Lastig hoor Kira! Ik ben ook niet zo'n klager en zou dus niet snel op zo'n buurman afstappen. Misschien wil je man het doen? Of anders nog even aankijken. 7 mei is nog wel ene poosje weg. Hopelijk kan de ka jullie wel gaan helpen.
Ja blupje in principe 2,5 fles (waarvan dus ook nog een bordje pap, dus 1,5 fles, maar in totaal heeft ze vandaag 480 cc binnengekregen en nog iets van 100 cc diksap) 2 peren gegeten en 200ml groente, aardappels en vlees. Ik denk dat ze er genoeg aan heeft, ik vind het alleen jammer dat de laatste fles zo moeilijk gaat, dan heb ik liever dat ze om half 1 minder drinkt. Maar ja je kunt het niet dwingen. Ik kijk het vannacht nog aan en anders gaan we schuiven Lynn kon ook telefonisch gewoon worden bijgeschreven bij de uitvaartverzekering (zou het een verkooptrucje zijn?) Blupje je kunt idd beter wachten tot Nikki uitgerocheld is. Dan kun je het beter zien. En had Nikki echt last van het spugen? Paddy irritant zo'n buurman. Ik vind dat ook behoorlijk laat hoor. Ik zal geloof ik er wel iets van zeggen (maar onze buren staan er wel open voor, ze klagen ook bij ons als ze last van ons hebben, geen probleem) 7 mei dat is over 2,5 week. Het lijkt nog zo ver weg he? Ik vind het ook steeds moeilijker te peilen of Lynn mij in de maling neemt hoor.
Chacha Quinn drinkt zijn laatste fles ook slecht. Ik had er vanavond ook nog bambix doorheen gedaan, maar hij heeft maar 100 gedronken ofzo. Quinn heeft echt ruimte tussen zijn hapjes en drankjes nodig merk ik. Ik probeer zijn groente tussen 4 en half 5 te geven, maar vaker is het 5 uur. Dan krijg ik er gewoon weinig in om 19.00. Vanavond maar weer eens geprobeerd groeipap van een lepeltje te geven. Wat een portret wordt mijn manneke dan, gorgelen en kokhalzen zoals hij altijd doet als hij iets niet lekker vindt. Morgen weer een dag en hij groeit goed, dus ik maak me geen zorgen.
aha, zie je wel,. werd net gebeld dat ie wat later komt, dus ik vraag nog ff snel of het niet over de tel kan,.. ja dat kan wel maar ik denk dat we ook even naar uw polis moeten kijken! verkoop stunt dus dit,.. in het echt durfen mensen natuurlijk niet zo snel nee te zeggen,. slecht eigenlijk he dat ik hem nu pas bij laat schrijven,..
Nee, nikki heeft geen last van het spugen. Maar ik ben wel een beetje bang dat haar slokdarmpje beschadigd raakt en ze er op den duur wel lats van gaat krijgen. Volgens de ha hoefde ik me daar geen zorgen om te maken, maar die vent vertrouw ik op het moment niet zo. Het is wel zo dat die fles van 19 uur op den duur ook gaat vervalle en misschien is Lynn gewoon snel daarmee? Moet ze alleen wel wat langer uit gaan slapen. Pinguin; Quin heeft al duidelijk voorkeur, haha!
Haha zie je wel ....verkooptruc hoe doorzichtig Ezzie, dat bijschrijven heb ik wel direct gedaan, maar ik moet nog steeds ouderlijk gezag regelen Op 1 of andere manier komt het er maar niet van Pinguin hihi die Quinn...duidelijker kan niet he om aan te geven dat hij het niks vind. Tja Lynn is ook goed gegroeid...ik moet wat meer vertrouwen hebben dat ze er wel genoeg aan heeft
Ik vind het moeilijk om extra vocht naar binnen te krijgen. Water drinkt ie alleen als ie echt dorst heeft... Tja ze zeggen dat ze met BV geen extra vocht nodig hebben maar ik wil graag extra aanbieden zodat ie goed uit de tuitbeker leert drinken en natuurlijk voor zijn ontlasting. Hier gaat het boterhammetje trouwens erg goed. Ik doe er nog geen beleg op maar hij vindt het best. Ik zag gisteren wat schema's voorbij vliegen dus dit is die van ons: 7:00 BV 8:30 60ml groeipap op het lepeltje (gaat niet helemaal op) 10:30 Fruithapje 12:30 Boterhammetje + BV 15:00 BV 18:00 Groentehap 19:00 BV 23:30 of later BV (hij komt zelf)
oooh dimphy staat op nummer 2 bij baby van de maand verkiezing net achter benthe! Ezzie wij hebben geen uitvaartverzekering. Ik heb er 1 die afbetaald is van vroeger voor een aantal duizend euro. Onze verzkeringsman ken ik persoonlijk. Scheelt wel. 1 telefoontje en dan stuurt hij papieren op en klaar. Hij heeft ook onze hypotheek geregeld trouwens. Ik heb vanmiddag iets verkeerds gegeten heb zo'n maagpijn.
Blupje je hoeft je niet echt zorgen te maken om haar slokdarmpje hoor. De KA heeft mij echt gerustgesteld daarin en zeker als je het een dagje uitprobeert kan dat geen kwaad. Ik ben wel benieuwd naar wanneer die laatste fles vervalt. Ik denk dat ik het de kraamverpleegkundige op deze site eens ga vragen.
