Huh Geer en Goor? Wie zijn dat ? Pinguin welke zonnebrandcreme gebruik je? Je hebt er namelijk ook eentje speciaal voor eczeemhuidjes. Ben alleen even de naam vergeten maar die gebruik ik voor Tim en is perfect. Nou ik ga naar mijn laatste skiles. Beetje raar hoor. Zit hier te puffen met m'n skibroek aan en ga zo naar -5. Geen wonder dat ik al ruim een week verkouden ben en blijf.. Tot later.
Kira ik gebruik die van Avene en die is niet in NL verkrijgbaar. Welke heb jij? Ben wel geinteresseerd want mijn manneke jeukt alweer behoorlijk. Veel plezier op skiles!
deze week komen ze filmen,.. ik spring wel ff door het beeld,. hihi als ik de uitzending datum weet laat ik dat weten hoor! ik gebruik roc voor babies zonnenbrand,. scheen goed te zijn voor gevoelige huidjes,.. en idd hij reageert er goed op,.. smeert alleen niet super uit,.
Geer en Goor....Geweldig...stelletje mutsen...ik moet altijd erg om ze lachen. Jeee Niek wat een verhaal Wat erg dat er zoiets kan gebeuren. Hoe is het met je collega? Kan me voorstellen dat ze helemaal over haar toeren is. Pff wat mensen allemaal wel niet kunnen doen in een wanhopige bui Zo Lynn is verwend. Lieve Oma. Juud niet te bruin worden hoor...dan steken we zo af op 2 mei...net duo penotti. Sengers ken ik niet, hebben ze een internetsite...ga ik ff kijken of er iets in de buurt zit. En hier hetzelfde verhaal...maar maatje 68 zit wel goed in de lengte maar ook te wijd. Mir straks is Tijn zo dol op het andere eten dat hij niet meer aan die fles denkt....oude snoeperd Mir heb je huis schoon en gestudeerd? Wel erg ambitieus hoor voor een maandag. En reusje Tijn Gewoon proberen hoor die autostoel...Tijn kan goed zitten, is waarschijnlijk al boven de 9 kilo en de mc is gewoon te klein. Ben benieuwd wat hij er van vindt. Blupje Nikki aan het hoesten. Lynn had een grote gele slijmerige snot uit haar neus...niet eerder gezien....de vorige keren dat ze verkouden was was het waterig of wit....nu echt zo'n kindjessnotneus. Volgens mij heerst het gewoon hoor...heeft niks met kou te maken. Mamsie wat lekker een nieuwe fiets Oooh Pinguin beroerd? Wat vervelend en helemaal als het zo warm is...dan voel je je nog lamlendiger Blupje ik heb gelezen dat een reactie op eten zelfs 2 dagen later nog kan komen...daarom adviseren ze ook iets 3 dagen achter elkaar te geven. Het lijkt mij wel duidelijk. Twijfel je nog omdat het nu minder erg was? Misschien komt dat omdat je het een aantal dagen niet hebt gegeven? Misschien dat als je het morgen weer geeft, het nog erger wordt. Als ik jou was, zou ik gewoon eens naar het inloopsspreekuur van het CB gaan en overleggen. Welke ingredienten zitten er nog meer in die smeerkaas? Als het verder niks aparts is, is het de koemelk. En dan toch eens andere melk proberen.... Pfff paddy een skipak...moet er echt niet aan denken. Maar veel plezier in ieder geval. Hoe is het met Seán? Ezzie heb je nog dapper gefietst vandaag? Ik ben zo duf als een konijn vandaag....het zal het weer wel zijn, echt een loom temperatuurtje. Verder geen nieuws....alleen dat we de 3 flessen morgen weer gaan proberen....iemand tips voor een geslaagde dag? Smijt nog maar een keer met jullie schema's
Hier de mijne chacha: 08.00 - 150/5 10.00- 200 gr fruit 13.00/13.30- 180/6 16.00/17.00 200 gr groente 19.00/19.30- 150/5 voel me inderdaad beroerd eng a zo mn bedje in. Quinn lag net al weer op zijn buikje te slapen. Als hij zou kunnen terugdraaien zou ik me prettiger voelen denk ik. Nou ja goed zou kunnen terugdraaien. Ben benieuwd hoe dat wrodt met Geer & Goor op een kdv. Heb je ooit de eerstre aflevering op die boerderij gezien waar ze steeds ksssttt tegen die kindjes zeiden? Chacha succes voor morgen.En als het niet lukt is Lynn er misschien nog wel niet aan toe. trusten pinguin
Hihi ja dat wordt wat! Thnx Pinguin! Ik ga het gewoon proberen...qua inhoud drinkt ze gewoon 3 flessen alleen qua aantal zit ze op 4 SLaap lekker Pinguin, rust lekker uit en wordt snel weer beter!
