hoi hoi! Ik heb mijn gesprekje gehad vanmorgen en even de planning doorgenomen. Nou.... 29 juni heb ik een feestje want dan ga ik mijn diploma ophalen Dat wordt dus even flink hard werken... 8 juni moet ik alles afhebben en moet alles goedgekeurd zijn. 18 juni mijn eindgesprek..... en dan is alles klaar... dit betekent.. dat ik niet meer kan gaan lummelen, maar heel hard aan de slag moet! Ik doe Tijn een paar dagen uit logeren over een paar weken zodat ik hard aan de slag kan. En als het nodig is moet hij nog een paar keer uit logeren. Ik WIL gewoon echt die K studie af! Dat moest ik ff kwijt... Haha.. aandachtorgeltje die Lynn... weet hoe ze je moet bespelen.. ze maakt gewoon een afweging.. als ik gewoon enge kokgeluiden ga maken komt mn moeder toch wel, als ik gewoon ga jammeren.. dan komt dat niet geloofwaardig over, dus... je hebt gewoon een hoogbegaafd kind Chacha! Tuuuurlijk gaat Jean Lynn steeds leuker vinden! Maar ook leuk om te horen natuurlijk! Lynn is ook een deel van jou, hij heeft het luxe... 2 meiden aan de haak geslagen en... Lynn is ook gesteld op Jean? Weet je wat ik nu ga doen? .... studieren.... goed he! toedels!
dat had je wel even nodig he Pinguin.. een goed nachtje.. knap je zelf ook weer van op! Lekker rustig aan doen vandaag ook! Wat leuk dat Quinn op zn buikje speelt! Dat wil Tijn echt niet. Hij wil zitten..en liggen is ook wel ok.. maar op zn buikje niet! Ga je nog wegen? Of gaat het drinken steeds beter? Ik ga nu echt aan de slag doeiii
Ben wel wezen wegen. 8385 gram. Was uitstekend volgens de verpleegster. In 4 weken tijd zon 340 gram aangekomen. Fijn dat eht einde in zicht is Mir! Moeten we je dan juf of juffie gaan noemen Ik ga gauw Quinnetje eten geven. byebye
Zo, Marno heeft net 3 kwartier geslapen dus hij is weer beter,. haha gister dus koorts, eerste helft van de nacht onrustig geslapen en nu is alles weer goed,.. dus geen idee wat het was,. gelukkig maar,. mir; ff je schouders eronder joh, hup, je kan het, dan is het af, zou ook lekker zijn! ga je dan ook gelijk solliciteren? Tijn ook van de snot,. dat kan dan ook echt overal zitten he,. hihi blub; jee, je moet naar 3 flessen en dan al snel twee? Zou ook niet weten hoe ik dat hier moet doen! Vind het voorlopig ook nog belangrijk dat ie eerst sapjes enzo goed gaat drinken hoor, voordat je mindert,. dus doe idd maar rustig aan,. jiky; leuke stoer fotos hoor! en lief pyjamaatje he,. hebben wij ook,. hihi chacha; jee die Lynn heeft ff een ruk gemaakt! Zal wel eenmalig zijn,. mijn mannetje is gelukkig ook al geweest,. dus zit niet meer vastgebonden aan huis,. haha, kopen we een anti lek tuit om hem vervolgens te gaan slopen! slaat ook nergens op,. hihi juudje; die vrouw van de afval containers snapt ook niet waarom mijn container (en nog 2 andere ) niet geleegd zijn,. en hij is echt niet te zwaar,. anders moeten ze er toch een briefje op doen ofzo,. stom,. ga zo maar weer ff kijken of ze geweest zijn,.
