprobeerd, wnat ik heb nog niet met Nikki gefietst, maar misschien een idee?
    Grappig, Nikki is vandaag ook ineens veel aan het terugrollen!

Gulay; nikki heeft vandaag een jurkje zonder mouwen aangehad metr een romperte met lange mouwen eronder. Lekker in haar blote beentjes met sokjes. Rompertje met korte mouwtjes had achteraf ook nog wel gekund, maar ik vind het zo moeilijk in te schatten.
    Leuk he, dat schaterlachen?!

Jiky; lekker advies van de friso :(
    Kyan heeft het lang volgehouden gisteren :confused:

Wij hebben een gezonde dag gehad; bittergarnituur, ijs en kibbeling :(
    Een roseetje kan er nu ook nog wel bij!

Deel Deze Pagina