Volgens mij ligt dat een beetje aan jezelf en je kind. Ja een lekker vaag antwoord ik weet het . Bij Tim zijn we volgens mij na een jaar op gewone melk overgestapt en rond dat ie 1,5 of 2 was gestopt met de melk maar weet je ik weet het niet eens meer precies. Manlief ook niet... Zucht je vergeet alles weer zo snel
Goed idee om het even op de site te vragen! Ik vind het gewoon zo'n vreemd idee, dat er al 7,5 maand lang zure zooi door dat slokdamrpje naar boven komt. Maar het zal wel goed zijn dan Nou jam goed niet natuurlijk, maar een baby-slokdarmpie is er waarschijnlik wle op gemaakt. Ezzie; komt die man nu nog wel of heb je hem afgewimpeld? Kira; heb je weleens fv geprobeerd om te kijken of sean dan wat langer doorslaapt? Niet dat ik je van de bv af wil krijgen hoor; vindt dat juist hartstikke knap. Maar als laatste voeding fv?
Iemand nog interresse in het boek 'oei, ik groei?' Heb het een tijdje terug nieuw gekocht, maar kijk er eigenijk nooit in.
Blup nog geen FV als laatste voeding geprobeerd. Dat wordt namelijk een grote strijd. Ik heb al een aantal spenen geprobeerd maar zelfs water wil ie niet uit de fles maar wel uit de tuitbeker.. Nu eet ie gelukkig wel de pap - vindt ie trouwens niet lekker want hij trekt er een vies gezicht bij - dus is ie aan de smaak van KV aan het wennen. Tja ik heb wel gemerkt bij meneer dat ie moeilijk te overtuigen is van iets anders. Wat de boer niet kent he?
hallo wat een geklep weer he hiero! Ik ben net weer thuis, super moe... en dacht.. ff bijlezen... Bart heeft vandaag met zn broertje gevlogen. verjaardagscadeau. Zijn broertje is volgende week jarig, Bart pas in juli, maar zijn ouders vonden het een leuk plan om ze een vlieguur cadeau te geven Leuk he. Dus vandaag op vliegveld Lelystad gestaan en gekeken naar de vliegkunsten van Bart. Hij vond het echt super. Hij is ook over ons huis gevlogen en hij kon echt alles goed zien, leuk he! Veel foto's gemaakt. Jammer dat ik niet mee kon. Tijn vond het ook super interessant allemaal, die geluiden van vliegtuigjes.. alleen hij heeft wel een hele tijd in de wind gestaan oei oei oei.. nu maar hopen dat hij daar niet nog verkoudener... hihi.. nog meer verkouden van wordt.. oh Tijn wordt wakker, ik schrijf zo verder!
ah.. bart is even Tijn zn poepluier verschonen hihi ik ben maar heeeel snel weer naar beneden gegaan He Narcissen... Helena ook ziekjes... snotterig?... Hoe gaat het trouwens met jou? Weer meer energie en beter in je vel? Ik hoop het! Nog een dagje en je hebt weer lekker weekend! waren de pannekoekjes lekker? Chacha... ik heb alles even snel gelezen dus alvast sorry als ik te laat reageer of verkeerd reageer.... maarrehh.. over de laatste fles. Ik zou die fles later geven en haar ervoor wakker maken. Dit omdat straks die laatste fles er af gaat en je dan een groentehapje met een toetje kunt geven. Dus voor zolang ze nog die fles moet hebben, geef je het haar en ja moet je haar even wakker maken... maar dan heb je nu wel al het ritme van later te pakken.. euhh.. ben ik nog duidelijk?.... Lekker Kira, naar Landal! Er even tussenuit! Ja, op een gegeven moment ga je echt twijfelen he... of hij je nu in het ootje neemt of... Misschien eerst eens de KA afwachten... is er dan nog niets te vinden.. dan maar weer trainen.. maaar... over die slechte gewoontes gesproken.. hier ook iets dat er in sluipt en ik denk zeker dat Tijn dat gewoon weet en er gebruik van maakt...: Toen hij zo ziekjes en verkouden was, pakte ik hem als hij wakker werd op en ging ik hem sussen en troosten. Dat deed ik elke keer als hij wakker werd snachts... Nu wil hij dus altijd als hij wakker wordt opgepakt worden, doe ik dit niet dan is het heel hard brullen. Dan pak ik hem op en hij ligt nog niet op mijn arm of hij pit alweer .... dus... tja.. misschien toch weer proberen te trainen...? Blupje, ik ben benieuwd hoe ze reageert op de Friso. Ik zou idd ook nog even wachten tot ze weer helemaal opgeknapt is! Gaaf Ezzie, dus dinsdag 1 mei? Ik zit voor de buis owww.. half 9, dan moet ik als een gek opschieten.. moet tot half 9 lesgeven... maar ik zal t niet vergeten. Oh.. en dan kunnen we allemaal de volgende dag vertellen hoe we het vonden aan elkaar? oo ik ben echt slecht dan.. over die uitvaartverzekering heb ik echt nog helemaal niet nagedacht en Tijn staat helemaal nergens ingeschreven.. Ik zal het nog sterker vertellen.. ik wist niet eens dat ik daarvoor verzekerd was.. mijn vader zei toevallig laatst dat hij nog elke maand premie voor mij betaalt Ben benieuwd Ezzie wat voor verkooptruc hij heeft!
oh trouwens, misschien gek, maar ik las laatst een verhaal van Daphne, ze is geloof ik hier ook moderator, dat haar zoontje zo huilde en dat ze dacht dat er wat met hem was... Nu zou ik eigenlijk wel willen weten hoe het met haar zoontje is.. want ik vond het echt zo'n sneu verhaal Maar ze is al een hele tijd niet meer geweest.... ik hoop echt dat het wel goed gaat met hun.. of is er ergens anders een topic waar ze vertelt dat het weer goed gaat? .. ik zat zo eens te speuren.. maar kon niets vinden...