ezzie krijgt marno geen tandje ofzo dat hij gisteren opeens koorts had? Juud ik vind het geweldig te lezen hoe lief Jean is voor jou en Lynn. Ik vind dat best bijzonder want er zijn veel mannen die snel weglopen als ze horen dat je een kindje hebt. Ben je er al uit wat je met het dopen gaat doen? Chacha hier is het al weer lekker afgekoeld in huis. Vrij snel eigenlijk. Heb zelfs de verwarming ff aangehad vanochtend. Heb bij het cb trouwens gevraagd of er ook mogelijkheden zijn alleen antikrabwantjes ofzo voor hem te krijgen voor van de zomer. Dan kan ik zijn handjes toch insmeren en kan hij niet krabben, zonder dat hij in een te dik pak ligt te zweten. Ik moest van haar maar eens bij de apotheek informeren want het was volgens har wel mogelijk. ZOu fijn zijn. ANders is het misschien ook ngo wel zelf te maken denk ik. Quinn ligt als een oude opa in zijn schommelstoel(wipstoel) de schommelen en naar de teletubbues en tweenies te kijken. Hij vind t het geweldig! fijne middag
ik dacht ook even aan tandjes maar zie/voel echt nog niks en rode wangen/dunne broeken/kwijl heeft ie ook niet, maar je weet het natuurlijk nooit! zou fijn zijn wantjes voor quinn want als het zo warm is is zo'n pak ook niet lekker idd. Ben even op mn werk geweest om Geer en Goor te spotten, stond niets vermoedend in de gang toen ze eraan kwamen en ik geen kant meer op kon,.. hihi. Heel relaxed (haha, niet natuurlijk) zei ik ze gedag,. hele camera ploeg achter ze aan, pff wat een gedoe,. ze gingen naar buiten, geen gezicht natuurlijk die twee hand in hand met die kleine dreumessen,. ben benieuwd hoe de rest van de dag is gegaan,. mn collegas hadden in elk geval klotsende oksels! Morgen komen ze weer,. dan moet ik ook werken maar staan ze op een andere groep,.
Pinguin bij de hema verkopen ze ook krabwantjes...ik weet alleen niet of dat dezelfde zijn die jij bedoeld. Quinn heeft een mooi gewicht zeg. Nou het slapen was dus echt eenmalig....vandaag is dikke drama Zo Mir...jij hebt een goed doel gesteld Hard aan het werk meid! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat lopen. En zijn we allemaal uitgenodigd op je diplomafeestje Ezzie Lekker dat Marno weer opgeknapt is! Was de kledingparty nog leuk? En Geer en Goor...ik ben benieuwd naar de uitzending. Ik weet niet wat Lynn heeft...Ze heeft hele dunne ontlasting wat echt mega stinkt. Mijn huis ruikt er helemaal naar (of die geur zit in mijn neus). Ze is verkouden. Ze drinkt niet best, maar wel genoeg. Ik was begin van de week gestopt met de lactulose en gister had ze nog moeite. Ik heb nu al 4 poepluiers gehad. Niks raars gegeven. Ja gister spinazie voor het eerst, maar dan had ze eerder last moeten krijgen volgens mij. Misschien meer tandjes op komst? Ga straks ff op zoek, madame ligt naast me op de bank
Hehe ze is zonder krijsen in slaap gevallen Heb net gevoeld en ik denk een klein randje te voelen bovenin, maar ik kan niet goed voelen want ze bijt me heel hard met haar andere tandjes.
Hihi Ezzie; ik zie het al helemaal voor me, die 2 met allemaal van die ukkies! Chacha; slimme meid die Lynn! Weet precies hoe ze je moet lokken. Wie weet is het randje wel een tandje! Mir; beetje opgeschoten met studeren? Fijn dat het einde nu in zicht is. Maar nog even hard doorwerken tot die tijd dus. Pinguin; ik heb idd ook weleens van die krabwantjes gezien bij de hema, maar ik vroeg me ook af of je die bedoelt? Mooi gewicht hoor!