hoi! Ik smijt ook even met mn schema! 7.30 fles 180/6 met 4 schepjes bambix 11.30 boterham en daarna fles 180/6 15.00 / 15.30 fruithapje 17.30 / 18.00 uur groente 19.00/ 19.30 fles 180/6 met 4 schepjes bambix Zo joh wat een vreetschema door die boterham er nu bij lijkt het heel veel wat kindjes eten of niet dan? Welke fles gaat er zometeen als eerste af dan? als ze naar 2 flessen gaan? We hebben nog even voor de zekerheid gecheckt of Tijn echt met zn hoofdje erboven kwam. Dat was niet helemaal zo, maar het gaat met name om de breedte van de maxicosi. Wij hebben er eentje van 10 jaar oud en die zijn echt niet comfortabel meer als ze zo groot zijn. Hij zit er nu echt werkelijk als een rolmops in.. hihi.. we hebben Tijn er even in gezet en er met zn tweetjes voor gestaan.. kan het nog? of kan het niet? Tijn keek ons aan joh haha.. en was zo verontwaardigd dat hij het op een brullen zette... dus... het autostoeltje maar geprobeerd Werkelijk waar geweldig dat hij het vond! Maar... niet slapen in dat ding hoor we gingen om 20 uur weg bij mijn schoonouders en hij heeft de hele terugweg niet geslapen terwijl hij totallos was.. normaal gesproken is hij zo vertrokken. Hij kan nu veel meer zien... Leuk Ezzie! Wel ff laten weten wanneer precies he! Ik ga dan zeker kijken Krijgen jullie van te voren te horen wat ze precies gaan doen? He Pinguin beterschap meid! Hopelijk slaap je vannacht wel lekker en ben je morgen weer een beetje opgeknapt. Leuk mamsie dat je zo'n mama-fiets hebt! Ik zit er ook elke keer wel aan te denken. Ik hou erg van fietsen en dan is misschien zo'n fiets die jij hebt echt wel wat voor lange stukken.. maar ja .. ik moet eerst ook maar eens zien of Tijn het wel leuk vindt zo voor op de fiets. En daarbij heb ik ook best een nieuwe fiets nog.. Pinguin ga jij de fiets trouwens kopen? Of had je dat al gezegd? Ik durf nog niet met Tijn op de fiets... hmm.. hihi.. ik moet trouwens eerst zo'n fietszitje kopen eigenlijk... ben wel benieuwd, we gaan er binnenkort maar eentje halen. Ja blupje... wel uitslag van de smeerkaas... ik snap dat je twijfelt nog... maar misschien is het ook wel een goed plan om eens met de voeding te experimenteren. Eens HA voeding gebruiken en dan weer andere, kijken hoe het met het spugen gaat.. misschien houdt het toch allemaal wel verband met elkaar? ik ga zo slapen.... moe joh.. gisteren was het erg laat.. nou ik lijk wel een oud wijf zeg... nu trek ik het al niet meer... Kira hoe was de skiles? gaat ie goed?
