September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    haha.. Tijn had vandaag ook even een theedoek op zn hoofd bij gebrek aan beter.. hij leek net een meisje hihi... :) Theedoek was tot Bart's ergenis (haha) ook nog geel met rose 8)

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    oja potverdrie...... ik zou vroeg naar bed gaan he... :rolleyes: tja.. chacha is er niet om me een schop te verkopen... ;)
    duss.. schop ik mezelf dit keer maar...
    Trusten! tot morgen!

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Mir: ik heb je filmpje van Tijn gezien..
    wat een scheetje..
    echt een jochie he haha..
    Eslem maakt ook van die zelfde geluidjes..vooral dat 'blazen' met de mond haha..

maar zijn 'schreeuwen' is echt op zijn jongens stijl hoor hihi..

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    gulay: leuke foto's! zo'n lief snoetje ;)

we kunnen over 11 weken weer een meeting doen, gezellig toch!

ga nu ook echt slapen, moet morgen om 8 uur beginnen, maar Stefan heeft de middag, dus die mag haar fles geven, trusten...

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    ben er nog wel hoor, maar 10 dingen tegelijk aan het doen :(

Maar ga nu mijn bedje in....morgen cb 15 uur (heb al 3x gecheckt)

Bedankt voor de schema's! Morgen reageer ik weer....ik ben echt sloom

Trusten allemaal

Oja Mir zal je niet eens je bedje opzoeken? (ik help je maar ff herinneren ;) )

6. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Wat een geklets weer hier gisteravond!

Ook even mijn schema: (de tijden zijn soms anders hoor)
    7.00: fles 200 ml, die ze bijna nooit leegdrinkt
    9.30: fruit, meestal eet ze zo'n 75 á 100 gram
    12.00: 3/4 boterham+100 ml melk
    15.30: 100 ml melk
    17.30: groente
    19.00: 200 ml melk
    Ze drinkt dus nog 3 flessen, maar ik verdeel het over 4x

Gulay; Nikki geeft ook van die lieve kusjes! Soms kan ze best hardhandig zijn, haha!
    Lekker dat het zo goed gaat met Eslem!

Mir; fijn dat Tijn het prachtig vin din z'n autostoel! Ben alleen benieuwd wat hij doet als hij in slaap valt. Bij Nikki valt haar hoofdje dan helemaal naar voren nl en dat vind ik er zo 'eng' uitzien.
    Ik geef al HA voeding vanaf de geboorte. Omdat Marco astma heeft en allergieën. Nu ik dit zo lees, snap ik eigenlijk niet waarom ze altijd doen alsof ik me aanstel als ik eens een keertje met iets naar de dokter ga. We hebben toch reden genoeg om een allergie te vermoeden lijkt me zo!
    Ik zou eigenlijk eens gewone voeding moeten proberen, maar dat durf ik niet.

Chacha; weer wat fitter? Niet vergeten 15 uur cb! ;)
    Ben benieuwd of het gaat lukken met 3 flessen!

Pinguin; hoe gaat het met je?

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    goedemorgen :D

Heej Juud, wat hoor ik nu.. de Helmonders hebben lak aan sirenes? iedereen zat zekers veel te lekker op het terrasje. 8)

Blupje, dat moet je écht niet denken hoor, dat je lastig bent of zeurt. Stel je voor er is een keer wel wat aan de hand en je denkt.. ik bel maar niet want ik zeur toch... dan kan je je zelf wel voor je kop slaan. Ik ken het gevoel wel, maar toch gewoon doen hoor.
    Zou je zeker willen weten of Nikki reageert op koemelk? Dan zou ik zeker eens iets experimenteren... maar als ze er verder geen last van heeft en er in de toekomst geen last van zal krijgen dan is het misschien niet zo nodig en gaat het zelf over.. meestal groeien ze er toch overheen?

Hier een K nacht... :( Tijn is super verkouden en werd wel 4 keer wakker.... wat een gesnotter zeg.. erg sneu.. Misschien heb ik hem van de week toch te koud aangekleed en heeft hij toch even op de toch gelegen.