ezzie: eng he, als ze ineens dicht bij komen, hihi. wanneer komt het op tv? weet je dat al Deborah eet zich helemaal rond. Na haar groentehap heeft ze ook nog een toetje gehad ga even naar haar toe, ze huilt
Ik heb totaal 6 poepluiers gehad Het is ook alles of niets hier Ze zijn behoorlijk dun, stinken een uur in de wind. En Lynn weigert de flessen opeens weer Ze heeft vanmorgen de pap wel helemaal opgegeten, het fruit is helemaal opgegaan en de groentehap ook helemaal op...Die 2 flessen die over waren, heeft ze beide keren de helft laten staan.... Ga je verdorie over op 3 flessen, is het haar nog te veel Ik denk dat ik het zo maar laat en maar zien wat vannacht ons brengt
Jemig chacha 6 poepluiers? Misschien dan toch van de spinazie? Ik heb het Quinn toevallig vandaag voor het eerst gegeven, maar muts als ik ben heeft hij ook vandaag kiwi voor het eerst gehad. Hij heeft een beetje uitslag in zijn gezicht en ik weet dus niet waar het van komt Misschien heeft ze wel genoeg gehad? Of geen energie om te drinken na al die poepluiers. Maakt ze voor de rest geen zieke indruk ofzo? Haha lachen ezzie die Geer & Goor. Had je het leuk gevonden bij jou op de groep of toch liever van een afstandje kijken? Zo Deborah vindt het wel lekker dan! Drinkt ze dan ook dr flesjes nog leeg? Als ik Quinn toetjes geef drinkt hij zijn fles neit meer. Oh ik moet gaan manlief wil me huisjes voro de vakantie laten zien.
oo, Lynn lekker aan de stink luiers,. blehhhh als het goed is word het 1 mei uitgezonden,.. maar weet het morgen zeker,. ach ja, aan de ene kant had ik er ook wel de hele dag bij willen zijn hoor,. vind het erg interesant om te zien hoe ze zoiets filmen en wat dan het uiteindelijke resultaat is,. morgen gaan ze naar de dierentuin, maar dat kan op het moment zelf nog veranderen geloof ik!
Tja het is of de spinazie of tandjes. Ik heb het gisteren gegeven, ze heeft heerlijk geslapen, werd met een poepluier wakker en sindsdien bij elke hap die ze heeft gekregen werd de boel in werking gezet. Ze laat ook scheten joh, niet normaal. Ze oogt niet ziek, speelt heel veel, voelt niet warm. Tja ze is wat verkouden, maar dat was ze voor de spinazie ook al. Of ze heeft gewoon een schijtdag Eerder voor de verstopping redde ze het ook om 2 tot 3 poepluiers te produceren op een dag. En bij de laatste fles, sloeg ze de fles weg om daarna rustig te gaan spelen met de afstandsbediening...genoeg energie dus. Nou ik geef volgende week nog wel een keer spinazie. Ik moet zeggen dat ik zelf ook altijd wel lekker naar de wc kan van spinazie. Ik heb me voorgenomen dat als ze vannacht wakker wordt, ze gewoon wat vocht krijgt, geen melk, want anders blijf je in dat cirkeltje van flessen niet leegdrinken. Pinguin das zeker niet handig 2 nieuwe dingen Als je de spinazie vanavond hebt gegeven, lijkt me die uitslag wel een erg snelle reactie. Ik heb zelf nog geen kiwi uitgeprobeerd, maar dat is wel een bekend allergeen product. Mijn moeder krijgt altijd vreselijke jeuk in haar mond van kiwi's.
Hallo meiden hier ben ik ook weer. Ik heb een verwijsbrief gekregen voor de KA voor Seán want we hebben hier nog steeds harde keutels desondanks de lactulose. Pff er is wel veel geschreven hoor maar goed hier gaat ie: Chacha mmm ruiken de luiers zuur? Hihi je eerste reactie is natuurlijk je adem inhouden. Wie weet zijn het wel de tandjes? Bij Seán zit er boven ook een puntje en bobbeltje dus het duurt niet lang meer. Of misschien een buikgriepje? Ikzelf heb nog geen spinazie gegeven. Heb je het zelf klaar gemaakt? Pinguin kun je anders zelf geen wantjes maken van washandjes? Want die krabwantjes van de Hema hebben ze volgens mij zo uit. Oh ik zal nog ff die zonnebrandcreme tevoorschijn toveren en kijken wat het merk is. Mir wat knap van je. Ik hoop zo voor je dat het gaat lukken in Juni. Ik denk dat alle September mama's erg trots op je zullen zijn. Juud die Jean klinkt echt als een lieverd. Tja het zullen wel de namen zijn he ?