hoi hoi, Niek: jeetje wat een naar verhaal..bah. ezzie: ken het programma niet hehe..maar wel leuk! Mij hadden ze de vorige keer op schiphol voor dat schiphol programma gevraagd (geen idee hoe het heet) want mijn verhaal was wel interessant (mijn opa en oma hadden stiekem zitten vertellen hoe het allemaal zat - ik dacht dat het vrouwtje een enquete hield haha) nou amehoela haha..ik houd absoluut niet van dat soort dingen hihi. vreemd een allergische reactie op smeerkaas? Eslem eet ook smeerkaas en ze heeft nergens last van gelukkig Ik moet zeggen dat mijn dametje wel erg goed eet hoor. Ze had vannochtend een driekwart boterham op..smiddags krijgt ze dan fruit..en savonds eet ze een flinke avond maaltijd hoor..toch zeker wel een flesje van 100 a 125 cc vol! Wat een vreetzak he Vanavond had mijn moeder andijvie en aardappel klaar gemaakt haha jammie (ik lus dat absoluut! niet) Daarna heeft ze om 7 uur nog lekker aan de borst geslurpt en toen is ze lekker gaan slapen..nog wel een gehoord omhalf 9 ofzo geloof ik..maar nu slaapt ze lief.. Ik ben zo blij met mijn meisje haha..ze is echt veranderd..zo'n heerlijk kindje..we waren gister bij mijn oom en tante op visite..en ze heeft heerlijk in haar stoeltje in de tuin zitten spelen..geen kind aan joh. Ze vindt het bij iedereen gezellig.maar kijkt vreemden wel heel doordringend aan hehe en ze kijkt dan heel sagerijnig. Maar goed eenkennig is ze gelukkig niet! Mijn moeder en ik natuurlijk zijn haar voorkeurspersonen hier thuis..we krijgen geregeld een dikke knuffel van haar..ze pakt dan met beide handjes je gezicht vast en gaat je kussen/bijten haha.. Zo lief! ze wordt zo groot joh..ik merk ook dat ze soms op schoot een beetje zo half staat zit zeg maar met haar buik en gezicht naar me toe en dan omhelst ze me lekker of ze kroopt gewoon lekker tegen me aan.. mijn kleine scheetje ze maakt steeds grappigere geluidjes en zegt mam maar nog geen mama..hehe. Wat ze ook doet is een soort bellen blazen of 'toeteren' (geen idee hoe ik het moet noemen) met haar mondje..vooral als ze eten in haar mond heeft vindt ze dat heel geinig..en dan kijken of iedereen lacht..maar ik verbied de mensen eromheen te lachen anders blijft ze doorgaan.. heeft ze niets in haar mond is het uiteraard grappig haha.. Ik heb een aantal leuke fotos maar ze moeten verkleind worden heh vind dat zo'n gedoe..zal later even kijken.. Nouja genoeg trots geklets over mijn kindje hehe..zal jullie niet teveel vervelen fijne avond!
over de bambix..ik had ernaar gekeken in de winkel..maar op het pak staat dat kindjes het pas vanaf 1 jaar mogen? Hoe zit dat nou?
hoi, wat GAAF ezzie. paddykira, skieen ja dat is wel raar. 30 graden en dan skieen. niek, ja heeft ze wel nodig, een stukje choco. jeetje ze is nooit zo chagie geweest. als je ze aankijkt, staat ze al te grommen. andere honden snauwt ze af.ppppffff, wist niet dat een hond er zo last van kon hebben. ga nog even tv kijken. byebye
je hebt van verschillende leeftijden pap, gulay ons schema is nu zo: 7:00-7:30 180/6 met 4 schepjes pap 10:00 fruithap en sap 12:00-12:30 180/6 en een broodje 15:00 liga en sap 17:30 groentehap 19:30 210/7 met 4 schepjes nutrix eten jullie kinderen al een heel broodje?
Tijn eet bijna een hele boterham. ik laat een paar stukjes staan omdat het mij dan te lang duurt... maar als ik nog door zou gaan gaat alles op. daarna krijgt hij een fles. Gulay, je moet Bambix groeipap kopen. Het is een blauw met wit pak en er staat op vanaf 7 maand (in een rondje) Je hebt verschillende soorten pap inderdaad, er staat altijd bij vanaf hoeveel maanden het kan. Je kunet het gewoon bij de Appie halen! Het is ook niet duur, 78 cent geloof ik, dus je kunt er even heel wat inslaan! Lekker dat Eslem het zo goed doet! Wat een knuffeltje zeg.. schattig he! Heerlijk.. dan smelt je toch of niet dan? ben benieuwd naar de foto's trouwens!
Ja eslem ook bijna een hele boterham.. Oh gewoon die groeipap..ja daar had ik naar gekeken..maar dat wordt niet met water aangemaak (of bijv. gewone melk) maar met flesvoeding en ja dat heb ik nooit in huis joh dat is peperduur.. Ik zal eens wat fotos verkleinen eerdaags.. Bah zaterdag alweer naar huis hihi..zie tegen de reis op..maar het weer bij ons is wel lekkerder dan dat het hier zal zijn eind deze week. maar over 11 weekjes kom ik weer naar nederland
oh haha.. moeten we over 11 weekjes maar weer een meeting doen kan jij er ook bij zijn! Ja.. dan is die bambix misschien niet zo'n goed plan, tenzij je elke avond 180cc kolft ofzo.. maar ja.. daar zit je ook niet op te wachten he...
hehe dankje.. Omdat ik geen hoedjes of iets had meegenomen hadden we maar een zakdoek om haar hoofdje gebonden haha.. Ze leek net een zo'n gangster..