Ik ben trouwens ook benieuwd hoe Tijn slaapt in dat autostoeltje. Ik vind het ook eng. Vandaar dat ik zo lang mogelijk die maxicosi heb gebruikt.. maar nu denk ik dat dat niet meer veilig is, dus we moeten wel.. Maar dat ding heeft een ligstand.. het ligt niet echt zoals de maxicosi, maar Tijn ligt wel achterover. Ik hoop idd ook niet dat zn hoofdje naar voren valt.. we zullen zien... Maar tot nu toe vindt hij het veel te interessant om te kijken en gaat niet slapen.. (is ook wel irritant trouwens)

ik ben moe.. maar moet maar eens aan de slag. Ik hoop dat Tijn zo wel even wil slapen!

tot later meiden!

succes op het cb Chacha!
    wie moeten er ook al weer nog meer deze week?

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik heb nog niet alles gelezen. Zijn mijn kelder aan het uitruimen. Heb weer een muis. GVD.

Maar ik las dat iemand vroeg of een navelbreuk zeer deed. Lynn heeft een navelbreuk gehad en doet geen pijn.

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hier ook een pittige nacht. Ten eerste omdat ik zelf zo beroerd ben, ten tweede omdat Quinn weer zo'n jeuk heeft.
    Vanwege de warmte trek ik zn krabpakje niet aan en dat betekent dat ik hem ook niet kan insmeren.
    Vanacht alsnog aan het smeren geweest en toch maar zijn krabpakje aangetrokken.

Mijn stem is volledig weg nu. Vandaag lekker rustig aan doen en naar bed als Quinn ook naar bed gaat. Morgen is Steven de hele dag thuis, dus dan kan ik wat langer slapen.

Mir ik ga de fiets nog bestellen. Zit nog te twijfelen over de kleur.
    Ik ga wel voor de 7 versnellingenfiets trouwens.

Gulay geweldige foto's van Eslem. Wat een prachtig dametje!

Chacha succes bij het cb.
    Ik ga mn mannetje verschonen meien.

fijne dag!

10. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Mir; het schijnt dat kindjes idd snel over de KMA heengroeien. En Nikki is ook gewoon vrolijk enzo.
    Maar ik wil nu wel graag zeker weten óf ze het heeft of niet, zodat ik er rekening mee kan houden.
    Die ligstand van de stoel is nog vrij rechtop vind ik, maar ze gana er denk ik vanuitdat kindjes ook steeds minder slapen, dus in de auto ook meestal wakker zijn.
    Balen dat je niet lekker geslapen hebt.

Juudje; getver een muis!

Pinguin; arme jullie! Hopelijk kun je straks nog lekker even slapen!

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik ben nog niet echt vlot :( Niet ziek ofzo....ik denk dat ik het zuidelijke tempo te pakken heb....moet ook maar aan siësta doen ofzo ;)

Tijn ook verkouden? Lynn ook!
    Neusje verstopt en hoesten. Zullen we dan met z'n allen onze kindjes te koud hebben gekleed? ;) Ik hou het toch maar op een virusje :D

Blupje je gebruikt de gewone HA-voeding toch?
    Die is preventief. Ik gebruik de intensieve friso HA (van Nutrilon pepti)
    Die is behandelend en is sterker voorbewerkt. Misschien kun je eens zo sterk voorbewerkte voeding uitproberen en dan kan kijken of Nikki nog zo spuugt (en dan geen JBPM er in doen)

Pinguin wat beroerd dat je zo'n nare nacht hebt gehad. Vandaag ff goed de ramen open zodat het afkoelt en dan kan QUinn lekker zijn krabpakje weer aan.

Mir ik kan me voorstellen dat je het eng vindt met dat autostoeltje. Lynn sliep gister in de MC en haar hoofdje rolde met elke bocht mee...dat vond ik er al niet prettig uit zien.

Juud gets weer een muis :(

Nou ik ga maar eens op bonnen jacht...die moet toch ergens liggen en ik wil gewoon een nieuwe staafmixer

12. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

beterschap pinguin.

wat een mooi dametje, gulay. mooie ogen.

iiieeee een MUIS :) ;) zo vervelend als ze in je huis lopen.
    ben er niet bang voor. we hebben thuis veel muizen. als voer voor de dieren, van mijn broer.
    dan wen je wel aan ze.

dimphy moet donderdag naar het cb.

beterschap voor alle verkouden kindjes.

nu ga ik echt wat doen in huis...................