hoi meiden, wat zijn ook alweer symptonen van tandjes die door komen? Eslem was vandaag op een een of andere manier niet echt haarzelf..beetje zeurderig enzo en vanavond heel erg krijzen met slapen en ze is al twee keer wakker geworden.. heb gevoeld maar ik zou niet weten wat ik moet voelen..heb niet haar temp opgenomen..weet wel dat die dan verhoogd kan zijn..
Paddy het is een beetje moeilijk te omschrijven hoe het ruikt....jammer dat ze geen geur internet hebben. Maar het is een combinatie van zurig met rotte eieren ale: Wie weet is het ook wel een buikgriepje. Goh die lactulose werkt dus niet? Maar je bent doorgestuurd naar de KA....werd ook tijd. Hopen dat zij je kunnen helpen. Word je opgeroepen of moet je bellen voor een afspraak? Ik hoop zo dat ze iets voor je kunnen doen. Kun je het allemaal zelf nog een beetje volhouden? Oje Lynn is wakker
pfieuw, geen poepluier Trouwens Paddy heb de spinazie niet zelf gemaakt, heb ergens gelezen dat spinazie beter uit een potje is voor beebs ivm nitraatgehalte, Gulay de symptomen kunnen zijn (maar hoeft niet): verhoging, rode wangen, kwijlen, kauwen, dunne ontlasting en zeurderig zijn. Tandvlees kan bleek zijn of juist knalrood en soms voel je iets hards.
Meiden ik duik mijn bedje in. René is poolen met een vriend, dit is de kans om in slaap te vallen zonder gesnurk Morgen weer werken Trusten allemaal en tot morgen!
Zo, nu nga ik een keer zeuren. Mijn meisje is zo ziek. Gisteren de laatste fles. Liet ze 125cc staan. Ik houd haar rechtop. Begint te hoesten en kotst alles over me heen, incl haar broccolihap. Temp gemeten, 39,1. Nu heb ik alleen een vraag. Lynn heeft normaal een lage temp, 36,7. Gisteren had ze dus 39,1. Maar normale beebjes hebben 0,5 hogere temp. Moet ik dit nog bij de 39,1 optellen en eerder aan de bel trekken? Moet eigenlijk morgen naar de ka, maar als ze dadelijk nog koorts heeft, bel ik op of ik niet vandaag kan komen. Ze heeft gisteren dus maar 2 flessen gehad, waarvan ze 50 heeft laten staan. Verder heeft ze alleen maar geslapen. Vannacht heeft ze echt flink liggen hoesten. Zo zielig mijn meisje. Heb het nu wel gehad met het ziek zijn van lynn. Pinguin, lynn wordt 10 juni gedoopt. Afspraak staat al. Nu nog testament regelen. Wow, mir, komt aardig dicht bij he. Ga maar snel aan de studie. Paddy, ligt zekers te weten aan de naam. Straks campingbedje halen bij oma. We slapen vanavond en de rest van het weekend bij Jean. De negen maanden die we hebben gezegd/afgesproken, halen we niet. Woon er wel eerder, alleen vind ik het dan wel spannend om mijn huur op te gaan zeggen. Mijn dressoir kon mooi in de hoek, zei Jean. Haha. De rest verkopen we. Net een nieuwe tafel. Sorry papa. Haha. Vanavond komt ie weer thuis. Zo leuk. Kan niet wachten. Ik ga naar mijn zieke meisje en jullie horen nog van me of ik vandaag naar de ka mag. Vind koorts en niet eten niet fijn. Dikke knuffel voor jullie allemaal