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ieuwww weer een muis juud? Wat zijn ze nu aan het doen bij je? Muizevallen zetten? Vriendinnetje van mij woont in een heel oud huis en had ook last van 1 muis (maar volgens mij..waar er 1 zit.. zitten er meer... :( ) Ze heeft toen heel stoer toch maar vallen gezet en er chocola op gedaan.. ja hoor er kwam een muis op af.. en toen heeft ze óók nog heel stoer dat muizelijkje weggehaald en weggegooid ieeuwwwwww :confused: ben benieuwd wanneer ze weer op muizenjacht moet...

Lynn ook verkouden? Balen he.. Slaapt ze er ook zo slecht van? Tijn is nu al weer 2 keer pruttelend wakker geworden en elke keer als ik naar hem toe ga en hem een knuffeltje geef gaan zn oogjes weer dicht en slaapt hij weer.. hoop dat hij nu even een rukje maakt. Vannacht wilde hij niet meer liggen dus heb ik een tijd met hem gesjouwd en heeft hij op de arm geslapen ..dat wil ik echt nog niet nog een nacht... dus flink neussprayen maar en de luuf weer uit de kast...

Blup, kan me voorstellen dat je nu wel wilt weten of het nu wel of geen kma is. Misschien moet je idd de Pepti eens proberen, kijken wat er gebeurt?

Bonnenjacht haha...heb je de bon al gevonden? ik ken het... ik heb me ook een rotje gezocht naar de bon van onze babyfoon.. eindelijk gevonden in de eh... rommel-la (zo noemen we die.. hij valt bijna uit elkaar en je vindt er de gekste rotzooi..) maar we zijn er nog niet langs geweest..

Wat sneu voor Quinn :( idd met die warmte kan je je manneke niet zo'n warm krabpakje aantrekken... maar ja... dat is dus ook niets... Hoe is het nu met Quinn?
    En voor jou heel veel beterschap! Ik hoop dat je snel weer opknapt! En dat je snel op je nieuwe fiets kunt rondtoeren! Wowww 7 versnellingen.. luxe hoor!

ik ga nu snel douchen voordat tijntje weer wakker wordt

fijne dag iedereen!

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn is vannacht een aantal keren wakker geweest, maar ze is verder goed te pas. Dus ik hoop dat het hier bij blijft.
    Ze blaast nu elke keer door haar neus....en dan hoor je dat snot op en neer gaan :pale:

Tijn weer aan de neusspray...die wordt ook zo langzamerhand een vaste afnemer he? Nou het kan geen kwaad hoor en het helpt goed.
    Lynn gebruikt het ook behoorlijk veel.
    Ik ga vandaag maar eens uien halen.

Ik ben nog niet op zoek geweest naar de bon :oops: ben weer met mijn verslaving bezig
    Zou je fruit ook eerst kunnen koken en dan prakken?
    heb geen fruitpotjes meer staan.

Douche ze Mir...ik hoop dat je ff lekker rustig kan douchen

15. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Jee, wat een schok Niek! Heel veel sterkte. Wat ongeloofelijk dat iemand zoiets doet...
    En tjs..smeerkaas.. wat leuk dat Deborah dat lekker vindt! Ik zal met Helena ook eens gaan testen met brood.

Voor Nikki is die smeerkaas maar lastig hoor. Misschien een paar dagen achter elkaar smeerkaas geven en er dan weer een hele poos mee stoppen?

Ezzie, geweldig zeg Geer en Goor. In hun shows vind ik ze zooo flauw maar moet soms wel erg om ze lachen. Ben benieuwd hoe ze in het echt zijn.

Ik hoop wel dat er niet meer kindjes verkouden zijn geworden. Of dat door het weer komt tsja...dat weet je nooit. Het was heerlijk. Helena heeft in haar romper op een kleed onder de parasol gelegen.

Ons schema is trouwens wel wat anders
    7.00 bv (en weer slapen)
    9.30 fruit met liga, soepstengel of rijstwafel
    11.30 bv (en weer slapen)
    14.30 bv
    17.00 groenten
    18.30 bv
    22.00 bv

Dus ze drinkt nog vijf keer bij me. De laatste is op mijn verzoek. Ben bang dat ze anders s nachts wakker wordt. Durf eigenlijk niet te stoppen ermee. Ze drinkt dan ook nog erg veel namelijk.

Verder heeft Helena ontdekt dat ze in haar bed ook best op haar buik kan tijgeren... grrr. Slapen ho maar dan.
    En het ochtendslaapje na de eerste keer drinken wordt ook steeds korter. Nu ligt ze, na een poos tijgeren, toch weer te slapen. Heb haar nog even laten drinken en toen weer terug gelegd.

Vanmorgen kreeg ik een sms van een goede vriendin.. Ze heeft een dochtertje gekregen! Nu nog kiezen uit al die leuke cadeau-ideeen van jullie!

Mir, lukt het een beetje met je verslagen? Zou wel fijn zijn voor je als ze af waren he..Zet m op. Dat Tijn maar goed mag meewerken..en dus lekker mag gaan slapen! Zou toch moeten kunnen na zo'n K..nacht!

Gulay, wat een meid zeg die Eslem! Wauw.. Leuke foto's! Wat kijkt ze wijs van zich af zeg! Kan me voorstellen dat ze het je af en toe flink moeilijk maakt.
    Zaterdag alweer naar huis. Hopenlijk verloopt de reis weer voorspoedig voor je. Dat wordt slepen met al die leuke dingetjes die je hebt gekocht!

Enn..Juud.. Muis gevonden? Vervelend hoor! Die vreten alles op en aan. Keutels overal brrrr

Pinguin.. raar hoor zonder stem! Dat het maar niet zo lang mag duren en je snel weer beter bent!

Chacha, en..bon gevonden?

Nou, Helena ligt nog te slapen....
    Gelukkig heb ik wat minder last van hooikoorts. Wel elke morgen dichte oren. Straks maar weer even een nieuwe lading pillen halen.
    Met mij persoonlijk gaat het gelukkig al weer wat beter. Ik moet wel heel erg mijn best doen om alles gestructureerd aan te pakken. Dat geeft meer rust. Dus als ik een klusje begin (bijvoorbeeld planten watergeven) dat eerst helemaal afmaken voor ik met iets anders begin.
    Als ik dat niet doe ben ik aan het eind van de dag met 10 dingen tegelijk bezig en raak ik totaal in de stressss.
    Het mooie weer zorgt er ook zeker voor dat alles beter is! Rose'tje, barbeque, fikkie in de tuin. Heerlijk. Afgelopen weekend hakte het ene glaasje rose er zo lekker in dat ik maar gekolft heb ipv live gevoed en de opbrengst door de afvoer heb gemikt.. en nog een glaasje gedronken heb! mmmmmm

Goed, het is heen heel verhaal geworden.. Ha, ha, hebben jullie ook veel bij te lezen.
    Ik ga nog een bakkie koffie maken.
    Mir..al gedouched?

16. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Fruit koken kan hoor chacha! Doe ik altijd met appel, omdat ik het anders te hard vind. Ff in de magnetron kan ook, wordt het ook zacht van.
    Je kunt een appel ook fijn raspen en dan nog een beetje prakken; hoef je het niet eerst te koken.

Al die verkouden kindjes! Nikki is ook aan het hoesten. Dan ga je gelijk weer zo twijfelen of je ze niet toch te koud hebt aangekleed.

Ik kan inderdaad eens pepti of intensief uitproberen.

In de smeerkaas zit: kaas, water, weipoeder, melkeiwitten, smeltzouten, calciumfosfaat.
    Vrijwle alleen zuivel en melkachtige digen dus.

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Meiden ik las hier op de site dat Prenatal van donderdag t/m zondag mammamazzeldagen heeft. Dit houdt in dat je 20% korting krijgt behalve op stokke & bugaboo.
    Maar voor de aanschaf van een autostoel of kinderstoel zijn dit leuke acties. Scheelt toch behoorlijk wat in de portomonee.

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Haha, ja Mir, schijt aan de sirene. Hahaha. Jean zat op de wc toen ie hem hoorde. Dan moet je eigenlijk ramen en deuren sluiten en tv aanzetten. Haha. In de telegraaf stond een foto van een grote donkere wolk en er zaten gewoon 3 mensen te vissen. Bleven gewoon zitten. Haha. Oeps. Sorry burgemeester.

Ja weer een muis. Gisteren lekker borrelnootjes, maar zakjes was dus leeg.

Lynn dr neusje zit ook dicht.

Ik vergeet iets heel belangrijks te vertellen. LYNN ROLT. Had ze gisteren in de box gelegd en toen ik beneden kwam lag ze op haar buik. Nu leg ik haar iedere keer op dr rug en dan rolt ze naar dr buik. Eindelijk.

En niek? Al weer iets gehoord?
    Hoe is het met de smeerkaas?
    Eten alle kindjes inmiddels brood?
    Lynn dr schema:
    8.00 180/6
    9.30 fruit
    12.30 180/6
    14.00 liga + water
    16.00 potje groente
    19.00 180/6

Lynn wil geen brood. Of willen wel, maar ze slikt het niet door. Laatst dacht ik de hele tijd dat ze dr mondje leeg had, dus weer nieuw stukje erin. Na een paar stukjes kwam er een grote bal brood uit dr wang. Hamstertje.

Ow Geer en Goor.....enig. Heb er geen kracht meer voor. Die zijn zo leuk. Om te gieren. Hahahaha

Narcissen, Lynn heeft ook 2 dqagen in dr romper gelegen. Lekker.
    Lynn ging eerst altijd na de eerste fles terug naar bed, nu niet meer. Laat haar een uurtje/ andaerhalf uur beneden en dan weer naar bed. Slaapt ze nog zeker anderhalf uur.

Oh telefoon. Moet naar Jean. Schrijf later meer.
    ciao

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik kan de bon echt nergens weer vinden :(
    Blokker gebeld...willen niet helpen. Philips gebeld...eerst een verhaal van 5 minuten dat ik de bon niet weg moest gooien...Ja maar meneer ik heb m niet weggegooid, ik ben m gewoon kwijt....Dan moet u een vast plekje daarvoor vinden....ja die heb ik normaal wel....(mijn portemee, tas, rommella ....) Hmmm volgens mij dacht ie echt dat ie een warrige muts aan de foon had :)

Nou ja goed ik krijg toch een nieuwe, maar dan over 3 weken. Joepie!

Blupje bedankt voor de tip! Heb gekookt en geraspt en dat ging goed.
    En het zijn idd allemaal melkproducten in die kaas.

narcissen ik ben ook niet zo'n gestructureerd typje. Helaas...Was ik altijd wel, maar heb gewoon te weinig tijd en wil alles zo snel mogelijk doen.
    Hoe heet het dochtertje vanje vriendin?

Pinguin thnx voor de tip. De tripatrap stoel is van Stokke toch? Dan heb ik waarschijnlijk pech gehad.

Lynn heeft hier ook in d'r romper gelegen de afgelopen dagen.
    Juudje hier ook nog geen brood gedaan. Van de dietiste mag het pas met 8 maanden. Maar ik ga het wel eerder proberen hoor.

Pinguin heeft Quinn al brood gehad?

Wat cool dat Lynn rolt! Nu vol blijven houden meisje en niet opeens weer lui worden.

Lynn wil ook niet slapen na haar 1e fles. Ze is wakker gebleven en er om half 11 na haar fruithap in gegaan. Direct gaan slapen en slaapt nu nog steeds. Dat betekent wel dat ze vanmiddag er ook weer later in gaat. Niet zo handig gepland als ik om 15 uur op het cb moet zijn, nou ja ze is weinig slaap gewend :D en dan krijst ze de boel maar bij elkaar op het cb (doet ze toch altijd)

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Bedoel bord pap

Deel Deze Pagina